abonnement Unibet Coolblue
pi_124642807
quote:
Klacht McDonalds: Bestelling niet compleet

De zoveelste bestelling bij de McDonalds in de Albert Cuypstraat te Amsterdam is bij thuiskomst niet compleet. Als het personeel daar 1 hersencel minder heeft sch*jten ze de hele keuken onder, maar waarschijnlijk doen ze dat al. En de koeien die ik aan de telefoon heb gehad trokken zich niets van hun fout en van het woord ‘nabezorgen’ hadden ze nog nooit gehoord.

Gewenste oplossing
Aardig zijn tegen klanten die bellen. Fout erkennen en netjes nabezorgen. Vacature online zetten voor "uitgiftecontroleur met speciale bevoegdheid". Deze controleur moet álle bestellingen controleren en als er iets mist gebruik maken van de speciale bevoegdheid en het betreffende personeelslid direct ontslaan.
:')
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 13:21:48 #177
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:54:18 #178
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124644530
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:20 schreef KoningPils het volgende:

[..]

:')
'Van nabezorgen hadden ze nog nooit gehoord', nee dat denk ik ook niet nee :')
pi_124645193
Ik zie nu voor me hoe het McDonalds personeel schijtend door hun keuken rent :(
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:43:28 #180
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_124646502
quote:
Klacht PATHE: Race 2

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PATHE
Lezers van deze klacht: 65
Voor de bollywood film Race 2 staat 16+ als kykwijzer, terwyl een turkse film (Ile ice oid) met dezelfde 2 ronde kijkwijzer symbolen op kykwijzer 6. Ik vind de kijkwijzer niet realistisch genoeg voor bollywoodfilms. Er is minder geweld dan in amdere films en waarom hanteert men vd ene film met dezelfde.symbolen 6 jr en de andere 16+???

Gewenste oplossing
Alle bollywoodfilms standaard op kijkwijzer 6 of 12!
Alle bollywoodfilms hebben veel minden geweld dan andere films dus deze heeft ook weinig geweld!
Tongring
pi_124647134
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef Ceviche het volgende:
Gisteravond keek ik met mijn twee zonen het pownieuws. Ik zag dat je bij jumbo vijf minuten gratis winkelen kreeg als je uit de kleren ging. Ik ben zelf niet zo rijk en had ook dit ook gedaan, maar ik ben hiervoor niet gevraagt. Ik was gisteren wel bij de opening, ik was er in de middag. ik vind dit erg jammer want in 5 minuten had ik wel boodschappen voor een maand kunnen doen.

Gewenste oplossing
ook de aanbieding om in 5 minuten naakt te winkelen voor gratis spulletjes. ook aanbieden aan andere klanten die daar behoeften aan hebben.
Ik wil zó graag dat dit een serieuze klacht is...
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:23:11 #182
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124647976
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:00 schreef RuckUngermans het volgende:

[..]

Ik wil zó graag dat dit een serieuze klacht is...
Dat kan toch, gelijke rechten en shit
pi_124648643
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:23 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat kan toch, gelijke rechten en shit
Hoeveel mensen zouden daar echt in hun blote hol boodschappen hebben gedaan, als ze van te voren waren gevraagT..?
pi_124648937
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:39 schreef RuckUngermans het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zouden daar echt in hun blote hol boodschappen hebben gedaan, als ze van te voren waren gevraagT..?
Dat wijf in pownews was iig door hunzelf geregeld. Is een of ander lelijk pornomokkel.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:13:40 #185
386224 KLTZK
De Wijze
pi_124668423
quote:
Klacht Aldi: Waarom zomaar uit assortiment?
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 128
Mijn favo drank bij Aldi. De rest is zoete troep. Waarom is dit uit et assortiment gehaald??!!

Gewenste oplossing
Haal het terug!
Vermeld er ook vooral niet bij om wat het gaat :')

quote:
Klacht Philips: Philips flatscreen versus Samsung
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze klacht: 40
Twee en half jaar geleden kocht ik een Philips flat screen TV. Een half jaar geleden, kocht ik een Samsung flat screen TV. Prijs verschil ¤ 2000,– Sinds de aankoop van mijn Philips TV is er al die tijd geen udate/upgrade geweest. De problemen rond de beeld afmetingen, zijn legio van de Philips TV (zwarte randen links en rechts naast het beeld plus onder en boven) Kijk ik op de Samsung TV (beide hebben een 46 inch scherm) is er geen vuiltje aan de lucht. Mooie scherm vullende beelden. Je zou voor het geld verschil, een betere service bij Philips verwachten of moet ik aannemen dat Philips zijn klanten gewoon laat vallen.

Bezint eer ge begint

Gewenste oplossing
Een telefoon nummer voor support op de site. Een oplossing voor boven vermelde probleem. Een update/upgrade om dit euvel te verwijderen. ( info voor Philips bij Samsung te verkrijgen )

Oplossing van het bedrijf
Beste,

Het probleem met de randen kan simpel opgelost worden door de beeldinstellingen aan te passen. Dit doet u als volgt: selecteer [Configuratie] >[TV-instellingen] > [Beeld] en druk vervolgens op OK. Selecteer dan de instelling die u wilt aanpassen.

Philips support (TV) kan u telefonisch bereiken op het nummer 0900 202 08 71 (¤ 0,10/min*) . Dit nummer kan u ook terugvinden op de website bij 'contact opnemen met Philips'.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Philips Webcare

(Philips Webcare nam contact op met de klant via Klacht.nl op 28/03/2013.)
Die reactie van Philips ook echt _O_

quote:
Compliment Philips: lekkage

Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze compliment: 25
van onder de kan lekt hij
Neger wat?
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:47:42 #186
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124669891
quote:
Klacht Jumbo: Zwaar teleurgesteld over Jumbo in Dongen (hogeham)ze hebben ons verschut gezet!!!

Ik ga regelmatig naar de Jumbo voor mijn boodschappen en datum controle. Nu was ik vandaag met mijn vriendin in de buurt van jumbo in dongen en had haar verteld over de versgerantieregel. Nu haddenen we heel wat producten gevonden aan en over datum, ook met datums van ruim 2 maanden geleden(schrikbarend) Maar na nog geen 20min. werden we aangesproken dat dit niet de bedoeling is en met de opmerking of we een sollicitaie formulier wilde invullen(heel beledigend)en mochten we ook niet meer verder kijken/winkelen. Dus zei ik heel netjes oke dan neem ik deze boodschappen mee en gaan we wel weg.Dus liepen we naar de kassa. de cassiere moest er iemand bij halen i.v.m. de produkten die wij dan eigenlijk gratis mee mochten nemen. Toen kwam de bedrijfsleider er aan samen met een colega.En moet ik u echt zeggen dat we ons zwaar beledigd voelden, want er werd letterlijk gezegt dat wij kinderachtig zijn en wat wij doen niet mag.
Het staat toch echt nergens aangegeven dat je niet naar de datums mag kijken.
En we mochten onze spullen niet meenemen terwijl wij vinden dat we er wel recht op hadden.
En sorry hoor… maar nog geen 1 jumbo heeft ons op deze brutale manier de deur uitgezet.
Wij mochten dus onze boodschappen met de goede datum niet meenemen tenzij we er voor betaalde, en het was toch aardig wat, wat we hadden staan zon dikke ¤60,-
Dus wij zijn heel boos op deze jumbo en zal er ook zeker nooit meer binnen stappen al ben ik in de buurt en heb ik boodschappen nodig, dan rij ik nog liever een uur om dan dat ik daar nog iets ga kopen!!!!!

Gewenste oplossing
Dat wij alsnog onze gratis boodschappen krijgen, of eventueel boodschappenbon. Maar het aller belangrijkste vindt ik dat die jumbo goed aangesproken mag worden op hun gedrag en werkwijze. En een persoonlijke excuus van de bedrijfsleider!!
Mens, je gaat toch niet naar de Jumbo alleen om de datums te controleren? Allemachtig.

En daarbij, als je iets wilt controleren, begin dan met je titel :')
pi_124669898
quote:
Klacht Facebook: blokkering facebook

ik heb een klacht over facebook dat je zomaar 14 dagen wordt geblokkeerd omdat er vriendschaps verzoeken stonden en andere een klacht daarover van ken ik niet n=ou we zitten al heellang op hyves nooit geen enkel probleem gehad maar die facebook is drie keer niks je wordt daar behandeld als een of andere misdadiger baaahhhhhh

Gewenste oplossing
als ze onmiddelijk dit terug draaien zoniet zal ik terstond de hele account voorgoed verwijderen en wil ik niks meer met facebook te maken hebben geef mij maar hyves 1000 keer vriendelijker
Ga je toch lekker naar Hyves, Mark mist je echt niet hoor.

quote:
Klacht Algemeen Dagblad: geknakte tulpen!

Ben al enkele dagen aan het proberen om de tulpen te bestellen ,als abonnee,maar dat lukt niet!
Indien je iets beloofd moet je het gewoon nakomen,zonder
smoesjes!

Gewenste oplossing
De tulpen moeten gewoon geleverd worden!Hoe en wat, zal mij een zorg wezen,met opzeggen van abo,zullen ze niet blij zijn!
Nadenken om je abonnement op te zeggen omdat je geen bosje tulpen kan bestellen :')!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:50:14 #188
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124670034
Deze is al langsgeweest, maar deze oplossing nog niet!
quote:
Mijn mening is dat een bedrijf als Jumbo ook de mensen
(meestal de minderbedeelde) en ouderen ook een kans moet geven om een boodschappencheque te kunnen winnen !!
Die hebben meestal geen computer en internet om een fomulier in te vullen. Zorg dat ze dat ook gewoon met een
formulier kunnen doen dat in de winkel ligt.
Zij hebben daar evenveel recht op of nog meer !

Gewenste oplossing
formulier in de winkel

Oplossing van het bedrijf
Consument uitgelegd dat papieren versies weldegelijk beschikbaar zijn.
:')___!!!
pi_124670119
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef Ceviche het volgende:
als Jumbo ook de mensen
(meestal de minderbedeelde) en ouderen ook een kans moet geven om een boodschappencheque te kunnen winnen !!
Die hebben meestal geen computer en internet om een fomulier in te vullen. Zorg dat ze dat ook gewoon met een
formulier kunnen doen dat in de winkel ligt.
Maar er zijn ook mensen die hebben geen handen. Daar moet ook een oplossing voor komen!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:54:18 #190
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_124670224
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef Ceviche het volgende:
Deze is al langsgeweest, maar deze oplossing nog niet!

[..]

:')___!!!
Whehe ook nog helemaal voor niks zo zitten zeiken. _O-
Hallon!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:13:38 #191
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124671086
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Maar er zijn ook mensen die hebben geen handen. Daar moet ook een oplossing voor komen!
Ja want het moet wel eerlijk blijven!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:14:56 #192
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_124671135
Blinden kunnen dat ook niet invullen, discramminatzie!
Hallon!
  Spellchecker zaterdag 30 maart 2013 @ 00:15:54 #193
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_124671169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:20 schreef KoningPils het volgende:

[..]

:')
Dit is dus gewoon één van de weinige terechte klachten op die site. Die klacht gaat ook met regelmaat voor wel meer McDonalds' op.

Hoe vaak ze je bij de McDrive wel niet dingen niet, of verkeerd, meegeven :N
Tevens -purist.
pi_124719534
quote:
Klacht NS: Mishandeling

Ik wou de trein pakken richting tilburg maar op het signalenbord stond aangegeven dat de trein niet reed om 09.00uur.
De trein is om 09.00uur wel gekomen met een vervangende sprinter.
Ik ben ingestapt want ik moest naar tilburg. ik heb geen kaartje gekocht want daar had ik geen tijd meer voor. En op het bord stond aangegeven dat de trein niet reed dus had ik ook geen kaartje gekocht.

De conducteur vroeg om een treinkaartje en ik zei dat ik die niet had gekocht omdat er dus op dat bord stond: trein rijdt niet.
hij vroeg om mijn legitimatie
Tegelijkertijd belde ik met mijn moeder en zocht ik naar mijn legitimatie in mijn tas.
Ik wou de trein uitstappen bij de volgende halte, heeft de conducteur een paar keer mijn arm weggeduwd met mijn telefoon in me handen en ik zei dat hij mij niet moest aanraken. Hij greep mij bij mijn jas en bij mijn vel. Hij sleurde mij mee naar buiten terwijl mij tas alle kanten opvloog.
Hij gooide mij letterlijk naar buiten uit de trein.
Ik viel heel hard op gegrond en had pijn aan mijn handen en linker bovenborst.
Er waren getuige maar niemand deed iets.

Gewenste oplossing
Conducteur ontslaan. excuusbrief
Jij koopt geen kaartje en wilt bij de volgende halte uitstappen, vind je het gek dat de conducteur het idee krijgt dat je wilt ontkomen aan je boete. :')
pi_124719595
quote:
Klacht Albert Heijn: Jaaropgave 2012

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Donald Duck en ik heb bij de Albert heijn gewerkt in Helmond/ Brandevoort,Filiaal 1426.
Ik wil graag mijn belasting terugvragen over de tijd dat ik bij Albert Heijn gewerkt heb. Ik werkte daar tot en met April 2012. Mijn probleem is dat ik mijn online loonstroken dus ook mijn jaaropgave niet kan bekijken omdat mijn account op www.mijn-loonstrook.nl niet werkt. Mijn registratiecode is: tong80 maar deze code doet het dus niet. Ik kan nu dus niet mijn jaaropgave zien en dus mijn belasting niet terug vragen.
Gewenste oplossing

Graag zou ik mijn jaaropgave alsnog krijgen zodat ik mijn belastingaangifte over 2012 volledig kan invullen Ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen. Met vriendelijke groet, Donald Duck. Email: dduck@duckstad.ds
Anders bel je even naar de Appie? Dit soort gezeik op klacht.nl neerzetten! :')
pi_124719647
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dit is dus gewoon één van de weinige terechte klachten op die site. Die klacht gaat ook met regelmaat voor wel meer McDonalds' op.

Hoe vaak ze je bij de McDrive wel niet dingen niet, of verkeerd, meegeven :N
Ondanks dat het een terechte klacht is blijft ''sch*jten'' en de gewenste oplossing leuk genoeg om te plaatsen in dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 15:09:48 ]
pi_124720316
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef KLTZK het volgende:

[..]

Vermeld er ook vooral niet bij om wat het gaat :')

[..]

Die reactie van Philips ook echt _O_

[..]

Neger wat?
Echt dom die zeikerd over zwarte randen. :') Heeft nog nooit van 16:9 en 4:3 gehoord zeker. :')_______!
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124720414
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:06 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Jij koopt geen kaartje en wilt bij de volgende halte uitstappen, vind je het gek dat de conducteur het idee krijgt dat je wilt ontkomen aan je boete. :')
Wat een idioten zijn er ook in deze wereld. Die site laat echt zien hoe verziekt de hele samenleving is. :r
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zondag 31 maart 2013 @ 19:59:52 #199
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_124729444
quote:
Klacht Aldi: DIE ROT CENTEN VAN DE ALDI

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 1047
Omschrijving klacht
DE ALDI IS DE ENIGE DIE NOG MET CENTEN WERKT. JE KUNT ZE NERGENS UITGEVEN DAN, BIJ DE ALDI, DACHT IK. TOT IK OP EEN DAG NIET ANDERS HAD DAN CENTEN, EN TOCH WILDE ETEN. IK HAD VOOR TIEN EURO muntjes van 2 cent en één cent. Ik mocht er niet mee betalen, dat kosten hen te veel tijd. Dat snapte ik nog wel. Dus ik had stapeltjes gemaakt zodat het snel te tellen was. En nog wilde zij het niet aannemen. En dat vertelde ze mij met veel genoegen. Uiteindelijk naar veel strubbelingen heeft een aardige medewerker mij dan toch uit de brand geholpen. Naar eerst zeker een uur bekeken te worden, zittent naast mijn getelde centjes, . Ik voelde mij echt voor joker gezet.
Het is toch van de gekke dat zij hun eigen centen niet wilde accepteren. En ik had echt niet anders.

Gewenste oplossing
Die rot centen UIT DE ROLATIE HALEN !!!
of gewoon AANNEMEN zonder énig comentaar !!!
En iemand niet voor JOKER laten staan !!!
Als je zo ongeveer 750 muntjes van 1-2 cent wilt uitgeven lijkt het me wel logisch dat het niet wordt aangenomen :')
Tongring
pi_124729643
quote:
Ik voelde mij echt voor joker gezet.
Tja, dat heb je toch echt aan jezelf te danken... Ik dump ze gewoon in de collectebus. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')