En zie alle posts daaronderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tien euro, smaakt prima en je kan weer lekker op kantoor roken
Heb ik gebruikt, lang geen 500 hijsen (of je moet 0,1 seconde hijsen) en is binnen een dag leeg. Doordat je heel de dag en overal snel kan roken ben je geneigd om telkens te hijsen. Dan moet je een navulbare komen (-/+ ¤40,-). Deze kan je met alleen goedkope vloeistof vullen.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:33 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Heb ik gebruikt, lang geen 500 hijsen (of je moet 0,1 seconde hijsen) en is binnen een dag leeg. Doordat je heel de dag en overal snel kan roken ben je geneigd om telkens te hijsen. Dan moet je een navulbare komen (-/+ ¤40,-). Deze kan je met alleen goedkope vloeistof vullen.
ik heb zo een ding gekocht toen ze er net waren koste me 99 euroquote:Op zondag 17 maart 2013 01:59 schreef Niempje het volgende:
Dag mede-FOK!kers,
Is er iemand die ECHT een elektronische sigaret heeft uitgeprobeerd en mij kan vertellen hoe het was? of het hielp met stoppen? of er nicotine inzit? Of je daadwerkelijk ieder uur moet opladen? en belachelijk hard moet zuigen voor wat rook? Of het schadelijker is dan gewoon roken? (Dat het schadelijker is dan helemaal niets roken begrijp ik maar er word gemompeld dat er wel iets giftigs in moet zitten). Hoe lang gaat een "capsule" mee (in sigaretten)? Zijn de smaakjes ook echt iets of is het gewoon een verkapping van walgelijkheid?
Ik heb even nagekeken en ik denk dat ik inderdaad voor de joytech ga. Echter is nergens na te gaan hoe lang je met zo een vulling doet en welk niveau (low,medium,high) je nodig hebt om tot het nicotine gehalte te komen wat je gewend bent. Wat zijn jullie ervaringen hiermee??quote:Op zondag 17 maart 2013 08:49 schreef deadly_kiss het volgende:
Het helpt mij enorm met stoppen.
Als je heel veel rookt en je wil op dezelfde weg door blijven paffen maar dan electrisch dan zal het vies tegenvallen...
Wij hebben er een aangeschaft om het te laten helpen met stoppen, puur zodat we iets hebben liggen voor als we echt naar een normale peuk zouden willen grijpen!
Mijn vriend rookte echt veel en ook nog zware shag, hij is begonnen met nicotine houdende vloeistof in de e-sigaret maar ik meteen 0%
Omdat bij mij de verslaving niet lichamelijk was (werd ook ziek zoals keelpijn en hoofdpijn als ik meer dan een pakje per dag rookte) maar bij mij was de verslaving het inhaleren... als een soort ontspanning. De gezelligheid en de momenten die ik eraan linkte waren bij mij de verslaving.
Ik ben de afgelopen 2 jaar al 2x eerder gestopt maar na 4 maanden toch weer begonnen...
Nu zijn mijn vriend en ik beide op 26dec gestopt (en nieteen omdat we dat wilde maar we hadden allebei zware griep) en die electrische sigaret heeft ons echt bijna moeiteloos door de eerste paar weken heen gehaald
Wij hebben btw de joytech ego-c
Rookwinkel.nl geeft in ieder geval veel duidelijkheid met sterkte. En de vulling kost in principe geen drol dus dat is gewoon een kwestie van proberen. Het verwarmingselementje gaat ongeveer 3 weken mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:31 schreef Niempje het volgende:
[..]
Ik heb even nagekeken en ik denk dat ik inderdaad voor de joytech ga. Echter is nergens na te gaan hoe lang je met zo een vulling doet en welk niveau (low,medium,high) je nodig hebt om tot het nicotine gehalte te komen wat je gewend bent. Wat zijn jullie ervaringen hiermee??
Er is nog een groot topic op fok over e-roken.. maar de zoekfunctie doet het even niet bij mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:31 schreef Niempje het volgende:
[..]
Ik heb even nagekeken en ik denk dat ik inderdaad voor de joytech ga. Echter is nergens na te gaan hoe lang je met zo een vulling doet en welk niveau (low,medium,high) je nodig hebt om tot het nicotine gehalte te komen wat je gewend bent. Wat zijn jullie ervaringen hiermee??
DOE HET NIET!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 01:59 schreef Niempje het volgende:
Dag mede-FOK!kers,
Ik rook nu al een flinke tijd en ik merk dat het echt heel erg ten koste van de gezondheid ga. Ik ben meerdere keren gestopt, 3 keer bijna een half jaar maar ik kwam iedere keer meer dan 20 kilo aan en ik bleef aankomen en ik bleef verlangen naar een sigaret. Ook al ging ik sporten en gezond eten, de beloofde wensen van betere smaak en ademhaling en uiteindelijk weer op gewicht komen bleven uit.
Nu heb ik al allerlei "wondermiddeltjes" geprobeerd, nicotinepleisters, zuigtabletten, op zoethoutjes knabbelen, iets gaan doen met mijn handen zodra ik behoefte aan sigaretten kreeg en allemaal zonder succes. Ondertussen gaat de prijs omhoog, mijn gezondheid omlaag en roken begint steeds meer te lijken op vertraagd zelfmoord. Ook word roken niet meer gewenst door de maatschappij.
Ik heb ondertussen een heleboel gelezen over elektronische sigaretten maar ik vind iedere keer wat anders. Volgens de ene is het rampzalig, volgens de andere geweldig. Zus zegt weer dat er geen nicotine inzit, zo zegt weer dat er wel nicotine in zit. Iedereen zegt wat anders.
Is er iemand die ECHT een elektronische sigaret heeft uitgeprobeerd en mij kan vertellen hoe het was? of het hielp met stoppen? of er nicotine inzit? Of je daadwerkelijk ieder uur moet opladen? en belachelijk hard moet zuigen voor wat rook? Of het schadelijker is dan gewoon roken? (Dat het schadelijker is dan helemaal niets roken begrijp ik maar er word gemompeld dat er wel iets giftigs in moet zitten). Hoe lang gaat een "capsule" mee (in sigaretten)? Zijn de smaakjes ook echt iets of is het gewoon een verkapping van walgelijkheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |