abonnement Unibet Coolblue
pi_125348010
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Wat weet een feijenoorder nou van succes :')
OOH POW POW POW
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:07:25 #27
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125348141
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:06 schreef TheFatLady het volgende:
Er gaan geruchten dat Toby Alderweireld wordt gescout door Barca, evenals Michel Vorm.
Ik zie dan nog liever Vertonghen komen, maar die zal wel wat duurder zijn...
Dit zouden serieus zelfstandige voor Barca begrippen nog slechte aankopen zijn. Al snap ik best dat je met een torenhoge schuld niet in staat zal zijn om wereldtoppers te halen. Misschien ook wel goed voor Barcelona, even een paar stappen terug doen en een toontje lager zingen tot ze van die enorme schulden af zijn. Zuur voor al die gloryhunters, maar dat is dan niet anders. Op sportief gebied zijn ze toch al ingehaald door clubs als Real, Bayern, Dortmund en PSG.
pi_125348311
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Wat weet een feijenoorder nou van succes :')
_O-
pi_125348342
Ben toch wel benieuwd wie Barca gaat halen in plaats van Valdes, Vorm is goed maar geen top.
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:18:57 #30
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125348555
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef valleilijn het volgende:
Ben toch wel benieuwd wie Barca gaat halen in plaats van Valdes, Vorm is goed maar geen top.
Valdes ook niet toch?
pi_125348593
Dat was Valdes ook niet :P
pi_125348599
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zuur voor al die gloryhunters, maar dat is dan niet anders. Op sportief gebied zijn ze toch al ingehaald door clubs als Real, Bayern, Dortmund en PSG.
Ik snap echt niet hoe je dit soort dingen kunt zeggen.

Barcelona staat met 13 punten los van Madrid, wordt over 2 weken waarschijnlijk kampioen. Vorige week PSG uit de CL gespeeld (oke, niet erg sprankelend, maar dat was PSG zelf ook niet), tegen Bayern en Dortmund hebben ze niet gespeeld.

Bayern is erg dominant in de Bundesliga, maar 3 weken terug werden ze door Arsenal in eigen huis nog bijna uit de CL gegooid... Barcelona is gewoon nog wereldtop, sommige mensen vinden het alleen leuk om het beste team ter wereld ten onder te zien gaan..
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:23:38 #33
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_125348734
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef valleilijn het volgende:
Ben toch wel benieuwd wie Barca gaat halen in plaats van Valdes, Vorm is goed maar geen top.
Verklaar me maar voor gek, maar ik zie in Stekelenburg nog steeds een goede vervanger.
Ik denk dat hij bij Barca ook veel beter uit de verf komt dan bij zijn AS Roma.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_125348943
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef TheFatLady het volgende:

[..]

Verklaar me maar voor gek, maar ik zie in Stekelenburg nog steeds een goede vervanger.
Ik denk dat hij bij Barca ook veel beter uit de verf komt dan bij zijn AS Roma.
Ik zie het eerlijk gezegd nog niet gebeuren bij dat Barcelona vol Zuid Europeanen en vol Zuid Amerikanen om er opeens een Hollandse Stekelenburg of een Belgische Vertonghen tussen te gaan zetten, maar wie weet. Heel veel alternatieven kan ik ook even niet bedenken..

Ze schijnen ook met Kompany bezig te zijn.
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:31:37 #35
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125348998
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:20 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe je dit soort dingen kunt zeggen.

Barcelona staat met 13 punten los van Madrid, wordt over 2 weken waarschijnlijk kampioen. Vorige week PSG uit de CL gespeeld (oke, niet erg sprankelend, maar dat was PSG zelf ook niet), tegen Bayern en Dortmund hebben ze niet gespeeld.

Bayern is erg dominant in de Bundesliga, maar 3 weken terug werden ze door Arsenal in eigen huis nog bijna uit de CL gegooid... Barcelona is gewoon nog wereldtop, sommige mensen vinden het alleen leuk om het beste team ter wereld ten onder te zien gaan..
Real waar ze de afgelopen jaren keer op keer door weg worden gespeeld. PSG waar ze twee keer door weg zijn gespeeld. En Bayern dat ik misschien nog wel hoger inschat dan Real op het moment.

Ik niet snap is dat je kunt zeggen dat Barcelona het beste team ter wereld is. Dan heb je echt een enorme plaat voor je kop. :D
pi_125349075
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:31 schreef inZanity het volgende:

[..]

Real waar ze de afgelopen jaren keer op keer door weg worden gespeeld. PSG waar ze twee keer door weg zijn gespeeld. En Bayern dat ik misschien nog wel hoger inschat dan Real op het moment.

Ik niet snap is dat je kunt zeggen dat Barcelona het beste team ter wereld is. Dan heb je echt een enorme plaat voor je kop. :D
Of ze as we speak echt het allerbeste team ter wereld zijn kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ze worden door de meerderheid van de voetballiefhebbers wel als het beste team van de afgelopen jaren gezien, en door sommigen zelfs als het beste team ooit.

Ze zijn niet weggespeeld door madrid de afgelopen jaren, de afgelopen 2 keer hebben ze echter inderdaad verloren. Maar 2 wedstrijden zegt nog niet dat je bent ingehaald, vooral niet als je in de competitie 13 punten voorstaat. Verder zijn ze door PSG niet weggespeeld, wie is er nou door in de CL dan?

Je verkondigt onwaarheden.
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:45:20 #37
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125349366
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:34 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Of ze as we speak echt het allerbeste team ter wereld zijn kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ze worden door de meerderheid van de voetballiefhebbers wel als het beste team van de afgelopen jaren gezien, en door sommigen zelfs als het beste team ooit.

Ze zijn niet weggespeeld door madrid de afgelopen jaren, de afgelopen 2 keer hebben ze echter inderdaad verloren. Maar 2 wedstrijden zegt nog niet dat je bent ingehaald, vooral niet als je in de competitie 13 punten voorstaat. Verder zijn ze door PSG niet weggespeeld, wie is er nou door in de CL dan?

Je verkondigt onwaarheden.
Ze zijn een paar jaar geleden misschien heel eventjes de beste geweest maar werden al vrij snel ingedaald door Real. De beste ooit zijn ze echt nooit geweest, laat me niet lachen man.

Ik heb het niet over 2 wedstrijden. Ik heb het over de afgelopen 2-3 seizoenen waarin Real in vrijwel iedere wedstrijd de betere was.

Ze zijn door PSG twee keer compleet weggespeeld. Alleen PSG schoot ze er niet. Het is echt onbegrijpelijk dat PSG niet door is als je naar het enorme overwicht kijkt.

Je verkondigt onwaarheden.
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:14:57 #38
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_125350300
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:34 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Of ze as we speak echt het allerbeste team ter wereld zijn kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ze worden door de meerderheid van de voetballiefhebbers wel als het beste team van de afgelopen jaren gezien, en door sommigen zelfs als het beste team ooit.

Ze zijn niet weggespeeld door madrid de afgelopen jaren, de afgelopen 2 keer hebben ze echter inderdaad verloren. Maar 2 wedstrijden zegt nog niet dat je bent ingehaald, vooral niet als je in de competitie 13 punten voorstaat. Verder zijn ze door PSG niet weggespeeld, wie is er nou door in de CL dan?

Ik zie geen onwaarheden in deze post.

Wellicht alleen als je een verbolgen obsessieve hater bent die zijn eigen waarheid bepaald.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_125350422
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ze zijn een paar jaar geleden misschien heel eventjes de beste geweest maar werden al vrij snel ingedaald door Real. De beste ooit zijn ze echt nooit geweest, laat me niet lachen man.

Ik heb het niet over 2 wedstrijden. Ik heb het over de afgelopen 2-3 seizoenen waarin Real in vrijwel iedere wedstrijd de betere was.

Ze zijn door PSG twee keer compleet weggespeeld. Alleen PSG schoot ze er niet. Het is echt onbegrijpelijk dat PSG niet door is als je naar het enorme overwicht kijkt.

