Zelfs dan nog niet eensquote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef CommanderKeen het volgende:
Met het geluid uit is het best te doen.
Blijkt nu dus dat die blonde heeft ooit al een meegedaan met het Junior Songfestival..quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Die blonde kan zingen.... voor de rest is het redelijk hopeloos
en ze bewegen als 7 jarige meisjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dit is echt een gedrocht. telkens klopt er weer iets niet ergens.
Ik vond het - op Montenegro na - het zwakste nummer van allemaal. Misschien moeten beide landen toch maar weer fuseren en hun krachten bundelen, want dit leek nergens op. Als je als laatste mag optreden en je haalt dan nog de finale niet, terwijl maar liefst 10 van de 16 liedjes doorgaan, heb je het echt slecht gedaan. Vraag maar aan De Toppers, hoewel die dan nog in een veld van 19 deelnemers moesten starten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:15 schreef Toposcoupe het volgende:
Op zich stiekem een heel aanstekelijk liedje en vocaal veel minder zwak dan je zou verwachten, maar waar kijken we in godsnaam naar?
Eens. Hopenlijk is dit een sein voor meer landen dat ze nu eens met iets orgineels en waardigs op de proppen moeten komen zetten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een zegen voor het Songfestival dat dit in de halve finale is gestrand.
Dat is dan een knappe redenering van de Serven geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Het schijnt dat de pakjes uit de nationale finale te sletterig werden gevonden, waarop dit werd bedacht.
Inderdaad. Sowieso is er in al die jaren ESF toch heel wat sletterigers voorbijgekomen dan wat ze aanhadden bij de Servische finale? Dit zag er gewoon achterlijk uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Als de pakjes te sletterig waren, hadden ze toch ook gewoon langere jurken die minder laag waren uitgesneden kunnen dragen?
Nu zagen ze eruit als kleine kinderen.
Die blonde op het Junior Eurovisie Songfestival 2007:
Dat optreden was beter en dat liedje was beter, terwijl je zou denken dat het andersom is.
Ach de gemiddelde Voice/X-Factor/Idols/Eurosong kandidaat zien er meestal (op een paar uitzonderingen na dan) beter gekleed uit bij hun audities dan bij de live shows. Terwijl ze daar dan worden gekleed door professionals. Om vervolgens in de meest bizarre outfits te stoppen. Vooral de wat stevigere kandidaten worden omgeturnd tot moddervette sumoworstelaars door onflatteuze kleding.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Met die pakjes hebben ze het verprutst. En nee, da's geen kwestie van de lokale H&M binnen lopen, hier heeft een bekende designer goed over nagedacht. Al zou je het niet zeggen![]()
Mwah sletterig... vond het wel meevallen haha. Boodschap kwam toen veel beter over in elk geval.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Als de pakjes te sletterig waren, hadden ze toch ook gewoon langere jurken die minder laag waren uitgesneden kunnen dragen?
Dat optreden was beter en dat liedje was beter, terwijl je zou denken dat het andersom is.
ja die herinner ik me toch. prachtig ws dat!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Klopt. En de zang was ook prima gedaan. Die act heeft denk ik voor de laatste plaats bij de jury's gezorgdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zit hem nog eens te luisteren en ik denk echt dat de act rituele zelfmoord was. Want het is echt best een vrolijk, catchy nummer dat niet zou misstaan in de finale.
Da, ljubav je svudaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:55 schreef Toposcoupe het volgende:
Dat refrein zit nu al de hele dag in mijn hoofd
Geen Montenegro.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:38 schreef Fred_B het volgende:
Het is toch nog feest in Servië. Moje 3 heeft de Barbara Dex Award gewonnen. Roemenië en Israël werden 2 en 3.
Om de feestvreugde nog verder te vergroten, heeft de groep ook besloten om per direct op te breken.
Klinkt vrij dramatisch natuurlijk, maar feit is dat ze ook speciaal voor het ESF zijn opgericht...quote:Op zondag 26 mei 2013 17:38 schreef Fred_B het volgende:
Om de feestvreugde nog verder te vergroten, heeft de groep ook besloten om per direct op te breken.
ja hun waren de top 3 van de voice of serbia en waren voor het esf bij elkaar gekomen. Hadden al van te voren aangegeven dat het eenmalig wasquote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klinkt vrij dramatisch natuurlijk, maar feit is dat ze ook speciaal voor het ESF zijn opgericht...
Waren zij de top 3 van The Voice in Servie? Hoe hemeltergend slecht waren die anderen dan wel nietquote:Op maandag 27 mei 2013 01:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja hun waren de top 3 van de voice of serbia en waren voor het esf bij elkaar gekomen. Hadden al van te voren aangegeven dat het eenmalig was
Nou ja, die blonde kan wel zingen, die andere twee zijn echt dramatisch... Dus is het alleen maar beter dat die ene die het wel kan, dan gewoon weer in haar eentje verder gaat. Niet dat we daar hier in Nederland veel van zullen merken, maar goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waren zij de top 3 van The Voice in Servie? Hoe hemeltergend slecht waren die anderen dan wel niet
Maar goed, wij hadden ook een Johannes
Nee joh. Noorwegen paste helemaal bij de act.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Op zich geen slechte keuze voor de Barbara Dex Award en het was ook wel mijn persoonlijke keuze, maar het grote verschil in punten verbaast me wel een beetje.
Maar nu heb ik nogal mijn eigen mening over wat slechte kleding is op een ESF. Als het heel erg bijdraagt aan de act ook al is het niet heel mooi, dan vind ik het anders dan wanneer een artiest een optreden min of meer om zeep helpt door vreselijke kleding.
Zo valt Moje3 duidelijk in de tweede categorie, maar Cezar van Roemenië die tweede werd had kleding aan die wel bij de act paste. Israel daarentegen was wel echt verschrikkelijk. Het verbaast me ook wel dat Noorwegen helemaal niet in de lijst voorkomt.
Ze zag er goed in die jurk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee joh. Noorwegen paste helemaal bij de act.
En dat jurkje paste prachtig bij haar figuur.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |