De koppakking heeft niets met de oliekanalen te maken. Die lopen via losse buizen naast de kop en de cilinderblokken ipv er doorheen, al gaan daar wel aan beide uiteinden rubberen ringen ter afdichting op (uiteraard ook vervangen). Lekkage daarvan zou ik dan moeten aantreffen in en onderaan het thermostaathuis. Ik kan daar nog even extra kijken, maar ik denk dat ik dan wel verse olie inmiddels langs het blok en over de uitlaat het moeten zien lopenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Koppakking het zelfde?
Anders zou ik idd effe dan sensoortje erin knallen
Ik had gedacht dat je nu al wel een keer de boel gespoten had. Jammer dat het nog niet is gelukt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:48 schreef klawie het volgende:
Ik ben ook nig bezig aan mijn fiatje
hij is al een maand gespoten nu nog tijd voor de rest zal effe me topic updatenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je nu al wel een keer de boel gespoten had. Jammer dat het nog niet is gelukt.
Het was tijd voor een poetsbeurt geloof ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lak is nu nog erg dof. Dit fix ik wel wanneer hij weer een geldige keuring heeft.
Die heb ik op mp zien staan werd als sloper verkocht toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb een impulsaankoop gedaan
[ afbeelding ]
Ga je rijden of slopen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:20 schreef monsterd. het volgende:
Ja omdat de papieren er niet bij zitten. Echter, lukt het op kenteken krijgen wel. Ben erachter dat het een door FSM geproduceerde 126 is met een 650 cc blokje. Bouwjaar 1976 of jonger dus. Als het goed is kunnen ze aan de hand van het chassisnummer bij het rdw het oude kenteken nazoeken.
Die moest ook nog door de keuring toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:50 schreef monsterd. het volgende:
Rijden. Er zit wel weer wat werk aan, maar dit is verder een mooi exemplaar. Ik twijfel nu alleen over de blauwe; houden of verkopen
Ooh dan 2 fiatjes 1 voor dagelijks gebruik en 1 netjes maken en alleen naar buiten halen wanneer het mooi weer isquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:14 schreef monsterd. het volgende:
Mwah, we hebben nu een tweede garage en dus meer dan voldoende ruimte voor onze brikken
Vraag een farzeug brief op die auto dmv een keuring bij vds in bleiswijk dan hoef je hem in nederland alleen het chassis nummer te checkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:41 schreef monsterd. het volgende:
Het is nog best wat gedoe om erachter te komen wat de historie van de fiat is. Het chassis heeft blijkbaar nooit een Nederlandse kenteken plaat gezien, dus ik twijfel of het dan toch een Italiaan is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |