abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:40:31 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126593116
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het zijn geen mensen die een muurtje metselen. Ze zijn bezig aan zich zelf te werken en voor hun de waarheid te vinden. De meeste mensen denken dat de vrijmetselaars in god geloven dat klopt ze geloven in een andere god dan ons. Hun licht is anders dan de onze hun licht is lucifer. Lucifer is ook wel god van de duivel.
8)7 oke this sounds ridiculous ):O
lees het nog ff 3x over....
en nog een keer, nope nog steeds 8)7
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126593951
quote:

[..]

Wat een onzin. Het zijn geen mensen die een muurtje metselen. Ze zijn bezig aan zich zelf te werken en voor hun de waarheid te vinden. De meeste mensen denken dat de vrijmetselaars in god geloven dat klopt ze geloven in een andere god dan ons. Hun licht is anders dan de onze hun licht is lucifer. Lucifer is ook wel god van de duivel.
over dat onzin gedeelte heb je dan wel weer gelijk.
pi_126594464
quote:

[..]

Waarom kunnen hun het licht zien in de Duivel, en wij niet?
Do you support the NWO?
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:12:54 #204
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126594520
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef Illuminati.Official het volgende:

[..]

Waarom kunnen hun het licht zien in de Duivel, en wij niet?
Hun geloven daarin al hoewel de lagere graden heb bijna nooit door dat ze hier in geloven.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:15:19 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126594653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Hun geloven daarin al hoewel de lagere graden heb bijna nooit door dat ze hier in geloven.
...........................

dude seriously... :{

pi_126595259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dus als je dan de 30e(of 31e) graad bent moet je bij de grote baas komen en dan krijg je te horen dat ze eigenlijk in de duivel geloven(nou ja geloven...als je in de duivel gelooft geloof je ook in God).
Aanhangen is misschien een beter woord.

Kun je dan nog weigeren? Ze hebben je immers net het grote geheim verteld.
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:29:38 #207
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126595299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dus als je dan de 30e(of 31e) graad bent moet je bij de grote baas komen en dan krijg je te horen dat ze eigenlijk in de duivel geloven(nou ja geloven...als je in de duivel gelooft geloof je ook in God).
Aanhangen is misschien een beter woord.

Kun je dan nog weigeren? Ze hebben je immers net het grote geheim verteld.
Nee zo werkt het niet. Rond de 30e graad moet je boeken lezen waarin staat waarom de vrijmetselaars gebaseerd zijn.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126595587
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee zo werkt het niet. Rond de 30e graad moet je boeken lezen waarin staat waarom de vrijmetselaars gebaseerd zijn.
En dan ben je om?
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:38:54 #209
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126595714
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

En dan ben je om?
Dan weet je dat ze eigenlijk in satan geloven.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:42:37 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126595902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef tribalwars het volgende:

[..]

zoals the wave denk ik dat je bedoeld ;)

Aanrader dit filmpje ;) en ff andere geplaatst deze is iets beter van kwaliteit.
Serieus ff kijken tribal.. ;)
pi_126596425
quote:

[..]

En overal op internet is te lezen dat vrijmetselaars in satan geloven, dus klinkt niet echt reeel :{
Do you support the NWO?
pi_126597136
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik dacht dat t waren 'grown-up scouts'of zo.
Ik denk dat die meeste vrijmetselaars weet niet precies wat ze zijn bezig ermee....t'is 'n beetje 'n 'social status symbol' dacht ik.
Voor sommige mensen is dat zo.. Anderen zitten erbij voor de gezelligheid, anderen omdat ze wijzer proberen te worden. Weer anderen omdat ze er gewoon plezier aan beleven en een west-europees cultuurgoed mee willen helpen in stand te houden. Er zijn verschillende motivaties te bedenken.
pi_126597323
quote:

[..]

En als je je daar dan niet in kan vinden...wat dan?
pi_126597408
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

niet lang maar je moet wel goed zoeken om die informatie te vinden. Als je vrijmetselaar geheim op google typte vind je helemaal niks .
Je denkt dat intelligente mannen met een opleiding niet weten hoe ze bronnen moeten vinden??
Zeg eens eerlijk, je bent gewoon aan het trollen. :P
pi_126597609
Ik vind best wel wat als ik dat zoek op google.

http://www.franklinterhor(...)%20van%20Lucifer.htm

Heel die site van die beste man is wel wat voor jou Tribalwars.
pi_126600869
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is dat zo.. Anderen zitten erbij voor de gezelligheid, anderen omdat ze wijzer proberen te worden. Weer anderen omdat ze er gewoon plezier aan beleven en een west-europees cultuurgoed mee willen helpen in stand te houden. Er zijn verschillende motivaties te bedenken.
Hoewel het doel van de organisaties die ik ken progressief is en ik de conservatieve tegenhangers ook. Los van alle idealen waar men de schouders op lokaal niveau onderzet is het allemaal maar een showcase maken van jezelf als je er openlijk voor uitkomt dat je bij zo'n organisatie zit. Laten weten dat je belangrijk persoon x ontmoet met een knipoog.. belangrijk willen zijn door te pronken met het netwerk. Beetje een zwakte. Vroeger was het nog nodig om ergens bij een organisatie te gaan om een netwerk te krijgen maar met de komst van internet heeft iedereen eigenlijk wel korte draadjes met wie dan ook en is het nemen van initiatieven een stuk eenvoudiger

De vrijmetselaars ken ik maar deels maar andere vergelijkbare organisaties wat beter. Ze spelen elkaar wat werk toe voor plaatselijke goede doelen zonder in 't publiek met de eer te gaan lopen strijken en helpen elkaar als 't nodig is. Beetje vraag en aanbod. Het zou voor de meesten hier ook helemaal niet zo gek zijn om bij wat voor organisatie dan ook te gaan, al waren 't maar de padvinders. Dat zou in elk geval ok zijn voor de vooruitgang in de wereld.
pi_126601142
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hoewel het doel van de organisaties die ik ken progressief is en ik de conservatieve tegenhangers ook. Los van alle idealen waar men de schouders op lokaal niveau onderzet is het allemaal maar een showcase maken van jezelf als je er openlijk voor uitkomt dat je bij zo'n organisatie zit. Laten weten dat je belangrijk persoon x ontmoet met een knipoog.. belangrijk willen zijn door te pronken met het netwerk. Beetje een zwakte. Vroeger was het nog nodig om ergens bij een organisatie te gaan om een netwerk te krijgen maar met de komst van internet heeft iedereen eigenlijk wel korte draadjes met wie dan ook en is het nemen van initiatieven een stuk eenvoudiger

De vrijmetselaars ken ik maar deels maar andere vergelijkbare organisaties wat beter. Ze spelen elkaar wat werk toe voor plaatselijke goede doelen zonder in 't publiek met de eer te gaan lopen strijken en helpen elkaar als 't nodig is. Beetje vraag en aanbod. Het zou voor de meesten hier ook helemaal niet zo gek zijn om bij wat voor organisatie dan ook te gaan, al waren 't maar de padvinders. Dat zou helemaal niet zo slecht zijn voor de vooruitgang in de wereld.
De Vrijmetselarij valt nog mee hoor.. De Rotary is veel erger :P
Soms klopt het wel ja. Er zijn mensen die 'Meester Vrijmetselaar' op hun visitekaartje hebben staan :D
pi_126602493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

die is hier vrij zichtbaar, de vlag hangt nog net niet in volle glorie op de campus.

quote:
Soms klopt het wel ja. Er zijn mensen die 'Meester Vrijmetselaar' op hun visitekaartje hebben staan :D
Oppersjaak
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:17:45 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126602537
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Illuminati.Official het volgende:

[..]

En overal op internet is te lezen dat vrijmetselaars in satan geloven, dus klinkt niet echt reeel :{
Is simpel ze geloven in lucifer. Lucifer=duivel duivel=satan.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:20:07 #220
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126602803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je denkt dat intelligente mannen met een opleiding niet weten hoe ze bronnen moeten vinden??
Niet waar. Dat denk je omdat dit een totaal andere ingeving is dan dat jullie leren op school of van de media daarom geloven jullie het niet. Mij maakt het niet uit als jullie het
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Niet waar. Ik heb een totaal andere visie dan jullie maar omdat jullie leren op school in de media om allemaal een beetje dezelfde visie te hebben om dat je anders buiten de massa valt en als complotgekke wordt beschouwt.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:22:52 #221
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126603076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je hebt ook nog groot meester vrijmetselaar 33 graad. voorbeelden; george Washigton,Albert Pike enz.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:23:36 #222
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126603150
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef Blaadjes het volgende:
Ik vind best wel wat als ik dat zoek op google.

http://www.franklinterhor(...)%20van%20Lucifer.htm

Heel die site van die beste man is wel wat voor jou Tribalwars.
Ik heb er al naar gekeken. Maar toch bedankt.
pi_126603270
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik heb er al naar gekeken. Maar toch bedankt.
Geen dank. :)

Zeg was Beatrix ook een vrijmetselaar? Zou het een rede hebben dat ze na 33 jaar stopt?
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:27:17 #224
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126603481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Geen dank. :)

Zeg was Beatrix ook een vrijmetselaar? Zou het een rede hebben dat ze na 33 jaar stopt?
Volgens mij niet niet onderzocht. het Koningshuis hoort ook bij de elite en heeft banden met de illuminatie dat is een feit. Wist je dat de degen die koningin of koning is in Nederland altijd naar de bilderberg bijeenkomst gaat. De bilderberg group hoort ook bij de illumintie een van de lobby groepen van de illuminati. Beatrix is er vorig jaar gezellig met Mark Rutte op bezoek geweest.
Hier is de link
http://www.bilderbergmeetings.org/participants2012.html
Er zijn vorig jaar 7 belangrijk Nederlanders geweest.

[ Bericht 9% gewijzigd door tribalwars op 16-05-2013 21:33:25 ]
pi_126603655
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Volgens mij niet niet onderzocht. het Koningshuis hoort ook bij de elite en heeft banden met de illuminatie dat is een feit. Wist je dat de degen die koningin of koning is in Nederland altijd naar de bilderberg bijeenkomst gaat.
Is zelfs voorzitter toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')