abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:53:47 #226
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_132731185
Vorige week na een dagje Maastricht even naar Aachen gewipt. Weer een redelijke voorraad chocolade en cola vanille ingeslagen _O_
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_132836227
zo even naar Kleve geweest. Een rondje langs de DM, Lidl, Kaufland en Trickgut. De voorraden zijn weer aangevuld. Was de moeite waard. Alleen het bakschap bij de Kaufland al. *O*
pi_133032119
Door de laatste aflevering van de KvW heb ik zin in kaviaar. In Duitsland zijn de prijzen hiervoor iets gunstiger. Weet iemand of er een delicatesse zaak in- of om Kleef te vinden is?
pi_133034715
Ik ga eens in de 2/3 weken naar Kaldenkirchen om een rondje Trinkgut, Lidl, Aldi Sud, DM en Rewe te doen. Wij zijn groot fan van coca cola en koop dus daar veel van in. Let wel goed op de omgerekende literprijzen. De 1, 25 dunne petflessen kosten omgerekend 0, 79 cent per liter bij Trinkgut terwijl de dikke petflessen van 1 liter 0, 95 cent kost bij Trinkgut (behalve in de aanbieding, dan zijn deze goedkoper). Het blijft flink goedkoper als bij ons, maar het heeft dus zin even te vergelijken in de winkels zelf wat de verschillende formaten voor de literprijs doen.

Zou Rutte trouwens weten dat we hier in de grensstreek de duitse reclamefolders gewoon in de bus krijgen? Dat zullen ze niet doen als er geen klandizie van komt.
pi_133036862
Duitsland is idd zoveel goedkope. Als bij de lidl of de aldi de cola in de aanbieding is scheelt dat echt enorm veel!
En bij DM is ook alles 10x goedkoper
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:32:59 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_133054669
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:47 schreef AnnaNiem het volgende:

Zou Rutte trouwens weten dat we hier in de grensstreek de duitse reclamefolders gewoon in de bus krijgen? Dat zullen ze niet doen als er geen klandizie van komt.
hier in Duitsland staat in het huis aan huis blad ook reclame voor winkels in NL. voornamelijk koffie, blikjes drinken zonder statiegeld en pijnstillers/antihooikoorts tabletten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_133057474
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef z80 het volgende:

[..]

hier in Duitsland staat in het huis aan huis blad ook reclame voor winkels in NL. voornamelijk koffie, blikjes drinken zonder statiegeld en pijnstillers/antihooikoorts tabletten.
Ja en bij onze tankstations in Oost Groningen staan er grote borden "paracetamol" en verkopen ze veel koffie. Duitse koffie, dat dan weer wel (lekker vertrouwd voor onze buren :+ )
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:18:42 #233
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133063229
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef z80 het volgende:

[..]

hier in Duitsland staat in het huis aan huis blad ook reclame voor winkels in NL. voornamelijk koffie, blikjes drinken zonder statiegeld en pijnstillers/antihooikoorts tabletten.
Die H&P bedoel je? Heel slim bedacht van ze trouwens :Y
pi_133071410
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef Oceanonix het volgende:
zo even naar Kleve geweest. Een rondje langs de DM, Lidl, Kaufland en Trickgut. De voorraden zijn weer aangevuld. Was de moeite waard. Alleen het bakschap bij de Kaufland al. *O*
Woon binnenkort ook in de buurt van Kleve.. ben benieuwd. Ga ik ook maar eens boodschappen doen daar!
pi_133080460
Ik ga morgen naar Nordhorn, het is daar koopzondag, de Marktkauf en DM zijn iig open maar weet iemand of de Kaufland ook open is? Kom er niet uit op de site.

Marktkauf en de DM zitten op de Stadtring (Rawe Ring Center), zijn daar nog lekkere restaurantjes dag jullie weten? Bedoel dan eigenlijk iets voor een snelle hap.

O ja, wat moét ik gewoon meenemen qua snoep en chocolade? Ik ben een echte zoetekauw.

Bedankt alvast!

[ Bericht 11% gewijzigd door proud_mami op 09-11-2013 16:39:16 ]
pi_133081923
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:17 schreef proud_mami het volgende:
Ik ga morgen naar Nordhorn, het is daar koopzondag, de Marktkauf en DM zijn iig open maar weet iemand of de Kaufland ook open is? Kom er niet uit op de site.

Marktkauf en de DM zitten op de Stadtring (Rawe Ring Center), zijn daar nog lekkere restaurantjes dag jullie weten? Bedoel dan eigenlijk iets voor een snelle hap.

O ja, wat moét ik gewoon meenemen qua snoep en chocolade? Ik ben een echte zoetekauw.

Bedankt alvast!
O+ Rittersport kokosmakroon O+

Marktkauf heeft nu veel bakmixen staan speciaal voor de feestdagen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bartjebart op 09-11-2013 17:25:01 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133081969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

O+ Rittersport kokosmakroon O+
En een andere wintervariant: Gebrannte Mandel
pi_133082035
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

En een andere wintervariant: Gebrannte Mandel
Sowieso de seizoensvarianten zitten vaak goede dingen tussen :9

Oh en de smaak van het jaar: kokosnoot is ook erg lekker! (maar volgens mij vind ik al snel dingen met kokos lekker :') ).
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133082187
Hmmmm, klinkt goed allemaal en ga ook de bakproducten maar een checken. Hoewel .... ik weet niet of dat wel goed komt in de uitvoering, mijn Duits is niet je van het 😳
pi_133082345
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef proud_mami het volgende:
Hmmmm, klinkt goed allemaal en ga ook de bakproducten maar een checken. Hoewel .... ik weet niet of dat wel goed komt in de uitvoering, mijn Duits is niet je van het 😳
Kaufland heeft nu in aanloop voor kerst heel veel speciale bakprodukten / heel goedkoop bakprodukten, zoals kruiden voor lebkuchen, zimmt (kaneel), anis enzovoort enzovoort.
Suiker, poedersuiker, bakmixen, broodbakmixen, alles is er veel goedkoper dan in NL en veelal van betere kwaliteit zonder veel E 'tjes
  zaterdag 9 november 2013 @ 17:48:05 #241
63722 z80
I fink you freaky
pi_133082755
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Die H&P bedoel je? Heel slim bedacht van ze trouwens :Y
die bedoel ik ja.
wel eens in de winkel daar geweest? als je binnen komt staat daar koffie, koffie en koffie gevolgd door een fruit afdeling waar in het najaar de appels en peren tot het dag opgestapeld liggen voor ongeveer de helft van wat het in Duitsland kost.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef marcel.nl het volgende:

[..]

Kaufland heeft nu in aanloop voor kerst heel veel speciale bakprodukten / heel goedkoop bakprodukten, zoals kruiden voor lebkuchen, zimmt (kaneel), anis enzovoort enzovoort.
Suiker, poedersuiker, bakmixen, broodbakmixen, alles is er veel goedkoper dan in NL en veelal van betere kwaliteit zonder veel E 'tjes
bij de kaufland is de bak afdeling altijd goed gevuld. meerder gangen vol met alle mogelijke bak benodigdheden en pallets vol met verschillende soorten meel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_133082808
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef marcel.nl het volgende:

[..]

Kaufland heeft nu in aanloop voor kerst heel veel speciale bakprodukten / heel goedkoop bakprodukten, zoals kruiden voor lebkuchen, zimmt (kaneel), anis enzovoort enzovoort.
Suiker, poedersuiker, bakmixen, broodbakmixen, alles is er veel goedkoper dan in NL en veelal van betere kwaliteit zonder veel E 'tjes
Amandelmeel... veel goedkoper als bij ons. Van die eetpapierendingen onder een koek, hier amper aan te komen als je geen groothandelspasje hebt en daar gewoon te koop. Die Duitsers bakken graag zelf...
pi_133085180
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:48 schreef z80 het volgende:

[..]

die bedoel ik ja.
wel eens in de winkel daar geweest? als je binnen komt staat daar koffie, koffie en koffie gevolgd door een fruit afdeling waar in het najaar de appels en peren tot het dag opgestapeld liggen voor ongeveer de helft van wat het in Duitsland kost.

[..]

bij de kaufland is de bak afdeling altijd goed gevuld. meerder gangen vol met alle mogelijke bak benodigdheden en pallets vol met verschillende soorten meel.
Ja en nu nog meer dan anders met zakjes lebkuche kruiden enzo voor 35ct
pi_133085211
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:49 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Amandelmeel... veel goedkoper als bij ons. Van die eetpapierendingen onder een koek, hier amper aan te komen als je geen groothandelspasje hebt en daar gewoon te koop. Die Duitsers bakken graag zelf...
Ja dat spul van onder kokosmakronen

En van die geconfeite vruchten en blokjes citroen en sinaasappel die wij kennen uit krentenbrood/kerststol
pi_133105286
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:49 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Amandelmeel... veel goedkoper als bij ons. Van die eetpapierendingen onder een koek, hier amper aan te komen als je geen groothandelspasje hebt en daar gewoon te koop. Die Duitsers bakken graag zelf...
Amandelmeel _O_ geniaal voor brownies.
Overigens liggen alle bijzondere bakproducten als voedingskleurstof en zo in de weken na kerst ook nog in de uitverkoop. Mijn dochter krijgt al jaren blauwe taart met groene slagroom ofzo met haar verjaardag.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 13 november 2013 @ 13:42:22 #246
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_133215767
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:10 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Duitsland is idd zoveel goedkope. Als bij de lidl of de aldi de cola in de aanbieding is scheelt dat echt enorm veel!
En bij DM is ook alles 10x goedkoper
Jep. Hier ook met enige regelmaat een rondje tanken, boodschappen, drank en dm in Kaldenkirchen. Loont prima.

Weet iemand hier trouwens wanneer het Festtagsmagazin van de Real uitkomt?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  zondag 17 november 2013 @ 14:55:26 #247
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_133342579
Gisteren weer naar Kleve geweest en weer aardig wat ingeslagen.

Vanavond eten we een flink stuk Schweinerücken uit de oven.
Met verse friet en Knorr pommes sauce, de kruiden van Fuchs hadden ze helaas niet.
Benieuwd of ik die saus ook zo lekker vind.

Ook weer mini - Amerikaner meegenomen.
Mùllermilch, diverse toetjes, Làtta en nog veel meer.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 18 november 2013 @ 13:29:17 #248
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133373830
deze week hebben ze bijna overal de pepsi /7up en milka chocola in de aanbieding :)

Laat dat nou eens goed uitkomen, want die is bijna op :)
  maandag 18 november 2013 @ 13:56:19 #249
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_133374566
De pommes sauce is echt lekker.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_133374633
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:56 schreef Curiosity het volgende:
De pommes sauce is echt lekker.
Is een keer proberen :D
Bij kaufland vast wel te koop?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2013 13:59:14 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')