Witch Doctor!! die gast is ultiem grappig bij zn ulti of als je een multi kill maakt.quote:
het is Kaelquote:Op zondag 14 april 2013 10:03 schreef Quotidien het volgende:
Die van mij momenteel: Storm Spirit, Syllabear en Carl.En Puck kan ook erg leuk zijn.
Staat nog veel meer hier, onder het kopje 'Name'.quote:In April 2011, a leaked DotA 6.72 Chinese changelog[2] referred to Invoker as "卡尔" ("Kael"). A PlayDota forum member translated the changelog[3] with Google Translate, in an attempt to get a quick, rough translation. Google Translate mistakenly translated "卡尔" as "Carl". PlayDota forum members were at first confused, then entertained by the mistake. IceFrog, the lead developer of DotA and Dota 2, joked "Carl had it coming"
...quote:Op zondag 14 april 2013 12:37 schreef Quotidien het volgende:
Bij Trivia:
Invoker is the only hero in the game who can level up his ultimate before level 6.
Oneens, Sylla heeft m bij lvl 1 al.
Uiteraard is z'n Bear de ultimate. Volgens sommigen dan.quote:
Silencer is een intelligence hero die kan scalen ja maar je kan hem ook prima als support spelen. Ik vind het wel een grappige op hele lange potjesquote:Op maandag 15 april 2013 08:17 schreef Scheringa het volgende:
Van het weekend een potje gespeeld met een Belg die ging janken omdat hij Silencer als support moest spelen...
En nog vertikken ook om wards te kopen.
Volgens hem is Silencer helemaal geen support hero maar alleen een carry
Ja, maar ik gok dat die vent zo kortzichtig was dat hij dacht dat je het alleen goed doet als je dikke items bouwt en veel kills haaltquote:Op maandag 15 april 2013 10:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Silencer is een intelligence hero die kan scalen ja maar je kan hem ook prima als support spelen. Ik vind het wel een grappige op hele lange potjesje kan belachelijke int bonussen halen!
Ik had dat in het begin ook, als dota 1 speler was ik niet bekend met rollen en zo. Je ging gewoon altijd voor zo veel mogelijk last hits en items op je eigen ventje. Dat een carry meer had aan geld werd gewoonweg niet gedaan. Dus vond ik het spelen van een pure support waar je met mazzel een paar goedkope items op maakt en alles uit geeft aan wards etc. erg moeilijk. Maar later zie je in dat juist die rol erg belangrijk is!quote:Op maandag 15 april 2013 10:12 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ja, maar ik gok dat die vent zo kortzichtig was dat hij dacht dat je het alleen goed doet als je dikke items bouwt en veel kills haalt
Klopt, maar ik vindt het altijd jammer om te merken dat een support vaak ondergewaardeerd wordt. Ik vindt het echter echt een uitdaging om als pure support te spelen. En gewoon zorgen dat je in fights hits maakt op de enemy en in de buurt bent bij de kill, dan krijg je je gold wel.quote:Op maandag 15 april 2013 10:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik had dat in het begin ook, als dota 1 speler was ik niet bekend met rollen en zo. Je ging gewoon altijd voor zo veel mogelijk last hits en items op je eigen ventje. Dat een carry meer had aan geld werd gewoonweg niet gedaan. Dus vond ik het spelen van een pure support waar je met mazzel een paar goedkope items op maakt en alles uit geeft aan wards etc. erg moeilijk. Maar later zie je in dat juist die rol erg belangrijk is!
Zo veel goede plaatsen zijn er niet, de river, de jungle en dan kijken of offencive belangrijker is dan defencive. Maaruh plaats die guide eens ik ben benieuwd!quote:Op maandag 15 april 2013 10:56 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vindt het altijd jammer om te merken dat een support vaak ondergewaardeerd wordt. Ik vindt het echter echt een uitdaging om als pure support te spelen. En gewoon zorgen dat je in fights hits maakt op de enemy en in de buurt bent bij de kill, dan krijg je je gold wel.
Ik vindt het nog altijd lastig om te bepalen waar je de wards moet plaatsen. Is daar niet een guide voor?
Edit: Ik heb al een interessante warding guide gevonden op de site van team dignitas
Als je een beetje hogere potjes speelt is dat echt niet meer van toepassing. Ik word nooit aangesproken op mijn individuele score eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Burrito het volgende:
Inderdaad altijd leuk als je support speelt, de hele game ward, een mekanism hebt en gewoon goed bezig bent hele potje. Word je geflamed omdat je 2-5 speelt ofzo
http://www.team-dignitas.(...)te-Guide-to-Warding/quote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zo veel goede plaatsen zijn er niet, de river, de jungle en dan kijken of offencive belangrijker is dan defencive. Maaruh plaats die guide eens ik ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |