abonnement Unibet Coolblue
pi_127336366
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:44 schreef Ireth het volgende:
Hou dat soort grapjes lekker bínnen Onzin. Ben heel benieuwd of hij er als mod ook mee weg had gekomen als het ging om een topic mbt zelfmoord uit R&P.

Dat is echt appels met peren vergelijken, met alle respect.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:47:06 #202
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127336422
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:46 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat is echt appels met peren vergelijken, met alle respect.
Nee hoezo? Het gaat om een grapje? Moet kunnen toch? (maar zoals gezegd, humor is relatief en ik zal het wel verkeerd zien..)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_127336486
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:44 schreef Ireth het volgende:
Hou dat soort grapjes lekker bínnen Onzin. Ben heel benieuwd of hij er als mod ook mee weg had gekomen als het ging om een topic mbt zelfmoord uit R&P.
Nee want zelfmoordtopics gaan per definitie dicht, maar als er een (potentieel) spamtopic in R&P staat doet hij inderdaad hetzelfde :)

'nough said.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2013 21:48:21 ]
pi_127336491
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:46 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat is echt appels met peren vergelijken, met alle respect.
Het overeenkomstige is dat het alle twee in een serieus onderdeel gepost is, met een serieuze ondertoon, waarna het topic met andermans humor wordt vervuild, waarbij notabene posts worden aangepast naar dat type humor
  zondag 2 juni 2013 @ 21:48:20 #205
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127336494
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:44 schreef Ireth het volgende:
Hou dat soort grapjes lekker bínnen Onzin. Ben heel benieuwd of hij er als mod ook mee weg had gekomen als het ging om een topic mbt zelfmoord uit R&P.

Doe eens normaal zeg. Je vergelijking gaat echt helemaal krom.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:49:17 #206
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127336554
quote:
13s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Doe eens normaal zeg. Je vergelijking gaat echt helemaal krom.
En dat zeg je tegen mij?? Na wat er met mijn topic is gebeurd door een mod??

Sorry, moet nu écht even de cola uit mijn toetsenbord gieten...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 2 juni 2013 @ 21:49:46 #207
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127336590
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef frederik het volgende:

[..]

Het overeenkomstige is dat het alle twee in een serieus onderdeel gepost is, met een serieuze ondertoon, waarna het topic met andermans humor wordt vervuild, waarbij notabene posts worden aangepast naar dat type humor
Dat bedoel ik dus.

Maar ik vind het heel erg gezegend voor vanavond.

:W
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_127336721
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef frederik het volgende:

[..]

Het overeenkomstige is dat het alle twee in een serieus onderdeel gepost is, met een serieuze ondertoon, waarna het topic met andermans humor wordt vervuild, waarbij notabene posts worden aangepast naar dat type humor
Grappenmakers en die denken grappig te zijn heb je op elk forum. En je weet zelf hoe vaak het in FHF mis gaat. Met alle respect, vervelend. Maar ik zie wel ergere dingen voorbij komen in FHF dan dit. Dus snap de ophef eigenlijk helemaal niet...
  zondag 2 juni 2013 @ 21:55:10 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127336879
Het was gewoon een vergissing van murp. Het was geen spam. Gewoon een foutje dus, niks om gelijk azijn voor te gaan drinken.
pi_127336983
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Grappenmakers en die denken grappig te zijn heb je op elk forum.
Klopt, maar dan heb je daar meestal mods voor om dat in goede banen te leiden, nu is het een mod die dat doet, en blijkbaar vaker doet
quote:
En je weet zelf hoe vaak het in FHF mis gaat. Met alle respect, vervelend. Maar ik zie wel ergere dingen voorbij komen in FHF dan dit. Dus snap de ophef eigenlijk helemaal niet...
deels komt de felheid bij mij denk ik door het aanpassen, met daarbij het onmogelijk maken te editten naar een leeg scherm. Aanpassen met teksten waar ik totaal niet achter sta
pi_127337104
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Snakey het volgende:
Het was gewoon een vergissing van murp. Het was geen spam. Gewoon een foutje dus, niks om gelijk azijn voor te gaan drinken.
Los van de vraag of het spam was, wie zegt dat heel FOK ONZ is?
Waarom moet iets wat wel spam is naar ONZ?

edit : iets anders opgeschreven, stel dat het wel spam was geweest, waarom moest het topic dan naar ONZ, had het topic niet gewoon in FHF kunnen blijven? Is de vraag dan ook niet eerder of het verplaatsen + aanpassen van de teksten een foutje was, en niet de inschatting van spam of geen spam?
  zondag 2 juni 2013 @ 22:02:10 #212
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127337320
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:58 schreef frederik het volgende:

[..]

Los van de vraag of het spam was, wie zegt dat heel FOK ONZ is?
Waarom moet iets wat wel spam is naar ONZ?
Wat precies begrijp je niet aan het feit dat iemand een foutje maakt? Of zit je nu gewoon te zeiken om het zeiken?
pi_127337510
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat precies begrijp je niet aan het feit dat iemand een foutje maakt? Of zit je nu gewoon te zeiken om het zeiken?
welke fout?
- Wel of geen spam
- verplaatsen + verneuken van posts in de plaats van sluiting al dan niet met verwijdering van de link
  Forum Admin zondag 2 juni 2013 @ 22:26:44 #214
58651 crew  murp
murp
pi_127338756
ik neem volledige verantwoording op me, maar ik heb nu even geen tijd. Ik zal dit morgen ventileren in dit FB topic.

xxx murp
  Forum Admin zondag 2 juni 2013 @ 22:27:35 #215
58651 crew  murp
murp
pi_127338806
oh, en als het geen spam is bied ik nu al mijne excuses aan!
pi_127339043
quote:
19s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef murp het volgende:
ik neem volledige verantwoording op me, maar ik heb nu even geen tijd. Ik zal dit morgen ventileren in dit FB topic.

xxx murp
Dat is fijn,

XXX Fausti...
pi_127339324
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:27 schreef murp het volgende:
oh, en als het geen spam is bied ik nu al mijne excuses aan!
Soms kom je ergens een aanbieding tegen, juist binnen FHF wordt er nog wel eens op de kleintjes gelet en is het dus niet eens zo gek dat er gewezen wordt op zo'n aanbieding.
Vergelijk het met het (goedlopende?) topic in GC over de blokker/hema/kruitvatkaarten. Zijn posts daarover ook spam, of is dat elkaar wijzen op voordeeltjes?
  maandag 3 juni 2013 @ 03:03:49 #218
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_127347268
En toch moet ik er om lachen.
Toen een half jaar geleden er een aantal (alhoewel, het was de kern die FHF droegen) eruit gelazerd werden zei ik: "wacht maar, na de kerstactie zakt de hele meuk in".
En ik kreeg gelijk, want waar vroeger de SC in één dag gevuld werd, doen ze nu drie maanden over.
Sterker, de SC staat nu niet eens meer op pagina 1.

Maakt op zich niet uit natuurlijk, het kan niet altijd feest zijn.
Maar de slowchat waar echt de mensen bij elkaar kwamen is de pleiterik.
Met dank aan de moderatoren, chapau, chapau!

Wat word er nu nog aangeboden?
Een zwangerschaptest, DE punten (oh nee, die zijn gezocht!), een Plopsakaartje en een pakje koffie.
Waar vroeger nog mensen voor elkaar klaar stonden bij een verhuizing, mag je nu bij FHF blij wezen met een plopja kaartje.

En ik weet het wel, ik mag het niet hardop zeggen, maar ik doe het toch. Bij de FHF kerstpakketten actie hebben ze zich behoorlijk lopen zelfbevlekken.
Geen idee meer wie wie was (of Liesje1979 of Cat22) maar gratis chocola lieten ze niet snel voorbij gaan.
Niet in de doelgroep vallen, maar wel het keukenkastje vullen.
Want ze deden zo veel moeite om alles te regelen, dus vonden ze ook wel dat ze recht hadden op een pakket.
En omdat ze 'alles' regelden natuurlijk het grootste pakket. Alsof dat niet opviel.
Nu is het hele FHF ingezakt en bestaat de taak alleen nog maar uit slotjes uitdelen.
Niet dat ze weten waar het over gaat, maar af en toe doen ze het met verve.

Als prutswerk een naam had, zou het FHF moderatorwerk heten.
EEN EGOĎST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
pi_127347637
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 03:03 schreef Pulver het volgende:
En toch moet ik er om lachen.
Toen een half jaar geleden er een aantal (alhoewel, het was de kern die FHF droegen) eruit gelazerd werden zei ik: "wacht maar, na de kerstactie zakt de hele meuk in".
En ik kreeg gelijk, want waar vroeger de SC in één dag gevuld werd, doen ze nu drie maanden over.
Sterker, de SC staat nu niet eens meer op pagina 1.

Maakt op zich niet uit natuurlijk, het kan niet altijd feest zijn.
Maar de slowchat waar echt de mensen bij elkaar kwamen is de pleiterik.
Met dank aan de moderatoren, chapau, chapau!

Wat word er nu nog aangeboden?
Een zwangerschaptest, DE punten (oh nee, die zijn gezocht!), een Plopsakaartje en een pakje koffie.
Waar vroeger nog mensen voor elkaar klaar stonden bij een verhuizing, mag je nu bij FHF blij wezen met een plopja kaartje.

En ik weet het wel, ik mag het niet hardop zeggen, maar ik doe het toch. Bij de FHF kerstpakketten actie hebben ze zich behoorlijk lopen zelfbevlekken.
Geen idee meer wie wie was (of Liesje1979 of Cat22) maar gratis chocola lieten ze niet snel voorbij gaan.
Niet in de doelgroep vallen, maar wel het keukenkastje vullen.
Want ze deden zo veel moeite om alles te regelen, dus vonden ze ook wel dat ze recht hadden op een pakket.
En omdat ze 'alles' regelden natuurlijk het grootste pakket. Alsof dat niet opviel.
Nu is het hele FHF ingezakt en bestaat de taak alleen nog maar uit slotjes uitdelen.
Niet dat ze weten waar het over gaat, maar af en toe doen ze het met verve.

Als prutswerk een naam had, zou het FHF moderatorwerk heten.
Hier past maar een reactie op
Bah :r , FHF is om te helpen en dient niet voor de meerdere eer en glorie van welke user dan ook.
En de sc heeft verder helemaal niets met de hulp te maken dus of jij er nu bent zal voor de hulp niet uitmaken en ik weet zeker dat met Kerst weer genoeg pakketten gedoneerd en met hulp van Cat en Liesje weer verdeeld worden.
En die beschuldiging jegens hun slaat nergens op maar komt gewoon zielig over van een user die zijn zin niet heeft gekregen. -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 3 juni 2013 @ 05:14:56 #220
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_127347690
Da's jou mening en daar heb je recht op.
Maar de feiten wijzen er wel op.
Vroeger was de SH een levendige zooi binnen FHF.
Niet altijd even gezellig, dat geef ik toe, maar het hart lag op de tong en iedereen wist wat hij of zij aan elkaar had.
Nu is het een dooie boel waar je een ouwe monitor of een oud kastje kan krijgen.
Dikke boehoe, dat was de insteek niet van FHF.

En dan kan je wel bah lopen roepen, feit is wel dat binnen FHF de mensen klaar stonden om te verven en te witten.
Nu komen ze niet verder dan het aanbieden dan een paar DE punten en dan moeten ze nog dankjewel zeggen ook.
Hou toch op daarmee!

En geloof me nou, ik heb geen pakket gekregen, dat wou ik niet eens. Ik leef niet liefdadigheid.
Maar ga niet beweren dat onze geliefde Cat en Liesje niets aannemen. Want die nemen klip en klaar wel hun 'beloningen' in ontvangst. Staat gewoon op het forum hoor, hoe ze hun choco's aannemen.
Mogen ze ook van me, ik vind het alleen nogal hufterig dat ze vooraan staan als de pakketjes uitgedeeld worden.

Puntje bij paaltje;
FHF is volledig naar de klote geholpen door een paar mensen.
Niet te noemen moderators, al zou dat eventueel wel zo kunnen zijn, maar dat zeg ik niet hardop natuurlijk.
Want dan gaan ze weer lopen uithuilen bij de grote oppersmurf.
Maar iedereen weet ondertussen wel hoe het zit.
EEN EGOĎST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
  One tough cookie maandag 3 juni 2013 @ 06:50:53 #221
169210 liesje1979
pi_127347832
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 05:14 schreef Pulver het volgende:
Da's jou mening en daar heb je recht op.
Maar de feiten wijzen er wel op.
Vroeger was de SH een levendige zooi binnen FHF.
Niet altijd even gezellig, dat geef ik toe, maar het hart lag op de tong en iedereen wist wat hij of zij aan elkaar had.
Nu is het een dooie boel waar je een ouwe monitor of een oud kastje kan krijgen.
Dikke boehoe, dat was de insteek niet van FHF.

En dan kan je wel bah lopen roepen, feit is wel dat binnen FHF de mensen klaar stonden om te verven en te witten.
Nu komen ze niet verder dan het aanbieden dan een paar DE punten en dan moeten ze nog dankjewel zeggen ook.
Hou toch op daarmee!

En geloof me nou, ik heb geen pakket gekregen, dat wou ik niet eens. Ik leef niet liefdadigheid.
Maar ga niet beweren dat onze geliefde Cat en Liesje niets aannemen. Want die nemen klip en klaar wel hun 'beloningen' in ontvangst. Staat gewoon op het forum hoor, hoe ze hun choco's aannemen.
Mogen ze ook van me, ik vind het alleen nogal hufterig dat ze vooraan staan als de pakketjes uitgedeeld worden.

Puntje bij paaltje;
FHF is volledig naar de klote geholpen door een paar mensen.
Niet te noemen moderators, al zou dat eventueel wel zo kunnen zijn, maar dat zeg ik niet hardop natuurlijk.
Want dan gaan ze weer lopen uithuilen bij de grote oppersmurf.
Maar iedereen weet ondertussen wel hoe het zit.
Prima, je hebt je mening weer gegeven, we weten weer hoe je er over denkt en ik verzoek je dan ook het hier verder bij te laten.
pi_127348580
Gátver [/understatement]

Lazerstraal toch op met je arrogante geblaat en ga voor Hart van Nederland werken, die moeten je wel aannemen, want je bent nog (schijn)heiliger dan mevrouw Van Dijk of wie dat tegenwoordig ook doet.

Gátver. Als je zo ontevreden bent dat je maar door blijft zaniken dan zoek je toch een forum waar je geweldigheid wel gewaardeerd wordt?

En verder :')
Ja doei.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:30:19 #223
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_127349367
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 03:03 schreef Pulver het volgende:
En toch moet ik er om lachen.
Toen een half jaar geleden er een aantal (alhoewel, het was de kern die FHF droegen)
De kern die FHF droeg? Laat me niet lachen :'). Het enige wat jullie droegen, was elkaar op handen, omdat jullie jezelf zó ontzettend goed vonden. Het woord altruďsme is jullie volledig onbekend.
quote:
eruit gelazerd werden zei ik: "wacht maar, na de kerstactie zakt de hele meuk in".
En ik kreeg gelijk, want waar vroeger de SC in één dag gevuld werd, doen ze nu drie maanden over.
Sterker, de SC staat nu niet eens meer op pagina 1.
Wie de fuck ben jij om te bepalen dat de hele meuk is ingestort? Als de SC niet meer loopt, is het forum ingestort, en kunnen fokkers niet meer andere fokkers helpen? Newsflash: er werden hier al fokkers geholpen toen er überhaupt nog geen slowchat was, laat staan een slowchat met mensen helemaal vol van zichzelf als ze weer eens iemand geholpen hadden. Het enige doel van die slowchat was pochen met jullie goede daden, elkaar laten zien hoe tof jullie wel zijn want je hebt weer eens iemand geholpen. Dat je mensen ook prima kan helpen zonder slowchat om het mede te delen aan de wereld is nog niet bij je opgekomen.
quote:
Maakt op zich niet uit natuurlijk, het kan niet altijd feest zijn.
Maar de slowchat waar echt de mensen bij elkaar kwamen is de pleiterik.
Met dank aan de moderatoren, chapau, chapau!

Wat word er nu nog aangeboden?
Een zwangerschaptest, DE punten (oh nee, die zijn gezocht!), een Plopsakaartje en een pakje koffie.
Waar vroeger nog mensen voor elkaar klaar stonden bij een verhuizing, mag je nu bij FHF blij wezen met een plopja kaartje.
Wie de fuck ben jij om te bepalen dat dit geen goede dingen zijn, dat dit niet des FHF is? Omdat DE-punten niet aan jouw fantastische standaarden van mensen helpen voldoen, kan niemand er blij mee worden gemaakt?
quote:
En ik weet het wel, ik mag het niet hardop zeggen, maar ik doe het toch. Bij de FHF kerstpakketten actie hebben ze zich behoorlijk lopen zelfbevlekken.
Geen idee meer wie wie was (of Liesje1979 of Cat22) maar gratis chocola lieten ze niet snel voorbij gaan.
Niet in de doelgroep vallen, maar wel het keukenkastje vullen.
Wie de fuck ben jij om te bepalen dat Liesje en Cat niet in de doelgroep vallen? Wie de fuck ben jij om de doelgroep überhaupt te bepalen?
quote:
Want ze deden zo veel moeite om alles te regelen, dus vonden ze ook wel dat ze recht hadden op een pakket.
En omdat ze 'alles' regelden natuurlijk het grootste pakket. Alsof dat niet opviel.
Nu is het hele FHF ingezakt en bestaat de taak alleen nog maar uit slotjes uitdelen.
Niet dat ze weten waar het over gaat, maar af en toe doen ze het met verve.
Wie de fuck ben jij om te bepalen of ze weten waar het over gaat? Oh ja, jij weet natuurlijk alles hier, de ins en outs, iedereen benadert je omdat je zo geweldig goed allemaal mensen helpt met hun problemen en vragen.
quote:
Als prutswerk een naam had, zou het FHF moderatorwerk heten.
Sodeflikker toch gauw een eind op met je walgelijke arrogantie. Ga lekker ergens anders mensen helpen, met bijbedoelingen, om de wereld te laten zien hoe goed je wel niet bent, dan doen wij het hier wel lekker op onze eigen manier, onbaatzuchtig. :W
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 09:32:32 #224
43556 miss_dynastie
pi_127349411
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 05:14 schreef Pulver het volgende:

Puntje bij paaltje;
FHF is volledig naar de klote geholpen door een paar mensen.
Daar ben ik het mee eens, al constateer ik ook dat het gelukkig weer op de weg terug is. Alleen zie ik daarvoor de door jou zo geroemde 'harde kern die vertrokken is' als verantwoordelijke, voor dat naar de klote helpen. Ze hadden jullie zooitje ongeregeld dat vooral bezig was ter eigen meerdere eer en glorie er veel eerder af moeten donderen.
Jezelf als geweldig zien omdat je binnen een dag een SC-topic vol kreeg :')
  Forum Admin maandag 3 juni 2013 @ 10:27:46 #225
58651 crew  murp
murp
pi_127350635
Nog even over dat topic van gisteren.

Ik kwam gisteren een topic in FHF tegen met een Topicreport waarin dat een user vond dat het spam was. Wat ik las leek het heel erg op spam en editte ik alle "spam" eruit en schopte het topic naar ONZ en zette mijn naam in de plaats van de spam. (Wat ik al jaren doe) En omdat ik dit al jaren doe kan het heus zijn dat ik een verkeerde topic aanzag voor een Spamtopic. Nu is dit dus het geval.

Jammer voor je topic.

groetjes murp
ONZ-mod

:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')