abonnement Unibet Coolblue
pi_123627416
Vroeger waren spelen en drank de manier om het volk rustig te houden. Jarenlang was het vooral tv, en nu internet. Ook FOK houdt ons BNW-ers rustig, we discussiëren er lustig op los, maar enig concrete verandering - daar leidt het niet toe! Stelling: eigenlijk leidt BNW tot hetgeen waartegen we ons proberen te verzetten, tegen het slaafs niets doen.

Als bv een persoon als "de dikke van suske en wiske" bv al zijn post / kijk tijd eens besteed had in echte dingen om de wereld te veranderen, dan was hij al verder gekomen dan nu.

Deel hier jouw visie! *G*
pi_123627641
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Deel hier jouw visie! *G*
Nee, dat moet je juist niet doen, verander de wereld!
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_123627662
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:13 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee, dat moet je juist niet doen, verander de wereld!
eerst maar eens zien hoe de petten verdeeld zijn.
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 19:28:00 #4
249559 crew  Lavenderr
pi_123628288
In grote trekken wel eens met de stelling van TS.
We mopperen wel veel, maar we doen in feite niets om datgene waarover we mopperen te veranderen.
Nu heb ik ook niet de illusie dát we iets kunnen veranderen, want als er al een referendum gehouden wordt, wordt er toch niets met de uitslag daarvan gedaan, dus...
Neem Europa. Het wordt ons door de strot geduwd. Correctie: het ís ons door de strot geduwd.
pi_123631547
eens met de correlatie, niet per se met de causaliteit
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 4 maart 2013 @ 21:44:09 #6
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123637172
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vroeger waren spelen en drank de manier om het volk rustig te houden. Jarenlang was het vooral tv, en nu internet. Ook FOK houdt ons BNW-ers rustig, we discussiëren er lustig op los, maar enig concrete verandering - daar leidt het niet toe! Stelling: eigenlijk leidt BNW tot hetgeen waartegen we ons proberen te verzetten, tegen het slaafs niets doen.

Als bv een persoon als "de dikke van suske en wiske" bv al zijn post / kijk tijd eens besteed had in echte dingen om de wereld te veranderen, dan was hij al verder gekomen dan nu.

Deel hier jouw visie! *G*
eigenlijk zouden we in verzet moet komen
maar doen moet er wel meer mensen wakker zijn.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')