abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf zondag 9 juni 2013 @ 23:19:54 #201
145146 Andyy
pi_127604092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
De wax wordt door velen als erg prettig ervaren. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar als je toch wat euro's stuk wilt slaan zou je dezelfde wax in vast vorm kunnen kopen; de standtijd is over het algemeen langer. En een beter shampoo zou je ook kunnen overwegen.
Hoezo? :@
pi_127605293
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:37 schreef jitzzzze het volgende:
Nu ik dit weekend een DAP500 gekocht heb, moet ik nu ook eens op zoek naar pads & polijstmiddel.
Welke pads raden jullie aan en welk polijstmiddel? Je leest veel over de Monello serie, maar hoe is de SSR serie bijvoorbeeld?
Hoe is de staat van je wagen? Als het niet te erg is zou je ervoor kunnen kiezen om de lichtere middelen aan te schaffen en de zware voor alsnog niet.

Ik heb zowel de monello serie als de SSR serie en ik ben met beide erg tevreden. Het resultaat van de Monello is misschien iets beter, maar het nadeel hiervan is dat je deze niet in de zon moet gebruiken. Een plekje binnen is dan wel een vereiste (of schaduw, indien de lak niet alsnog erg warm wordt).

Poorboys staat erom bekend dat je hun producten ook in de zon kan toepassen, dus dat is een groot voordeel van de SSR. de SSR vind ik misschien iets fijner in gebruik dan de Monello.

Een overzicht van welke pads je kan gebruiken vind je hier:


Zelf heb ik de meeste pads van Lake Country, maar deze zijn momenteel niet leverbaar bij carclean :/

De kleuren van de Monello pads zijn komen overigens overeen met die van de Lake Country pads, qua cutting factor. (correct me if I'm wrong!).
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 07:48:10 #203
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 07:53:29 #204
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_127609724
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef mithrandirrr het volgende:

[..]