Ik vind het een beetje een lomp ogende auto, ongeraffineerd zoals een nieuwe Mustang.quote:
Jupquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef Goddelijker het volgende:
Laten we hopen dat het meevalt en het snel opgelost is.
Heb je ook een eigen OBD-reader?
Dat is wel handig.quote:
Ja ook. Het voordeel van alle problemen is ook dat alles wel een keertje beschreven isquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is wel handig.
Ook een lijst met codes?
Geen idee. Het voelt niet scheef aan oid. Zal misschien de foto wel zijn. Ik zal zometeen voor de zekerheid het maar checken in de autoquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:58 schreef daNpy het volgende:
Waarom zit het rempedaal scheef in die Stilo?
Ik gebruik hem ook weinig. 9 van de 10 keer vergeet ik zelfs om bluetooth aan te zetten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het zou best passen bij de auto . Of het is een schadebak...?
De Parrot op die plek vind ik trouwens helemaal niet handig. Je kunt 'm helemaal niet zien?
Jawel, mits bluetooth aanstaat. Ik heb bluetooth doorgaans uit staan want het vreet batterijquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
Doe je dat niet automatisch dan? Mijn telefoon maakt automatisch verbinding met de Parrot zo gauw ik instap.
Volgens mij zit de slijtplek ook alleen links, boven het midden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Geen idee. Het voelt niet scheef aan oid. Zal misschien de foto wel zijn. Ik zal zometeen voor de zekerheid het maar checken in de auto
Leuke auto.quote:Op zondag 21 april 2013 17:36 schreef Braddie het volgende:
Mijn eerste auto is (bijna) een feit.
Heb mezelf voorrgenomen de auto per direct te kopen als ik m`n theorie haal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is echt smetteloos. En alles wat vervangen moest worden is ook daadwerkelijk vervangen, hij word door dit persoon echt heel goed verzorgd en hij rijd er niet als een gek mee
Audi 100 CD uit `86 voor een vrij klein bedrag.
Nog wel :pquote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, wegenbelasting vrij En dat is ook fijn.
Ja, nog wel Maar als ik er opeens wegenbelasting voor zou moeten betalen maakt me dat niet uit, het is een prachtige auto.quote:Op zondag 21 april 2013 20:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog wel :p
Problemen met de AX! Vandaag rondje veluwemeer gereden. Was bijna thuis en toen ging het motorstoringslampje branden. Vermogen viel weg dus auto werd ongelooflijk traag. Eenmaal thuis een brandlucht en rook onder de auto vandaan.
Klinkt niet zo best! Heb je al een idee waar het van kwam?quote:Op zondag 21 april 2013 20:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog wel :p
Problemen met de AX! Vandaag rondje veluwemeer gereden. Was bijna thuis en toen ging het motorstoringslampje branden. Vermogen viel weg dus auto werd ongelooflijk traag. Eenmaal thuis een brandlucht en rook onder de auto vandaan.
Ik heb een vermoeden dat het aan de katalysator ligt. Was niet duidelijk waar de rook vandaan kwam maar ik vermoed dat de kat misschien verstopt zit.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Klinkt niet zo best! Heb je al een idee waar het van kwam?
Wat rookte er?
Fout gedaan dus.quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef monsterd. het volgende:
Ik vermoed overigens dat de startblokkering inkijkt. Via een noodstartprocedure zou de autode code op moeten roepen. Hij knippert echter 10 x in plaats van 2 x als eerste codecijfer. Nouja we zien het wel weer..
Maar opnieuw geprogrammeerd worden moet ie nu tochquote:1. Switch the ignition on (MAR position) but do not start the engine.
2. Hold the accelerator pedal down. The engine management warning light should illuminate for about 8 seconds then go out.
3. Release the accelerator pedal and get ready to count the flashes of the warning light.
4. Count the number of flashes that corresponds to the first digit of the securuty code, then press the accelerator until the warning light comes on for about 4 seconds and goes off, then release the pedal.
5. The warning light will start flashing again. After it has flashed the number of times that corresponds to the second digit of the code, press the pedal to the floor until the warning light comes on for about 4 seconds and goes off.
6. Repeat the same process for the remaining 3 digits of the code.
7. Rapid flashing of the warning light for about 4 seconds confirms that the procedure has been carried out successfully. The engine should start by turning the key from MAR to AVV.
8. If the warning light stays on, turn the ignition off and repeat the procedure from step 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |