abonnement Unibet Coolblue
  Donald Duck held woensdag 10 april 2013 @ 22:06:00 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_125132024
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:04 schreef SaxoPower het volgende:
Hallo,

Vroegah speelde ik wel eens een game online.
Dat was met bubbels.

Het idee van het spel was dat je van allerlei bewegende bubbels er een aanklikte, die werd vervolgens grooter. Wanneer die een andere bubbel raakte werd deze ook grooter. ect ect.
Je hoorde bij iedere bubbel die grooter werd een ting/pling geluidje

Je moest dan per level een bepaald aantal bubbels wegspelen.

Wie kent dit spel en weet hoe dit spel heet?
Van dat concept zijn meerdere spellen te vinden, deze bijvoorbeeld
http://yvoschaap.com/chainrxnadvanced/
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_125135493
quote:
Wow! Geweldig. Je bent geweldig.

Wist je dat uit je hoofd?
----
  donderdag 11 april 2013 @ 10:48:08 #53
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_125146322
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Wow! Geweldig. Je bent geweldig.

Wist je dat uit je hoofd?
Thanks *)

Nee, uit mn hoofd dacht ik eerst aan U.F.O.s (Artech, 1997) maar daarna even op google gezocht naar "family of aliens" :)
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_125147862
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:48 schreef BdR het volgende:

[..]

Thanks *)

Nee, uit mn hoofd dacht ik eerst aan U.F.O.s (Artech, 1997) maar daarna even op google gezocht naar "family of aliens" :)
WTF. Ik heb zelfs nog gezocht met verschillende zoekwoorden samen.
Old PC game adventure family aliens dump garbage repair spaceship. :( Stomme Google.
----
  donderdag 11 april 2013 @ 12:25:06 #55
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_125149393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

WTF. Ik heb zelfs nog gezocht met verschillende zoekwoorden samen.
Old PC game adventure family aliens dump garbage repair spaceship. :( Stomme Google.
Inderdaad, google lijkt misschien slim maar het is en blijft in feite een "dom" computerprogramma, met handige zoekopties dat wel.

Zoekopties zoals dubbele quotes om te zoeken naar een exacte combinatie, of bijv. met minus kan je zoekresultaten met een bepaald woord weglaten. Bijv zo: adventure game "family of aliens" -mckracken
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:38:36 #56
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_125194473
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:25 schreef BdR het volgende:

[..]

Inderdaad, google lijkt misschien slim maar het is en blijft in feite een "dom" computerprogramma, met handige zoekopties dat wel.
:')

Kon het niet laten.
pi_125427049
Hoi,
ik ben op zoek naar een spel dat ik 8-12 jaar geleden speelde op de PC. Het is een Point and Click en is Nederlands gesproken. Misschien bestaat er ook een versie in het Engels, maar ik betwijfel het.

Beschrijving:
Het spel speelde zich af in het bos, het werd ingeleid op een brug door een uil of konijn (weet ik niet meer zeker). Maar in ieder geval kwam je vervolgens op een open plek waar je vaak het verhaal / opdrachten te horen kreeg. Dit was een plek met 3-4 pratende bomen met ogen, waarvan een volgens mij de Grote Eik genoemd werd.
Elke dag in het spel was er een ander event.

Events die ik mij herinner:
• Dat beest dat de game inleid gaat 's avonds banjo spelen in een blokhut / boomhuis.
• Event dat er een spel is waarbij je moet dobbelen met eekhoorns.
• In een grot met torren, je moet telkens van pak switchen met een koffer, als er een rode tor aankomt het rode pak aan, als er een groene tor aankomt het groene pak. Anders zit je vast achter tralies totdat een tor van een andere kleur voorbij komt.
• Event dat de hele wereld rood gekleurd is, volgens mij had dat te maken met een draak die te voorschijn komt.

Als je het herkent of iets er over weet, laat het dan aub weten. Zelf kan ik me herinneren dat het Fantasia heet, maar volgens mij klopt dat niet, want ik kan er niets over vinden.
pi_125447297
Beste Fokkkerssss,

Ik zou graag mijn oude jeugd willen herleven dmv een spelletje. Ik weet alleen helaas niet meer de naam van het spel. Wel kan ik vaag herinneren hoe het spel eruit zag. Misschien dat jullie mij er kunnen bij helpen?

Het spel is ongeveer zn 15 jaar al oud.Ging over de riddertijdperk met draken en monsters erbij. Je moest in dat spel een aantal kastelen veroveren dat deed je dmv van soldaten te maken of een draak te creëren, deze draak had dan een zwaard met gouden vleugels. Je had ook een goede kant (heiligen soldanten) en de kwade kant (duivel) alleen kan ik me daar niet zoveel meer van herinneren

Als je een gevecht aanging met de vijand lag het aan je soldaten hoeveel hits ze konden krijgen. Een de draak met vleugels was hierin het sterkste en kon 3 hits aan.

Een kasteel kon je upgradend door de muren steen te maken. En betere soldaten te krijgen.

Helaas kan kon ik geen foto vinden wat erop lijkt. Ook niet een klein beetje. Het spel had ook geen vervolg, of was een vervolg. Het was een eenmalig spel maar wel heel erg leuk.

Misschien dat jullie het spel wel kunnen herinneren?
pi_125448198
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:37 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Beste Fokkkerssss,

Ik zou graag mijn oude jeugd willen herleven dmv een spelletje. Ik weet alleen helaas niet meer de naam van het spel. Wel kan ik vaag herinneren hoe het spel eruit zag. Misschien dat jullie mij er kunnen bij helpen?

Het spel is ongeveer zn 15 jaar al oud.Ging over de riddertijdperk met draken en monsters erbij. Je moest in dat spel een aantal kastelen veroveren dat deed je dmv van soldaten te maken of een draak te creëren, deze draak had dan een zwaard met gouden vleugels. Je had ook een goede kant (heiligen soldanten) en de kwade kant (duivel) alleen kan ik me daar niet zoveel meer van herinneren

Als je een gevecht aanging met de vijand lag het aan je soldaten hoeveel hits ze konden krijgen. Een de draak met vleugels was hierin het sterkste en kon 3 hits aan.

Een kasteel kon je upgradend door de muren steen te maken. En betere soldaten te krijgen.

Helaas kan kon ik geen foto vinden wat erop lijkt. Ook niet een klein beetje. Het spel had ook geen vervolg, of was een vervolg. Het was een eenmalig spel maar wel heel erg leuk.

Misschien dat jullie het spel wel kunnen herinneren?
Wat deed je verder, was het met beurten? Of meer zoals starcraft enzo dat je kastelen en huizen bouwt en zelf plaatst
pi_125450797
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:37 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Beste Fokkkerssss,

Ik zou graag mijn oude jeugd willen herleven dmv een spelletje. Ik weet alleen helaas niet meer de naam van het spel. Wel kan ik vaag herinneren hoe het spel eruit zag. Misschien dat jullie mij er kunnen bij helpen?

Het spel is ongeveer zn 15 jaar al oud.Ging over de riddertijdperk met draken en monsters erbij. Je moest in dat spel een aantal kastelen veroveren dat deed je dmv van soldaten te maken of een draak te creëren, deze draak had dan een zwaard met gouden vleugels. Je had ook een goede kant (heiligen soldanten) en de kwade kant (duivel) alleen kan ik me daar niet zoveel meer van herinneren

Als je een gevecht aanging met de vijand lag het aan je soldaten hoeveel hits ze konden krijgen. Een de draak met vleugels was hierin het sterkste en kon 3 hits aan.

Een kasteel kon je upgradend door de muren steen te maken. En betere soldaten te krijgen.

Helaas kan kon ik geen foto vinden wat erop lijkt. Ook niet een klein beetje. Het spel had ook geen vervolg, of was een vervolg. Het was een eenmalig spel maar wel heel erg leuk.

Misschien dat jullie het spel wel kunnen herinneren?
Als het met beurten is, kan het een van de delen van Heroes of Might and Magic zijn. Maar omdat je zegt dat het geen vervolg heeft, denk ik dat ik het mis heb.
pi_125450944
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:04 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Wat deed je verder, was het met beurten? Of meer zoals starcraft enzo dat je kastelen en huizen bouwt en zelf plaatst
Ja het was idd met beurten. Soort van Rome Total War iets. Je kon niet zelf een kasteel plaatsen of verzetten. Het stond al vast.
pi_125450986
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:26 schreef Ochtendjasbewoner het volgende:

[..]

Als het met beurten is, kan het een van de delen van Heroes of Might and Magic zijn. Maar omdat je zegt dat het geen vervolg heeft, denk ik dat ik het mis heb.
Nee helaas :( Spel ziet er heel anders uit. Ik kan me wel ongeveer inbeelden hoe het eruit zag maar kan geen goed beeld beschrijven hoe het precies eruit zag. Als ik een plaatje of een gedeelte van de naam zie weet ik al voldoende. Ik dacht dat het spel op een Twilight CD-collection stond maar daar heb ik een uur naar gezocht maar niks kunnen vinden.. misschien dat het iets helpt?

[ Bericht 18% gewijzigd door Brabanste_kaaskop op 18-04-2013 20:14:31 ]
  donderdag 18 april 2013 @ 22:03:55 #63
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_125458937
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:31 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:

[..]

Nee helaas :( Spel ziet er heel anders uit. Ik kan me wel ongeveer inbeelden hoe het eruit zag maar kan geen goed beeld beschrijven hoe het precies eruit zag. Als ik een plaatje of een gedeelte van de naam zie weet ik al voldoende. Ik dacht dat het spel op een Twilight CD-collection stond maar daar heb ik een uur naar gezocht maar niks kunnen vinden.. misschien dat het iets helpt?
Geen idee, maar hier is een Twilight CD list .. misschien Knights & Merchants of Dragon Dice? :?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_125474076
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:37 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Beste Fokkkerssss,

Ik zou graag mijn oude jeugd willen herleven dmv een spelletje. Ik weet alleen helaas niet meer de naam van het spel. Wel kan ik vaag herinneren hoe het spel eruit zag. Misschien dat jullie mij er kunnen bij helpen?

Het spel is ongeveer zn 15 jaar al oud.Ging over de riddertijdperk met draken en monsters erbij. Je moest in dat spel een aantal kastelen veroveren dat deed je dmv van soldaten te maken of een draak te creëren, deze draak had dan een zwaard met gouden vleugels. Je had ook een goede kant (heiligen soldanten) en de kwade kant (duivel) alleen kan ik me daar niet zoveel meer van herinneren

Als je een gevecht aanging met de vijand lag het aan je soldaten hoeveel hits ze konden krijgen. Een de draak met vleugels was hierin het sterkste en kon 3 hits aan.

Een kasteel kon je upgradend door de muren steen te maken. En betere soldaten te krijgen.

Helaas kan kon ik geen foto vinden wat erop lijkt. Ook niet een klein beetje. Het spel had ook geen vervolg, of was een vervolg. Het was een eenmalig spel maar wel heel erg leuk.

Misschien dat jullie het spel wel kunnen herinneren?
Klinkt een beetje als Disciples.

- Djehoetie / Jehuty -
pi_125484106
Ik heb hem ! jaaa ! Het spel heet Warlords 3 ! nooit geweten dat het een vervolg had/was.

Na 1 a 2 uur ben ik erachter gekomen. Heel toevalig. Ik was die lijst aan het afzoeken van Twilight kwam het spel Little Big Adventure tegen wist dat dat spel op die CD stond dus was ik al die spelen afgegaan en kwam hem tegen !!! Blijkt toch een vervolg te hebben, heb het meteen weer kapot gespeeld.

Ontzettend bedankt iedereen voor het helpen ! Ik ga snel weer terug !
pi_125506800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef Ochtendjasbewoner het volgende:
Hoi,
ik ben op zoek naar een spel dat ik 8-12 jaar geleden speelde op de PC. Het is een Point and Click en is Nederlands gesproken. Misschien bestaat er ook een versie in het Engels, maar ik betwijfel het.

Beschrijving:
Het spel speelde zich af in het bos, het werd ingeleid op een brug door een uil of konijn (weet ik niet meer zeker). Maar in ieder geval kwam je vervolgens op een open plek waar je vaak het verhaal / opdrachten te horen kreeg. Dit was een plek met 3-4 pratende bomen met ogen, waarvan een volgens mij de Grote Eik genoemd werd.
Elke dag in het spel was er een ander event.

Events die ik mij herinner:
• Dat beest dat de game inleid gaat 's avonds banjo spelen in een blokhut / boomhuis.
• Event dat er een spel is waarbij je moet dobbelen met eekhoorns.
• In een grot met torren, je moet telkens van pak switchen met een koffer, als er een rode tor aankomt het rode pak aan, als er een groene tor aankomt het groene pak. Anders zit je vast achter tralies totdat een tor van een andere kleur voorbij komt.
• Event dat de hele wereld rood gekleurd is, volgens mij had dat te maken met een draak die te voorschijn komt.

Als je het herkent of iets er over weet, laat het dan aub weten. Zelf kan ik me herinneren dat het Fantasia heet, maar volgens mij klopt dat niet, want ik kan er niets over vinden.
Na lang zoeken op google afbeeldingen heb ik het gevonden! Forestia heet het! Helaas is het heel moeilijk te verkrijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ochtendjasbewoner op 20-04-2013 00:12:40 ]
pi_125827775
Ik zoek een spel van zo'n 5a7 jaar geleden waarbij je met een auto allemaal bepaalde stunts binnen de tijd moest voltooien? Aardig bekende game volgens mij, maar ik ben de naam helemaal kwijt.
pi_125828212
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:28 schreef truedestiny het volgende:
Ik zoek een spel van zo'n 5a7 jaar geleden waarbij je met een auto allemaal bepaalde stunts binnen de tijd moest voltooien? Aardig bekende game volgens mij, maar ik ben de naam helemaal kwijt.
Stuntman?

http://en.wikipedia.org/wiki/Stuntman_%28video_game%29

Anders moet je even specifieker zijn over het platform
deal with it
pi_125828406
hmm nee dat was het niet. Het spel ging echt alleen maar over de stunts zelf, geen race. volgens mij wel op de ps2 ja. Ik ga zelf ook nog even op zoek.
  zondag 28 april 2013 @ 15:00:55 #70
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_125828722
Burnout ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_125865284
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:00 schreef Enchanter het volgende:
Burnout ?
nope
  maandag 29 april 2013 @ 14:57:58 #72
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_125865933
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:28 schreef truedestiny het volgende:
Ik zoek een spel van zo'n 5a7 jaar geleden waarbij je met een auto allemaal bepaalde stunts binnen de tijd moest voltooien? Aardig bekende game volgens mij, maar ik ben de naam helemaal kwijt.
Trackmania?



was toen erg hip :)
nee, jij dan!
pi_125866352
Nee ook niet, bedankt voor de hulp. Het ging echt om de stunts bij dit spel en niet om het racen.
pi_125866462
Trackmania?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 29 april 2013 @ 15:33:52 #75
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_125867059
Denk niet dat dit hem is , aangezien dat hij al veel ouder is en zo , maar misschien dat je hem op een emulator gespeeld heb

Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')