abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 maart 2013 @ 21:32:49 #27
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124225981
quote:
hij verlaat een zinkend schip dusss
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124226109
Mijn stad wordt alweer groter! ECHT een aanrader om wat meer ruimte over te houden zoals ik, maakt het veel leuker i.p.v. alles in hokjes weggepropt!

pi_124226485
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het punt is echter dat, als alles zou werken zoals het beloofd was, het geen kut spel is.
Ook daar ben ik het niet mee eens overigens, het zal best even leuk zijn, maar uiteindelijk blijft het een vrij vergetelijke SimTown met beperkte opties en dwingerige gameplay.

De engine zelf is ook raar, sims schijnen bijvoorbeeld 's ochtends hun huis te verlaten om werk te zoeken, en gaan 's avonds in een heel ander huis weer slapen, om de volgende ochtend mogelijk weer bij een heel andere werkgever een dagbaantje te gaan doen. Een simulator van het precariaat zeg maar, ook zijn de sims die naar andere steden gaan niet volledig gesimuleerd, maar in feite gewoon een abstractie zoals ook in SC4 gebeurde (ze komen niet real time aan in de andere stad bij hun werk). Detail is er dus wel, maar erg logisch is het niet.

Zo zijn er nog wel meer fouten, maar met name de onvrijheid omtrent de grootte van de wegen/density van de zones is storend.

Kortom, niet alleen het online gebeuren is het probleem (sterker nog, simcity zou best leuk kunnen zijn als online game, als het maar goed geimplementeerd was), het hele spel is kaduuk.
pi_124226532
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

hij verlaat een zinkend schip dusss
nee, hij is er geheid gewoon uitgeknikkerd, maar de PR machine zet dat om in dat hij vrijwillig weggaat..
pi_124226551
True dat, maar ondanks dat blijft het verslavend :') dat kan ook iets zeggen over mij hoor haha.
pi_124226613
Vet veel zeikers hier man over Simcity, het is gewoon een tof spel!
pi_124226652
GVD
Die traffic patch moet snel komen want teveel doden misdaden en branden door de file..
pi_124226706
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.

Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.

Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.
het is dan ook geen verrot spel, het spel opzich had vanaf launch prima kunnen zijn indien:
A) de servers geen issue's hadden
B) pathfinding/AI gewoon normaal was (perfect hoeft niet!)
C) Er niet zulke tegenstrijdige berichten qua modding zouden zijn gekomen..
pi_124227191
quote:
Toegevoegd aan de OP.
Sowieso de OP even een beetje opgeschoond, hij was aardig lang geworden.
pi_124227460
Ah, weer wat nieuws :')

Ben lekker aan het bouwen, en ineens is de connectie weer (eens) verdwenen. --> rollback. Kan weer beginnen met m'n stad van een uur geleden..
Ik speel maar weer verder en bouw op een andere manier, want altijd nieuwe inzichten.

Sluit het spel daarna netjes af, om het later in de avond weer op te starten.
Ik laad het level --> Is het ineens weer de eerste versie van m'n stad, voor de rollback :') . Alsof de rollback en het op een andere manier bouwen daarna nooit gebeurd is.
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 18 maart 2013 @ 22:07:44 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124228480
Tip: Als je blijft stedenhoppen heb je een tijdje dat je stad niet helemaal volgepropt is met files buiten de stad en kunnen de goederen gehaald en gebracht worden, als je blijft switchen is er niets een de hand :')
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124229207
http://news.ea.com/press-(...)ore-1-million-launch

:D :P

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Anonyappelmous het volgende:
Vet veel zeikers hier man over Simcity, het is gewoon een tof spel!
Mee eens. Behalve de traffic - problems. Dat vind ik echt irritant! ( de kleine maps neem ik op de koop toe, nog even wachten en dat is opgelost, lijkt me zo.. )
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_124229647
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
http://news.ea.com/press-(...)ore-1-million-launch

:D :P

[..]

Mee eens. Behalve de traffic - problems. Dat vind ik echt irritant! ( de kleine maps neem ik op de koop toe, nog even wachten en dat is opgelost, lijkt me zo.. )
quote:
SimCity mayors to date have built enough road and railroad tracks to circle the globe more than 40,000 times
:')
die statistieken zijn dan wel grappig om te zien :P
pi_124229659
Krijg zojuist deze mbt gratis spel
quote:
De burgemeesters van SimCity zijn heel belangrijk voor het team van Maxis. We weten dat er problemen zijn geweest en we willen jullie enorm bedanken voor jullie steun en vertrouwen in ons. Het goede nieuws is dat de grootste problemen zijn opgelost en dat spelers volop van de game genieten. We krijgen positieve feedback van onze fans en we weten dat veel spelers heel enthousiast zijn over deze nieuwe SimCity.

Als teken van waardering bieden we je een gratis PC-game van EA aan, die je kunt downloaden via Origin*. Burgemeesters die hun exemplaar van SimCity voor 26 maart hebben geactiveerd op Origin, kunnen later deze week een gratis game kiezen via een venster in de Origin-client. Dit venster wordt per land geopend, dus sommige spelers zullen eerder kunnen kiezen dan andere. Op 22 maart zal dit venster voor iedereen ter wereld toegankelijk zijn.

We willen graag dat alle spelers een gratis spel krijgen, dus registreer je game voor 26 maart, 2013 om 07:59 uur. Je kunt tot 30 maart 2013, 07:59 uur je gratis game claimen. Ga voor meer informatie, waaronder uitleg over het downloaden van de gratis game en een lijst van verkrijgbare games, naar onze FAQ. We hebben een aantal hele goede games ter beschikking besteld, dus kies er eentje uit voor je Origin-bibliotheek!

Met vriendelijke groet,
Maxis
https://help.ea.com/nl/article/simcity-something-extra
pi_124229662
Ah, net de mail binnengekregen dat ik een spel mag claimen. Heb nog geen van alle :7

https://help.ea.com/nl/article/simcity-something-extra
pi_124229715
Haha wie zei paar delen geleden die lijst met games, volgens mij klopt het exact.
quote:
Battlefield 3 (Standard Edition)
Bejeweled 3
Dead Space 3 (Standard Edition)
Mass Effect 3 (Standard Edition)
MOHW (Standard Edition)
NFS Most Wanted (Standard Edition)
Plants vs. Zombies
SimCity 4 Deluxe Edition
  maandag 18 maart 2013 @ 22:26:52 #43
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_124229777
Nog geen mail gehad. Ik ga maar eens naar bedje. :O Kijk morgen wel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Lieve Belg maandag 18 maart 2013 @ 22:26:55 #44
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_124229780
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef DaFan het volgende:
Haha wie zei paar delen geleden die lijst met games, volgens mij klopt het exact.

[..]

MOHW stond niet in zijn lijst, maar de rest klopt wel.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 18 maart 2013 @ 22:28:09 #45
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_124229865
Een bericht van SimCity

De burgemeesters van SimCity zijn heel belangrijk voor het team van Maxis. We weten dat er problemen zijn geweest en we willen jullie enorm bedanken voor jullie steun en vertrouwen in ons. Het goede nieuws is dat de grootste problemen zijn opgelost en dat spelers volop van de game genieten. We krijgen positieve feedback van onze fans en we weten dat veel spelers heel enthousiast zijn over deze nieuwe SimCity.

Als teken van waardering bieden we je een gratis PC-game van EA aan, die je kunt downloaden via Origin*. Burgemeesters die hun exemplaar van SimCity voor 26 maart hebben geactiveerd op Origin, kunnen later deze week een gratis game kiezen via een venster in de Origin-client. Dit venster wordt per land geopend, dus sommige spelers zullen eerder kunnen kiezen dan andere. Op 22 maart zal dit venster voor iedereen ter wereld toegankelijk zijn.

We willen graag dat alle spelers een gratis spel krijgen, dus registreer je game voor 26 maart, 2013 om 07:59 uur. Je kunt tot 30 maart 2013, 07:59 uur je gratis game claimen. Ga voor meer informatie, waaronder uitleg over het downloaden van de gratis game en een lijst van verkrijgbare games, naar onze FAQ. We hebben een aantal hele goede games ter beschikking besteld, dus kies er eentje uit voor je Origin-bibliotheek!

Met vriendelijke groet,
Maxis


Kan iemand dit bevestigen? :D :')
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  Lieve Belg maandag 18 maart 2013 @ 22:28:44 #46
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_124229917
http://seclists.org/fulldisclosure/2013/Mar/155
http://arstechnica.com/se(...)o-hijack-player-pcs/

Bug in EA’s Origin game platform allows attackers to hijack player PCs

Even vermelden.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_124229966
Gaat redelijk nu:





Zit nu op de uitdaging om een approval rating van 85% vast te houden en ben net begonnen met het bouwen van een international airport.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_124230031
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Gaat redelijk nu:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zit nu op de uitdaging om een approval rating van 85% vast te houden en ben net begonnen met het bouwen van een international airport.
waarom 85% vast houden? de mayor villa bonus dingen?
er zit een bugje in: slopen en de teller van 75% wordt gereset :')
  maandag 18 maart 2013 @ 22:31:42 #49
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_124230121
In mijn huidige stad haal ik de 75 % niet eens. _O- :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_124230129
hier een FAQ

http://www.gamefaqs.com/pc/663025-simcity/faqs/66674

wel in het engels btw :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')