abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 maart 2013 @ 23:46:49 #201
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_123850314
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:40 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Klopt niet. Ik wil dat zij van deze planeet vertrekken. Ik wil wel blijven. :P
Ach laat dat maar aan hen over, ze zullen zichzelf heus snel genoeg van deze planeet verwijderen. ;)
Hallon!
pi_123850388
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ach laat dat maar aan hen over, ze zullen zichzelf heus snel genoeg van deze planeet verwijderen. ;)
En voor elke krijg je er twee nieuwe bij. :'(
----
  zaterdag 9 maart 2013 @ 23:57:35 #203
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_123850830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:48 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

En voor elke krijg je er twee nieuwe bij. :'(
Dat zal wel meevallen denk ik, als we alle labels maar laten zitten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Hallon!
pi_123851138
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef BlueMage het volgende:
ten tweede staat er op het etiket dat het ook geschikt voor in het fonduestel is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
Godverdomme :') .
  zondag 10 maart 2013 @ 00:14:36 #205
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_123851643
quote:
Klacht Sandd: niet bezorgt
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Sandd
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Sandd
Lezers van deze klacht: 14

niet bezorgt nu boete 2 keer in 1 kwartaal waternet en de belasting auto
Gewenste oplossing

dat jullie de boete mij gaan betalen
:')

quote:
Ik wilde vanmiddag (5 maart 2013) om 16.32 uur naar mijn bus lopen met nog wat vriendinnen. Zodra wij overstaken (voor de bus, want er is geen oversteekplaats van de bushalte naar onze school) ging de buschauffeur rijden. Dit is dan ook niet zo’n ramp, maar dat toen ik als enige nog niet op de stoep stond, de buschauffeur nog even extra gas gaf, vind ik ronduit belachelijk!! Het scheelde letterlijk 10 cm of hij had mij aangereden. Dit vind ik dan ook vreselijk asociaal.
De buschaufeur was een man, de bus reed om 16.32 uur weg bij Ds. Th. Fliednerstraat en het was bus 3 Bliksemwest.
Gewenste oplossing

Als deze buschauffeur deze klacht krijgt te horen en zich flink schaamt voor deze actie! Want dit moet echt niet kunnen, je maakt mensen hiermee bang!!
Dat dit kan in Nederland! :(

quote:
Klacht Tele2: Klacht over softlamp
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 19

ik heb boven de tafel een ambiance soft T 65 lamp
heeft nog geen 3000 uur gebrand en is nu al defect
jullie garanderen 8000 uur maar helaas lukt dat niet.
waar om zetten jullie het er dan op als lokkertje.
Ik dacht 75 watt licht bij een verbruik van 14 watt
mooi meegenomen.
Gewenste oplossing

Het gaat me niet direct om een nieuwe lamp maar toch !!!!
Tele2 verkoopt lampen? :o

quote:
Klacht UPC: 75 EUR p.m.?
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over UPC
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden UPC
Lezers van deze klacht: 33

Other “hot deal” from UPC. When I changed my address I was offered to change the contract and pay only 25 EUR for first six months and afterwards 48. Sounds cool. After moving to the new flat I received already two invoices at 75 EUR each!
Moreover after first invoice they tried to convince me the second one will correct to high payment. Guys, be careful with UPC!
Gewenste oplossing

Receiving my money back!
Stonecoal English on Complaint.nl. :')
Hallon!
  zondag 10 maart 2013 @ 08:23:12 #206
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123856114
quote:
Klacht CMTelecom: Verzoek om restitutie

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CMTelecom
Lezers van deze klacht: 18
Mijn dochter van 13 heeft een gsm 06******** en we konden oorspronkelijk maar niet vinden wat de oorzaak was van de plots hogere Tmobile rekeningen. TMobile gaf immers wel aan dat ze netjes ruim binnen haar bundel gebleven was, maar toch gingen rekeningen opeens tot wel 70,- in plaats van de gebruikelijke 23,-.
Uiteindelijk vond ik de oorzaak in de TMobile facturen: periodiek telkens 2 smsjes per dag van 5852CMT Telecom150 !

Gewenste oplossing
Ik heb de betaalde sms-diensten laten blokkeren bij TMobile. Ik verwacht dat de kosten van de onterechte sms-jes naar mijn dochter worden terugbetaald. Het betreft sinds 11-12-2012 tot vandaag een onterecht bedrag van ¤ 91,76. Als de blokkering werkt zal het hopelijk bij dat bedrag blijven. Ik ben zeer benieuwd naar de reactie van 5852-CMTelecom-150. Met vriendelijke groet, Theo PS: Nog geen mening over CMTelecom omdat ik nog geen contact heb gehad.
Waarom geef je je dochter van 13 dan in vredesnaam een mobiel met abbo. :N
En het zal me niks verbazen dat ze zichzelf heeft aangemeld voor 1 of andere sms dienst.
Plus nog eens haar mobiele nummer vermelden in de klacht :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  † In Memoriam † zondag 10 maart 2013 @ 09:59:30 #207
34726 Fratz
Max
pi_123856849
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 08:23 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Waarom geef je je dochter van 13 dan in vredesnaam een mobiel met abbo. :N
En het zal me niks verbazen dat ze zichzelf heeft aangemeld voor 1 of andere sms dienst.
Plus nog eens haar mobiele nummer vermelden in de klacht :')
Oh je wilt niet weten hoeveel volwassenen zich aanmelden voor betaalde sms-diensten en daarna hun geld terug eisen en net doen alsof ze zich niet hebben aangemeld.
Net als lui die eerst de helpdesk gaan bellen en vragen wat het kost om vanuit Turkije te bellen naar Nederland, op vakantie gaan, voor ¤500,- gaan bellen en daarna net doen alsof ze dachten dat het in de belbundel zat.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zondag 10 maart 2013 @ 11:35:33 #208
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123858769
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 09:59 schreef Fratz het volgende:

[..]

Oh je wilt niet weten hoeveel volwassenen zich aanmelden voor betaalde sms-diensten en daarna hun geld terug eisen en net doen alsof ze zich niet hebben aangemeld.
Net als lui die eerst de helpdesk gaan bellen en vragen wat het kost om vanuit Turkije te bellen naar Nederland, op vakantie gaan, voor ¤500,- gaan bellen en daarna net doen alsof ze dachten dat het in de belbundel zat.
Dat geloof ik graag.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_123864473
De klachten over het 5-sterren restaurant McDonalds zijn ook erg fijn. Alleen al van deze week:

quote:
Klacht McDonalds: wederom geen zoetzure saus !

Woensdag middag, tijd voor Mac Nuggets met zoetzure saus, zoals op het bonnetje staat…… maar waarom stopt het bekwaam personeel het er dan niet gewoon bij !!!

Gewenste oplossing

gelijk gebeld, want het is nu al de zoveelste keer dat het er niet bij zit. U kunt een bakje komen halen, wordt me gezegd.... UUhh ik ben intussen weer op het werk. Maar krijg een bon toegestuurd, ja leuk en aardig hoor, maar ik had nu trek in mac Nuggets MET zoetzure saus
quote:
Klacht McDonalds: bAcon in een chicken wrap

Op woensdag 6 maart 2012 rond 18:00 zijn we naar de Mac Donald (dordrecht staart) gegaan. Mijn man heeft een chicken wrap met moster besteld, de kassiere heeft hem chicken wrap met bacon meegeven. Wij zijn terug gegaan dat wij zonder bacon besteld hebben en dat wij geen bacon mogen eten. De antwoord van de kassier was: ik dacht dat het met bacon was. Is dit klant vriendelijk? Hoe lossen jullie dit soort dingen op?

Gewenste oplossing

Geen een oplossing!
quote:
Klacht McDonalds: niet klant gericht

Ik moest een half uur pauzeren en dat viel net.over twaalfen maar het hek ging dus eerder dicht als ik dwars was zouden ze de politie wel ff bellen,ik ben dus mmar naar een tankstation gereden ,dus moest. Mijn rust opnieuw daardoor kawam ik te laat bij de klant bedankt ,verder was het personeel niet vriendelijken behoorlijk dreigent nik kon de paaltjes zelf wel ff aan de kant doe (
Gewenste oplossing
Ik kom daar niet meer,opgelost dus
heh?

quote:
Klacht McDonalds: vies

Na het bestellen ontmoeten we eerst een dikke braaklucht in de speelhal, waar we (mijn 4 dochters en ik) maar snel weer vertrokken naar het andere gedeelte. Toen mijn dochter van 3 haar fles fristi omgooide, kreeg mijn andere dochter een doekje in haar hand geduwd om de fristi van de tafel te boenen ok, kan…, maar daarna mocht ik het ook zelf uitspoelen op het toilet omdat 1 doekje natuurlijk nooit genoeg is voor zo’n lading fristi. Toen ik helemaal klaar was kwam er een juffrouw kijken of ze iets kon doen.
Toen mijn kinderen daarna toch naar klimrek gingen, vonden ze de oorzaak van de stank aldaar, dit wordt gemeld, hebben ze er een uur later nog niets aan gedaan! (terwijl de manager er zeker 2 keer is binnen gelopen, dat moet die man toch geroken hebben, als je de deur alleen al open deed, kwam de stank je tegemoet) en on top of it all, komen er mensen met een enorme hond binnen, mag ook blijkbaar. Dus hup, ijssie mee de auto in en snel weer wegwezen om hier een hele tijd niet meer te komen!
En nog even voor de volledigheid, het was bepaald niet druk en er was wel erg veel personeel…

Gewenste oplossing

Tegoed bon voor 4 happymeals en een grote friet met drinken en vip treadment voor mijn kinderen of mijn geld terug (ongeveer 20 euro, maar ik heb de bon natuurlijk niet meer) en excuses.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:08:38 #210
244933 trovey
Nachtoele
pi_123870717
Zij kwam met 4 :X eigen kinderen binnenlopen dan mogen anderen er met een grote hond binnenkomen....klacht verworpen. :{w :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 11 maart 2013 @ 09:57:21 #211
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123901049
quote:
Klacht William Schrikker: klachten over william schrikker

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden William Schrikker
Lezers van deze klacht: 1244
moeder wordt onrecht vaardig behandeld,moeder moet beleiding hebben maar wsg zegt dat moeder het niet kan zonder beleiding maar moeder krijg geen kans om te laten zien dat moeder het wel kan vader moest ook eerst beleiding hebben maar vader wou geen dus vade kreeg zijn zin wandt gezinsvoogd wsg heeft bang oor vader en vader houd zich niet aan de afspraak die wsg en de leefgroep daelzicht maken vader kan gewoon doen wat vader wil

Gewenste oplossing
geen william schrikker maar als het echt moet dat mijn dochter jeugdzorg terug krijg wandt william schrikker behandeld moeder als crimminel en dat moeder de kans krijg dat moeder het kan laten zien dat moeder het wel kan en dat ik mijn dochter thuis krijg wandt mijn dochter wil niet meer op de leefgroep blijven moeder vraag of jullie mijn dochter kunt helpen wandt william schrikker doet dochter geestelijk kapot maken en william schrikker heeft tegen moeder gezegt dat moeder moet tekenen wandt anders mag moeder haar dochter niet meer zien
quote:
Klacht Friesche Vlag: Gaan Nooit Open

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Friesche Vlag
Lezers van deze klacht: 17
Elke dag weer als ok koffiemelk in mijn koffie wil doen moet ik een half uur vechten met de dop van het flesje om hem open te krijgen.

Reeds kocht ik altijd huismerk koffiemelk van AH maar sinds zij deze uit het assortement hebben gehaalt en alleen nog halfvol hebben, ben ik genoodzaakt friesevlag te kopen, en die wil noooooit open!!!!

Na honderden ergenissen van de dop nu eindelijk eens doorgezet ergens de klacht te melden.

Doe hier iets aan aub friesevlag. Jullie flessen zijn de enige met dit soort mankementen.

Gewenste oplossing
Andere doppen.


[ Bericht 24% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 11-03-2013 10:19:26 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:27:33 #212
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123905935
quote:
Klacht Rituals: Rituals kaars geeft explosie

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rituals
Lezers van deze klacht: 16
Rituals kaars explodeert uit elkaar, het glas spat uit elkaar alle kanten op. Kontje blijft branden en is moeilijk uit te krijgen. De schik is enorm. Vervolgens dien ik een klacht in bij rituals en krijg je een bericht dat je binnen drie dagen wat hoort. Nu ben ik 1,5 week verder en heb nog helemaal niets gehoord van rituals. Ik ben echt kwaad als vaste klant van rituals.

Gewenste oplossing
Een mooi verwenpakket van rituals ( zonder kaars natuurlijk)
Tis wat, als je kaars ontploft dat je kontje blijft branden :')

quote:
Klacht GVB: tram 24, richting amsterdam centraal

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden GVB
Lezers van deze klacht: 18
Goedemorgen, vanmorgen stond ik met nog drie andere mensen te wachten op tram 24 van 6:11 uur. In de verte zagen we de tram er al aankomen. Zoals u kunt begrijpen is het rond het tijdstip zo vroeg in de ochtend met verder niemand op straat en verder ook geen mogelijkheid bij de halte om op andere trams of bussen (behalve tram 16 : die bij dezelfde haltes stopt)logisch dat wij deze tram moesten hebben. Iemand stak zelf nog een hand op. Deze trambestuurder reed echter door, zelfs toen we even op het raampje tikte.
Wilde dit even doorgeven omdat het een zeer onbegrijpelijke situatie was.
Helaas is dit ook een keer eerder gebeurd en omdat ik regelmatig bij mijn vriend slaap en dan op tijd op mijn werk wil zijn, hoop ik dat het in de toekomst kan worden voorkomen.

Met vriendelijke groet,

-

P.s. Dit gebeurde op maandag 11 maart 2012, tram 24 richting centraal station, halte bij het Marie heinekenplein. Tijdstip: 06:11.
De betreffende tram was overigens ook helemaal leeg. Terwijl de 16 die aantal minuten later kwam gewoon redelijk met mensen bezet was. Opmerkelijk.

Gewenste oplossing
Dat deze trambestuurder wordt aangesproken om de volgende keer te voorkomen.
Misschien was het wel een tram die buiten dienst was omdat die net vanaf de remise naar de beginpunt gaat om zijn dienst aan te vangen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:54:03 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 11 maart 2013 @ 14:45:16 #213
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123911772
quote:
Klacht Brandaris: grote boomstam groter dan het vloei

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Brandaris
Lezers van deze klacht: 64
Hey ik heb gisteren een nieuw pakje Brandaris shag

gekocht en bij het eerste peuk wat ik wou draaien haalde ik er al 2 grote boomstammen uit die groter waren dan het vloeitje vroeger kon je dit nog bij de fabrikant melden en kreeg je een nieuw builtje tegen woordig moet je je eigen er maar aan ergeren en weg gooien. want iets nieuws kan je niet verwachten



Gewenste oplossing
nieuw builtje zo als het hort. betere productie controllen.
Wat een drama zeg :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 11 maart 2013 @ 16:38:52 #214
386224 KLTZK
De Wijze
pi_123916491
quote:
Klacht Sony: GEEN HEADSET GEKREGEN
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Sony
Lezers van deze klacht: 47
Er stront op internet dat bij de eerste Sony Xperia z een headset zou zitten twv ¤250.
Deze heb ik niet gekregen.
Ik vind het idioot dat er overal gecommuniceerd word !!!! De eerst bestellingen krijgen een headset twv ¤250!!!!!

Gewenste oplossing
Een headset twv ¤250
Communicatie, het zou verboden moeten worden!!!

quote:
Klacht Aldi: tiolet gebruik
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 56
Goede dag

Wij hebben zoals elke week vrijdag 8-3-2013 boodschappen gedaan in voorthuizen, ik had onze dochters mee 1 van een jaar en de oudste word 13 april 3 en die is nu een maand zindelijk, we waren al in een paar winkels geweest en de Aldi was de laatste, toen moest me dochter nodig plassen en omdat ze net zindelijk is geef ze het geen uur van tevoren aan dus vroeg aan het personeel of ze even na de tiolet mocht en dat moch niet. uiteindelijk heb ik gauw afgerekend en me dochter buiten bij de auto laten plassen. ik vind het niet menselijk me dochter is geen hond ofzo, hoop echt dat er wat aan gedaan word, volwassenen kan ik begrijpen maar een kind al koste het 5 euro???

Gewenste oplossing
een tiolet beschikbaar of winkels kind vrij maken.
Geheel in stijl van de topictitel :)
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_123922389
Er stront :') _O-
  maandag 11 maart 2013 @ 19:18:25 #216
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_123923744
Winkels kindvrij maken vind ik anders 'n uitstekende oplossing!
Hallon!
pi_123936246
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef BlueMage het volgende:
Winkels kindvrij maken vind ik anders 'n uitstekende oplossing!
:D . Zowiezo mensen die verwachten in elke winkel te kunnen plassen.
----
  maandag 11 maart 2013 @ 22:48:33 #218
244933 trovey
Nachtoele
pi_123938246
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Godverdomme :') .
En het heeft nog kinderen ook. :'(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 11 maart 2013 @ 23:39:23 #219
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_123941133
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef KLTZK het volgende:

[..]

Communicatie, het zou verboden moeten worden!!!

[..]

Geheel in stijl van de topictitel :)
Dafuq, ze schrijft steeds tiolet :')
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:07:40 #220
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_123942433
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 08:23 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Waarom geef je je dochter van 13 dan in vredesnaam een mobiel met abbo. :N
En het zal me niks verbazen dat ze zichzelf heeft aangemeld voor 1 of andere sms dienst.
Plus nog eens haar mobiele nummer vermelden in de klacht :')
Ook serieus denken geld terug te krijgen van die oplichters. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:08:41 #221
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_123942480
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen denk ik, als we alle labels maar laten zitten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Er in bakken. :') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_123948423
quote:
Klacht Karwei: Karwei Helftheuvel Den Bosch
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Karwei
Lezers van deze klacht: 21
Hebben een nieuw Toilet gekocht,in laten bouwen en Toilet was binnenbocht gescheurd en was al in te fabriek geprobeerd te repareren met glazuur,te gelijke bij Karwei besteld,bij afhalen blijkt dat deze Toilet al eerder was verkocht en gewoon terug gezet was voor nieuwe verkoop,er waren kit resten aan te uitlaat,nieuwe Toilet was niet hetzelfde andere inbouw maten,en dat voor een korting van 8¤ voor twee keer inbouw wateroverlast en benzinekosten

Gewenste oplossing
een redelijke vergoeding van 2 keer inbouwkosten en km vergoeding, het kan niet zijn dat een kapotte Toilet 2keer verkocht wordt
Koop dan ook geen sanitair bij de Karwei :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123948571
quote:
Klacht KPN Mobiel: 2x beeldscherm in korte tijd gebroken

Dat ik 180 euro heb moeten betalen aan het repareren van mijn leasetoestel one x van htc en dat nog geen maand later dit zelfde toestel weer het scherm is gebroken
Gaat me weer 180 euro kosten( ik heb gelukkig maar een contract voor 1 jaar!!!)
Gewenste oplossing

Dat ik een beetje begrip krijgt van kpn omdat ik al zo lang klant ben en mij iets eerder mijn contract laat verlengen zodat ik een ander voor mij steviger toestel kan uitzoeken(is een idee)
:')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2013 10:21:03 ]
  dinsdag 12 maart 2013 @ 11:37:50 #224
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_123951143
quote:
Klacht Tricijn: Aanslag 2013

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tricijn
Lezers van deze klacht: 26
In 2013 ontvingen we rechtstreeks van TRICIJN een aanslag voor de lasten van de Gemeente en het Waterschap, maar door onze inkomensituatie hebben we al 5 jaar terechte KWIJTSCHELDING.
Sinds de eerste kwijtschelding is er bij ons niets gewijzigd. De enige wijziging betreft het vanaf 2013 incasseren door TRICIJN i.p.v. de gemeente Dronten.
Hierover gebeld met TRICIJN, maar kwijtschelding kon alleen nog worden verleend door invulling van een Kwijtscheldingsformulier, en in het kader van DEREGULERING gaan wij hiermee niet akkoord.

Gewenste oplossing
Kwijtschelding voor 2013 van TRICIJN, op basis van onze verworvenheden in de afgelopen 5 jaar, dus PRECEDENT.
Stel je niet zo aan en vul die formulier in :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_123951825
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:30 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')

[..]

Priviciewet :')
5000¤ per dag :')
Ik vraag me altijd af hoe het dan verder is gegaan. Zal hij echt naar de politie zijn gegaan? :D
----
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')