abonnement Unibet Coolblue
pi_125312139
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef Quotidien het volgende:
Carryen is helemaal niet makkelijk als je een kloteteam hebt. Gister wou een Enigma per sé mid, en moest ik als carry hardlane tegen een trilane. Zie dan nog maar eens je items bij elkaar te farmen. Als je team feed en de andere carry is snel fed is het ook lastig om er tegenop te boksen. Kortom het ligt helemaal aan je team.
En een goede Ursa zou altijd eerste smoke kopen alvorens te roshen. :P
Ik snap ook niet waarom mensen denken dat carrien makkelijk is. Je moet continu overal op letten (net als een support en net als iedereen). Je moet goed kunnen last hitten en denien. Je moet goed je kansen afwachten en inschatten. Enz enz.

En een Ursa zou zelf die smoke helemaal niet hoeven halen, dat zou zijn support voor hem moeten doen :D
  maandag 15 april 2013 @ 15:50:23 #277
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_125312985
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:24 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom mensen denken dat carrien makkelijk is. Je moet continu overal op letten (net als een support en net als iedereen). Je moet goed kunnen last hitten en denien. Je moet goed je kansen afwachten en inschatten. Enz enz.

En een Ursa zou zelf die smoke helemaal niet hoeven halen, dat zou zijn support voor hem moeten doen :D
Denyen kan je laten doen door een support. Het halen van de smoke vind ik niet zo erg, die 100 is peanuts. Ik heb liever dat de supports gewoon een TP bij hebben terwijl ik die smoke koop :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 15 april 2013 @ 17:24:45 #278
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_125316524
Als reactie op de laatste paar reacties:

Mensen die denken dat ze kunnen carryen terwijl ze 250 GPM hebben zijn rukcarries en ook als carry moet je snappen waar je het beste kan farmen, net zoals map awareness belangrijk is voor supports om te weten waar ze het best tot hun recht komen.

Regel 1 in pub games is trouwens: als je iets wilt, doe het dan zelf. Het heeft (in mijn ervaring) vaak geen enkele nut om de Crystal Maiden / Lion / wat je ook als support hebt te vragen om wards / een courier / wat anders als ze het niet uit zichzelf doen. Als zij als shadow blade crystal maiden willen spelen moeten ze dat lekker zelf weten, maar dan moeten ze achteraf ook niet klagen als je als carry weinig GPM hebt omdat je nergens kon farmen :).
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_125316909
Mja gister een sniper die de mid lane keihard verloor en ons ( zn teammates) de schuld gaf omdat we m niet kwamen helpen. Had best willen helpen maar was druk bezig top te verdedigen mijn en carry te supporten (pudge). Hele game aan moeten horen hoe slecht we wel niet waren terwijl we uiteindelijk met
zijn 2en heel top sloopten.... sommige mensen zou het echt verboden moeten worden een mic te hebben. God wat was dat een klapmongool zeg. Ook gewoon niet door hebben dat je de rest van team demotiveert met dat gezeik....
pi_125316950
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef Wii-Style het volgende:
Carry is makkelijk. Gewoon blijven farmen en af en toe de beslissing nemen om te gaan vechten met de items die je hebt.

Support is denk ik wat moeilijker. Je moet alles goed in de gaten houden, wards op plaatsen zetten die belangrijk zijn. Stel je voor dat de vijand een Ursa heeft en Roshan wil solo'en, dan zou ik een ward bij de rivier plaatsen en ervoor zorgen dat de team onmiddellijk reageert als de Ursa zomaar de pit binnen loopt.

Bovendien is het moeilijker als je met een achterlijke team te maken krijgt en zien dat je 0/7/6 bent of zo en je daarop gaan uitschelden. :{
Je bedoelt, zo'n beetje alle public potjes met 1 of meerdere oost-europeanen in je team?
pi_125318019
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef Quotidien het volgende:
Carryen is helemaal niet makkelijk als je een kloteteam hebt. Gister wou een Enigma per sé mid, en moest ik als carry hardlane tegen een trilane. Zie dan nog maar eens je items bij elkaar te farmen. Als je team feed en de andere carry is snel fed is het ook lastig om er tegenop te boksen. Kortom het ligt helemaal aan je team.
En een goede Ursa zou altijd eerste smoke kopen alvorens te roshen. :P
je hoort ursa zijn overpower ook als je hem niet zit, dus weet je sowieso wanneer hij rosh doet
pi_125318407
Vandaag een match gehad als Radiant waarbij ik had gelijk bij All Pick Treant Protector had gerandomend. Kwam daarna er echter achter dat 3 teammates een premade waren die wilden trilanen, op bottom en dat de overige twee teammates het maar moesten uitzoeken. Prima, ik red me wel op top. Niet dat ik al te veel farm kreeg, maar het lukte wel aardig. Sniper op mid redde zich ook wel goed.

Komt het: gaan bottom trilane keihard feeden. Ik snap er echt niets van. :{
Burning bridges gives you so much more
  maandag 15 april 2013 @ 20:34:07 #283
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_125324741
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Mja gister een sniper die de mid lane keihard verloor en ons ( zn teammates) de schuld gaf omdat we m niet kwamen helpen. Had best willen helpen maar was druk bezig top te verdedigen mijn en carry te supporten (pudge). Hele game aan moeten horen hoe slecht we wel niet waren terwijl we uiteindelijk met
zijn 2en heel top sloopten.... sommige mensen zou het echt verboden moeten worden een mic te hebben. God wat was dat een klapmongool zeg. Ook gewoon niet door hebben dat je de rest van team demotiveert met dat gezeik....
Pudge is m.i. geen carry hoor. :P
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Je bedoelt, zo'n beetje alle public potjes met 1 of meerdere oost-europeanen in je team?
De mensen van Na'vi zijn allemaal oostblokkers en russen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_125335551
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Pudge is m.i. geen carry hoor. :P

[..]

De mensen van Na'vi zijn allemaal oostblokkers en russen.
Uitzondering die de regel bevestigt. En ze spreken engels.
  maandag 15 april 2013 @ 23:39:32 #285
206322 Seam
Pillz-E
pi_125336775
Ligt misschien aan jullie matchmaking. Ik heb maar een enkele keer last van mensen die hun heroes rol niet begrijpen. Ik had daar in het begin ook wel last van, daarom speelde ik ook liever support.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:27:13 #286
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_125339061
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef Seam het volgende:
Ligt misschien aan jullie matchmaking. Ik heb maar een enkele keer last van mensen die hun heroes rol niet begrijpen. Ik had daar in het begin ook wel last van, daarom speelde ik ook liever support.
Mensen snappen de rol wel, iedereen heeft dezelfde rol vaak :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_125340060
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef Salamando het volgende:

[..]

Mensen snappen de rol wel, iedereen heeft dezelfde rol vaak :D
Het is toch juist leuker om elke keer met een andere hero te spelen? Ik random altijd.
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 16 april 2013 @ 07:49:39 #288
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_125342258
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Pudge is m.i. geen carry hoor. :P

Pudge is gewoon geen carry, hele goede ganker en initiator maar de sniper had gelijk :P die had alle farm moeten hebben ;) pudge heeft alleen mana nodig
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:37:31 #289
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_125343901
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:56 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Het is toch juist leuker om elke keer met een andere hero te spelen? Ik random altijd.
Iedereen wil carryen vaak hoor ;)
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:52:50 #290
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_125344341
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:37 schreef Salamando het volgende:

[..]

Iedereen wil carryen vaak hoor ;)
Ik als-je-blieft niet. Geef mij maar een hero met veel impact in de early- en midgame.
Do androids dream of electric sheep?
pi_125345676
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:37 schreef Salamando het volgende:

[..]

Iedereen wil carryen vaak hoor ;)
En dat snap ik nou niet.. Blijkbaar ben je alleen goed als je uiteindelijk veel kills kan maken.
pi_125346959
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:45 schreef Scheringa het volgende:

[..]

En dat snap ik nou niet.. Blijkbaar ben je alleen goed als je uiteindelijk veel kills kan maken.
mensen pakken carries omdat die veel geld (horen te) krijgen en dikke items en dikke damage doen 8-)
Daarom falen ze ook vaak, omdat ze niet nadenken over hun roll.

Ik haat melee caries trouwens, geef je een vijand 2 hakken en dan loopt ie weg. Kan je een uur chasen voor je de volgende klap kan doen. Dan loopt ie weer achter een boom en kan je weer niet slaan. Geef mij maar een ranged hero, dat speelt veel fijner :{w
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:39:44 #293
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_125349216
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:54 schreef Salamando het volgende:

[..]

Met deze drie punten ben ik het oneens, Leshrac kan net zo goed als semi-carry gespeeld worden en kan dus prima lanen met een omniknight. Ik heb denk ik liever een semi carry Leshrac dan een support Leshrac zelfs.

Een Dazzle die continu healt kan ervoor zorgen dat de lane pusht, soms wil je dat ;).

Mid laners hoeven niet perse te ganken, een Shadow Fiend gaat bijvoorbeeld niet ganken, als de tegenstander van de Sf dat wel doet is zijn mid tower vrij snel weg bijvoorbeeld. Sommige hardcarries hebben er ook meer aan om gewoon door te farmen dan om continu te ganken.
Neem niets van deze jongen aan alsjeblieft. Deze Dota2 speler speelt elke hero als een carry!
pi_125349361
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:37 schreef Salamando het volgende:

[..]

Iedereen wil carryen vaak hoor ;)
True, in pubs ben ik vaak degene die wards en courier koopt, ondanks dat ik soms ook carry/hard carry gerandomed heb. Dan klagen die mensen ook nog altijd dat ik trager ben met mijn build. Vind je het gek als de rest te dom en te lui is om wat voor het team te doen. :')

Bovendien is het ook nog vaak zo dat je pubs hebt waarbij zelfs de support geen zak uitvoert en denkt carry te kunnen spelen. Dan is het vaak wel GG.
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:48:33 #295
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_125349452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

True, in pubs ben ik vaak degene die wards en courier koopt, ondanks dat ik soms ook carry/hard carry gerandomed heb. Dan klagen die mensen ook nog altijd dat ik trager ben met mijn build. Vind je het gek als de rest te dom en te lui is om wat voor het team te doen. :')

Bovendien is het ook nog vaak zo dat je pubs hebt waarbij zelfs de support geen zak uitvoert en denkt carry te kunnen spelen. Dan is het vaak wel GG.
In pubs moet je niets van iemand verwachten, en bovendien is klagen een standaard onderdeel van elke pub game. Af en toe leuk om daar aan mee te doen, maar vaak zeer vervelend. Heb wel eens games gespeeld dat er in iedere game wel minstens 10 minuten wordt besteed aan gejank op elkaar.

Kijk voor de grap eens naar een game op niveau hoe mensen daar spelen. héél ander verhaal! :-)
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:10:48 #296
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_125350140
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

True, in pubs ben ik vaak degene die wards en courier koopt, ondanks dat ik soms ook carry/hard carry gerandomed heb. Dan klagen die mensen ook nog altijd dat ik trager ben met mijn build. Vind je het gek als de rest te dom en te lui is om wat voor het team te doen. :')

Bovendien is het ook nog vaak zo dat je pubs hebt waarbij zelfs de support geen zak uitvoert en denkt carry te kunnen spelen. Dan is het vaak wel GG.
Minstens zo vreselijk is een support die inderdaad meteen al zijn geld op maakt er van uitgaande dat een ander wel courier / wards koopt en dan klaagt dat hij mensen niet aan zag komen die hem keer op keer slopen... sight red levens! :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_125356002
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:48 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

In pubs moet je niets van iemand verwachten, en bovendien is klagen een standaard onderdeel van elke pub game. Af en toe leuk om daar aan mee te doen, maar vaak zeer vervelend. Heb wel eens games gespeeld dat er in iedere game wel minstens 10 minuten wordt besteed aan gejank op elkaar.

Kijk voor de grap eens naar een game op niveau hoe mensen daar spelen. héél ander verhaal! :-)
True, ik merk van mezelf dat ik erg geprikkeld word als weer eens niemand wards of courier koopt of uberhaupt normaal speelt (geen harrassing, auto-attackers..). Geen communicatie maakt het nog erger(Russen of Latijns-Amerikanen).
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Minstens zo vreselijk is een support die inderdaad meteen al zijn geld op maakt er van uitgaande dat een ander wel courier / wards koopt en dan klaagt dat hij mensen niet aan zag komen die hem keer op keer slopen... sight red levens! :D
Jup. Net een Vengeful die het wel steeds goed bedoelde, maar geen flauw idee wat hij nou aan het doen was. Na wat aanwijzingen kocht hij wel wards etc, maar het schoot niet echt op. ;(
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:44:35 #298
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_125356081
[quote]0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

True, ik merk van mezelf dat ik erg geprikkeld word als weer eens niemand wards of courier koopt of uberhaupt normaal speelt (geen harrassing, auto-attackers..). Geen communicatie maakt het nog erger(Russen of Latijns-Amerikanen).

[..]

Net nog een game gespeeld met een russische centaur. Dan zijn alle rapen gaar hoor. Die mensen begrijpen er absoluut niks van. Het lijkt soms wel of die mensen er voor gemaakt zijn om het bloed onder je nagels weg te halen. Gelukkig kon ik met genoeg farm en een rampage de game na goed 50 minuten wegstompen. (had spectre gerandomed, niet mijn favoriete held :'))
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:45:54 #299
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_125356143
Of als er dan al 3 carries gepickt zijn, jij een support of disabler gepickt hebt en het is afwachten op de laatste.. Ja hoor, is het SK (skeleton king) of DK. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_125356866
Al dat geklaag... Zoek een team en klaar :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')