Kom, je moet niet alles letterlijk nemen en op elke slak zout leggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
Maar sinds wanneer is een auto doormidden zagen gelijk aan slopen?
Ik stel gewoon een normale vraag omdat mijn definitie van slopen anders dan die van TS. Aan TS zijn antwoord te zien begreep hij wat ik bedoelde.quote:Op zondag 28 april 2013 09:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kom, je moet niet alles letterlijk nemen en op elke slak zout leggen.
Hij probeert op zijn manier toch zijn boodschap over te brengen?
Ik vind het i.i.g. wel grappig.
Hoi! Ik ben CB en heb een hekel aan Franse auto's, dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:22 schreef 2cv het volgende:
M'n teamgenoot zal zich zometeen ook wel voor komen stellen denk ik.
Mijn doel is om er voor te zorgen dat jij niets aan die hele BX kan vinden om over te mopperen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:33 schreef CarBtch het volgende:
Dat mopperen bewaar ik wel voor onderweg.
Bedankt voor het complimentquote:
Sterkte, dat gaat je niet lukkenquote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn doel is om er voor te zorgen dat jij niets aan die hele BX kan vinden om over te mopperen.
Ah, u houdt niet van comfort begrijp ik.quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef CarBtch het volgende:
Je gaat de carrosserie op een Duits onderstel bouten?
zet er een Hyderactive 3+ systeem op van een C6 1000 veerstanden per veerpootquote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef 2cv het volgende:
Ik ook, derhalve ben ik uitsluitend bereid om per Citroën te gaan (Citroën regelt het comfort, ik regel de betrouwbaarheid).
Waarom heb ik 1000 veerstanden per veerpoot nodigquote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zet er een Hyderactive 3+ systeem op van een C6 1000 veerstanden per veerpoot
goed comfortquote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom heb ik 1000 veerstanden per veerpoot nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |