abonnement Unibet Coolblue
pi_123413096
Nou ik ben nieuw hier.. Wilde toch een keer mijn verhaal kwijt.. Ik heb nu al bijna 3,5 jaar een relatie. Het is zo onderhand 3x uit geweest. We hebben hele goede tijden gehad en we hebben hele slechte tijden gehad. Om maar met het positieve te beginnen, is dat we altijd erg veel met elkaar kunnen lachen, we erg liefdevol zijn naar mekaar en mekaar steunen in moeilijke tijden. We maken ook elk onderwerp bespreekbaar, onze communicatie is daarom ook erg goed. Verder vertrouwen we mekaar volledig. Het klinkt misschien naïef in deze tijd, maar ik weet gewoon dat hij nooit met een andere vrouw zal gaan. Verder laten we mekaar ook los in onze eigen dingen, gewoon met onze eigen vrienden dingen doen, misschien in het buitenland studeren, gewoon genoeg tijd voor onszelf. Ik vind mijn vriend ook erg aantrekkelijk, wel 1 van de knapste jongens die ik ken . Helaas wil de seks niet goed bij ons, ik heb namelijk altijd pijn. Ik ben zo onderhand bij de dokter geweest voor een oplossing, hij gaat met dat probleem erg prettig om, hij heeft me nooit iets verweten en hij is ook nooit boos geweest dat het niet lukt, ook al is het voor hem ook niet leuk.

Maar. Ik heb de laatste tijd hele erge twijfels. Mijn vriend en ik hebben het laatste halfjaar wel errug veel ruzies. Deze ruzies zijn door onze relatie heen vaak voorgekomen. Het zijn ruzies die eigenlijk heel erg uit de hand lopen, of 1 of andere manier kunnen we niet meer communiceren zodra we beide boos zijn. Onze ruzies lopen dan erg uit de hand met dreigingen van; IK MAAK HET UIT! En omdat die ruzies dan meestal nergens over gaan, zijn ze soms ook uit het niets weer goed. Maar ondertussen hebben we al erg akelige dingen tegen mekaar gezegd. Hier doe ik zelf ook zeker aan mee, ik kan ook behoorlijk heftig zijn als ik boos ben en hij ook, het is dan ook echt hard tegen hard. Het vervelende is dat hij vrijwel altijd mij de schuld geeft van de ruzies.. het ligt nooit aan hem. Deze ruzies hebben we zo vaak, het is nu zo onderhand wel 1x in de 2 weken, soms ook wel vaker. Ze vergen me zoveel energie, ik word namelijk ontzettend overstuur van deze ruzies.

Zijn gedrag met zijn vrienden doet me soms ook erg twijfelen. Ik weet dat het niet uit hoort te maken hoe hij is met zijn vrienden.. maar toch doet dat het. Hij vindt het namelijk wel grappig om mensen nogal op de kast te jagen, ik vind het eigenlijk een beetje pestgedrag (dit doet hij dus vooral met vrienden) hij heeft hier ook al wat bedreigingen mee gekregen. Ik kan me hier soms erg zorgen over maken, want stel je voor er loopt een keer een gek tussen die zijn bedreiging echt waarmaakt?

En dan nog een issue voor mij. Toen ik mijn vriend leerde kennen blowde hij weleens, op een gegeven moment deed hij dit steeds vaker, ik heb dit nooit erg leuk gevonden. Maar toen, uit het niets stopte hij opeens. Hij vond het niet meer leuk en had er geen behoefte aan. Hij heeft 1 – 2 jaar niet meer geblowd, alleen nog een keertje op een festival. Maar nu verteld hij me dat hij wil experimenteren met drugs. Hij wilt weleens snuiven, pilletje slikken, dat soort dingen. Maar ik heb voor mezelf besloten dat ik daar gewoon niet heen wil. Ik wil niet een relatie met iemand die regelmatig drugs gebruikt. Ik hou niet van zulke dingen, gewoon weleens wat proberen snap ik nog, ik ben ook weleens nieuwsgierig, maar ik wil niet weer terug naar een regelmatig drugsgebruiker. Ik heb hem ook verteld dat ik eigenlijk niet een relatie wil met iemand die veel met drugs bezig is en dat ik er dan nog wel over moet nadenken of ik dan wel bij hem wil blijven. Waarop hij antwoordde dat hij vond dat ik hem probeerde te veranderen en dat wil hij niet, dus dan mocht ik het wel uitmaken... Het klinkt misschien wel alsof ik hem wil veranderen, maar ik bedoel dit niet zo. Ik geef gewoon mijn grens aan in wat ik niet wil in een relatie, moet kunnen toch?

Dit is het verhaal eigenlijk. Ik weet niet of ik nog wel bij hem moet blijven, want ik ben gewoon zo moe van de problemen en ruzie, maar aan de andere kant zijn we ook hartstikke gelukkig en blij met elkaar..
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:03:35 #2
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123413263
Niet.
Doei!
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:05:26 #3
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_123413373
Niet
pi_123413438
Geef hem de keuze: als hij met drugs begint terwijl hij weet dat jij daar fel tegen bent, dan is dat het einde voor jou. Dan mag hij het zelf uitzoeken voortaan.
Klinkt makkelijk gezegd voor mij hier veilig achter mijn pc, en ik weet ook wel dat het niet meevalt een relatie van de ene dag op de andere te beëindigen maar laat je niet door hem meeslepen in een richtting die jij absoluut niet wil.
Kortom: kies voor jezelf.
pi_123413453
Lijkt me niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123413619
Waarom ruziën jullie over zaken die nergens over gaan?
pi_123413666
:')

Ik begrijp dat niet. Dan kun je toch veel beter alleen zijn :')
U MAD?
pi_123413780
Hoezo heb je nooit wat aan dat seksuele probleem laten doen?
pi_123413827
Ik heb het idee dat het te maken heeft met elkaar missen. Als we mekaar zien dan maken we nooit ruzie, die ruzies die ontstaan als we bellen, chatten of dat soort dingen, dan begrijpen we mekaar minder goed, omdat we mekaar niet kunnen zien. Dan is het misschien een simpele oplossing om mekaar niet meer te bellen of te chatten, maar we zien mekaar alleen weekends wegens studeren, ik vind het dan ook lastig om hem meteen een week niet te spreken.
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:16:25 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123413905
Hou je van hem? Voel je je nog echt verliefd en tot hem aangetrokken?
Je hoeft hier niet te antwoorden, maar misschien weet je diep van binnen allang wat je moet doen ;).
KuikenGuppy
pi_123413916
@Friek Jah ik weet het, ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik daar nooit eerder iets mee heb gedaan. Ik dacht gewoon altijd van dat het vanzelf wel over zou gaan, wat natuurlijk heel stom was, maar heb nu een paar weken geleden dus toch de stap gezet om naar de dokter te gaan en nu heb ik zalfjes om eerst te proberen en als dat niet lukt dan naar de seksuoloog.
pi_123413994
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef Burdie het volgende:
Hou je van hem? Hoe is de seks? Voel je je nog echt verliefd en tot hem aangetrokken?
Je hoeft hier niet te antwoorden, maar misschien weet je diep van binnen allang wat je moet doen ;).
:') Serieus?! Heb je de OP überhaupt wel gelezen?
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:19:06 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123414048
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:18 schreef madam-april het volgende:

[..]

:') Serieus?! Heb je de OP überhaupt wel gelezen?
Had het al aangepast :*.
KuikenGuppy
pi_123414086
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Had het al aangepast :*.
Dan heb ik niks gezegd. :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 februari 2013 @ 16:20:00 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_123414091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef Exclusiveness het volgende:
@Friek Jah ik weet het, ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik daar nooit eerder iets mee heb gedaan. Ik dacht gewoon altijd van dat het vanzelf wel over zou gaan, wat natuurlijk heel stom was, maar heb nu een paar weken geleden dus toch de stap gezet om naar de dokter te gaan en nu heb ik zalfjes om eerst te proberen en als dat niet lukt dan naar de seksuoloog.
Kontneuken.
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:21:35 #16
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_123414157
Alsof een beetje experimenteren met een snuifje of een pilletje zo'n onoverkomelijk probleem is...

Mensen die het verschil niet zien tussen recreatief gebruik en probleemgebruik :')
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_123414175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef Exclusiveness het volgende:
@Friek Jah ik weet het, ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik daar nooit eerder iets mee heb gedaan. Ik dacht gewoon altijd van dat het vanzelf wel over zou gaan, wat natuurlijk heel stom was, maar heb nu een paar weken geleden dus toch de stap gezet om naar de dokter te gaan en nu heb ik zalfjes om eerst te proberen en als dat niet lukt dan naar de seksuoloog.
Je snapt dat voor een man seks heel belangrijk is? Ook in de zin hoe hij zich tegenover jou opstelt? Het is ongeveer hetzelfde als een vrouw nauwelijks aandacht schenken als man.

Verder snap ik je houding wel enigszins ten opzichte van drugsgebruik (al blijft het natuurlijk wat hypocriet en irrationeel in vergelijking met overige, legale drugs), maar hoezo daar zo stressvol mee omgaan? Als hij gewoon wat wilt experimenteren (zoals ik het lees), begrijp ik niet zo snel wat daar mis mee is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2013 16:29:23 ]
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:24:28 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123414295
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef Friek_ het volgende:
Je snapt dat voor een man seks heel belangrijk is? Ook in de zin hoe hij zich tegenover jou opstelt? Het is ongeveer hetzelfde als een vrouw nauwelijks aandacht schenken als man.
Niet alleen voor een man ;). Ik denk dat seks sowieso erg belangrijk is in een relatie, daarom vraag ik me ook af of TS zich wel echt aangetrokken voelt tot haar vriend, of dat het gewoon heel gezellig en leuk is, maar eigenlijk niet veel verder (meer) gaat dan een goede vriendschap.
KuikenGuppy
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:25:14 #19
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_123414333
Niks mis met experimenteren met drugs, niet elke drugsgebruiker is een prototype junkie. Als je daarvoor bij hem weggaat dan is dat best zielig. Je leeft maar 1x en ik durf te wedden als dat jij eens een XTC pilletje hebt genomen je het ook heel leuk vind.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_123414397
Ja ik weet het, het is erg belangrijk vind ik zelf ook. We zijn trouwens nog steeds wel bezig met seks maar penetratie dat wil gewoon niet zo goed meer, ik heb de hoop dat mijn bezoek bij de dokter wat oplevert, want ben nu ook vastbesloten om dit op te lossen, het zou ook goed kunnen dat hij misschien kwaaier tegen mij doet vanwege dat. Verder met drugs, zoals ik al zei, ik vind het niet echt een probleem als hij gewoon eens wat wil uitproberen. Maar hij heeft enkele jaren geleden dus een beetje een wietprobleem gehad, hij gebruikte dan wel elke dag en dat vond ik gewoon echt niet leuk meer, ik ben gewoon bang dat dat ook weer gebeurd, maar dan met zwaardere drugs.
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:29:15 #21
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_123414524
Maar goed, je twijfelt heel erg of niet? Als je dat wel doet, dan zal ik er gewoon mee stoppen nu het nog kan. Ik zie ook dat het al meerdere keren uit is geweest, geloof me dan werkt een relatie echt niet meer en op de lange duur kan het alleen maar slechter gaan.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:29:20 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123414530
Maar voel je je nog wel echt tot hem aangetrokken dan?
Denk je wel eens: "rrrrraw, wat heb ik toch een lekker ding aan de haak geslagen :9" of iets van die trend? ;)
KuikenGuppy
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:29:21 #23
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_123414532
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
Je leeft maar 1x
#YOLO *O*
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_123414609
Is het niet handiger om even een echo te laten maken, wie weet heb je er een vleesboompje die de boel blokkeert dat had een vriendin van mij, effe laten verwijderen en inmiddels heeft ze een vrolijke kleine rondlopen.

Wat dat drugs, ik zou het ook niet willen, daar ga ik niet eens over discusseren, als een man graag de drugsgebruikende kneus wil uithangen dan doet die dat maar lekker ergens anders.

Daarbij zou ik de relatie beeindigen, beter een maand verdriet dan doorgaan en achteraf denken had ik hem maar eerder gedumpt
pi_123414765
Het klinkt niet alsof hij een goede toevoeging is aan je leven, meer alsof jullie elkaar energie kosten in plaats van dat je er energie uithaalt om samen te zijn. Je kunt erover nadenken of dat iets is wat je op de lange termijn zou kunnen volhouden, of niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')