abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123494938

De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

De kandidaten voeren deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

Elke donderdagavond om 20.30 op Nederland 1 of via http://live.avro.nl/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jor_Dii op 01-03-2013 17:31:15 ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_123494958
Kees is met een K.
Amen.
pi_123494965
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:08 schreef Smeich het volgende:
Ik dus ook :) Ja het maakt mij weinig uit, maar als tig mensen jou gaan complimenteren terwijl jij gewoon niets hebt gedaan en blijft reageren en doet alsof je dat zelf slim hebt uitgedokterd, dan vind ik dat ik daar wel één gepaste opmerking over mag maken ja.
Tuurlijk maar ik denk dan waar maak je je druk om? Wil je veren in je reet? En vergeet niet dat meerdere mensen dezelfde hints vinden.
pi_123494970
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:10 schreef Jivis het volgende:
Kees is met een K.
Je snapt duidelijk de hint niet achter deze tweet van de Mol.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:10:28 #5
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123494971
Wat een gezeur in dit topic.
pi_123494989
Deze hint op de frontpage klopt volgens mij niet;

FOK!user XMN8R: "In aflevering 2, opdracht 3, "Minedump" brengen alleen Daniël, Joep, Kees en Tim enveloppen met geld terug naar de basis. Penningmeester Joep legt uit dat er één lege envelop moet zijn ingeleverd.

Inmiddels zijn Daniël, Joep en Tim afgevallen. Alleen Kees kan dus een lege envelop hebben ingeleverd"

Alle 4 kunnen ze toch een lege envelop hebben ingeleverd? Dat ze eruit zijn zegt toch niks over het mogelijk kwijtraken van een envelop?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:11:28 #7
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_123494991
Toch nog even spammen :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:32 schreef MrManiak het volgende:
De meest uitgebreide special met hints, theorieën en aanwijzingen van Wie is de Mol? tot nu toe.

http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-9.html
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_123494994
Het zou wel epic zijn als Kees daar als een soort Wendy van Dijk in de trein was gaan zitten, maar het risico is echt te groot. Straks had Carolien geroepen: "Hee Kees, wat zie jij er raar uit!" ofzo.
Amen.
pi_123495117
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:11 schreef Jivis het volgende:
Het zou wel epic zijn als Kees daar als een soort Wendy van Dijk in de trein was gaan zitten, maar het risico is echt te groot. Straks had Carolien geroepen: "Hee Kees, wat zie jij er raar uit!" ofzo.
Haha het zou wel ubervet zijn als ze het risico zouden lopen ja
  Moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 12:17:06 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_123495129
quote:
Wie is de Mol boekt weer kijkcijferrecord

Wie is de Mol is de grote winnaar van de strijd om de kijkcijfers donderdagavond. Het programma trok bijna 2,3 miljoen mensen naar de buis, blijkt uit de cijfers van Stichting KijkOnderzoek.

Volgens Mediacourant.nl was dit de best bekeken aflevering van de AVRO-show ooit. Vorige maand nog brak de show ook al een kijkcijferrecord toen bijna 2,2 miljoen mensen inschakelden. Het record stond vlak daarvoor nog op de opener van het twaalfde seizoen waar in januari 2012 ruim 2,1 miljoen mensen naar keken. Carolien Borgers moest het programma donderdag verlaten. Volgende week wordt bekend of Paulien Cornelisse of Kees Tol de mol is.
bron
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_123495140
Mag de mol de pot ook houden? Dan is hij de mol en wint het geld _O-
pi_123495260
Haha, dus MolFan zit op FB te pronken met iets wat 'ie zelf niet gevonden heeft?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_123495276
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, dus MolFan zit op FB te pronken met iets wat 'ie zelf niet gevonden heeft?
Nee ik was het niet. Heb het wel gelezen tho :)
pi_123495295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nee ik was het niet. Heb het wel gelezen tho :)
Ja ja.
In Southern Sun
pi_123495319
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja ja.
Je was overigens niet de enige. Vorige week ging een meisje helemaal los op FB om precies dezelfde reden 8)7
pi_123495359
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:11 schreef Jivis het volgende:
Het zou zeker episch zijn :Y
Als het zo is, dan moeten ze ook op dezelfde manier de mol bekend maken als bij Patrick, de hele serie samenvatten in 5 minuten en dat hij dan zijn vermomming eraf haalt. :)

En qua risico: Aan de ene kant wel, aan de andere kant: het is de finale, de kans is behoorlijk aanwezig dat beide kandidaten dan al weten wie de mol is. Het gaat dan alleen nog om de juiste kennis in combinatie met snelheid.
pi_123495372
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef Operc het volgende:

[..]

Het zou zeker episch zijn :Y
Als het zo is, dan moeten ze ook op dezelfde manier de mol bekend maken als bij Patrick, de hele serie samenvatten in 5 minuten en dat hij dan zijn vermomming eraf haalt. :)

En qua risico: Aan de ene kant wel, aan de andere kant: het is de finale, de kans is behoorlijk aanwezig dat beide kandidaten dan al weten wie de mol is. Het gaat dan alleen nog om de juiste kennis in combinatie met snelheid.
Ja dit ja zou tof zijn
pi_123495373
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef MolFan het volgende:

[..]

Je was overigens niet de enige. Vorige week ging een meisje helemaal los op FB om precies dezelfde reden 8)7
Nou ja, het claimen van andermans vondsten is natuurlijk een beetje... Euh... Sneu.
In Southern Sun
pi_123495383
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou ja, het claimen van andermans vondsten is natuurlijk een beetje... Euh... Sneu.
Ja zeker maar wie zegt dat die persoon het ook niet zelf gevonden heeft? Come on guys je bent echt niet de enige die een hint vind. Er kijken 2,3 miljoen mensen naar, koekoek.
pi_123495430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:26 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja zeker maar wie zegt dat die persoon het ook niet zelf gevonden heeft? Come on guys je bent echt niet de enige die een hint vind. Er kijken 2,3 miljoen mensen naar, koekoek.
Iemand die op internet een dergelijke hint neerzet heeft deze gewoon van internet afgehaald. Of je moet in sprookjes geloven.
In Southern Sun
pi_123495435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Eens. als je dan ook ziet dat (in dit geval) Smeich aangeeft niet zelf de hint gevonden te hebben, is dat een behoorlijk contrast.
pi_123495481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iemand die op internet een dergelijke hint neerzet heeft deze gewoon van internet afgehaald. Of je moet in sprookjes geloven.
Drogreden sorry :) Deze kan wel copy/past zijn idd maar wil niet zeggen dat Smeich in dit geval de eerste was ofzo. Lekker boeiend ook trouwens, waar maken we ons druk om.
pi_123495501
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:29 schreef MolFan het volgende:

[..]

Drogreden sorry :) Deze kan wel copy/past zijn idd maar wil niet zeggen dat Smeich in dit geval de eerste was ofzo. Lekker boeiend ook trouwens, waar maken we ons druk om.
Jij bent degene die er over begint te zeiken :D.
In Southern Sun
pi_123495522
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij bent degene die er over begint te zeiken :D.
Diegene Smeich dus zeikt naar mijn idee maar goed laten we ons richten op belangrijkere zaken;

Wie is de mol? 8)7
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:43:01 #25
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123495895
Ik las wel gister een post van een FOK! user van wie zijn broer de hint had gevonden, zal dezelfde gozer wel zijn die ook op facebook zat, precies dezelfde woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')