Jonge, koop de Yoko Tsuno's ook man.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd in alle Kuifjes! 10 euro inclusief?
De bladen bedoel je? Of ook inclusief de strips?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd in alle Kuifjes! 10 euro inclusief?
Inclusief strips.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De bladen bedoel je? Of ook inclusief de strips?
Ik ga vanavond even alles wegen ivm verzendkosten.quote:
Is geen stripboek, maar zo'n stickeralbum, beetje voetbalplaatjes idee. Volgens mij ooit eens gekocht op vakantie, zitten een handjevol stickers in. Is in het Duits, ik kom in het boek zelf alleen het jaartal 1976 tegen, maar ik denk dat het een paar jaar jonger moet zijn. Zag er nog als nieuw uit, misschien dat er nog mensen zijn die zoiets graag willen hebben, daarvoor had ik het erbij gelegd. Kan hem altijd nog weggooien.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:09 schreef Miniem het volgende:
Ik zie 4 asterix strips. Welke ligt links van het 1e legioen?
Zal ff nakijken of ik hem heb.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is geen stripboek, maar zo'n stickeralbum, beetje voetbalplaatjes idee. Volgens mij ooit eens gekocht op vakantie, zitten een handjevol stickers in. Is in het Duits, ik kom in het boek zelf alleen het jaartal 1976 tegen, maar ik denk dat het een paar jaar jonger moet zijn. Zag er nog als nieuw uit, misschien dat er nog mensen zijn die zoiets graag willen hebben, daarvoor had ik het erbij gelegd. Kan hem altijd nog weggooien.
Top, hoor het graag.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even alles wegen ivm verzendkosten.
Gaan ik ook vanavond even wegen ivm verzendkosten.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zal ff nakijken of ik hem heb.
Zoniet wil ik Guust en de Marsipulami en dit stickeralbum wel.
EDIT: ik heb hem niet, hoeveel vraag je voor die Guust en het stickeralbum incl. verzending?
Ik ben nog in voor 10 euro inclusief! Begrijpen we elkaar goed dat dit bod voor alle Kuifjes is op de foto's? 13 stuks volgens mij.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Update:
Kuifjes: totaal +/- 1600 gram - EUR 3,24 verzendkosten. Kwam erachter dat eerste paar pagina's van de geheimzinnige ster () los zitten, verder in nette staat.
Boem-Dikkie heeft 10 inclusief geboden, maar die wist toen nog niet van de losse pagina in een van de Kuifjes. Ben benieuwd of hij nog interesse heeft en zo ja voor hetzelfde bod.
Amun-Ra; jij verder nog interesse?
Guust + stickerboek +/- 257 gram EUR 2,70 verzendkosten
Ik zie nu pas dat ik plaatjes uit heb zitten knippen uit het Asterix stickerboekRijp voor de prullenbak dus. Nog interesse in alleen het Flateralbum?
Is goed. Stuur efkes DM voor afhandeling.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben nog in voor 10 euro inclusief! Begrijpen we elkaar goed dat dit bod voor alle Kuifjes is op de foto's? 13 stuks volgens mij.
Hoeveel incl. verzending dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zie nu pas dat ik plaatjes uit heb zitten knippen uit het Asterix stickerboekRijp voor de prullenbak dus. Nog interesse in alleen het Flateralbum?
Thanks!quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is goed. Stuur efkes DM voor afhandeling.
Is goed, stuur effe DM of mail voor afhandeling.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:42 schreef zuigmarmot het volgende:
beide flaters voor 7 incl verzenden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |