quote:Wij willen jullie er nogmaals aan herinneren dat het plaatsen van persoonsgegevens (Naam, adres, tel.nr, bank reknr, facebook/hyves/twitter etc) NIET is toegestaan. Als je een klacht overneemt zorg er dan voor dat deze geanonimiseerd is. Bedankt alvast!
Ach welnee, topic is nog steeds leuk en nog steeds komen de gekste klachten voorbij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef VinceAdvance het volgende:
Uitgemelkt topic, het was nog leuk tot deel 6.
Niet doorhebben dat ie klaagt over de wisselkoers van zijn bank.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:36 schreef pagadder het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat op een luchthaven alles duurder is.
Eens!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ach welnee, topic is nog steeds leuk en nog steeds komen de gekste klachten voorbij.
Niet doorhebben dat het gewoon een pauper is. Turkije + burgerking + zeiken over 5 euro + vervolgens de boel op klacht.nl zetten, dan weet ik al genoegquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ie klaagt over de wisselkoers van zijn bank.
FOK is geen digitale schandpaal, lachen om de klachten, taalgebruik, absurditeit, dat kan. Maar om meneer Jansen nu voor eeuwig voor lul hier te laten staan...quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef Funkel het volgende:
[..]
Pff, weer t braafste jongetje van de klas FOK? Die halfjes zetten toch zelf alle persoonlijke gegevens op t internet? Amai zeg...
En dan hopen dat ze in Turkije op klacht.nl komen om te lezen wat er geklaagd wordt over hunquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat het gewoon een pauper is. Turkije + burgerking + zeiken over 5 euro + vervolgens de boel op klacht.nl zetten, dan weet ik al genoeg
Ik weet wel een oplossing, laat eerst die medewerker uitpratenquote:Klacht Hans Anders: Onvriendelijk personeel winkelcentrum woensel Eindhoven
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hans Anders
Lezers van deze klacht: 36
Ik werd gisteren onbeschoft behandeld. Medewerker loopt gewoon weg ipv advies te geven omdat ik door zijn verhaal heen zou praten. Ik ben een klant en wil ook zo behandeld worden. Dit is al de 2e keer dat ik daar zo’n gefrustreerde medewerker meemaak. Ik kom daar dus niet meer terug.
Gewenste oplossing
Geen.
Hans anders. Ben ik jaren geleden al weg gegaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ik weet wel een oplossing, laat eerst die medewerker uitpraten
Ja?quote:Klacht RTL 7: rtl 7 crimineel op tv badr hari
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 50
denk je…. van dat omaatje en turkje horen we nooit meer wat.
gaat rtl 7 de wedstrijd uitzenden van badr criminari
ff een maandje boycotten, rtl 7.
hoe waardeloos
Gewenste oplossing
ik wil dit soort types op een andere manier op t zien. ( opsporing verzocht ) ( ontvoerd , mooi programma trouwens ) ( undercover in nederland, met dat nichtje als verslaggever )
quote:Klacht Enexis: Bijna 8 weken na brand nog geen tijdelijke aansluiting elektra
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Enexis
Lezers van deze klacht: 42
16 januari 2013 is mijn huis afgebrand. Uiteraard ook de meterkast. Een paar dagen later is gevraagd om een nieuwen aansluiting voor een nog aanwezige ruimte op de locatie.
5 weken later kwam een offerte met rekening voor automatische incasso 773,19 euro die teruggestuurd moest worden voor men de tijdelijke aansluiting kwam maken.Gedaan uiteraard.
Het is nu bijna 8 weken na de brand. En nog steeds geen aansluiting. Ook geen bericht dat ze binnenkort komen , niets !! Vanwege zieke dieren die ik verzorg op deze locatie heb ik al bijna 8 weken een noodaggregaat staan , kost handenvol geld en valt hij bij koud weer steeds uit.
Wat is dit voor een land waar je 8 weken verstoken kunt zijn van elektra ? Ik had die 773,19 euro de volgende dag al wel willen betalen en wel 10 x meer want dat ben ik al kwijt aan het aggregaat als ik maar elektra voor verwarming had gekregen. Wat is dit ? Machtsmisbruik ? Monopolie misbruik ? Pure bureaucratie ? Mijn dieren en ik hebben het KOUD, KOUD, KOUD !!!!!!!
Gewenste oplossing
Morgen een telefoontje dat ze morgenmiddag komen , uitleg waarom het zo lang heeft geduurd en schadevergoeding want ergens is intern een fout gemaakt denk ik. Of is het een normale procedure , 8 weken in de kou ?
quote:Klacht woolrichjas.com: Klacht woolrichjas.com: Fake jas
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden woolrichjas.com
Lezers van deze klacht: 1
ALLE SLACHTOFFERS VAN WOOLRICHJAS DIE EEN NEP-JAS UIT TURKIJE HEBBEN MOETEN https://www.targetpay.com/contact BELLEN (Tel. 035-*******) EN HUN GELD TERUG EISEN!! WANT targetpay LAAT WOOLRICHJAS IDEAL GEBRUIKEN!!!
Gewenste oplossing
ALLE SLACHTOFFERS VAN WOOLRICHJAS DIE EEN NEP-JAS UIT TURKIJE HEBBEN MOETEN https://www.targetpay.com/contact BELLEN (Tel. 035-*******) EN HUN GELD TERUG EISEN!! WANT targetpay LAAT WOOLRICHJAS IDEAL GEBRUIKEN!!!
Gewenste oplossing
ALLE SLACHTOFFERS VAN WOOLRICHJAS DIE EEN NEP-JAS UIT TURKIJE HEBBEN MOETEN https://www.targetpay.com/contact BELLEN (Tel. 035-*******) EN HUN GELD TERUG EISEN!! WANT targetpay LAAT WOOLRICHJAS IDEAL GEBRUIKEN!!! Gewenste oplossing ALLE SLACHTOFFERS VAN WOOLRICHJAS DIE EEN NEP-JAS UIT TURKIJE HEBBEN MOETEN https://www.targetpay.com/contact BELLEN (Tel. 035-*******) EN HUN GELD TERUG EISEN!! WANT targetpay LAAT WOOLRICHJAS IDEAL GEBRUIKEN!!!
Gewenste oplossing
ALLE SLACHTOFFERS VAN WOOLRICHJAS DIE EEN NEP-JAS UIT TURKIJE HEBBEN MOETEN https://www.targetpay.com/contact BELLEN (Tel. 035-*******) EN HUN GELD TERUG EISEN!! WANT targetpay LAAT WOOLRICHJAS IDEAL GEBRUIKEN!!! Gewenste oplossing ALLE SLACHTOFFERS VAN WOOLRICHJAS DIE EEN NEP-JAS UIT TURKIJE HEBBEN MOETEN https://www.targetpay.com/contact BELLEN (Tel. 035-*******) EN HUN GELD TERUG EISEN!! WANT targetpay LAAT WOOLRICHJAS IDEAL GEBRUIKEN!!! Gewenste oplossing ALLE SLACHTOFFERS VAN WOOLRICHJAS DIE EEN NEP-JAS UIT TURKIJE HEBBEN MOETEN https://www.targetpay.com/contact BELLEN (Tel. 035-*******) EN HUN GELD TERUG EISEN!! WANT targetpay LAAT WOOLRICHJAS IDEAL GEBRUIKEN!!! Gewenste oplossing ALLE SLACHTOFFERS VAN WOOLRICHJAS DIE EEN NEP-JAS UIT TURKIJE HEBBEN MOETEN https://www.targetpay.com/contact BELLEN (Tel. 035-*******) EN HUN GELD TERUG EISEN!! WANT targetpay LAAT WOOLRICHJAS IDEAL GEBRUIKEN!!!
Newsflash, je kan je hotmail adres ook lezen met de standaard mail programma in de iPhonequote:Klacht Hotmail.com: Hotmail kan niet meer geopend worden in betaalde apps op m”n iphone sinds outlook
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hotmail.com
Lezers van deze klacht: 11
Ik heb een mailapp op m’n iphone en een aantal hotmailadressen daarin. Echter nu is ongevraagd een van mijn hotmailadressen veranderd in outlook. Deze kan ik niet meer openen in de betaalde app.????
Erg onhandig !
Als ik dat hotmailadres ergens anders open is het heel omslachtig en lukt vaak niet ( server niet beschikbaar) of het account blijft openstaan ook als ik afmeld.
Onbegrijpelijk waarom het ongevraagd outlook wordt en er stond nog bij , door u verzocht. Echt niet. Ik heb niets aan die outlook ellende. Ook wil ik geen emails op de server.
Gewenste oplossing
Dat m'n app weer werkt voor alle emailadressen. Dat ik snel m'n mailbox kan openen op pc, vaak krijg ik server niet beschikbaar. Dat ik m'n oude hotmail weer terug krijg.
Overdrijven is ook een vak, en lekker ruften is heerlijkquote:Klacht Deen: bamipakketten
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Deen
Lezers van deze klacht: 7
vanddag kwam ik opeens nieuwe bamipakketten tegen.
50 gram minder, voor dezelfde prijs, de kool lijkt opeens twee keer zoveel te zijn, waardoor de andere ingredienten natuurlijk nog minder zijn, en de kool is opeens niet meer kleingesneden.
( dit verhoogt de kans op vreselijk te gaan ruften na het consumeren van zoeen pakket natuurlijk nog meer)
Er hoort in een bamipakket niet zoveel kool aanwezig te zijn
Gewenste oplossing
gewoon de oude bamipakketten terug, desnoods voor een wat hogere prijs. die waren gewoon goed.
Niet doorhebben dat een DSL verbinding afhankelijk is van de afstand tot de centralequote:Klacht Tele2: Vast aan contract zonder acceptatie
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 7
ik heb een internet en televisie abonnement bij tele 2. De snelheid hiervan was 50 mb, maar ik haalde nooit hoger dan 20. Daarom met klantenservice gebeld en omdat er niks mis was met de bekabeling in huis, zou ik worden teruggebeld over vervolgstappen. Dit is gebeurd en tijdens dit gesprek is eruit gekomen dat ik mijn abonnement naar beneden zou zetten. Ook is mij letterlijk vertelt dat als ik niet tevreden zou zijn met deze snelheid ik deze overeenkomst kosteloos op kon zeggen. Na dat het werkte kwam ik erachter dat ik aan deze snelheid lang niet genoeg was voor ons huishouden en belde ik de klantenservice. Gek genoeg zit ik nu ineens vast aan een contract van een jaar op 20 mb, want de klantenservice wist niks meer van onze overeenkomst
Gewenste oplossing
Opzeggen abonnement, leveren 50 mb abonnement
Misschien heb je een te makkelijke wachtwoord/geheime vraag?quote:Klacht Facebook: gehackt account
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 50
Er is iemand die mijn vriendin haar profiel hackt, paswoord word veranderd en vrienden worden gewist. Moet telkens alles opnieuw instellen om alles terug in orde te krijgen. Alle beveiligingen worden gebruikt. Hoe onveilig kan facebook dan zijn …
Gewenste oplossing
Dat er een nog betere beveiliging komt waardoor hackers geen schijn van kans meer hebben
Je kan er zelf MP3 bestanden opzetten, daarom betaal je dan de thuiskopie heffing.quote:Klacht BCC: Geen opslagcapaciteif dus ook geen thuiskopieheffing verschuldigd!!!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BCC
Lezers van deze klacht: 47
Dit is dus de manier, dat BCC klachten oplost, een onzin antwoord geven en dan zeggen dat de klacht opgelost is.
Dan gaat dit een hele lange zit worden voor BCC, ik wil niet op deze manier behandeld worden en laat mij niet op deze manier afschepen.
Er is dus nog steeds geen oplossing, zelfs mijn klacht lezen is al teveel gevraagd!
Men heeft het over opslagcapaciteit, maar de telefoon SAMSUNG E 1190 heeft geen opslagcapaciteit, dus er is ook geen thuiskopieheffing verschuldigd!!!
De thuiskopieheffing is alleen verschuldigd voor smartphones en/of telefoons met een muziekspeler, staat zeer duidelijk in de desbetreffende regels.
Gewenste oplossing
De thuiskopiebijdrage terug betalen, want zoals ze zelf zeggen het is afhankelijk van de opslagcapaciteit, en die heeft deze telefoon niet.
Kies dan een moeilijkere wachtwoord/geheime vraagquote:Klacht Facebook: gehackt
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 59
Mijn profiel is gehackt, er stond een vervelende tekst op mijn profiel en vrienden zijn verwijderd. Het wachtwoord is niet gewijzigt dus kan ik wel inloggen maar ja.. totaal geen privacy dus. Ik gebruik alle beveiligingen die er op facebook zitten maar de bewuste hacker omzeilt dit gewoon.
Gewenste oplossing
Dat de hacker verwijderd word van facebook en dat mijn profiel hack vrij word zodat ik er net als de meeste plezier van kan hebben
Niet kunnen lezen, want er staat op de vraag en antwoorden pagina duidelijk dat het niet van de belastingdienst isquote:Klacht Zorgtoeslag.nl: Pas op met zorgtoeslag.nl
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zorgtoeslag.nl
Lezers van deze klacht: 33
Via google kwam ik bij zorgtoeslag.nlik dacht dat is van de belastingdienst.
Via zorgtoeslag.nl mijn zorgtoeslag gewijzigd.
Volgens zorgtoeslag.nl heb ik geen recht meer op zorgtoeslag.
Zij gaan de belastingdienst daarover informeren.
Zij rekenen hiervoor 24,50 euro.
Geschrokken en daarna zelf bij belastingdienst mijn zorgtoeslag berekend, wat blijkt ik heb wel recht op zorgtoeslag.
Gewenste oplossing
In ieder geval geen 24,50 betalen en ik ben van mening dat zorgtoeslag.nl meteen moet medlen dat zij een commerciele instelling zijn die geen enkele binding met de belastingdienst hebben en dat je voor hun (bemoeienis) ¤ 24.50 kwijt bent.
Tis wat, zoek na een mcdregquote:Klacht McDonalds: zoek na mcdreg
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 10
alle drie zijn we misselijk ervan na we gisteren in sittard zijn gaan eten nooit meer voor ons!
Aan dé schandpaal met die firma keuringsdienst komt er geloof ik nooit langs!
Gewenste oplossing
Dat ze zoiets in een land als nederland niet mogen verkopen
quote:Klacht JuroFoon: verkeerd advies
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden JuroFoon
Lezers van deze klacht: 10
Ik heb op advies van een jurofoon medewerker een zaak gestart(ex werkgever heeft zich negatief uitgelaten over mij)
Ze was overtuigd dat ik iets moest doen.Ze heeft niet gezegd dat zonder echt bewijs er niks gedaan kon worden.Dus zodoende heb ik een zaak gestart.Dag erna kreeg ik telefoon van de gescreende documenten en bleek dat er niks gedaan kon worden omdat er geen echt bewijs was.En dan ook nog lid geworden en ook nog 115 euro betalen??
Gewenste oplossing
geen betaling van 115 euro.en het liefst ook geen abonnement want ik schakel toch liever mijn rechtsbijstandadvocaat weer in
Gefelicteerd met dat je geen bedrijf hebtquote:Klacht Post algemeen: ik heb geen bedrijf
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Post algemeen
Lezers van deze klacht: 19
ik heb geen bedrijf
Gewenste oplossing
stop zetten van het geld afhalen via incasso en het geld terug storten
quote:Klacht Albert Heijn: EURO SHOPPER LIQUID TOILETBLOK
OMDAT ALLES DUURDER WORDT KOCHT IK VAN
EURO SHOPPER VOORDEEL VERPAKKING LIQUID TOILETBLOK VAN TWEE EURO DRIE EN VIJFTIG.HELAAS NA EEN PAAR KEER DOORSPOELEN LIEP HET BLOK INEENS LEEG! MET DE TWEE ANDEREN WAS DAT OOK HET GEVAL ,DUS WEG VOORDEEL.
Gewenste oplossing
GRAAG ZOU IK EEN GOED PRODUCT ONTVANGEN ANDERS EVENTUEEL GELD RETOUR
quote:Klacht Albert Heijn: AH Tijger Bruin
Al een hele tijd zitten er gigantische gaten in zo’n 50 % van de sneden brood. Ik betaal voor een volledige brood en niet brood met gaten erin.
Gewenste oplossing
Dat ik krijg voor wat ik betaal 100 % gave sneden brood. Dit probleem speelt zich al een lange tijd. Indien dit zo doorgaat ga ik voor een ander type brood kiezen. dit zal wel betekenen dat u mij als klant zal verliezen.
Deze is wel degelijk terecht, dr zitten inderdaad vaak debiel grote gaten in die broden.quote:Klacht Albert Heijn: AH Tijger Bruin
Al een hele tijd zitten er gigantische gaten in zon 50 % van de sneden brood. Ik betaal voor een volledige brood en niet brood met gaten erin.
foto-33.jpg
Gewenste oplossing
Dat ik krijg voor wat ik betaal 100 % gave sneden brood. Dit probleem speelt zich al een lange tijd. Indien dit zo doorgaat ga ik voor een ander type brood kiezen. dit zal wel betekenen dat u mij als klant zal verliezen.
Anders bel je even naar de uitgever van de hitkrantquote:Klacht PostNL: hitkrant niet gekregen
Mijn dochter heeft de hitkrant niet gekregen en dat moet wel ze heeft een jaar abloment dusss geef aub een nieuwe hitkrant
Gewenste oplossing
Dat ze de hitkrant krijgt plus een cadeau bon
Inderdaad. Hoewel het hele 'dit zal wel betekenen dat u mij als klant zal verliezen' wel vreselijk overdreven is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:01 schreef AeroxV8 het volgende:
[..]
Deze is wel degelijk terecht, dr zitten inderdaad vaak debiel grote gaten in die broden.
Als je dan boter op je boterham probeert te smeren zit het overal, behalve op de boterham.
In strijd met de wedquote:Klacht Van Es deurwaarders: bedrijfs auto plus men gereedschap
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Van Es deurwaarders
Lezers van deze klacht: 54
hebben men bedrijf gereedschapen en dergelijke mee genomen en is in stijd met de wed
Gewenste oplossing
schade vergoeding
Klopt, ik werk zelf bij de AH en dit is een bekende klacht. Maar het ligt aan het brood zelf, kunnen wij niks aan doen. Maar als we brood snijden, moeten we het brood tegenhouden zodat er geen gaten terecht komen. Maarja, laat dat maar aan heel Nederland weten...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:01 schreef AeroxV8 het volgende:
[..]
Deze is wel degelijk terecht, dr zitten inderdaad vaak debiel grote gaten in die broden.
Als je dan boter op je boterham probeert te smeren zit het overal, behalve op de boterham.
Ik snap best dat jullie daar niets aan kunnen doen hoor..quote:Op zondag 17 maart 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, ik werk zelf bij de AH en dit is een bekende klacht. Maar het ligt aan het brood zelf, kunnen wij niks aan doen. Maar als we brood snijden, moeten we het brood tegenhouden zodat er geen gaten terecht komen. Maarja, laat dat maar aan heel Nederland weten...
Eisen dat je voor mag, zo werkt het niet.quote:Klacht Aldi: Geen service
Na een tijdje in de rij te hebben gestaan kwam ik erachter dat ik mijn portemonnee niet bij me had. De boodschappen werden afgerekend en in zakken bij de cassière gezet. Erg vervelend voor mij, want nu moest ik eerst terug naar huis fietsen en dan weer terug met auto want het was inmiddels begonnen te regenen. Ik was ca. een uur tijd kwijt hiermee. Weer terug bij de Aldi aangekomen, waar nu twee rijen stonden tot halverwege de winkel, baande ik me een weg naar de kassa, en vroeg of ik even mijn boodschappen kon afrekenen. “Ja, maar dan moet u even wachten tot ik de rij heb afgehandeld”, zei de cassière. Pardon? Ik zei: “De hele rij??” “Ja, deze mensen staan ook te wachten”. Ik zei: “Maar ik hoef alleen maar te pinnen nog – en ik heb toch ook al een keer in de rij gestaan, moet ik dan nu weer opnieuw?”de cassière ging verbeten door met het scannen van de artikelen van de volgende klant en gaf me geen antwoord meer. Ik denk dat ze de logica er zelf ook niet meer van inzag. Ze zag er ook gestresst uit. Dat het druk is in een winkel is echter toch geen reden om dan een klant geen enkele service te bieden? Ik was al bepaald niet vrolijk van de tweede toch naar de Aldi en dan krijg je dit. Ik werd echt kwaad en zei “In dat geval houdt u de spullen maar.” en ben weggelopen. Ik ben niet van plan nog ooit iets te kopen bij de Aldi hier in Purmerend.
Gewenste oplossing
Een excuus en een tegenmoetkoming voor de overlast zou fijn zijn. Meer personeel en een lagere werkdruk zou ook wel het een en ander kunnen oplossen.
Sowieso, je portemonnee vergeten en dan nog eisen gaan stellen ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:47 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Eisen dat je voor mag, zo werkt het niet.
En moeite doen om je portemonnee te halen en vervolgens de spullen laten staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |