abonnement Unibet Coolblue
pi_165832181
Lange installatie inderdaad, maar het is ook bijna 60GB. Gisteren toen ik thuis kwam begonnen met installeren, even een uurtje liggen slapen, en toen ik wakker werd stond hij op 98%.

Ben eerst even met de campaign begonnen, ik moest er wel weer even inkomen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165832664
Campaign vind ik wat minder, niet echt gears. Met die klote robots.

Dus dat word veel online spelen O+

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2016 15:40:48 ]
pi_165844224
Ik vind de campaign tot nu toe wel leuk. In Act 3 krijg je andere vijanden gelukkig, al vond ik die robots wel leuk, stiekem.

De health indicator heb ik altijd wel tof gevonden, die cog in het midden van je scherm, alleen bij het stuk op de motor is het gruwelijk irritant en eigenlijk superonhandig. Maar toch een erg toffe game. Morgen eens horde en zo proberen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165844639
Volgehouden tor 3:15 :')

Nu slapen :O
pi_165869423
Klopt het dat er ook nog een update van 11GB is na installeren?
  Eindredactie Games maandag 10 oktober 2016 @ 11:41:02 #106
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165869678
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 02:12 schreef OMG het volgende:
Ik vind de campaign tot nu toe wel leuk. In Act 3 krijg je andere vijanden gelukkig, al vond ik die robots wel leuk, stiekem.

De health indicator heb ik altijd wel tof gevonden, die cog in het midden van je scherm, alleen bij het stuk op de motor is het gruwelijk irritant en eigenlijk superonhandig. Maar toch een erg toffe game. Morgen eens horde en zo proberen.
Heb ook een dubbel gevoel bij de DeeBees. Best tof om een leger (cliché-)robots aan gort te schieten, ze vonken ook zo lekker :P Vooral in Horde is het puur voor de afwisseling wel leuk. Aan de andere kant zijn het grotendeels ordinaire reskins van bestaande vijanden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165905423
Net klaar met de campaign. Vond hem goed, vooral vanaf act 3, maar het voelde wat kort aan. Vooral met dat einde, ik zat klaar om nog een act of 2 te doen. :'(
  Eindredactie Games woensdag 12 oktober 2016 @ 12:28:40 #108
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165909727
Ik vind Horde steeds leuker worden naarmate ik het vaker speel. Het class-systeem is wat mij betreft een prima toevoeging, ben goed op weg met m'n Heavy class. Levelen binnen een class gaat alleen wel erg langzaam.

Het is trouwens wel weer jammer dat public Horde-potjes voor geen meter opschieten omdat 9 van de 10 keer de helft van je team de game verlaat na wave 10 :{ Blijf je met twee man over, dat is ook maar even leuk :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165910848
Moet nog steeds met de multi-player en horde aan de slag, maar da's al iets wat ik verwacht. De keren dat ik met 4 man na wave 20 was in horde van GoW3 was ook vrij weinig, laat staan tot het einde. Ook wel een paar keer gehad dat ik als enige rondliep, de boel aan het afmaken was, en 2 seconden voordat ik de laatste locust afmaakte vertrokken er 1 of 2. Vast omdat het te lang duurde of zo. Zelfs met een kut team blijf ik tot het einde; stranden we in wave 6, of halen we 18, prima. Soms zie je dat wel aankomen. Maar dat vroegtijdig weggaan, daar heb ik zo'n hekel aan.

Ik ben best traag met de campaign, gisteren pas in Act 5 beland. Het gevecht met de swarmak ging iets moeizamer dan verwacht, aangezien de AI soms niet heel erg als team werkte. Del was wel het toppunt; die gozer ging zo'n beetje ieder mogelijk moment down, continue niet in cover, dat soort pret.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games woensdag 12 oktober 2016 @ 20:36:45 #110
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165919069
Hardcore of Insane? Ik heb nooit echt het idee gehad dat ik kan 'samenwerken' met de A.I., ze zijn hooguit gratis decoys. Overigens zijn ze in deel 4 wel een stuk actiever met reviven had ik het idee. Voor de review heb ik gewoon op normal gespeeld, maar wil Insane nog wel ff proberen. Normal is veel te eenvoudig, ben één keer doodgegaan en misschien tien keer ofzo gedowned.

Vroegtijdig weggaan in Horde is kut idd, het is ook voortdurend bij Wave 10, soms bij Wave 20. Mijn idee is dat het voor mensen te lang duurt en dat kan ik ergens wel weer begrijpen. Je kunt niet even pis- of drankpauze nemen in een public match. Daarom zoals altijd beter met een groepje bekenden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165919392
Ik speel de campaign nu op hardcore, wellicht in de toekomst eens op insane proberen, misschien in combinatie met co-op.

Hardcore is grotendeels ook niet moeilijk, die swarmak was wat pittiger, maar tel daarbij op dat ik slordig speelde en moe was, dus was ik zo 30 minuten verder voordat ik klaar was. Uiteindelijk was Kait constant Del aan het reviven, en was Marcus aan mijn kant aan het helpen. Alleen werd ik een paar keer door een juvie of andere swarm vanuit een hoek waar ik ze niet zag verrast, en Marcus bleef gewoon lekker 5 seconden niks doen in dekking (en hij werd niet eens beschoten), terwijl ik tegen hem aan lag te kruipen, terwijl in een stuk ervoor hij me nog direct kwam helpen toen ik per ongeluk in een gnasher van een vijand liep. Maar goed, de meeste keren dat ik dood ben gegaan zijn door m'n eigen onoplettendheid geweest en bij die eerste snatcher, daar waren Del en Kait te traag om me te redden de keren dat ik werd gesnatched.

[ Bericht 0% gewijzigd door OMG op 12-10-2016 20:56:43 ]
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165924865
Campaign uit op hardcore. Vond het uiteindelijk erg leuk. Alle nieuwe dingen (vijanden, storm, wapens, etc.) vind ik best leuk, op misschien die bliksem na. :P. Heel Act 5 was denk ik wel m'n favoriete stuk, en had nog wel een stukje langer mogen duren.

Misschien ooit nog eens op insane proberen, en anders zeker nog eens op makkelijk om de rest van de collectables eens te vinden (of moet ik die allemaal opnieuw vinden? Nou ja, boeit ook weinig, zal daarvoor wel een guide opzoeken). Morgen toch echt eens aan de MP.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games donderdag 13 oktober 2016 @ 09:09:59 #113
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165925688
Die snatchers zijn wel tof, ik merkte inderdaad ook dat je teamgenoten die dingen niet prioriteren dus als je in de belly zit is het wel spannend. Ze zitten ook in Horde maar daar zijn ze niet echt effectief. Ik snap sowieso niet wat er gebeurt als iemand te lang in de belly van zo'n ding zit, in de campaign trekt de snatcher zich terug en dan ga je dood, in Horde blijf je gewoon in die pens zitten totdat je bevrijd wordt.

Sowieso zijn de bosses in Horde 3.0 voor m'n gevoel wat eenvoudiger dan in bijvoorbeeld Gears 3 met de (Lambent) Berserkers.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_166139294
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 20:36 schreef 2dope het volgende:
Hardcore of Insane? Ik heb nooit echt het idee gehad dat ik kan 'samenwerken' met de A.I., ze zijn hooguit gratis decoys. Overigens zijn ze in deel 4 wel een stuk actiever met reviven had ik het idee. Voor de review heb ik gewoon op normal gespeeld, maar wil Insane nog wel ff proberen. Normal is veel te eenvoudig, ben één keer doodgegaan en misschien tien keer ofzo gedowned.

Vroegtijdig weggaan in Horde is kut idd, het is ook voortdurend bij Wave 10, soms bij Wave 20. Mijn idee is dat het voor mensen te lang duurt en dat kan ik ergens wel weer begrijpen. Je kunt niet even pis- of drankpauze nemen in een public match. Daarom zoals altijd beter met een groepje bekenden.
sommige bountys gaan maar tot wave 20. Misschien daarom?
pi_166472643
Sowieso Horde met randoms is triest.

Sommige snappen er ook geen reet van.

Lees deze maar eens:
http://www.xboxachievements.com/forum/showthread.php?t=666316

Hij heeft gewoon gelijk.

Scout: power oprapen tijdens de wave (voor een bonus)
Sniper: knallen
Heavy: knallen
Soldier: knallen
Engineer: dingen maken en upgraden
pi_166474980
Heb een tijdje niet gespeeld, maar kan me daar wel in vinden. Ik speel meestal als engineer, maar eindig uiteindelijk als een soort soldier, want ik ren me rot om alles op te rapen omdat de helft het niet doet, en zie telkens onze kist leeg raken omdat heavies zelf turrets gaan bouwen. Wtf.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166495687
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:30 schreef OMG het volgende:
Heb een tijdje niet gespeeld, maar kan me daar wel in vinden. Ik speel meestal als engineer, maar eindig uiteindelijk als een soort soldier, want ik ren me rot om alles op te rapen omdat de helft het niet doet, en zie telkens onze kist leeg raken omdat heavies zelf turrets gaan bouwen. Wtf.
Zwaar irritant idd.

In principe moet je bij wave 20 al 4/5 turrets hebben maar nee, de randoms moeten wapens kopen uit de fabricator, zucht..
  donderdag 10 november 2016 @ 14:12:35 #118
448174 Amazing_Jebediah
haatbaard met zachte g
pi_166560213
Wat is volgens jullie de fijnste map om horde te spelen? Ik zie ook dat het veel meer nut heeft om de fabricator ipv een strategische plek in het midden gewoon naar een spawnkant van de map te zetten. Op deze manier weet je dat de hordes alleen van 1 kant kunnen komen.
pi_166574166
Horde ik wil heel graag insane doen.

Iemand tips? We hebben een team. Ben ook wel benieuwd welke map het handigst is.

Ik ben bijna level 5 engineer
pi_166820860
- Map: Harbor
- Fabricator in spawn

- Scout met level5 deposit bonus die voordat de wave eindigt alle power oppakt, zodat je bonus krijgt.
- Engineer die level5 turret cost en level5 repair costs heeft.
- Heavy erbij met Turret damage en Marked damage.
- Overige 2 maakt nie veel uit, altijd handig om nog een scout erbij te hebben.
- Turrets maken z.s.m.
pi_167571300
Lol. Horde op insaine met 3 man waardig afsluiten.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2016 05:39:52 ]
pi_167571314
Het is zo makkelijk.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2016 05:39:33 ]
pi_167571319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Horde ik wil heel graag insane doen.

Iemand tips? We hebben een team. Ben ook wel benieuwd welke map het handigst is.

Ik ben bijna level 5 engineer
Dan moet je mij en Exo Faith eens joinen. Iedere insane horde game die wij starten halen we tot de 50 met gemak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2016 05:37:56 ]
pi_167571322
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:56 schreef Wouter2006 het volgende:
- Map: Harbor
- Fabricator in spawn

- Scout met level5 deposit bonus die voordat de wave eindigt alle power oppakt, zodat je bonus krijgt.
- Engineer die level5 turret cost en level5 repair costs heeft.
- Heavy erbij met Turret damage en Marked damage.
- Overige 2 maakt nie veel uit, altijd handig om nog een scout erbij te hebben.
- Turrets maken z.s.m.
En een soldier met hammer voor de bosswaves. Dan is iedere bosswave de makkelijkste wave.
pi_167571342
Oh en deze moet ik ook even laten zien. "Your leader is dead"

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')