SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jor_Dii op 01-03-2013 17:31:15 ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Tuurlijk maar ik denk dan waar maak je je druk om? Wil je veren in je reet? En vergeet niet dat meerdere mensen dezelfde hints vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:08 schreef Smeich het volgende:
Ik dus ookJa het maakt mij weinig uit, maar als tig mensen jou gaan complimenteren terwijl jij gewoon niets hebt gedaan en blijft reageren en doet alsof je dat zelf slim hebt uitgedokterd, dan vind ik dat ik daar wel één gepaste opmerking over mag maken ja.
Je snapt duidelijk de hint niet achter deze tweet van de Mol.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:32 schreef MrManiak het volgende:
De meest uitgebreide special met hints, theorieën en aanwijzingen van Wie is de Mol? tot nu toe.
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-9.html
Haha het zou wel ubervet zijn als ze het risico zouden lopen jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:11 schreef Jivis het volgende:
Het zou wel epic zijn als Kees daar als een soort Wendy van Dijk in de trein was gaan zitten, maar het risico is echt te groot. Straks had Carolien geroepen: "Hee Kees, wat zie jij er raar uit!" ofzo.
bronquote:Wie is de Mol boekt weer kijkcijferrecord
Wie is de Mol is de grote winnaar van de strijd om de kijkcijfers donderdagavond. Het programma trok bijna 2,3 miljoen mensen naar de buis, blijkt uit de cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
Volgens Mediacourant.nl was dit de best bekeken aflevering van de AVRO-show ooit. Vorige maand nog brak de show ook al een kijkcijferrecord toen bijna 2,2 miljoen mensen inschakelden. Het record stond vlak daarvoor nog op de opener van het twaalfde seizoen waar in januari 2012 ruim 2,1 miljoen mensen naar keken. Carolien Borgers moest het programma donderdag verlaten. Volgende week wordt bekend of Paulien Cornelisse of Kees Tol de mol is.
Nee ik was het niet. Heb het wel gelezen thoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, dus MolFan zit op FB te pronken met iets wat 'ie zelf niet gevonden heeft?
Ja ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee ik was het niet. Heb het wel gelezen tho
Je was overigens niet de enige. Vorige week ging een meisje helemaal los op FB om precies dezelfde redenquote:
Het zou zeker episch zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:11 schreef Jivis het volgende:
Het zou wel epic zijn als Kees daar als een soort Wendy van Dijk in de trein was gaan zitten, maar het risico is echt te groot. Straks had Carolien geroepen: "Hee Kees, wat zie jij er raar uit!" ofzo.
Ja dit ja zou tof zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Het zou zeker episch zijn
Als het zo is, dan moeten ze ook op dezelfde manier de mol bekend maken als bij Patrick, de hele serie samenvatten in 5 minuten en dat hij dan zijn vermomming eraf haalt.
En qua risico: Aan de ene kant wel, aan de andere kant: het is de finale, de kans is behoorlijk aanwezig dat beide kandidaten dan al weten wie de mol is. Het gaat dan alleen nog om de juiste kennis in combinatie met snelheid.
Nou ja, het claimen van andermans vondsten is natuurlijk een beetje... Euh... Sneu.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je was overigens niet de enige. Vorige week ging een meisje helemaal los op FB om precies dezelfde reden
Ja zeker maar wie zegt dat die persoon het ook niet zelf gevonden heeft? Come on guys je bent echt niet de enige die een hint vind. Er kijken 2,3 miljoen mensen naar, koekoek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, het claimen van andermans vondsten is natuurlijk een beetje... Euh... Sneu.
Iemand die op internet een dergelijke hint neerzet heeft deze gewoon van internet afgehaald. Of je moet in sprookjes geloven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja zeker maar wie zegt dat die persoon het ook niet zelf gevonden heeft? Come on guys je bent echt niet de enige die een hint vind. Er kijken 2,3 miljoen mensen naar, koekoek.
Eens. als je dan ook ziet dat (in dit geval) Smeich aangeeft niet zelf de hint gevonden te hebben, is dat een behoorlijk contrast.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, het claimen van andermans vondsten is natuurlijk een beetje... Euh... Sneu.
Drogreden sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand die op internet een dergelijke hint neerzet heeft deze gewoon van internet afgehaald. Of je moet in sprookjes geloven.
Jij bent degene die er over begint te zeikenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Drogreden sorryDeze kan wel copy/past zijn idd maar wil niet zeggen dat Smeich in dit geval de eerste was ofzo. Lekker boeiend ook trouwens, waar maken we ons druk om.
Diegene Smeich dus zeikt naar mijn idee maar goed laten we ons richten op belangrijkere zaken;quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent degene die er over begint te zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |