abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124152427
Dag mede-FOK!kers,

Ik rook nu al een flinke tijd en ik merk dat het echt heel erg ten koste van de gezondheid ga. Ik ben meerdere keren gestopt, 3 keer bijna een half jaar maar ik kwam iedere keer meer dan 20 kilo aan en ik bleef aankomen en ik bleef verlangen naar een sigaret. Ook al ging ik sporten en gezond eten, de beloofde wensen van betere smaak en ademhaling en uiteindelijk weer op gewicht komen bleven uit.

Nu heb ik al allerlei "wondermiddeltjes" geprobeerd, nicotinepleisters, zuigtabletten, op zoethoutjes knabbelen, iets gaan doen met mijn handen zodra ik behoefte aan sigaretten kreeg en allemaal zonder succes. Ondertussen gaat de prijs omhoog, mijn gezondheid omlaag en roken begint steeds meer te lijken op vertraagd zelfmoord. Ook word roken niet meer gewenst door de maatschappij.

Ik heb ondertussen een heleboel gelezen over elektronische sigaretten maar ik vind iedere keer wat anders. Volgens de ene is het rampzalig, volgens de andere geweldig. Zus zegt weer dat er geen nicotine inzit, zo zegt weer dat er wel nicotine in zit. Iedereen zegt wat anders.

Is er iemand die ECHT een elektronische sigaret heeft uitgeprobeerd en mij kan vertellen hoe het was? of het hielp met stoppen? of er nicotine inzit? Of je daadwerkelijk ieder uur moet opladen? en belachelijk hard moet zuigen voor wat rook? Of het schadelijker is dan gewoon roken? (Dat het schadelijker is dan helemaal niets roken begrijp ik maar er word gemompeld dat er wel iets giftigs in moet zitten). Hoe lang gaat een "capsule" mee (in sigaretten)? Zijn de smaakjes ook echt iets of is het gewoon een verkapping van walgelijkheid?
pi_124152759
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:

^O^ Tien euro, smaakt prima en je kan weer lekker op kantoor roken :D
En zie alle posts daaronder :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_124152811
Stop gewoon, als je het maar echt wilt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_124152855
ik had die van de foto ook werkt prima maar is egt niet zoals een echte sigaret het is wel te doen zegmaar gewoon probere kan geen kwaad tog ;) ik heb toen gelijk alle 4 de smaken gehaalt 10 euro per stuk 40 euro lichter de menthol is op omdat ik alleen kent click rook zegmaar en andere smaken gewoon voor de fun doe aarbei en vanille aarbei proef k niet egt vanille wel en de normale ja de normale word amper gebruikt ik rook al niet veel maar ik zou zegge gebruik echte en electronishe tegelijk ik zou het ook niet weten ..
pi_124152856
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 02:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

En zie alle posts daaronder :P
Heb ik gebruikt, lang geen 500 hijsen (of je moet 0,1 seconde hijsen) en is binnen een dag leeg. Doordat je heel de dag en overal snel kan roken ben je geneigd om telkens te hijsen. Dan moet je een navulbare komen (-/+ ¤40,-). Deze kan je met alleen goedkope vloeistof vullen.
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
pi_124152873
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 02:33 schreef psvtje10 het volgende:

[..]

Heb ik gebruikt, lang geen 500 hijsen (of je moet 0,1 seconde hijsen) en is binnen een dag leeg. Doordat je heel de dag en overal snel kan roken ben je geneigd om telkens te hijsen. Dan moet je een navulbare komen (-/+ ¤40,-). Deze kan je met alleen goedkope vloeistof vullen.
:o binnen een dag leeg :D Dat is wel ernstig hoor. Je moet hem tussendoor wel gewoon wegstoppen en niet constant als een peuk in je hand houden he :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_124152955
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:59 schreef Niempje het volgende:
Dag mede-FOK!kers,

Is er iemand die ECHT een elektronische sigaret heeft uitgeprobeerd en mij kan vertellen hoe het was? of het hielp met stoppen? of er nicotine inzit? Of je daadwerkelijk ieder uur moet opladen? en belachelijk hard moet zuigen voor wat rook? Of het schadelijker is dan gewoon roken? (Dat het schadelijker is dan helemaal niets roken begrijp ik maar er word gemompeld dat er wel iets giftigs in moet zitten). Hoe lang gaat een "capsule" mee (in sigaretten)? Zijn de smaakjes ook echt iets of is het gewoon een verkapping van walgelijkheid?
ik heb zo een ding gekocht toen ze er net waren koste me 99 euro
opladen ? nee, zat een batterij in dacht ik
of er nicotine in zat? geen idee
nee niet hard zuigen, gewoon zelfde als normaal roken
schadelijk, weet ik niet en kan me niet schelen ook
hoe lang ze meegingen ben ik vergeten, best lang volgens mij
smaakjes? die waren er toen nog niet denk ik
maar goed het is gewoon zwaar kut, het smaakt extreem smerig en is gewoon 10 keer niks, echt roken is 100 keer beter. uiteindelijk heb ik dat ding weggepleurt
pi_124152966
ik had dit ding

pi_124153142
e mijne is kapot. wel een tijdje gedaan maar je houdt toch zin in een echte sigaret.
maar je kan ze wel met nicotine kopen, dus het helpt absoluut wel als je minder of helemaal niet meer wilt gewoon-roken.
pi_124153407
Joyetech _O_
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124154943
Het helpt mij enorm met stoppen.
Als je heel veel rookt en je wil op dezelfde weg door blijven paffen maar dan electrisch dan zal het vies tegenvallen...
Wij hebben er een aangeschaft om het te laten helpen met stoppen, puur zodat we iets hebben liggen voor als we echt naar een normale peuk zouden willen grijpen!
Mijn vriend rookte echt veel en ook nog zware shag, hij is begonnen met nicotine houdende vloeistof in de e-sigaret maar ik meteen 0%
Omdat bij mij de verslaving niet lichamelijk was (werd ook ziek zoals keelpijn en hoofdpijn als ik meer dan een pakje per dag rookte) maar bij mij was de verslaving het inhaleren... als een soort ontspanning. De gezelligheid en de momenten die ik eraan linkte waren bij mij de verslaving.

Ik ben de afgelopen 2 jaar al 2x eerder gestopt maar na 4 maanden toch weer begonnen...
Nu zijn mijn vriend en ik beide op 26dec gestopt (en nieteen omdat we dat wilde maar we hadden allebei zware griep) en die electrische sigaret heeft ons echt bijna moeiteloos door de eerste paar weken heen gehaald :)

Wij hebben btw de joytech ego-c
pi_124362685
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 08:49 schreef deadly_kiss het volgende:
Het helpt mij enorm met stoppen.
Als je heel veel rookt en je wil op dezelfde weg door blijven paffen maar dan electrisch dan zal het vies tegenvallen...
Wij hebben er een aangeschaft om het te laten helpen met stoppen, puur zodat we iets hebben liggen voor als we echt naar een normale peuk zouden willen grijpen!
Mijn vriend rookte echt veel en ook nog zware shag, hij is begonnen met nicotine houdende vloeistof in de e-sigaret maar ik meteen 0%
Omdat bij mij de verslaving niet lichamelijk was (werd ook ziek zoals keelpijn en hoofdpijn als ik meer dan een pakje per dag rookte) maar bij mij was de verslaving het inhaleren... als een soort ontspanning. De gezelligheid en de momenten die ik eraan linkte waren bij mij de verslaving.

Ik ben de afgelopen 2 jaar al 2x eerder gestopt maar na 4 maanden toch weer begonnen...
Nu zijn mijn vriend en ik beide op 26dec gestopt (en nieteen omdat we dat wilde maar we hadden allebei zware griep) en die electrische sigaret heeft ons echt bijna moeiteloos door de eerste paar weken heen gehaald :)

Wij hebben btw de joytech ego-c
Ik heb even nagekeken en ik denk dat ik inderdaad voor de joytech ga. Echter is nergens na te gaan hoe lang je met zo een vulling doet en welk niveau (low,medium,high) je nodig hebt om tot het nicotine gehalte te komen wat je gewend bent. Wat zijn jullie ervaringen hiermee??
pi_124362779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:31 schreef Niempje het volgende:

[..]

Ik heb even nagekeken en ik denk dat ik inderdaad voor de joytech ga. Echter is nergens na te gaan hoe lang je met zo een vulling doet en welk niveau (low,medium,high) je nodig hebt om tot het nicotine gehalte te komen wat je gewend bent. Wat zijn jullie ervaringen hiermee??
Rookwinkel.nl geeft in ieder geval veel duidelijkheid met sterkte. En de vulling kost in principe geen drol dus dat is gewoon een kwestie van proberen. Het verwarmingselementje gaat ongeveer 3 weken mee.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124365576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:31 schreef Niempje het volgende:

[..]

Er is nog een groot topic op fok over e-roken.. maar de zoekfunctie doet het even niet bij mij.
Zodra ik het weet te vinden zal ik dat hier neerzetten want er stat echt veel info voor beginners in dat topic :)

*edit
LIF / Elektronisch roken, oftewel dampen

[ Bericht 6% gewijzigd door deadly_kiss op 23-03-2013 18:58:13 ]
pi_132544917
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 37% gewijzigd door Mirjam op 25-10-2013 14:10:07 ]
www.e-blower.nl/e-sigaret
pi_132547816
google bait is ook niet gewenst

[ Bericht 47% gewijzigd door Mirjam op 25-10-2013 14:10:23 ]
All management is Strategic Management.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:21:16 #17
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_132548109
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:59 schreef Niempje het volgende:
Dag mede-FOK!kers,

Ik rook nu al een flinke tijd en ik merk dat het echt heel erg ten koste van de gezondheid ga. Ik ben meerdere keren gestopt, 3 keer bijna een half jaar maar ik kwam iedere keer meer dan 20 kilo aan en ik bleef aankomen en ik bleef verlangen naar een sigaret. Ook al ging ik sporten en gezond eten, de beloofde wensen van betere smaak en ademhaling en uiteindelijk weer op gewicht komen bleven uit.

Nu heb ik al allerlei "wondermiddeltjes" geprobeerd, nicotinepleisters, zuigtabletten, op zoethoutjes knabbelen, iets gaan doen met mijn handen zodra ik behoefte aan sigaretten kreeg en allemaal zonder succes. Ondertussen gaat de prijs omhoog, mijn gezondheid omlaag en roken begint steeds meer te lijken op vertraagd zelfmoord. Ook word roken niet meer gewenst door de maatschappij.

Ik heb ondertussen een heleboel gelezen over elektronische sigaretten maar ik vind iedere keer wat anders. Volgens de ene is het rampzalig, volgens de andere geweldig. Zus zegt weer dat er geen nicotine inzit, zo zegt weer dat er wel nicotine in zit. Iedereen zegt wat anders.

DOE HET NIET!!!!!!!!!!!
pi_132612596
Ik zou gewoon gaan proberen. Zo duur zijn die dingen nu ook niet meer. En wat betreft of het helpt dan is het zeer persoonlijk. Bij mij werkt het geweldig maar bij mijn vrouw helpt het niet. Het is in iedere geval een middel om langzaam nicotine behoefte af te bouwen. Je begint met hoge nicotine gehalte en gaat beetje bij beetje nicotine verlagen. Wel moet je uitzoeken welke sigaret voor jou goed is niet zo maar iets kopen. Ik heb al veel uitgeprobeerd maar gebruik nu een Justfog Maxi. Lijkt helemaal niet op op een sigaret maar dampt als een gek. Maar zoals ik al zei het is iets persoonlijk wat je zelf moet uitproberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')