Je verkondigt onwaarheden.
Mijn god, man. :')

Ik weet hoe irritant Barca (of iedere willekeurige club) fanboys kunnen zijn, maar jij bent helemaal niets beter dan diehard fanboys. Alleen kom jij dan vanaf een andere kant.
pi_125351310
Ik ben geen barca fanboy hoor, sterker nog : Over 2 weken zit ik in Bernabeu als ze tegen Dortmund spelen :9~

Ben voor geen een team, woon 6 km van de ArenA en ga regelmatig naar een wedstrijd van Ajax, maar Feijenoord had ik bijvoorbeeld best graag kampioen zien worden. Ajax vind ik ook super, hebben we weer een leuk feest in de stad en verzekerde deelname aan de CL met weer minimaal 3 leuke thuiswedstrijden volgend seizoen waar ik heen kan, maar buiten dat kan ik er niet wakker om liggen wie er kampioen wordt.

Maar veel mensen zeiken barcelona af, puur omdat ze in maart een paar slechte wedstrijden hebben gespeeld. Dat mensen er dan volledig aan voorbij gaan dat ze voor de zoveelste keer in de halve finale CL staan, 13 punten voorstaan in de competitie, en toch als een kip zonder kop gaan lopen lullen dat Barcelona voorbij is gestreefd door nota bene Dortmund en PSG, gebaseerd op leuke prestaties in 1 seizoen, dat kan ik niet begrijpen.
pi_125351518
Serieus ingaan op Inzanity _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:44:01 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125351535
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:43 schreef wieisboos het volgende:
Serieus ingaan op Inzanity _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Dit dus :)
pi_125364204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:43 schreef wieisboos het volgende:
Serieus ingaan op Inzanity _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Alsof we hier allemaal van die lutsers zijn die hier zo vaak rondhangen dat we precies weten wat voor persoon er achter een account zit 8)7
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:16:27 #44
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_125364421
Zoveel op een club haten maar ook zoveel met die club bezig zijn :')
Dat is een teken dat die club toch iets goeds doet, anders zou je wel zeggen ja wat een kutclub maar ga je geen eindeloze discussies voeren over een club waar je zo op haat.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:34:03 #45
67089 Gillingham
The horror...
pi_125368639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Alsof we hier allemaal van die lutsers zijn die hier zo vaak rondhangen dat we precies weten wat voor persoon er achter een account zit 8)7
Lees eens een paar willekeurige posts van hem. In dit topic alleen al niet. Dan weet je meer dan genoeg.
What's it going to be then, eh?
pi_125369469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Alsof we hier allemaal van die lutsers zijn die hier zo vaak rondhangen dat we precies weten wat voor persoon er achter een account zit 8)7
InZanity is een bekende troll hier.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 17 april 2013 @ 14:10:39 #47
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_125395967
Niet iedereen is onder de indruk van Bayern...

quote:
Diverse kenners zijn van mening dat Barça het wel eens bijzonder lastig kan gaan krijgen met Bayern, dat de landstitel al binnen heeft en daarmee de vroegste kampioen van Duitsland aller tijden is. Rafael van der Vaart, die onlangs met Hamburger SV nog werd vernederd door der Rekordmeister (9-2), is er evenwel van overtuigend dat de Catalanen eenvoudig zullen winnen van Bayern.

Dat heeft Barcelona in de ogen van de Oranje-international vooral te danken aan sterspeler Lionel Messi. “Er is één speler die vooral het verschil gaat maken”, vertelt Van der Vaart aan BILD: “Messi. En Bayern zal in de halve finale maar dertig procent balbezit hebben, Barcelona heeft simpelweg een ongelooflijk systeem. Ze hebben altijd de bal, Bayern heeft geen kans”, voorspelt de Nederlander
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:12:23 #48
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125396028
Bayern gaat er gewoon aan
  woensdag 17 april 2013 @ 16:12:16 #49
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125401097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef TheFatLady het volgende:
Niet iedereen is onder de indruk van Bayern...

[..]

Van der Vaart. :')
pi_125402554
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef TheFatLady het volgende:
Niet iedereen is onder de indruk van Bayern...

[..]

Ben het niet helemaal met Rafael eens. Bayern is vooral heel goed in balbezit, maar ook op de counter zijn ze sterk, kijk maar tegen Arsenal. En de verdediging is ook niet de minste.

Kan alle kanten op, maar dat is ook leuk :)
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')