is gelukkig ook weer totaal iets anders. dit forum en een game die door zoveel meer mensen gespeeld wordt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat werd niet door professionals gedaan he Nou ja, iig niet door het blik personeel wat een EA open zou moeten kunnen trekken
Tja, niet iedereen heeft een pc, zo kun je door blijven gaanquote:
als je ziet dat ze de snelheid dat je kan spelen (turtle/lama/cheeta) al omlaag gezet hebben dan zie je al dat de servers dus wel nodig zijn ivm berekeningen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is gewoon sowieso belachelijk dat je steeds internetverbinding moet hebben. Dat loopt altijd kut, nu zie je dat dus weer. Iedereen zit maar te wachten en een klein gedeelte komt aan spelen toe.
Wat een kutargumentquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft een pc, zo kun je door blijven gaan
Wat dan? Het is toch raar dat je allerlei diensten nodig hebt om een spel singleplayer te kunnen spelen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft een pc, zo kun je door blijven gaan
Een harige of netjes geschoren?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef Pheno het volgende:
Feit blijft, always online DRM is kut. Punt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je ziet dat ze de snelheid dat je kan spelen (turtle/lama/cheeta) al omlaag gezet hebben dan zie je al dat de servers dus wel nodig zijn ivm berekeningen.
NIet als je die berekeningen gewoon offline uitvoert op je eigen pc... Zoals vroeger..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je ziet dat ze de snelheid dat je kan spelen (turtle/lama/cheeta) al omlaag gezet hebben dan zie je al dat de servers dus wel nodig zijn ivm berekeningen.
Deze game is gemaakt voor mensen die altijd internet hebben als ze dit spel willen spelen.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
NIet als je die berekeningen gewoon offline uitvoert op je eigen pc... Zoals vroeger..
wie zegt er dat dat kan. men wilde dat dit op je vaders pc kon spelen (kut pc) dus daar is heus wel een reden voor dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
NIet als je die berekeningen gewoon offline uitvoert op je eigen pc... Zoals vroeger..
Wat dus niet kan omdat een gemiddelde PC zoveel simulatie niet aan kan...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
NIet als je die berekeningen gewoon offline uitvoert op je eigen pc... Zoals vroeger..
Maar waarom? Dit spel is van origine altijd een Singleplayer spel geweest. Dat is het nu grotendeels nog steeds.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Deze game is gemaakt voor mensen die altijd internet hebben als ze dit spel willen spelen.
Klaar.
Jij bent precies de doelgroep die EA draaiende houdt,quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
wie zegt er dat dat kan. men wilde dat dit op je vaders pc kon spelen (kut pc) dus daar is heus wel een reden voor dan.
Ik werk niet bij EA.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar waarom? Dit spel is van origine altijd een Singleplayer spel geweest. Dat is het nu grotendeels nog steeds.
omdat we in 2013 leven niet in 1999quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar waarom? Dit spel is van origine altijd een Singleplayer spel geweest. Dat is het nu grotendeels nog steeds.
Dat is een ontwerpkeuze geweest. Ik heb geen idee wat ze allemaal berekenen en hoeveel processorkracht dat zou moeten kosten dus tja, waarschijnlijk was het DRM-argument een extra argument voor always online en serverberekeningen. Maar als je zelf 1 regio doet met zestien steden kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar als iedere stad door een andere clientpc wordt gedaan: who fucking cares?quote:
Dat is dus jereinste onzin. Het gaat altijd sneller om die berekeningen op je pc te maken dan op een server die 300km verder op staat en alles te moeten versturen over een schrale 8mbit lijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat dus niet kan omdat een gemiddelde PC zoveel simulatie niet aan kan...
ik heb mij al een tijd terug afgevraagd hoe EA de calculaties wil overnemen die normaal door miljoenen(?) pc's afzonderlijk werden gedaan op een paar serversquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je ziet dat ze de snelheid dat je kan spelen (turtle/lama/cheeta) al omlaag gezet hebben dan zie je al dat de servers dus wel nodig zijn ivm berekeningen.
Dus?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
omdat we in 2013 leven niet in 1999
Dit dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mij al een tijd terug afgevraagd hoe EA de calculaties wil overnemen die normaal door miljoenen(?) pc's afzonderlijk werden gedaan op een paar servers
Door middel van GPU'squote:Op donderdag 7 maart 2013 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mij al een tijd terug afgevraagd hoe EA de calculaties wil overnemen die normaal door miljoenen(?) pc's afzonderlijk werden gedaan op een paar servers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |