abonnement Unibet Coolblue
pi_123129068

Na weken van geruchten, teasers en nog meer geruchten was het dinsdag 19 februari dan eindelijk zover, HTC presenteerde zijn nieuwe vlaggenschip. De naam HTC M7 die we vaak langs zagen komen was inderdaad een werktitel en de officiële naam van dit toestel zal de HTC One zijn. Zover we tot nu toe kunnen beoordelen is de HTC One het wachten waard geweest en een waardevolle toevoeging HTC aan de beschikbare Androidtoestellen in Nederland en België.



• Afmetingen : 137,4 x 68,2 x 9,3 mm
• Gewicht : 143g
• Scherm : 4,7 inch, Full HD 1080p, 468 PPI
• CPU : Qualcomm ® Snapdragon 600, quad-core, 1,7 GHz
• OS : Android 4.1.2 met HTC Sense 5.0, HTC BlinkFeed
• Sim-kaart : microSIM
• Geheugen RAM : 2GB DDR2
• Opslag : 32/64 GB
• Aansluitingen : 3,5 audio, Bluethoot 4.0, WIFI a/ac/b/g/n, 3G, Micro-USB 2.0, DLNA
• Camera : HTC UltraPixel, 2.1 MP frontcamera
• Batterij : 2300 mAh



Ultrapixel camera
De camera van de HTC One is een van de meest bijzondere elementen. Eerst de basics: het is een 4,3-megapixelsensor, waarin de pixels volgens HTC grofweg twee keer zo groot zijn als bij een conventionele 8-megapixelcamera in een telefoon. Er is nog een bijzonder element aan de camera. Hij heeft optische beeldstabilisatie, die bewegingen van de gebruiker in realtime corrigeert om de camera stil te houden. Ook de Lumia 920 van Nokia heeft optische beeldstabilisatie, waarvan het effect vooral in video goed merkbaar is.

HTC BoomSound
De nieuwe HTC One biedt de best beschikbare audio-ervaring op een telefoon. HTC BoomSound introduceert voor het eerst op een mobiele telefoon stereo speakers aan de voorzijde met een versterker en een full HD-scherm dat gebruikers meeneemt in de muziek, video's, games en hun favoriete YouTube clips. Voor een rijke en sublieme geluidservaring is daarnaast Beats Audio geïntegreerd. HDR-recording maakt gebruik van geavanceerde dual microfoons en audio processing om een helder en rijk geluid vast te leggen, passend bij high definition videomateriaal. Telefoongesprekken klinken helder op de HTC One dankzij de toevoeging van HTC Sense Voice. Deze toepassing optimaliseert het belvolume en de belkwaliteit in ruimtes met veel geluid zodat gesprekken luid en duidelijk gevoerd kunnen worden.

HTC Blinkfeed
De kern van de nieuwe HTC One ervaring is HTC BlinkFeed. Deze functionaliteit transformeert het homescreen naar een livestream van persoonlijke, relevante informatie zoals updates van sociale netwerken, nieuws, foto's en entertainment en lifestyle updates, zodat de gebruiker hiervoor niet langer verschillende applicaties hoeft te raadplegen. HTC Blink Feed verzamelt de nieuwste content uit de meest interessante bronnen, zodat het in één oogopslag en op één plaats zichtbaar is, zonder de noodzaak te wisselen tussen applicaties en websites.

HTC Zoe
Met HTC Zoe is het mogelijk foto's van hoge kwaliteit te maken die tot leven komen in fragmenten van drie seconden. Deze ‘Zoes', foto's en video's worden op een bijzondere wijze getoond, zodat de galerij tot leven komt. Deze transformeert van een traditionele galerij met stilstaande beelden, tot een bewegende galerij met herinneringen. Met Zoe Highlights worden automatisch geïntegreerde filmpjes van 30 seconden met hoogtepunten van iedere map gemaakt. Deze beelden bestaan uit foto's en video's, inclusief muziek met professionele effecten en transities. Deze video's met hoogtepunten zijn gemakkelijk te bewerken, kunnen ingedeeld worden op thema en eenvoudig worden gedeeld via sociale netwerk sites of e-mail.

Prijs en release
De nieuwe HTC One is wereldwijd beschikbaar via meer dan 185 operators en retailers in 80 regio's en landen. In Nederland is de HTC One Android smartphone vanaf 15 maart te koop. De consumenten advies prijs van de HTC One is ¤699,- inclusief BTW, exclusief abonnement. Het toestel is beschikbaar in de kleuren 'stunning silver' en 'beautiful black'.



Links
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/ HTC
http://www.letsgomobile.org/nl/9487/htc-one/ Lets go Mobile
http://tweakers.net/revie(...)aar-vernieuwing.html Tweakers
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ltrapixelcamera.html Nu.nl
http://www.androidworld.n(...)s-nieuwe-toptoestel/ Androidworld
http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_(device) Wikipedia (EN)
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2415574,00.asp PCMAG.com (EN)

Video's

Foto's



_________________________________________________________________
Dit is mijn eerste openingspost tips zijn altijd welkom!
OP is hier te vinden
pi_123146905
Prachtig toestel, camera is wel mwah!
pi_123147822
700 euro. :').

Verder een irritante naam, i.c.m. andere One's.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 01:38:59 ]
pi_123147987
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:38 schreef zarGon het volgende:
700 euro. :').

Verder een irritante naam, i.c.m. andere One's.
Dat viel mij ook erg tegen, had nog liever de codenaam M7 gehad dan weer een one.
pi_123148043
Moest trouwens wel lachen toen ik las/hoorde over de infrarood en SenseTV. :'). Helemaal hip, weer. (Op zich wel leuk om te hebben, dat wel.)
pi_123148232
Ik zie overigens dat Sense 5 weer mooi en glanzend is, maar ugg, het eerste wat er door mij heen ging was dat je dan mooi lang kunt wachten op updates (heb wat dat betreft geen goede ervaringen met HTC).

Dus, al met al vind ik de custom GUI's van fabrikanten uiteindelijk toch een nadeel. Maar goed, allemaal persoonlijk.
pi_123162081
Ik zie net op een 3 website's de HTC One voor 672 staan, dat is net iets duurder dan de S3 en one X.
pi_123162562
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:08 schreef alwaysonhold het volgende:
Prachtig toestel, camera is wel mwah!
Het is inderdaad een aardig mooi toestel, in het wit "that is"...
Net als met de One X vind ik deze in het wit véél mooier dan in het zwart; zwart ziet er best lelijk uit.

Camera hoop ik echt dat het de verwachtingen waarmaakt. Megapixels maakt niets uit qua kwaliteit (alleen maar imagesize) en nieuwe ideeën die ervoor zorgen dat telefooncamera's beter worden qua ruis e.d. zijn erg welkom. De optische beeldstabilisator ben ik ook erg benieuwd naar.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:38 schreef zarGon het volgende:
700 euro. :').
Veel te hoge prijs ja, gelukkig wel adviesprijs dus daar gaat bij de introductie makkelijk ¤50-100 van af. Plus komen er misschien wel leuke introductiedeals (zoals met de One X en Vodafone).
quote:
Verder een irritante naam, i.c.m. andere One's.
Opzich is HTC One wel een mooie naam, maar niet in combinatie met One V, S, X, X+, SV.
Misschien wil HTC nu wel net als iPhone met de 4, 4s, 5 en Samsung met de S2, S3, S4 ook een vaste naamgeving hanteren, maar dat betwijfel ik; gezien de shitload aan One toestellen tot nu toe.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:46 schreef zarGon het volgende:
Moest trouwens wel lachen toen ik las/hoorde over de infrarood en SenseTV. :'). Helemaal hip, weer. (Op zich wel leuk om te hebben, dat wel.)
Opzich lijkt me dat infrarood best handig. Ja, zappen gaat makkelijker met de standaard afstandsbediening maar ik zie er wel een voordeel in.
Ik ben van het type tv-kijker die graag zapt (en zo op interessant kijkvoer stuit) maar met digitaal duurt zappen veel langer dan analoog.
Ik heb op m'n telefoon een Ziggo app waarmee je live kunt tv kijken en het is verrekte handig dat je daar per zender een screenshot van het lopende programma hebt en programmanaam eronder.
Zoiets is hier ook het geval (zender met screenshot) en het schijnt dat Ziggo al ondersteunt wordt (i.i.g. de decoders) en allerlei TV's, dus als ze dat goed doen hebben ze een erg handige feature uitgebracht. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:54 schreef zarGon het volgende:
Ik zie overigens dat Sense 5 weer mooi en glanzend is, maar ugg, het eerste wat er door mij heen ging was dat je dan mooi lang kunt wachten op updates (heb wat dat betreft geen goede ervaringen met HTC).

Dus, al met al vind ik de custom GUI's van fabrikanten uiteindelijk toch een nadeel. Maar goed, allemaal persoonlijk.
Tja, daar heb je wel aardig gelijk in ja, de grote update voor de One duurde ook erg lang. Niet dat ik het nou erg vond want het is nou niet echt een baksteen als die niet direct een update krijgt. Wil je gewoon direct de nieuwste Android dan moet je maar een Nexus nemen.

Je zou natuurlijk ook de One kunnen rooten en custom rom; HTC's zijn altijd wel goed vertegenwoordigd bij rooten en custom roms. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:07 schreef Slenger het volgende:
Ik zie net op een 3 website's de HTC One voor 672 staan, dat is net iets duurder dan de S3 en one X.
Dat is véél duurder dan de S3 en One X:
S3: ¤447 - 560
HTC One X: ¤521 - 532
HTC One X+ : ¤530

Ik ga de komende tijd eens inlezen of deze telefoon mijn opvolger voor de One X wordt. Ik heb de One X met 1-jarig abonnement en die loopt 6/7 juli af dus in de periode april t/m juli mag ik gaan zoeken naar wat ik ga doen. Dan zijn de reviews en ervaringen van dit toestel wel bekend.

Maar prijzen van abonnementen worden met de maand duurder (Vodafone's plan met de RED abonnementen die op 4 maart ingaan, dus vlak voor de 15 maart :X ) dus wordt het een afweging. Tot nu toe heb ik altijd een goede deal kunnen maken want ik wil niet meer dan ¤30-35 p/maand gemiddeld betalen over 24 maanden gerekend (dus inclusief toestelprijs, aansluitkosten, kortingen, sim-only voor eventuele 2e jaar en eventuele verkoopprijs toestel). En ik wil pertinent géén lease-abonnement dus wordt de keus zeer beperkt (KPN is lease, T-Mobile wil ik niet en Vodafone wordt nóg duurder dan ze al zijn).
Los toestel met sim-only is ook duur (zeg ¤550 voor toestel en ¤15 p/maand abonnement is ¤730 / ¤60.80 p/maand voor 1 jaar (waar nog verkoop van toestel van af gaat) of ¤910 of ¤37.92 p/maand voor 2 jaar. Plus je hebt dan direct een flinke ¤550+ uit te geven voor het toestel.

Dus meerdere opties voor mij:
- HTC One X verkopen, HTC One nemen mits een goede deal.
- Doorgaan met m'n One X i.c.m. Sim-only.
- HTC One X verkopen, China phone nemen i.c.m. Sim-only.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 21-02-2013 15:29:02 ]
pi_123164023
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tja, daar heb je wel aardig gelijk in ja, de grote update voor de One duurde ook erg lang. Niet dat ik het nou erg vond want het is nou niet echt een baksteen als die niet direct een update krijgt. Wil je gewoon direct de nieuwste Android dan moet je maar een Nexus nemen.

Je zou natuurlijk ook de One kunnen rooten en custom rom; HTC's zijn altijd wel goed vertegenwoordigd bij rooten en custom roms. ;)
Mijn mening over HTC is gekleurd, ik ben tegenwoordig anti-HTC (was vroeger pro-HTC). Zonder er al te veel over te zeggen: ik had een HTC Desire HD, helemaal tevreden mee. HTC belooft upgrades van 2.3 naar 4.0, maar komt die belofte niet na (telefoon kan het aan). Verder was er een inruilactie i.s.m. BelCompany, waarbij er helemaal geen sprake was van een actie (verder ook nog gezeur over de details van de inruilactie).

Wat dat betreft heb ik ervaring met custom ROMs, was allang afgeweken daarnaar na het gedrag van HTC. De custom ROMs hebben ervoor gezorgd dat ik tevreden bleef met mijn DHD.

Al met al heb ik door al die ervaringen nu inderdaad een Nexus 4.

Ik gun het HTC gewoon niet. Wel een prachttelefoon hoor verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 15:52:37 ]
pi_123164114
En ik had gehoopt dat ze 'One' net zoals Samsungs 'Galaxy' zouden gebruiken. Bij Samsung is het echt een submerk geworden, en niet een product op zich. Maar ja, wat ze bij de Desire hebben geflikt, hebben ze nu ook bij de One geflikt. Ik vind maar irritant, die naamgeving.
pi_123164763
Ik ga toch nog even rustig afwachten totdat Samsung de Galaxy S IV officieel aankondigt. Maar een van deze twee gaat 't wel worden.

Op 14 maart gaat dit gebeuren als ik 't goed heb en de HTC One ligt 15de in de winkels dus dat komt prima uit.

Hier las ik al een vergelijking tussen beiden, wordt nog lastig op deze manier.
Ik rij in een paarse auto.
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:15:19 #12
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_123164879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef zarGon het volgende:
En ik had gehoopt dat ze 'One' net zoals Samsungs 'Galaxy' zouden gebruiken. Bij Samsung is het echt een submerk geworden, en niet een product op zich. Maar ja, wat ze bij de Desire hebben geflikt, hebben ze nu ook bij de One geflikt. Ik vind maar irritant, die naamgeving.
De Samsung Galaxy bestaat ook. Maar dat was dan wel het eerste toestel in de reeks. HTC had de One X o.i.d. dan al One moeten noemen en deze de One X, of zo.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_123164961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:15 schreef Reemi het volgende:

[..]

De Samsung Galaxy bestaat ook. Maar dat was dan wel het eerste toestel in de reeks. HTC had de One X o.i.d. dan al One moeten noemen en deze de One X, of zo.
Samsung Galaxy S, ja.

Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_i7500. Hm... Wordt zo wel genoemd, maar is nooit verkocht als 'Samsung Galaxy'.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 16:20:18 ]
pi_123165081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:07 schreef Slenger het volgende:
Ik zie net op een 3 website's de HTC One voor 672 staan, dat is net iets duurder dan de S3 en one X.
Ik lees hier 699 euro, maar dit is een adviesprijs. De winkelprijs kan zo honderd euro lager komen te liggen na de lancering.
Ik rij in een paarse auto.
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:23:40 #15
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_123167976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_i7500. Hm... Wordt zo wel genoemd, maar is nooit verkocht als 'Samsung Galaxy'.
Die is zeerzeker wel als de Samsung Galaxy verkocht. :)
Bron
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 21 februari 2013 @ 21:36:40 #16
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_123178917
Ik wacht nog even op wat Samsung gaat doen anders haal ik zeker de HTC smartphone.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_123189092
Besteld via studentmobiel i.c.m. tele 2 abo. Op de site van tele 2 is hij niet beschikbaar :S
pi_123202118
Ik denk dat dit mijn nieuwe telefoon wordt. :7
pi_123214710
-edit-
Lekker belangrijk! Ik geef je ook meteen de tip om dit topic niet te gaan verkloten met Samsung-gerelateerd gezeur, daarvoor kan je in de Samsung topics terecht.

[ Bericht 83% gewijzigd door Dubbeldrank op 24-02-2013 13:40:44 ]
pi_123215848
Bij expansys is die anders 630
pi_123217031
Oh God, President heeft dit topic óók al ontdekt. |:( -O- Bereidt je voor op een hóóp posts zonder enig toevoegende waarde. :{

Ja, de officiële adviesprijs (!) van de One is ¤699, maar reken maar dat dat ding straks voor minstens ¤100-150 minder in de winkel ligt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 22-02-2013 19:45:34 ]
pi_123267485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mijn mening over HTC is gekleurd, ik ben tegenwoordig anti-HTC (was vroeger pro-HTC). Zonder er al te veel over te zeggen: ik had een HTC Desire HD, helemaal tevreden mee. HTC belooft upgrades van 2.3 naar 4.0, maar komt die belofte niet na (telefoon kan het aan). Verder was er een inruilactie i.s.m. BelCompany, waarbij er helemaal geen sprake was van een actie (verder ook nog gezeur over de details van de inruilactie).

Wat dat betreft heb ik ervaring met custom ROMs, was allang afgeweken daarnaar na het gedrag van HTC. De custom ROMs hebben ervoor gezorgd dat ik tevreden bleef met mijn DHD.

Al met al heb ik door al die ervaringen nu inderdaad een Nexus 4.

Ik gun het HTC gewoon niet. Wel een prachttelefoon hoor verder.
Ik kan me hier wel in vinden, zit nu ook te twijfelen tussen de One of een Galaxy/Note. Gok toch dat het een One gaat worden omdat ik die galaxy's nooit echt degelijk vind aanvoelen :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_123275272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mijn mening over HTC is gekleurd, ik ben tegenwoordig anti-HTC (was vroeger pro-HTC). Zonder er al te veel over te zeggen: ik had een HTC Desire HD, helemaal tevreden mee. HTC belooft upgrades van 2.3 naar 4.0, maar komt die belofte niet na (telefoon kan het aan). Verder was er een inruilactie i.s.m. BelCompany, waarbij er helemaal geen sprake was van een actie (verder ook nog gezeur over de details van de inruilactie).

Wat dat betreft heb ik ervaring met custom ROMs, was allang afgeweken daarnaar na het gedrag van HTC. De custom ROMs hebben ervoor gezorgd dat ik tevreden bleef met mijn DHD.

Al met al heb ik door al die ervaringen nu inderdaad een Nexus 4.

Ik gun het HTC gewoon niet. Wel een prachttelefoon hoor verder.
Wel grappig op zich, ik heb de Desire S uit dezelfde generatie als de DHD. HTC heeft toen Sense voor die telefoon naar 3.0 geupgrade terwijl ze hadden gezegd dat dat niet zou gebeuren, en dat wist ik bij aankoop. Ik was er dus juist blij verrast mee. Al moet ik wel zeggen dat het inderdaad gruwelijk lang duurt voordat ze firmware updaten. Sowieso is dat kut aan Android.

Dat gezegd, ik vind dat HTC zeer degelijke telefoons maakt en hoor vooral goede dingen over de support, een van de betere onder de smartphonebouwers. Ik mag in maart verlengen en de One wordt een zeer grote kanshebber. Prachttelefoon, vind hem echter wel een beetje groot.
I'm the motherfucking baboon
pi_123282388
Het ding is nog niet eens uit en op Tweakers hebben ze al 34 pagina's / 849 reacties over in "Ervaring en discussie". Tering zeg :') ...

De behuizing kan nog wel eens erg mooi worden :9 :
pi_123283896
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef Iemand91 het volgende:
Het ding is nog niet eens uit en op Tweakers hebben ze al 34 pagina's / 849 reacties over in "Ervaring en discussie". Tering zeg :') ...

De behuizing kan nog wel eens erg mooi worden :9 :
[ afbeelding ]
Ik vind de HTC One naast de HTC 8X een van de weinige HTC smartphones met een mooi design, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de HTC One X+ met ridicule cameralenzen die uitsteken, rode accenten, veel te ronde vorm, Beats by Dre logo etcetera.

Ik meld er echter wel bij dat de behuizing van de HTC One word gemaakt van aluminium, een zeer onduurzaam materiaal dat zeer schadegevoelig is zoals wel blijkt bij onder andere de iPhone 5, bovendien kan het problemen opleveren voor onder andere de WiFi-verbinding.
pi_123334892
Ah, het topic is er dus toch al, stond op het punt zelf het topic te maken.
Dit wordt mijn nieuwe telefoon. Met mijn werk krijg ik lekkere korting waardoor dit een mooie zekerheid wordt voor het komende jaar :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123336241
Ik zit me eens te bedenken of dit ding ooit betaalbaar wordt voor mij (eerdere genoemde gemiddelde maandprijs).

Zou ik sim-only gaan en toestel over een paar maand los kopen (abonnement loopt af op 7 juli ofzo), huidige One X verkopen en over een jaar de One voor een bepaald bedrag verkopen; dan wordt het nog aardig betaalbaar én binnen dat maximale gemiddelde maandbedrag.

Moet je wel even over de flinke aanschafwaarde heenstappen (hoewel die tegen die tijd ook al een stuk lager zal zijn)...

Overigens; koop je 'm vóór 27 maart, dan kun je er een gratis HTC Medialink HD bijkrijgen:


Vrij nutteloos, en ik heb al een stuk goedkopere Chinees alternatief die ik al nooit gebruik...
pi_123340565
Ik vind de voorkant er bij de zwarte mooier uitzien, bij de zilveren zelfs best lelijk. Maar ik heb 'm uiteraard niet irl gezien. Waarschijnlijk toch de zilveren, tenzij het in het echt ook zo lelijk is.

edit: op de KPN website zie ik alleen de 32gb variant staan. Laat ze alsjeblieft ook de 64gb hebben.

[ Bericht 21% gewijzigd door Neo-Mullen op 25-02-2013 20:48:46 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123351485
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind de voorkant er bij de zwarte mooier uitzien, bij de zilveren zelfs best lelijk. Maar ik heb 'm uiteraard niet irl gezien. Waarschijnlijk toch de zilveren, tenzij het in het echt ook zo lelijk is.

edit: op de KPN website zie ik alleen de 32gb variant staan. Laat ze alsjeblieft ook de 64gb hebben.
De 64gb versie wordt in eerste instantie alleen in bepaalde APAC (Asia Pacific) landen verkocht.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_123352249
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef WH141 het volgende:

[..]

De 64gb versie wordt in eerste instantie alleen in bepaalde APAC (Asia Pacific) landen verkocht.
Noooo :'( Jammer, ik had graag 64gb aan opslagcapaciteit gehad.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123361100
Heeft iemand hier ervaring met de medialink hd? Ik wil graag je mening horen. Thuis wil ik met gemak YouTube filmpjes, soundcloud en muziek streamen.

Zal Tweakers en androidworld ook beschikbaar zijn in blinkfeed? Zal wel cool zijn.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:53:12 #32
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_123380064
Ik vind De huidige lijn van HTC een drama. Heb nu een Desire S die prima bevalt. Kan binnenkort verlengen, maar alle toestellen die voor mij interessant zijn, zijn unibody. Geen extern (SD) geheugen dus. Jammer dat ik om die reden naar Samsung gedwongen wordt, terwijl ik wel een grote fan van HTC Sense ben.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_123380239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:53 schreef Hukkie het volgende:
Ik vind De huidige lijn van HTC een drama. Heb nu een Desire S die prima bevalt. Kan binnenkort verlengen, maar alle toestellen die voor mij interessant zijn, zijn unibody. Geen extern (SD) geheugen dus. Jammer dat ik om die reden naar Samsung gedwongen wordt, terwijl ik wel een grote fan van HTC Sense ben.
Ik snap die enorme drang naar een SD-slot niet. Met 32 (of zelfs 64gb) heb je toch meer dan zat storage?
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:02:35 #34
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_123380563
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik snap die enorme drang naar een SD-slot niet. Met 32 (of zelfs 64gb) heb je toch meer dan zat storage?
Jawel, maar het gaat me niet om de storage. Als de telefoon kapot gaat dan ben je in een klap alles kwijt. Nu worden mn fotos bijvoorbeeld op de sd card opgeslagen. Mocht de telefoon kapot gaan dan heb ik iig mn fotos nog. Alsmede alle andere backups die ik naar mn SD zet.

Met unibody ben je dat voordel gewoon kwijt, en dat wil ik niet.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_123381027
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:02 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Jawel, maar het gaat me niet om de storage. Als de telefoon kapot gaat dan ben je in een klap alles kwijt. Nu worden mn fotos bijvoorbeeld op de sd card opgeslagen. Mocht de telefoon kapot gaan dan heb ik iig mn fotos nog. Alsmede alle andere backups die ik naar mn SD zet.

Met unibody ben je dat voordel gewoon kwijt, en dat wil ik niet.
foto's back up je met dropbox die je er 2 jaar 25 gb bij krijgt, contacten zet je in google contacts en backup je daar. Enige wat je dus bij een crash of nieuwe aankoop kwijt raakt zijn dus je apps die je gewoon opnieuw kan downloaden. Tot zover je punt die niet opgaat dus.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:20:14 #36
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_123381672
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

foto's back up je met dropbox die je er 2 jaar 25 gb bij krijgt, contacten zet je in google contacts en backup je daar. Enige wat je dus bij een crash of nieuwe aankoop kwijt raakt zijn dus je apps die je gewoon opnieuw kan downloaden. Tot zover je punt die niet opgaat dus.
Ik heb een dropbox account, en dat is leuk voor sommige zaken. Maar ik ga daar echt geen persoonlijke dingen op zetten ( nog los van het feit dat ik een dag bezig ben om al mijn bestanden te uploaden). Idem met Google, daar wil ik ook zo min mogelijk mee delen, laat staan contacten en agenda's enzo.

Mijn punt is dus dat ik zweer bij lokale opslag, louter en alleen voor mij toegankelijk. Niet jouw punt, prima, ieder zn ding. Maar ik vind het jammer van HTC.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_123381949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik heb een dropbox account, en dat is leuk voor sommige zaken. Maar ik ga daar echt geen persoonlijke dingen op zetten ( nog los van het feit dat ik een dag bezig ben om al mijn bestanden te uploaden). Idem met Google, daar wil ik ook zo min mogelijk mee delen, laat staan contacten en agenda's enzo.

Mijn punt is dus dat ik zweer bij lokale opslag, louter en alleen voor mij toegankelijk. Niet jouw punt, prima, ieder zn ding. Maar ik vind het jammer van HTC.
ik heb 50 fotos binnen 2 minuten geupload naar dropbox, dus overdrijf niet zo. En waarom zou je je fotos niet naar dropbox uploaden als back up? Zeker bang voor je privacy die je toch nergens mee hebt? Boehoe :p
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:03:21 #38
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_123384140
Hartstikke goed knul, Ik doe twee minuten per foto (maar mss omdat ik een gratis account heb, zou best kunnen). Verder heb ik mn redenen gegeven, dat jij het er niet mee eens bent neem ik op de koop toe. :) En dat zal me verder aan mn reet roesten.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_123425456
VIDEO: Is de HTC One ook 'The One'?
27-02-2013 - Kort na de introductie van de HTC One, kwamen de eerste berichten naar buiten dat de foto- en videokwaliteit van HTC's UltraPixel camera zou tegenvallen. Moet dit bevestigd of ontkracht worden?

Door: Tim Wijkman - Iets minder dan een week voor het Mobile World Congress in Barcelona, lanceerde HTC de HTC One op een eigen event in Londen. Na de introductie kwamen de eerste verhalen naar buiten dat de foto- en videokwaliteit van HTC's UltraPixel camera in de HTC One tegen zou vallen. Op het Mobile World Congress nam GSM Helpdesk Nederland de HTC One opnieuw onder de loep om deze verontrustende berichten te kunnen bevestigen óf ontkrachten. Is de HTC One écht 'The One' of heeft HTC ruimte gelaten voor haar concurrenten?
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=8180
pi_123435777
Niet eens een onderbouwing. Hij zegt alleen maar "eigenlijk valt het wel mee".
Nou daar hebben we wat aan }:| .
pi_123447614
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef zoz het volgende:
Niet eens een onderbouwing. Hij zegt alleen maar "eigenlijk valt het wel mee".
Nou daar hebben we wat aan }:| .
Omdat de gemiddelde telefoonreviewer geen fotografische kennis heeft. Ze weten pas sinds kort dat megapixels alleen de grootte van de foto bepaalt en niet de kwaliteit :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123451922
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:03 schreef Hukkie het volgende:
Hartstikke goed knul, Ik doe twee minuten per foto (maar mss omdat ik een gratis account heb, zou best kunnen). Verder heb ik mn redenen gegeven, dat jij het er niet mee eens bent neem ik op de koop toe. :) En dat zal me verder aan mn reet roesten.
De Dropbox-app kan automatisch je foto's synchroniseren wanneer je er eentje maakt.
pi_123451989
En dit gaat vrijwel zeker mijn nieuwe telefoon worden _O_
pi_123452093
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef CaptainCookie het volgende:
En dit gaat vrijwel zeker mijn nieuwe telefoon worden _O_
Dit _O_


Benchmark filmpje. Scoort 2 keer bbeter dan de One X in Quadrant Benchmark :o
Nou zegt zo'n test niet alles, maar het geeft wel een erg goed beeld van de prestaties. Jammer dat er weinig filmpjes zijn die de laadtijden vergelijken tussen de One en bijvoorbeeld de Note2. Laadtijden van camera, browsers, websites laden, foto's nemen, opstarten van diverse apps, noem maar op.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123452202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dit _O_


Benchmark filmpje. Scoort 2 keer bbeter dan de One X in Quadrant Benchmark :o
Nou zegt zo'n test niet alles, maar het geeft wel een erg goed beeld van de prestaties. Jammer dat er weinig filmpjes zijn die de laadtijden vergelijken tussen de One en bijvoorbeeld de Note2. Laadtijden van camera, browsers, websites laden, foto's nemen, opstarten van diverse apps, noem maar op.
Jammer van T-Mobile, maar op zich is dit best een prima aanbieding:
quote:
HTC One: GRATIS
T-Mobile Smart Plus 420 2 jaar
420 Belminuten of 420 SMS
Internet: 1 GB
Limiet: 1 GB
Na limiet: ¤ 0,10 per MB
Snelheid: 3600/384 Kbps*
* theoretische snelheid onder ideale omstandigheden.

Normaal: ¤ 50,79 per maand
Actietarief: Gehele contractduur ¤ 38,09 per maand
pi_123452407
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jammer van T-Mobile, maar op zich is dit best een prima aanbieding:

[..]

Ik word sowieso geen klant van T-mobile, maar een andere provider. Mooie 50% korting ivm werk, dus dat laat ik niet lopen :) En dan gewoon voor 1 jaar zodat ik volgend jaar weer een nieuwe uit kan zoeken met 50% korting :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123458041
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik word sowieso geen klant van T-mobile, maar een andere provider. Mooie 50% korting ivm werk, dus dat laat ik niet lopen :) En dan gewoon voor 1 jaar zodat ik volgend jaar weer een nieuwe uit kan zoeken met 50% korting :D
Ja ik krijg geen korting, maar ik ben wel vrijwel altijd in de randstad, dus dan zou het bereik met T-Mobile wel goed genoeg moeten zijn. Dan is 24 maanden lang 38 euro voor zo'n telefoon, met 1GB internet en 420 sms'jes/minuten toch wel een mooie aanbieding.
pi_123458165
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja ik krijg geen korting, maar ik ben wel vrijwel altijd in de randstad, dus dan zou het bereik met T-Mobile wel goed genoeg moeten zijn. Dan is 24 maanden lang 38 euro voor zo'n telefoon, met 1GB internet en 420 sms'jes/minuten toch wel een mooie aanbieding.
Zeker leuke aanbieding ja :Y
Ik ga bij KPN 12 mnd 1gb (14,4mb/s) 250 sms/min. En dat voor nog geen 40eu/mnd :D
Dat is dus met lease, dus ik gooi m na 12 maanden op Marktplaats en als iemand er meer voor geeft dan wat ik af moet betalen gaat ie via marktplaats weg :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123458439
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zeker leuke aanbieding ja :Y
Ik ga bij KPN 12 mnd 1gb (14,4mb/s) 250 sms/min. En dat voor nog geen 40eu/mnd :D
Dat is dus met lease, dus ik gooi m na 12 maanden op Marktplaats en als iemand er meer voor geeft dan wat ik af moet betalen gaat ie via marktplaats weg :)
Ja klopt. Ik snap ook niet waarom mensen zo vallen over dat leasen, want in feite is het enige dat veranderd is dat je de bijbetaling voor het toestel ná je contract betaalt in plaats van ervoor.

Maar bij die T-Mobile-aanbieding is het toestel ook nog eens gratis. Denk dat ik hem ga bestellen.
pi_123458520
Ik wacht nog - net zoals meerderen denk ik - eerste op de aankondiging van de Galaxy S IV. Daarna zal ik die twee eens goed ga vergelijken.

Hier is al een lange review te lezen over de HTC One.
Ik rij in een paarse auto.
pi_123458673
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:33 schreef bossb het volgende:
Ik wacht nog - net zoals meerderen denk ik - eerste op de aankondiging van de Galaxy S IV. Daarna zal ik die twee eens goed ga vergelijken.

Hier is al een lange review te lezen over de HTC One.
Samsung heeft op mij alleen nog nooit indruk gemaakt met een telefoon. Vind dat plastic en de Touchwiz UI echt verschrikkelijk.
pi_123461265
Ik ga hem ook z.s.m. bestellen!
Als ik hem volgende week bestel i.c.m. een abonnement krijg ik hem dan ook echt de 15e?
pi_123465596
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jammer van T-Mobile, maar op zich is dit best een prima aanbieding:

[..]

Waar kan je deze aanbieding scoren?
pi_123467542
Ik maak me een beetje zorgen om de aluminium-behuizing. Ik heb namelijk een HTC Desire Z op dit moment en die heeft aan de achterkant een aluminium klepje voor de batterij. Dat klepje zit nu vol met krassen en de bovenste laag is er zelfs helemaal afgebladerd. Dat krassen en afbladeren van de bovenste laag (misschien ook een soort toppinglaag/verf?) begon al na enkele maanden.

Ik vraag me af tot in hoeverre deze One daarmee te maken krijgt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123467644
Als het goed heb, heb ik hem meteen op de releasedatum. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123467736
Volgens mij krijg je met aluminium al snel krassen en zal dit ook met the one het geval zijn.
Ik koop zelf altijd een hoesje voor mijn phones.

tmobile smart plus 420 2jr met gratis htc one, waar waar waar ? :D
pi_123467784
Pics or it didnt happen: mijn Desire Z :')

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123487125
Las net op tweakers dat hij op Amazon al naar 600 euro is gezakt, nette prijs: http://www.amazon.co.uk/g(...)49767&pf_rd_i=468294
pi_123488621
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef zoz het volgende:

[..]

Waar kan je deze aanbieding scoren?
www.studentmobiel.nl
pi_123501014
Bij mij is die al ge-pre-ordered.
Ik heb dan ook de zilver One genomen met 1 jarig abbo .

De camera is inderdaad niet spectaculair , hij is minder goed dan de iphone5.
Maar daarvoor neem ik hem niet, ik hoop wel inderdaad dat ze hun update's versnellen enz..


Mijn HTC ABBO:
1 Jarig tele2 300 bel/sms inclusief 1500mb data ¤47,50 .
Toestel ¤283,- meest goedkope wat ik kon vinden.
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:07:49 #62
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_123521422
Na drie jaar trouwe dienst van mijn HTC HD2 die het vandaag de dag nog uitstekend doet (op een schuivende micro-usb ingang na, waardoor hij niet meer goed oplaadt), ben ik opzoek gegaan naar een goede opvolger. Toen ik mijn HTC HD2 kocht, was het op dat moment één van de beste smartphones op de markt en had ik het geld er voor over. De windows 6.5 die erop stond had ik al snel ingewisseld voor android wat veel beter werkte.

Nu ben ik dus weer opzoek naar een goede telefoon die het hopelijk weer zolang volhoudt als mijn HD2.

Op dit moment twijfel ik sterk tussen de "HTC One x Plus 64GB", de "HTC One" en de "Samsung S3/4". De nieuwe Sony Experia Z valt voor mij af.

De HTC One x plus 64GB: ziet er mooi uit en heeft in mijn ogen een goede kwaliteit/prijs verhouding.
De Galaxy S3 heeft dezelfde prijs ongeveer als de One X plus, maar de plastic behuizing en de form van de Galaxy voelt niet lekker in de hand.
De HTC one heeft op dit moment nog een duur prijskaartje, maar is wellicht het overwegen waard. Het zal het nieuwe vlaggenschip worden van HTC (wat misschien net zo'n succes zal worden als de HD2?).

Verder ben ik ook nog benieuwd naar de Samsung Galaxy S4 die over twee weken uitkomt. Ik neig meer naar een HTC, omdat ik drie jaar lang veel plezier heb beleefd aan de HTC HD2.

Ik zit nu meer te denken aan de One x Plus, die in mijn ogen toch net iets beter is en aanvoelt dan de Galaxy S3. Maar hoe goed is de HTC one nou echt in vergelijking met deze One x plus? Misschien is het verschil niet zo heel groot en bespaar ik 100 tot 150 met de One X plus.

Wat is jullie mening? :)
pi_123522251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:07 schreef Kloktijd het volgende:
Na drie jaar trouwe dienst van mijn HTC HD2 die het vandaag de dag nog uitstekend doet (op een schuivende micro-usb ingang na, waardoor hij niet meer goed oplaadt), ben ik opzoek gegaan naar een goede opvolger. Toen ik mijn HTC HD2 kocht, was het op dat moment één van de beste smartphones op de markt en had ik het geld er voor over. De windows 6.5 die erop stond had ik al snel ingewisseld voor android wat veel beter werkte.

Nu ben ik dus weer opzoek naar een goede telefoon die het hopelijk weer zolang volhoudt als mijn HD2.

Op dit moment twijfel ik sterk tussen de "HTC One x Plus 64GB", de "HTC One" en de "Samsung S3/4". De nieuwe Sony Experia Z valt voor mij af.

De HTC One x plus 64GB: ziet er mooi uit en heeft in mijn ogen een goede kwaliteit/prijs verhouding.
De Galaxy S3 heeft dezelfde prijs ongeveer als de One X plus, maar de plastic behuizing en de form van de Galaxy voelt niet lekker in de hand.
De HTC one heeft op dit moment nog een duur prijskaartje, maar is wellicht het overwegen waard. Het zal het nieuwe vlaggenschip worden van HTC (wat misschien net zo'n succes zal worden als de HD2?).

Verder ben ik ook nog benieuwd naar de Samsung Galaxy S4 die over twee weken uitkomt. Ik neig meer naar een HTC, omdat ik drie jaar lang veel plezier heb beleefd aan de HTC HD2.

Ik zit nu meer te denken aan de One x Plus, die in mijn ogen toch net iets beter is en aanvoelt dan de Galaxy S3. Maar hoe goed is de HTC one nou echt in vergelijking met deze One x plus? Misschien is het verschil niet zo heel groot en bespaar ik 100 tot 150 met de One X plus.

Wat is jullie mening? :)
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5313&idPhone2=4976
Via die link kun je iig de specificaties op een rijtje zetten van de 2 telefoons. Ik ben geen X+ gebruiker en de One ken ik in de praktijk nog niet, dus ik denk dat je het voorlopig hier mee moet doen ;) Als de One eenmaal in de schappen ligt, zullen de reviews van mensen vast binnenstromen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123526903
Over 2 weken komt de s4 niet uit. Hij wordt dan officieel aangekondigd ;)
pi_123601561
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:33 schreef bossb het volgende:
Ik wacht nog - net zoals meerderen denk ik - eerste op de aankondiging van de Galaxy S IV. Daarna zal ik die twee eens goed ga vergelijken.

Hier is al een lange review te lezen over de HTC One.
Waarom niet de Xperia Z?
pi_123641990
Hier een mooi filmpje over het designen van de HTC One, leuk interview:

http://www.engadget.com/2(...)royle-talks-htc-one/
pi_123648689
Nog nergens te vinden bij vodafone, ze mogen zich haasten mag op 28 maart verlengen :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_123651391
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 07:24 schreef renwan het volgende:
Nog nergens te vinden bij vodafone, ze mogen zich haasten mag op 28 maart verlengen :')
Nog niemand heegt 'm hoor. En voor 15 maart zal dat ook niet gebeuren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123652103
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nog niemand heegt 'm hoor. En voor 15 maart zal dat ook niet gebeuren.
Kpn en hi hebben m wel al op de site staan. Preorder weliswaar
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_123654305
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:35 schreef renwan het volgende:

[..]

Kpn en hi hebben m wel al op de site staan. Preorder weliswaar
Ah op die fiets. Vodafone en T-mobile zijn volgens mij niet zo gericht op HTC (minder winstmarge ofzo?). Ze hebben namelijk ook nooit de HTC one X+ in hun assortiment gehad, terwijl KPN, Hi, en Telfort deze wel altijd aanboden, net zoals deze ook alle drie de HTC One aankondigen.

Allemaal onwaarheden

[ Bericht 3% gewijzigd door Neo-Mullen op 05-03-2013 12:49:41 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123654415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ah op die fiets. Vodafone en T-mobile zijn volgens mij niet zo gericht op HTC (minder winstmarge ofzo?). Ze hebben namelijk ook nooit de HTC one X+ in hun assortiment gehad, terwijl KPN, Hi, en Telfort deze wel altijd aanboden, net zoals deze ook alle drie de HTC One aankondigen.
De HTC One staat gewoon bij T-Mobile op de site? Ik krijg hem ook gratis icm. een abonnement van T-Mobile.

Oh, en bij Vodafone is hij via andere sites wel te bestellen icm. een Vodafone-abonnement.
pi_123654609
Ik heb gisteren via studentmobiel een abonnement afgesloten bij T-Mobile.
pi_123654991
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:01 schreef Slenger het volgende:
Ik heb gisteren via studentmobiel een abonnement afgesloten bij T-Mobile.
Ook die van 38 euro per maand? Dat was wel veruit de beste aanbieding die ik kon vinden. Jammere is alleen dat hij dan waarschijnlijk wel branded is, dus dat je het T-Mobile-logo ziet tijdens het opstarten en dat er wat T-Mobile-apps op staan, maar dat is na korte tijd vast wel te unlocken. En je kan met de One apps onzichtbaar maken in je drawer.
pi_123655530
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ook die van 38 euro per maand? Dat was wel veruit de beste aanbieding die ik kon vinden. Jammere is alleen dat hij dan waarschijnlijk wel branded is, dus dat je het T-Mobile-logo ziet tijdens het opstarten en dat er wat T-Mobile-apps op staan, maar dat is na korte tijd vast wel te unlocken. En je kan met de One apps onzichtbaar maken in je drawer.
Ik heb inderdaad die van 38 euro. Krijg je trouwens een bevestiging als je alle documenten goed hebt ingevuld?
Dit staat er ook bij:
quote:
De T-Black / T-White versie betreft een T-Mobile branded toestel. Dit toestel is Simlockvrij.
pi_123655805
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef Slenger het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad die van 38 euro. Krijg je trouwens een bevestiging als je alle documenten goed hebt ingevuld?
Dit staat er ook bij:

[..]

Geen idee, ik ga ze vanavond invullen en opsturen, moet ik voor 7 maart doen. Maar goed, dat T-Mobile-logootje neem ik wel voor lief met deze prijs voor zo'n toestel.
pi_123655824
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Geen idee, ik ga ze vanavond invullen en opsturen, moet ik voor 7 maart doen. Maar goed, dat T-Mobile-logootje neem ik wel voor lief met deze prijs voor zo'n toestel.
Ik heb alles ingescand en opgestuurd. Maar kreeg een automatisch bericht terug..
pi_123655936
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef Slenger het volgende:

[..]

Ik heb alles ingescand en opgestuurd. Maar kreeg een automatisch bericht terug..
Met een bevestiging erin?
pi_123656247
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De HTC One staat gewoon bij T-Mobile op de site? Ik krijg hem ook gratis icm. een abonnement van T-Mobile.

Oh, en bij Vodafone is hij via andere sites wel te bestellen icm. een Vodafone-abonnement.
Dan heb ik niets gezegd. Sorry
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123664250
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:40 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Met een bevestiging erin?
Geachte klant,

Bedankt voor uw bericht. Let op: de bijlagen verzonden aan dit e-mailadres worden automatisch verwerkt en de inhoud van het bericht wordt niet gelezen. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van uw bestelling.

Mocht u vragen over uw bestelling willen stellen aan Studentmobiel.nl dan zijn we u uiteraard graag van dienst. Wij verzoeken het volgende e-mailadres te gebruiken: info@studentmobiel.nl. Of bel met 070-301 03 01. Vermeld altijd uw ordernummer a.u.b. Wij zullen er alles aan doen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Het team van Studentmobiel.nl
__________________________________________________________________________
Wordt ik niet echt wijzer van als ik nu wel of niet alles goed heb ingevuld/ingescand..
pi_123666058
Volgende week krijg ik hem. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123667159
Ik hoop dat er geen hoesjes voor deze telefoon gemaakt gaan worden
pi_123667583
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik hoop dat er geen hoesjes voor deze telefoon gemaakt gaan worden
Hoezo?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123667667
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat het zonde is om zo'n telefoon in een hoesje te stoppen
pi_123668053
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Omdat het zonde is om zo'n telefoon in een hoesje te stoppen
Eens maar, je hebt de foto gezien van mijn Desire Z die ook deels van aluminium is?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123672173
Het is inderdaad zonde, maar ik heb er altijd een hoesje om.
Al vaak genoeg gehad dat hij op een station op straat is gevallen of dat ik hem uit mijn broekzak laat vallen. Dat vind ik helemaal zonde!
pi_123672210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Eens maar, je hebt de foto gezien van mijn Desire Z die ook deels van aluminium is?
Ja, maar ten eerste is het aluminium van de One veel beter dan dat van de Desire Z, en ten tweede heb ik nooit begrepen wat je aan een onbekraste telefoon hebt als je hem toch nooit ziet vanwege het hoesje.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:55:00 #87
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123675907
Dit word ook mijn volgende, 20e mag ik verlengen.. Waarschijnlijk pis ik naast de pot qua stock en die mediareceiver.
pi_123685946
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:55 schreef blup het volgende:
Dit word ook mijn volgende, 20e mag ik verlengen.. Waarschijnlijk pis ik naast de pot qua stock en die mediareceiver.
Die actie loopt wel t/m de 27e.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:50:03 #89
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123687315
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:26 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Die actie loopt wel t/m de 27e.
Ja, maar vodafone kennende krijgen de shops er maar enkele..
pi_123687634
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:50 schreef blup het volgende:

[..]

Ja, maar vodafone kennende krijgen de shops er maar enkele..
http://www.htcmedialinkhd.nl/actie/ Daar heeft Vodafone niks mee te maken.
  woensdag 6 maart 2013 @ 08:09:30 #91
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123692011
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

http://www.htcmedialinkhd.nl/actie/ Daar heeft Vodafone niks mee te maken.
Enkele One's
pi_123692405
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:09 schreef blup het volgende:

[..]

Enkele One's
7.gif
pi_123694941
Heb hem overigens toch maar bij Hi besteld. Niet gebrand, en ik heb nu 75 minuten, onbeperkt sms, 2GB data bij 14.4Mb/s én gratis Spotify Premium wat ik toch al heb, voor 44 euro per maand. Toestel is 'gratis'.

Aangezien ik nu toch al een Spotify Premium-abonnement heb, scheelt me dat alweer 10 euro per maand, dus kom ik effectief uit op 34 euro per maand. Prima zo.
pi_123695305
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Heb hem overigens toch maar bij Hi besteld. Niet gebrand, en ik heb nu 75 minuten, onbeperkt sms, 2GB data bij 14.4Mb/s én gratis Spotify Premium wat ik toch al heb, voor 44 euro per maand. Toestel is 'gratis'.

Aangezien ik nu toch al een Spotify Premium-abonnement heb, scheelt me dat alweer 10 euro per maand, dus kom ik effectief uit op 34 euro per maand. Prima zo.
je weet dat je toestel na 2 jaar moet inleveren omdat het lease is? Is dus 200 euro duurder dan de rest, aangezien je als je na 2 jaar nieuw toestel wilt hem voor die prijs wel op marktplaats kan knallen dan.
pi_123695548
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

je weet dat je toestel na 2 jaar moet inleveren omdat het lease is? Is dus 200 euro duurder dan de rest, aangezien je als je na 2 jaar nieuw toestel wilt hem voor die prijs wel op marktplaats kan knallen dan.
Vind ik niet erg. Daarbij heb je dan bij een defect binnen vier uur een nieuwe telefoon.

Tevens verkoop ik mijn telefoon eigenlijk toch niet door, en kan je hem na 2 jaar voor ongeveer 15% van de nieuwprijs overnemen. Verder ben ik benieuwd of je dan alsnog een goedkopere aanbieding kan vinden.
  woensdag 6 maart 2013 @ 11:26:53 #96
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_123696075
Afgelopen weekend bij het NL launchevent geweest van de One. Ze wisten daar nog niet eens wanneer hij nou exact in de winkel zou liggen.
Losse Prijs BelCompany: ¤669. Dat is knap, want BC is nou niet altijd de goedkoopste, meestal volgen ze de eerste weken de adviesprijs.

Weet iemand nou al met zekerheid of BlinkFeed® RSS-Feeds ondersteund?
pi_123696447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:26 schreef Caipirinhia het volgende:
Afgelopen weekend bij het NL launchevent geweest van de One. Ze wisten daar nog niet eens wanneer hij nou exact in de winkel zou liggen.
Losse Prijs BelCompany: ¤669. Dat is knap, want BC is nou niet altijd de goedkoopste, meestal volgen ze de eerste weken de adviesprijs.

Weet iemand nou al met zekerheid of BlinkFeed® RSS-Feeds ondersteund?
Ja, dat ondersteunt hij niet.
  woensdag 6 maart 2013 @ 11:53:47 #98
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_123696879
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:39 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, dat ondersteunt hij niet.
belachelijk.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:53:09 #100
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_123718219
Infromatief filmpje van The Verge. Alleen hun laatste commentaar snap ik niet zo;
ze geven aan dat het zoals altijd met androidtelefoons en in het bijzonder HTC?!?!?! even afwachten is hoe het echt met de Batterij e.d. zit...

Alsof HTC in het bijzonder altijd teleurstellende batterijen of op z'n minst telleurstellende beloftes doet omtrent z'n batterij?
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:08:10 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123719100
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:53 schreef Caipirinhia het volgende:
Infromatief filmpje van The Verge. Alleen hun laatste commentaar snap ik niet zo;
ze geven aan dat het zoals altijd met androidtelefoons en in het bijzonder HTC?!?!?! even afwachten is hoe het echt met de Batterij e.d. zit...

Alsof HTC in het bijzonder altijd teleurstellende batterijen of op z'n minst telleurstellende beloftes doet omtrent z'n batterij?
The Verge en Android is niet zo'n heel goed huwelijk ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:22:30 #102
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123723829
Hoppa, vodafone heeft zijn abbo's weer fors duurder gemaakt.
http://www.pdashop.nl/pro(...)te=ServicePlanGroups

Fijn, zo vlak voor de One.
  woensdag 6 maart 2013 @ 23:00:15 #103
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_123726316
-

[ Bericht 50% gewijzigd door MisterJ.Lo op 06-03-2013 23:03:55 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_123733773
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:22 schreef blup het volgende:
Hoppa, vodafone heeft zijn abbo's weer fors duurder gemaakt.
http://www.pdashop.nl/pro(...)te=ServicePlanGroups

Fijn, zo vlak voor de One.
Zo goeiemorgen, ik ga eerst kijken wat loyalty voor me kan betekenen en anders verkas ik gewoon
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_123740627
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:39 schreef renwan het volgende:

[..]

Zo goeiemorgen, ik ga eerst kijken wat loyalty voor me kan betekenen en anders verkas ik gewoon
Weinig tot niets. Verlengen is gewoon niet meer rendabel, je kunt beter overstappen. (of verkoper/site zover krijgen dat ze gelijke kosten rekenen voor jou als huidige abonnee als voor nieuwe).

Prijzen zijn mij voorlopig te hoog om de One te nemen. Zowel toestel als abonnement + toestel. Er zijn uitschieters van bijvoorbeeld Tele2 die redelijk goedkoop gemiddeld maandbedrag hebben (zo'n ¤35--38 geloof ik) maar dat duurt 2 jaar; heb liever 1 jaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 07-03-2013 14:04:06 ]
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:48:13 #106
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123744208
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:39 schreef renwan het volgende:

[..]

Zo goeiemorgen, ik ga eerst kijken wat loyalty voor me kan betekenen en anders verkas ik gewoon
Die heb ik ook al gesproken, die hebben niet eens de one x liggen,
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:42:43 #107
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_123820179
wachten tot april dus.... ;(
pi_123825117
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:42 schreef Caipirinhia het volgende:
wachten tot april dus.... ;(
Erg jammer. Mijn abonnement loopt begin juli af en ik had gehoopt dat dan de prijs van de ONE wat gezakt zou zijn (zeg zo'n ¤500-550). Deze prijs blijft nu dus langer hoog.

Plus de S4 komt dan ongeveer uit (geloof ik; niet precies naar gekeken).
Gaat serieuze consequenties hebben voor de verkoop van de ONE.

Het wil HTC ook maar niet lukken...
pi_123830956
Dit was trouwens al een poosje bekend! Het eerst nieuws daarover kwam al begin februari.
Toen HTC echter bij de presentatie de datum 15 maart noemde had ik verwacht dat de problemen waren opgelost.

Hier is het artikel van 08-02 te lezen

edit:/
Hoe gaat HTC dit oplossen met de Media link HD?

[ Bericht 9% gewijzigd door Slenger op 09-03-2013 17:03:48 ]
pi_123831332
Voordeel dat HTC niet zo groot is, is dat ze niet zo'n tokkie imago hebben. Dat hebben apple en samsung mooi overgenomen van blackberry.
Het betere volk heeft HTC :D positief denken jongens
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123831380
Ik vind het zelf ook niet een echt probleem. Ik wacht liever wat langer op een goed product dan dat het maar half af is.
pi_123831569
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:56 schreef Slenger het volgende:
Dit was trouwens al een poosje bekend! Het eerst nieuws daarover kwam al begin februari.
Toen HTC echter bij de presentatie de datum 15 maart noemde had ik verwacht dat de problemen waren opgelost.

Hier is het artikel van 08-02 te lezen

edit:/
Hoe gaat HTC dit oplossen met de Media link HD?
Die gaat gewoon verlengd worden. Hoe zou je zo'n actie kunnen doorvoeren als de telefoon nog niet eens wordt verkocht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voordeel dat HTC niet zo groot is, is dat ze niet zo'n tokkie imago hebben. Dat hebben apple en samsung mooi overgenomen van blackberry.
Het betere volk heeft HTC :D positief denken jongens
Aan die discussie brand ik m'n vingers niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:07 schreef Slenger het volgende:
Ik vind het zelf ook niet een echt probleem. Ik wacht liever wat langer op een goed product dan dat het maar half af is.
Zeker, maar voor mezelf vind ik het wel jammer want dit houdt de prijs wel langer hoog.
pi_123831699
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die gaat gewoon verlengd worden. Hoe zou je zo'n actie kunnen doorvoeren als de telefoon nog niet eens wordt verkocht.

[..]

Aan die discussie brand ik m'n vingers niet.
Is toch zo, vraag een tokkie op straat wat voor telefoon ie heeft en er komt een samsung of iphone tevoorschijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:18:26 #114
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_123831804
Nu maar hopen dat het geen 1april grap is en het nog langer gaat duren: http://www.nu.nl/gadgets/(...)roblemen-camera.html
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_123832079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voordeel dat HTC niet zo groot is, is dat ze niet zo'n tokkie imago hebben. Dat hebben apple en samsung mooi overgenomen van blackberry.
Het betere volk heeft HTC :D positief denken jongens
Vind je dit niet een klein beetje oppervlakkig?
pi_123832275
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:25 schreef zoz het volgende:

[..]

Vind je dit niet een klein beetje oppervlakkig?
Nou ik snap het wel. Vaak is het meeloop gedrag. Nokia, htc en sony zijn minder populair en daarom minder.geliefd.

Bovendien werk ik ineen telefoonzaak en je ziet vaak hoe bepaalde mensen een telefoon uitzoeken. Dit is slechts een conclusie.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123832535
Je werkt in een fysieke telefoonzaak. En je krijgt niks mee over al die goed opgeleide Tweakers die een Galaxy s kopen via Belsimpel.nl gsmeasy.nl en noem maar op?

Het is sowieso slimmer om een deal op internet uit te zoeken.
pi_123832859
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef zoz het volgende:
Je werkt in een fysieke telefoonzaak. En je krijgt niks mee over al die goed opgeleide Tweakers die een Galaxy s kopen via Belsimpel.nl gsmeasy.nl en noem maar op?

Het is sowieso slimmer om een deal op internet uit te zoeken.
Mijn leven bestaat niet 100% uit werken in een telefoonzaak. Ik loop ook wel eens door de stad en daar zie ik ook dingen.
Feit is dat populaire gadgets meer tokkies aantrekt en dat doet het imago van het merk weinig goeds.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123832955
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef zoz het volgende:
Je werkt in een fysieke telefoonzaak. En je krijgt niks mee over al die goed opgeleide Tweakers die een Galaxy s kopen via Belsimpel.nl gsmeasy.nl en noem maar op?

Het is sowieso slimmer om een deal op internet uit te zoeken.
Er zijn ook nog genoeg mensen die naar een fysieke winkel gaan.
Niet iedereen wil op de blinde gok grote bedragen online besteden, ook zijn er nog genoeg mensen die een toestel eerst willen zien voordat ze hem kopen.
pi_123833242
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:48 schreef Slenger het volgende:

[..]

Er zijn ook nog genoeg mensen die naar een fysieke winkel gaan.
Niet iedereen wil op de blinde gok grote bedragen online besteden, ook zijn er nog genoeg mensen die een toestel eerst willen zien voordat ze hem kopen.
Dat ontken ik zeker niet, maar Samsung en iPhone een tokkie Phone noemen is echt wel kort door de bocht.

Ik probeer duidelijk te maken dat er ook andere kanalen zijn om een telefoon te kopen. Hoeveel mensen krijgen wel niet een iPhone van het werk, hoeveel mensen kopen via een webshop? Hoeveel nerds hebben wel niet zo een makkelijk te rooten s3? Check xda forum.
pi_123834084
Ik wilde net '' nog één week!'' posten -O-
pi_123836386
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:59 schreef zoz het volgende:

[..]

Dat ontken ik zeker niet, maar Samsung en iPhone een tokkie Phone noemen is echt wel kort door de bocht.

Ik probeer duidelijk te maken dat er ook andere kanalen zijn om een telefoon te kopen. Hoeveel mensen krijgen wel niet een iPhone van het werk, hoeveel mensen kopen via een webshop? Hoeveel nerds hebben wel niet zo een makkelijk te rooten s3? Check xda forum.
Ja, draai m'n woorden even om ja :') Zo krijg je natuurlijk altijd je gelijk.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123858554
Wel kut, want hij komt nu net uit op de eerste dag dat ik op vakantie ben :').

Toch zal de aankondiging van Samsung voor mij niks uitmaken. Ik heb dat plastic en die kinderachtige interface nooit wat gevonden.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:15:26 #124
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_123907774
zou het ook iets te maken kunnen hebben met het feit dat de eerste voorbeeldfoto's en filmpjes op het internet niet echt super zijn? En dat ze nu nog aanpassingen gaan maken?
pi_123909058
Kan niet wachten tot deze uit komt! Xperia Z of deze gaat het dit jaar worden. Eerstgenoemde net in m'n hand gehad...mooi ding. Maar ben er wel van overtuigd dat de One het qua design gaat winnen. Laat de eerste gebruikerservaringen maar komen.
Too much is never enough!
pi_123909798
Op elke pre-order site en de site van de media link zijn nog geen datums aangepast?
pi_123910079
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:00 schreef Slenger het volgende:
Op elke pre-order site en de site van de media link zijn nog geen datums aangepast?
Ik kreeg alleen dit mailtje van Hi, maar dat lijkt me gewoon een standaardmailtje die ze om de zoveel tijd de deur uit doen:
quote:
Hi,

Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van je bestelling.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat je bestelling naar je wordt verzonden.

Groeten van Hi
pi_123910146
Dat lijkt me inderdaad logisch, hij zou de 15e ook pas op voorraad komen.
Ik ben wel heel benieuwd, het lijkt er wel op dat Nederland de enige is die er last van heeft?
pi_123961278
quote:
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de HTC One.

Helaas is de productie van de HTC One op dit moment vertraagd. Dit lijkt te komen omdat de verschillende componenten voor de nieuwe 'ultrapixelcamera' schaarser zijn dan gedacht.
Wij verwachten vanaf begin april de eerste orders, op volgorde van binnenkomst, te kunnen verwerken.

U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).

Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Aldus studenmobiel.nl
pi_123965301
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:08 schreef Slenger het volgende:
Dat lijkt me inderdaad logisch, hij zou de 15e ook pas op voorraad komen.
Ik ben wel heel benieuwd, het lijkt er wel op dat Nederland de enige is die er last van heeft?
in engeland en duitsland ook al, amazon.co.uk levert ook pas eerste week april
pi_123968242
Ben net even mij een kameraad van mij geweest die een telefoon toko heeft, eind maart hoopt hij zijn eerste batch te krijgen. :)

Ik twijfel alleen of ik al aan een 4G abbo ga beginnen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123983896
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef dimmak het volgende:

Ik twijfel alleen of ik al aan een 4G abbo ga beginnen.
Toen ik de prijzen daarvan zag wist ik het wel :') Ik ben vrijwel alleen maar via WiFi verbonden dus blijf lekker bij de goedkoopste internetabbo's. Alleen al 30 euro p/m voor 4G geloof ik dan wel.
Too much is never enough!
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:32:27 #133
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_124000666
Besteld nu even afwachten wanneer het geleverd wordt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_124003782
http://www.engadget.com/2013/03/12/htc-one-review/
Door deze review weet ik nu zeker dat ik de goede telefoon besteld heb _O_.

Valt ook op dat álle reviewers zo extreem positief zijn over de bouwkwaliteit van dit ding.
pi_124007644
TT kan veranderen naar wachten tot half april :') Heb zelf alle tijd, maar kan natuurlijk dat ze wat mensen naar Samsung duwen zo. Best jammer, wil z.s.m. gebruikerservaringen lezen
Too much is never enough!
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:37:42 #136
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124007674
Inderdaad uitgesteld tot half april.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_124008135
quote:
Klanten die de One via een pre-order reeds besteld hebben kunnen hun toestel nu dus begin volgende maand verwachten, terwijl het toestel vanaf half april 'breed beschikbaar' zou moeten zijn in de Nederlandse markt.
Die van mij komt dus als het goed is nog steeds 2 april. Net als ik op vakantie ben :').
pi_124034485
Ik begin trouwens te twijfelen over welke kleur. Tot nu toe altijd zilver in gedachte gehad. Maar ik vind de kant van het scherm niet mooi in het zilver.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124034671
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin trouwens te twijfelen over welke kleur. Tot nu toe altijd zilver in gedachte gehad. Maar ik vind de kant van het scherm niet mooi in het zilver.
Volgens mij krast het snel en dan is het bij zwart wel sneller zichtbaar.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_124036428
BIJNAAAAAAA *O* *O* *O*
pi_124038630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:46 schreef Santello het volgende:
BIJNAAAAAAA *O* *O* *O*
Nog twee weken hoor
pi_124040508
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:46 schreef Santello het volgende:
BIJNAAAAAAA *O* *O* *O*
Iets gemist?
pi_124041205
quote:
3s.gif Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Volgens mij krast het snel en dan is het bij zwart wel sneller zichtbaar.
Ja maar dat is wel weer makkelijker te verbergen door de krasjes aan te stippen met een zwarte watervaste viltstift.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124041271
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:34 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja maar dat is wel weer makkelijker te verbergen door de krasjes aan te stippen met een zwarte watervaste viltstift.
En dit is best hoopgevend. Het aluminium van de One is veel sterker dan dat van bijvoorbeeld de iPhone5. Het zwarte is ook geen verf.
pi_124041371
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

En dit is best hoopgevend. Het aluminium van de One is veel sterker dan dat van bijvoorbeeld de iPhone5. Het zwarte is ook geen verf.
True that

Poll: Welke HTC One wil jij?
Zilver
Zwart
Tussenstand:
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124045435
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

En dit is best hoopgevend. Het aluminium van de One is veel sterker dan dat van bijvoorbeeld de iPhone5. Het zwarte is ook geen verf.
Echt geen spijt dat ik hem in het zwart heb bestelt!
pi_124046799
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:43 schreef Slenger het volgende:

[..]

Echt geen spijt dat ik hem in het zwart heb bestelt!
Same. Ik vind de voorkant in het zwart net iets strakker. Zilver is mij iets te popijopi.
pi_124046809
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef Slenger het volgende:

[..]

Iets gemist?
Een beetje de spirit er in houden :P
pi_124046827
Mooie artikel van de concurrent:
http://tweakers.net/revie(...)ne-imperfecties.html
pi_124050241
http://tweakers.net/revie(...)r-de-weg-omhoog.html
Tweakers heeft ook een review geschreven
pi_124050882
http://www.allaboutphones.nl/reviews/22350/htc-one.html

Vrijwel enkel lovende woorden.

De enige dingen die aan dit toestel nog verbeterd kunnen worden in mijn oogpunt zonder de prijs extreem te laten stijgen is een micro-sd slot en een verwijderbare accu. Maar gezien het mooie design zat dat er waarschijnlijk niet in.
pi_124090267
Na die aankondiging van gisteren nog steeds blij met mijn keuze voor deze _O_
pi_124098693
Heb eens wat reviews gelezen en bekeken en wat ik daar uithaal:

+ Scherm; zo ongeveer het beste scherm in een mobiel apparaat op dit moment.

+ Behuizing; nét wat smaller dan m'n huidige HOX en voelt kwalitief top aan.

+ Looks; wat mij betreft een van de mooiste toestellen op dit moment (net als de HOX vorig jaar)

+ Accuduur; die lijkt aardig goed te zijn. (maar waar ze die 6 dagen standby vandaan halen; m'n HOX zou ook lang standby kunnen zijn; maar op de zuinigste manier haal ik maximaal een dag of 3/4 en dan moet ik 'm praktisch niet gebruiken)

+ Geluid; speakers aan de voorkant én stereo (d.m.v. 2 speakers).

+ Infrarood; weliswaar zal ik daar niet veel gebruik van maken; maar het belooft wel veel goeds. Hoogtwaarschijnlijk is onze tv/recorder ondersteunt en het lijkt aardig goed te werken.

+/- Camera; waar de een lyrisch over de prestaties zijn anderen weer erg teleurgesteld. Als ik dat enigszins samenvat is de camera in het duister redelijk tot aardig goed maar overdag slecht; dat laatste onder andere vanwege de lage resolutie van 4MP. Zo is er dus ook weinig detail; eventueel croppen is gewoon niet te doen.

- Prijs; een dikke min. Een adviesprijs van ¤699, een gemiddelde prijs van ¤650 en als je geluk hebt ¤600. Dat vind ik toch echt veel te veel. Pas bij een prijs van zo'n ¤500 tot maximaal ¤550 (eind juni/begin juli) kom ik op een aanvaardbaar gemiddeld maandbedrag i.c.m. een sim-only. Bedoeling is ook dat ik 'm over een jaar weer verkoop en helaas dalen Android toestellen hard in waarde als ze 2e-hands zijn. Laten we zeggen dat we in juni/juli 2013 (wanneer ik 'm misschien weer weg doe) nog zo'n ¤250 waard zijn; zoals de HOX nu. Een iPhone is ongeveer net zo duur (weliswaar 16GB) maar behoudt een veel hogere verkoopwaarde. Het is nu zover gekomen dat een top Android toestel financieel minder aantrekkelijk wordt dan een iPhone.

De overige software-ontwikkelingen (Zoe, Blink Feed e.d.) zal ik toch weinig van gebruik maken denk ik; alle mogelijkheden van de HOX heb ik ook nog niet gebruik van gemaakt.
pi_124137356
Ik ben niet zo bekend met HTC. Is de One X en One een vergelijkbaar iets als de iPhone 4 en 4s?
Niet veel verandering?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:39:31 #155
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124138652
Nee zeker niet, vrijwel alles is anders.


pi_124140508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef Santello het volgende:
Ik ben niet zo bekend met HTC. Is de One X en One een vergelijkbaar iets als de iPhone 4 en 4s?
Niet veel verandering?
Nee, zowel de binnenkant als de buitenkant zijn compleet anders.
pi_124150634
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:46 schreef zarGon het volgende:
Moest trouwens wel lachen toen ik las/hoorde over de infrarood en SenseTV. :'). Helemaal hip, weer. (Op zich wel leuk om te hebben, dat wel.)
Veel meer telefoons gaan dit hebben. Bij One heet dit de TV-APP, bij S4 weet ik het niet meer even. Daarnaast vindt ik het wel tof, dat de telefoon NFC ondersteund, alleen jammer geen draadloos opladen :(

maar wel in de pre-order bij mij, en het is een camera met 1 lens, met een grote van 12MP wat geshutterd wordt.
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
pi_124201342
Ik twijfel tussen S4 en deze HTC One...

wie helpt?:')
youtube --> iamclanhq :')
pi_124201428
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:27 schreef deVerdeler het volgende:
Ik twijfel tussen S4 en deze HTC One...

wie helpt?:')
Wat zoek je in een telefoon?
pi_124204411
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef David_ het volgende:

[..]

Wat zoek je in een telefoon?
Ik heb nu een S2 en ik wil gewoon de beste tel haha?
youtube --> iamclanhq :')
pi_124204792
Beste wat er nu is?
iPhone 5, HTC ONE, Samsung S4 en Sony Xperia Z.

Kort over de Android toestellen:
HTC: beste/mooiste scherm, bouwkwaliteit/looks maar twijfelachtige camera (reviews verschillen namelijk; kan nog beide kanten op gaan).
Samsung: verkoopkanon, weinig vernieuwend t.o.v. S3, vooral vernieuwing qua (en dus een hoop) software. (waarvan een groot deel ook z'n weg zal vinden naar de S3)
Sony: minder scherm (kijkhoek), goede looks, waterdicht (wat ik persoonlijk best een unieke/goede eigenschap vind).

Met al deze toestellen zul je prima uit de voeten kunnen. Het is puur kiezen op welke skin je fijner vind werken en welke je het qua uiterlijk het mooist vind.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 18-03-2013 14:54:08 ]
  maandag 18 maart 2013 @ 14:15:01 #162
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_124205151
Waar hebben jullie deze telefoon het goedkoopste voorbij zien komen? gsmweb bied hem aan voor 640 euro.
pi_124205564
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
Beste wat er nu is?
iPhone 5, HTC ONE, Samsung S4 en Sony Xperia Z.

Kort over de Android toestellen:
HTC: beste/mooiste scherm, bouwkwaliteit/looks maar twijfelachtige camera (reviews verschillen namelijk; kan nog beide kanten op gaan).
Samsung: verkoopkanon, weinig vernieuwend t.o.v. S3, vooral vernieuwing qua (en dus een hoop) software.
Sony: minder scherm (kijkhoek), goede looks, waterdicht (wat ik persoonlijk best een unieke/goede eigenschap vind).

Met al deze toestellen zul je prima uit de voeten kunnen. Het is puur kiezen op welke skin je fijner vind werken en welke je het qua uiterlijk het mooist vind.
Dank je... Ik denk dat de camera van ONE juist beter is geworden door hun nieuw manier van foto nemen.

Qua design zal ik voor ONE gaan... S4 vind ik net als de S3 zo lomp :')... alleen wat is in de loop der tijd beter af.. ONE of S4
youtube --> iamclanhq :')
pi_124206194
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:25 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Dank je... Ik denk dat de camera van ONE juist beter is geworden door hun nieuw manier van foto nemen.

Qua design zal ik voor ONE gaan... S4 vind ik net als de S3 zo lomp :')... alleen wat is in de loop der tijd beter af.. ONE of S4
De ONE heeft een aluminium body. Deze kan dus beter tegen een stootje dan bijv de S4.
Verder is het zoals eerder aangegeven net wat jij fijn vind.
pi_124206302
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef Slenger het volgende:

[..]

De ONE heeft een aluminium body. Deze kan dus beter tegen een stootje dan bijv de S4.
Verder is het zoals eerder aangegeven net wat jij fijn vind.
Wat heb jij? Dat met je oog scrollen lijkt me wel gek..
youtube --> iamclanhq :')
pi_124206552
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Wat heb jij? Dat met je oog scrollen lijkt me wel gek..
Ik ben ook echt benieuwd hoe het in praktijk gaat werken inderdaad.
Ik heb de HTC One besteld, en heb er na de presentatie van (de toch wat plastic) S4 geen spijt van.
pi_124206577
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:50 schreef Slenger het volgende:

[..]

Ik ben ook echt benieuwd hoe het in praktijk gaat werken inderdaad.
Ik heb de HTC One besteld, en heb er na de presentatie van (de toch wat plastic) S4 geen spijt van.
, want? :)
youtube --> iamclanhq :')
pi_124206645
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Wat heb jij? Dat met je oog scrollen lijkt me wel gek..
Je kan niet met je ogen scrollen bij de S4.
pi_124206792
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je kan niet met je ogen scrollen bij de S4.
O wat dan? Dat zei de directeur toch?
youtube --> iamclanhq :')
pi_124206874
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:56 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

O wat dan? Dat zei de directeur toch?
Nee, je kan scrollen door naar het scherm te kijken en dan de telefoon te kantelen. Het is niet dat je ogen gevolgd worden of iets. Alleen scrollen door je telefoon te kantelen wat alleen werkt als je naar het scherm kijkt. Niks bijzonders dus.
pi_124206915
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, je kan scrollen door naar het scherm te kijken en dan de telefoon te kantelen. Het is niet dat je ogen gevolgd worden of iets. Alleen scrollen door je telefoon te kantelen wat alleen werkt als je naar het scherm kijkt. Niks bijzonders dus.
Dat is nu toch ook? Maar dan met foto's?
youtube --> iamclanhq :')
pi_124207076
En hoe zit het met dat vertaal systeem v/d S4? Ook zo'n nieuwigheid... Dus dan spreek jij bijv. Spaans met me.. en dat ding vertolkt het automatisch naar Engels bijv. Is dat ook zo?
youtube --> iamclanhq :')
pi_124207326
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Dat is nu toch ook? Maar dan met foto's?
Geen idee, maar dat is wat die hele functie inhoudt.

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:03 schreef deVerdeler het volgende:
En hoe zit het met dat vertaal systeem v/d S4? Ook zo'n nieuwigheid... Dus dan spreek jij bijv. Spaans met me.. en dat ding vertolkt het automatisch naar Engels bijv. Is dat ook zo?
Kijk even hoe nauwkeurig een willekeurige vertaalmachine op dit moment is, en ga dan na wat er gebeurt als je er nog tekst-naar-spraak aan toevoegt.
pi_124207558
Je weet dat er ook een S4 topic is hè? ;)
pi_124212170
DUURT WEL ERG LANG

[ Bericht 26% gewijzigd door Santello op 18-03-2013 19:02:01 ]
pi_124212933
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef Iemand91 het volgende:
Je weet dat er ook een S4 topic is hè? ;)
tuurlijk... ik twijfel tussen beiden... dus ;)
youtube --> iamclanhq :')
  maandag 18 maart 2013 @ 17:26:54 #177
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_124213055
Idd ik ook. Al denk ik bij mezelf als je een S4 gaat kopen, kan je dan niet gewoon een Galaxy SIII gaan kopen, die kost op dit moment nieuw nog 379 euro. Aangezien dezelfde software hier toch voor uitkomt.

HTC... ziet er verdomd stoer uit. Enigste wat me tegen zou houden is de camera... dat moet ik eerst zien. En schijnbaar is htc altijd slecht met updaten enzo... heb ik me laten vertellen. Heb nooit een htc gehad.
  maandag 18 maart 2013 @ 17:37:48 #178
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_124213474
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:08 schreef Santello het volgende:
DUURT WEL ERG LANG GODVERDOMME!
Je denkt dat het door te vloeken minder lang gaat duren? :?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 18 maart 2013 @ 17:47:04 #179
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124213866
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:26 schreef egelhond het volgende:
Idd ik ook. Al denk ik bij mezelf als je een S4 gaat kopen, kan je dan niet gewoon een Galaxy SIII gaan kopen, die kost op dit moment nieuw nog 379 euro. Aangezien dezelfde software hier toch voor uitkomt.

HTC... ziet er verdomd stoer uit. Enigste wat me tegen zou houden is de camera... dat moet ik eerst zien. En schijnbaar is htc altijd slecht met updaten enzo... heb ik me laten vertellen. Heb nooit een htc gehad.
De camera zijn al wat reviews van verschenen, ik vind 'm niet gek!
  maandag 18 maart 2013 @ 19:12:05 #180
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_124217299
Ik koop een telefoon niet voor de camera, foto's maak ik wel met m'n fototoestel :)
  maandag 18 maart 2013 @ 19:28:04 #181
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_124218040
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik koop een telefoon niet voor de camera, foto's maak ik wel met m'n fototoestel :)
Dat is misschien wel zo, maar tegenwoordig denkt men daar toch anders over. ( ik ook )
Een fototoestel heb ik nooit bij de hand. Daarom is de telefoon een uitkomst. En dus ook een ding om rekening mee te houden.

http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/#how-tos

Hier wel leuke filmpjes te zien van de HTC. Die spreken mij meer aan dan al die foefjes van de 4S.
pi_124252054
Iemand ervaring met Simyo? Zit er over te denken om de One los aan te schaffen met daar een SimOnly. Kan dan al voor minder dan 15 euro p/m klaar zijn met mijn gebruikersprofiel en aangezien ik vrijwel altijd op WiFi zit. Wil eigenlijk geen lease en alle providers die geen lease hebben wil ik weer niet :+ Dus leek me dit een aardige optie.
Too much is never enough!
pi_124255925
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:26 schreef egelhond het volgende:
Idd ik ook. Al denk ik bij mezelf als je een S4 gaat kopen, kan je dan niet gewoon een Galaxy SIII gaan kopen, die kost op dit moment nieuw nog 379 euro. Aangezien dezelfde software hier toch voor uitkomt.

HTC... ziet er verdomd stoer uit. Enigste wat me tegen zou houden is de camera... dat moet ik eerst zien. En schijnbaar is htc altijd slecht met updaten enzo... heb ik me laten vertellen. Heb nooit een htc gehad.
Wat betreft camera... 4 megapixels is ruim voldoende... bedoel ze zeggen alleen hoe groot jij je foto wilt hebben. Gaat om de techniek er achter en die is bij HTC wat betreft foto's beter dan S4.
youtube --> iamclanhq :')
pi_124264629
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:26 schreef egelhond het volgende:
Idd ik ook. Al denk ik bij mezelf als je een S4 gaat kopen, kan je dan niet gewoon een Galaxy SIII gaan kopen, die kost op dit moment nieuw nog 379 euro. Aangezien dezelfde software hier toch voor uitkomt.

HTC... ziet er verdomd stoer uit. Enigste wat me tegen zou houden is de camera...
Hoezo, hij presteert erg goed in vergelijking met z'n concurrentie
pi_124266621
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef egelhond het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar tegenwoordig denkt men daar toch anders over. ( ik ook )
Een fototoestel heb ik nooit bij de hand. Daarom is de telefoon een uitkomst. En dus ook een ding om rekening mee te houden.

http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/#how-tos

Hier wel leuke filmpjes te zien van de HTC. Die spreken mij meer aan dan al die foefjes van de 4S.
Die how-to's zijn echt geniaal _O_ Dat Zoe is een stuk handiger nog dan ik dacht.
DIT zijn nog eens innovaties. Laat Samsung maar prutsen met hun oogdetectie :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124268913
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Die how-to's zijn echt geniaal _O_ Dat Zoe is een stuk handiger nog dan ik dacht.
DIT zijn nog eens innovaties. Laat Samsung maar prutsen met hun oogdetectie :')
Fapfapfapfap :9~
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_124269450
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Hoezo, hij presteert erg goed in vergelijking met z'n concurrentie
Afhankelijk van review ja. Ik ben er ook niet over uit.

En 4MP is wel weinig hoor, je kunt niet/nauwelijks croppen als je dat wil, veel minder detail.
De theorie is mooi (grotere pixels -> meer licht) maar of het in de praktijk gaat uitpakken is nog maar de vraag.
pi_124269948
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Afhankelijk van review ja. Ik ben er ook niet over uit.

En 4MP is wel weinig hoor, je kunt niet/nauwelijks croppen als je dat wil, veel minder detail.
De theorie is mooi (grotere pixels -> meer licht) maar of het in de praktijk gaat uitpakken is nog maar de vraag.
Ook in praktijk, 'k heb een keer een gecropt bestand van 6MP uitgeprint op 50x75, deze was van betere kwaliteit dan een 12 megapixel bestand op 50x75, waarom? veel grotere en kwalitatief betere pixels. Als ik geld had, stond die htc one al in de pre-order :P en damn, die how-to's laten wel zien dat ze goede software hebben toegevoegd.
pi_124286407
Het lijkt erop dat ook voor de pre-orders moeten wachten op 15 april nadat er opnieuw problemen met leveringen zijn.. Krijgen we ooit onze telefoon? :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Slenger op 20-03-2013 11:46:21 (foute datum) ]
pi_124286584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:39 schreef Slenger het volgende:
Het lijkt erop dat ook voor de pre-orders moeten wachten op 2 april nadat er opnieuw problemen met leveringen zijn.. Krijgen we ooit onze telefoon? :'(
15 april bedoel je?
pi_124286652
quote:
9s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

15 april bedoel je?
Dat bedoelde ik inderdaad.
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:14:58 #192
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_124294104
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-03-2013 15:16:06 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_124309410
Telfort heeft de One niet.
Wat een kut faal bedrijf :r
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_124309612
quote:
13s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Telfort heeft de One niet.
Wat een kut faal bedrijf :r
Komt later, heeft te maken met onderlinge afspraken met moeder KPN.
Huil niet zo.

edit: Vodafone en T-mobile hebben ook een hele tijd geen HOX+ gehad, dus eigenlijk is alles een kutbedrijf :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124309710
quote:
13s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Komt later, heeft te maken met onderlinge afspraken met moeder KPN.
Huil niet zo.
Hoezo huil ik?
Ik kan nu mijn abonnement verlengen.
Is het dan zo vreemd dat ik dan ook nu graag die telefoon wil?

Is gewoon een faalactie van Telfort.
Maak hem dan desnoods alleen beschikbaar voor verlengers als je zo nodig het moederbedrijf :') voorrang wil geven.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_124309781
quote:
13s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hoezo huil ik?
Ik kan nu mijn abonnement verlengen.
Is het dan zo vreemd dat ik dan ook nu graag die telefoon wil?

Is gewoon een faalactie van Telfort.
Maak hem dan desnoods alleen beschikbaar voor verlengers als je zo nodig het moederbedrijf :') voorrang wil geven.
geef het nou maar toe, je zit gewoon keihard te janken..
pi_124309782
quote:
13s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hoezo huil ik?
Ik kan nu mijn abonnement verlengen.
Is het dan zo vreemd dat ik dan ook nu graag die telefoon wil?

Is gewoon een faalactie van Telfort.
Maak hem dan desnoods alleen beschikbaar voor verlengers als je zo nodig het moederbedrijf :') voorrang wil geven.
Telfort geeft geen voorrang, KPN neemt voorrang. Ken je feiten en klaag niet zo.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124309828
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:00 schreef andreas612 het volgende:

[..]

geef het nou maar toe, je zit gewoon keihard te janken..
Klopt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_124309850
quote:
13s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Telfort geeft geen voorrang, KPN neemt voorrang. Ken je feiten en klaag niet zo.
Begrijpend lezen is ook een kunst.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_124309924
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook een kunst.
Ik snap je wel hoor, maar er zijn zat providers die soms even wachten om een toestel op de markt te brengen. Zoals in een vorige post van mij is verteld: Vodafone en T-Mobile hebben ook een tijd gewacht met de HOX+
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:59:09 #201
306949 dude1986
Always bored...
pi_124313584
Ik ben overgehaald, ik neem ook de one!
Waar pre-orderen jullie? En dan met abo of los toestel?

weet iemand of die actie waarbij je die HTC Media Link HD krijgt ook geldt met abo? of alleen als je het toestel los koopt? Kan ik bijv nu al een abo aflsuiten die dan wel start als de tel beschikbaar is? of krijg ik dan nu al een sim thuisgestuurd...
pi_124315342
Zelf heb ik hem besteld bij studentenmobiel.nl via Tele2. Abo, 24 maanden, ¤38 euro, 1.5GB data, 300 belminuten.
  donderdag 21 maart 2013 @ 07:37:35 #203
306949 dude1986
Always bored...
pi_124323620
Ik heb ff zitten kijken en als je t-mobile 420 via studentmobiel neemt dan is het toestel gratis. 38.09 pm. Geen toestellease, want dat zie ik er niet bij...?
pi_124325180
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 07:37 schreef dude1986 het volgende:
Ik heb ff zitten kijken en als je t-mobile 420 via studentmobiel neemt dan is het toestel gratis. 38.09 pm. Geen toestellease, want dat zie ik er niet bij...?
Klopt die heb ik ook besteld!

quote:
Kan ik bij T-Mobile ook een telefoon leasen?
Gepubliceerd 06/08/2012 10:04 | Gewijzigd 06/08/2012 10:04
Het is bij T-Mobile niet mogelijk een telefoon te leasen, omdat T-Mobile er voor u als klant weinig voordeel in ziet dat u geen eigenaar zou zijn van uw mobiele telefoon. Immers, onze ervaring is dat onze klanten aan het eind van hun contractperiode van één of twee jaar graag hun toestel willen houden. En het is niet logisch om na één of twee jaar alsnog een (rest-)bedrag te betalen voor een toestel dat niet meer nieuw is, alleen om dat toestel te kunnen blijven gebruiken.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:02:04 #205
306949 dude1986
Always bored...
pi_124325917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:25 schreef Slenger het volgende:

[..]

Klopt die heb ik ook besteld!

[..]

tnx voor de info, contractje aangevraagd. Ben alleen benieuwd of we dan begin april de htc krijgen omdat we dus gepre-ordered hebben. Volgens htc wel, maar goed, ff wachten dus
pi_124326691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:25 schreef Slenger het volgende:

[..]

Klopt die heb ik ook besteld!

[..]

T-mobile vertelt onwaarheden over leasen. Wat een kansloze actie om je concurrentie te naaien :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124331734
Overmorgen heb ik hem, yeaaah!
pi_124331760
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Overmorgen heb ik hem, yeaaah!
Hoe?
pi_124332023
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

T-mobile vertelt onwaarheden over leasen. Wat een kansloze actie om je concurrentie te naaien :')
Het klopt wel :9
pi_124332536
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hoe?
saturn.de was hij heel kort op voorraad.
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:14:08 #211
306949 dude1986
Always bored...
pi_124333570
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

saturn.de was hij heel kort op voorraad.
geloof je het zelf... :')
pi_124333642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef dude1986 het volgende:

[..]

geloof je het zelf... :')
Ja.

Bij Saturn / Mediamarkt Duitsland is hij soms op voorraad. Op Tweakers heeft in ieder geval 1 persoon 'm al daar vandaan gehaald.
pi_124334031
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef dude1986 het volgende:

[..]

geloof je het zelf... :')
check Tweakers.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_124342030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:30 schreef WSquater het volgende:

[..]

Het klopt wel :9
Nee.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124348321
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee.
Je hebt mij met dit argument helemaal overtuigd.
pi_124348558
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:19 schreef WSquater het volgende:

[..]

Je hebt mij met dit argument helemaal overtuigd.
Is het toestel volledig van jou bij t-mobile? Je betaalt tot aan de laatste maand voor je telefoon, dus de telefoon wordt elke maand ietsje meer van jou, en pas na het volledige contract is de telefoon volledig van jou.
T-mobile doet dus alsof het zich onderscheid van KPN en dochters, maar in feite doen ze exact hetzelfde. Alleen het bijbetalingsmoment is niet vooraf, maar achteraf (en daarom dus vaak een stuk lager).
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124348678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Is het toestel volledig van jou bij t-mobile? Je betaalt tot aan de laatste maand voor je telefoon, dus de telefoon wordt elke maand ietsje meer van jou, en pas na het volledige contract is de telefoon volledig van jou.
T-mobile doet dus alsof het zich onderscheid van KPN en dochters, maar in feite doen ze exact hetzelfde. Alleen het bijbetalingsmoment is niet vooraf, maar achteraf (en daarom dus vaak een stuk lager).
Ja, het toestel is bij T-Mobile volledig van jou. Bij KPN betaal je maandelijks voor het toestel + het abonnement apart en dan, als je je toestel wilt houden zodat het écht van jou is, moet je achteraf extra bijbetalen.

Ik snap wat je bedoelt met dat de 'betaling' voor je mobiele telefoon bij T-Mobile in principe maandelijks is, maar dat verschilt bij KPN niet. Bij KPN betaal je ook maandelijks voor het toestel en het verschil is dan dat je bij KPN achteraf nog mag dokken als je je toestel wilt houden.
pi_124348829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja, het toestel is bij T-Mobile volledig van jou. Bij KPN betaal je maandelijks voor het toestel + het abonnement apart en dan, als je je toestel wilt houden zodat het écht van jou is, moet je achteraf extra bijbetalen.

Ik snap wat je bedoelt met dat de 'betaling' voor je mobiele telefoon bij T-Mobile in principe maandelijks is, maar dat verschilt bij KPN niet. Bij KPN betaal je ook maandelijks voor het toestel en het verschil is dan dat je bij KPN achteraf nog mag dokken als je je toestel wilt houden.
Dat klopt, maar vooraf dus niet. Het moment van bijbetalen is alleen verplaatst. Bij KPN heb je dan ook nog de keuze om je telefoon in te leveren (en dus niets bijbetalen) en te kijken voor een nieuwe telefoon. Op die manier heb je dus alleen bepaalde maandlasten, zonder dat je een eenmalig hoog bedrag hoeft te betalen.

Je betaalt het linksom of rechtsom, maar het restbedrag dat je bij KPN betaalt is vaak vele malen lager dan bij T-mobile of Vodafone vooraf. Dat is ook logisch, want als je vooraf betaalt heb je een gloednieuwe telefoon, en bij KPN betaal je achteraf, wanneer de telefoon beduidend in waarde is gedaald.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124348841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja, het toestel is bij T-Mobile volledig van jou. Bij KPN betaal je maandelijks voor het toestel + het abonnement apart en dan, als je je toestel wilt houden zodat het écht van jou is, moet je achteraf extra bijbetalen.

Ik snap wat je bedoelt met dat de 'betaling' voor je mobiele telefoon bij T-Mobile in principe maandelijks is, maar dat verschilt bij KPN niet. Bij KPN betaal je ook maandelijks voor het toestel en het verschil is dan dat je bij KPN achteraf nog mag dokken als je je toestel wilt houden.
En bij T-Mobile vooraf. Dat is het enige verschil. Én als je toch een nieuw toestel wil na twee jaar, heb je dus helemaal geen bijbetaling.
pi_124348865
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:28 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

En bij T-Mobile vooraf. Dat is het enige verschil. Én als je toch een nieuw toestel wil na twee jaar, heb je dus helemaal geen bijbetaling.
Deze man snapt het :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:31:00 #221
306949 dude1986
Always bored...
pi_124348937
leasen is duurder, klaar.
pi_124349001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef dude1986 het volgende:
leasen is duurder, klaar.
Dat hoeft helemaal niet :') Ik werk in een telefoonwinkel die aan telefoonlease doet en maak vaak berekeningen met klanten waaruit blijkt dat leasen goedkoper is.

Niet altijd, maar het komt wel vaak voor :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124349003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef dude1986 het volgende:
leasen is duurder, klaar.
Doe eens een rekenvoorbeeldje dan. Ik heb de One door toestellease bij Hi véél goedkoper dan bij andere aanbieders.
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:35:25 #224
306949 dude1986
Always bored...
pi_124349127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet :') Ik werk in een telefoonwinkel die aan telefoonlease doet en maak vaak berekeningen met klanten waaruit blijkt dat leasen goedkoper is.

Niet altijd, maar het komt wel vaak voor :)
hoe kan je weten dat het goedkoper is? je weet toch niet wat je na het contract gaat betalen voor je tel? En ja ik weet dat je hem ook kan inleveren, maar dan zijn beide vormen niet te vergelijken...
pi_124349194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef dude1986 het volgende:
hoe kan je weten dat het goedkoper is? je weet toch niet wat je na het contract gaat betalen voor je tel? En ja ik weet dat je hem ook kan inleveren, maar dan zijn beide vormen niet te vergelijken...
Nu lul je jezelf volledig klem, want jij kan die conclusie dat het duurder is dan ook totaal niet onderbouwen.
Verder is de richtlijn 15% voor een toestel na 2 jaar en 20% voor een iPhone (die zijn waarde vaak wat langer behoudt dan andere toestellen)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:36:55 #226
306949 dude1986
Always bored...
pi_124349218
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Doe eens een rekenvoorbeeldje dan. Ik heb de One door toestellease bij Hi véél goedkoper dan bij andere aanbieders.
wat heb je ervoor betaald, ik ga 38 euro pm maand betalen x 24 maanden. jij
pi_124349258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:36 schreef dude1986 het volgende:

[..]

wat heb je ervoor betaald, ik ga 38 euro pm maand betalen x 24 maanden. jij
34 euro p/m, twee jaar, 2GB databundel, onbeperkt sms. En dan ook nog eens een niet-gebrand toestel, wat jij bij T-Mobile wel hebt, en dus twee keer zo veel data.
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:37:44 #228
306949 dude1986
Always bored...
pi_124349267
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:36 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nu lul je jezelf volledig klem, want jij kan die conclusie dat het duurder is dan ook totaal niet onderbouwen.
Verder is de richtlijn 15% voor een toestel na 2 jaar en 20% voor een iPhone (die zijn waarde vaak wat langer behoudt dan andere toestellen)
rekenvoorbeeldje dan? ik heb net de mijne gegeven. MET tel aan het eind.
pi_124349343
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

34 euro p/m, twee jaar, 2GB databundel, onbeperkt sms. En dan ook nog eens een niet-gebrand toestel, wat jij bij T-Mobile wel hebt, en dus twee keer zo veel data.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef dude1986 het volgende:

[..]

rekenvoorbeeldje dan? ik heb net de mijne gegeven. MET tel aan het eind.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:38:58 #230
306949 dude1986
Always bored...
pi_124349346
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

34 euro p/m, twee jaar, 2GB databundel, onbeperkt sms. En dan ook nog eens een niet-gebrand toestel, wat jij bij T-Mobile wel hebt.
ik ben geswitcht naar tele2, is geen brandtoestel. 34 euro....? link? ik heb niets aan 2gb. ik heb 1,5
als je de 15% erbij optelt aan het eind ben je toch duurder uit
pi_124349371
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef dude1986 het volgende:

[..]

ik ben geswitcht naar tele2, is geen brandtoestel. 34 euro....? link?
als je de 15% erbij optelt aan het eind ben je toch duurder uit
Heb je wel een veel groter abonnement. Heb je daar ook al naar gekeken?
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:40:33 #232
306949 dude1986
Always bored...
pi_124349423
linkje dan naar die 34 euro deal, wil het wel ff zien.
pi_124349458
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef dude1986 het volgende:

[..]

ik ben geswitcht naar tele2, is geen brandtoestel. 34 euro....? link? ik heb niets aan 2gb. ik heb 1,5
als je de 15% erbij optelt aan het eind ben je toch duurder uit
Scheelt inderdaad, als ik er voor kies om het toestel te houden, ongeveer 10 euro :'). Daar krijg ik wel een superieur netwerk voor én een groter abonnement. Onbeperkte data trouwens ook (met snelheidsverlaging na die 2GB), dus bijbetalen hoef ik in die twee jaar ook niet.
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:43:34 #234
306949 dude1986
Always bored...
pi_124349580
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Scheelt inderdaad, als ik er voor kies om het toestel te houden, ongeveer 10 euro :'). Daar krijg ik wel een superieur netwerk voor én een groter abonnement. Onbeperkte data trouwens ook (met snelheidsverlaging na die 2GB), dus bijbetalen hoef ik in die twee jaar ook niet.
allemaal leuk en aardig toch duurder, ik heb om een linkje gevraagd en die 15% van aankoopwaarde is niet zeker, of wel? staan hele vage dingen in contract over.
pi_124349647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef dude1986 het volgende:

[..]

allemaal leuk en aardig toch duurder, ik heb om een linkje gevraagd en die 15% van aankoopwaarde is niet zeker, of wel? staan hele vage dingen in contract over.
Naar verhouding dus goedkoper, want groter abonnement :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:45:50 #236
306949 dude1986
Always bored...
pi_124349695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Naar verhouding dus goedkoper, want groter abonnement :)
nou nee, die 15% is zeker niet zeker toch.
pi_124349773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef dude1986 het volgende:

[..]

nou nee, die 15% is zeker niet zeker toch.
Kan 13%, kan 18% zijn.
Als je daar om gaat mierenneuken :')
en voor de zoveelste keer krijg je dus meer voor dat geld dan jij zou krijgen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:48:57 #238
306949 dude1986
Always bored...
pi_124349868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Kan 13%, kan 18% zijn.
Als je daar om gaat mierenneuken :')
en voor de zoveelste keer krijg je dus meer voor dat geld dan jij zou krijgen.
prima, volgens mij staan die percentages niet vast, maar waar is die deal dan? of loopt ie zelf prijzen te verzinnen hier?
pi_124350112
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef dude1986 het volgende:

[..]

prima, volgens mij staan die percentages niet vast, maar waar is die deal dan? of loopt ie zelf prijzen te verzinnen hier?
Ik zeg ook niet dat die percentages vast staan, maar kunnen verschillen per toestel. Een iPhone behoudt zijn waarde gemiddeld langer dan een Samsung.
En ik weet niet welk abonnement hij heeft, maar er zijn zat voorbeelden te vinden waarin lease goedkoper is dan niet-lease. Dat is dus niet ALTIJD zo, maar het komt absoluut wel regelmatig voor
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124350133
Rekenvoorbeeldje.

HTC One bij KPN (lease)
- 2 jaar
- 100 belminuten
- 250 MB á 2,0 Mbps

Totale prijs over 2 jaar:
- Lease á (8*15 + 16*28 =) ¤568
- Abonnement á (8*10 + 16*26 =) ¤496
- Totaal tot dusver: ¤1064

- Toestel behouden (15% van ¤699): ¤105
- TOTAAL: ¤1169

HTC One bij Vodafone (geen lease, toestel behouden na afloop contract)
Ik heb hierbij voor een zo vergelijkbaar mogelijk contract proberen te zorgen.

- 2 jaar
- 100 belminuten
- 200 MB á 3.6 Mbps
- Vooraf betalen: ¤175

Totale prijs over 2 jaar:
- Toestelprijs: ¤175
- Abonnement: ¤816

- TOTAAL: ¤991

-----------------------------------------------------

In dit geval hoef je achteraf dus niet voor de telefoon te betalen, en kan je misschien nog zelfs geld verdienen (al is het maar ¤50).

EDIT: Sterker nog, zelfs als je voor 500 MB bij Vodafone gaat kom je nog goedkoper uit over 2 jaar (namelijk ¤1051). Dan heb je dus én meer internet én sneller internet én het toestel blijft van jou.
pi_124350223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef dude1986 het volgende:

[..]

prima, volgens mij staan die percentages niet vast, maar waar is die deal dan? of loopt ie zelf prijzen te verzinnen hier?
Gewoon bij Hi de 75-bundel met de internetbundel van 2GB -1 euro p/m verlengkorting, -5 euro p/m studentenkorting en -10 euro p/m voor de Spotify Premium die er dan gratis bij zit en ik nu sowieso al heb, en hier dus 10 euro p/m op bespaar.

Daarbij is het KPN-netwerk véél beter dan dat van Tele2 (T-Mobile ?), is de internetsnelheid véél hoger en heb ik meer data dan jij. Als ik voor 1GB had gekozen was ik nog goedkoper uit geweest.

Ben trouwens wel benieuwd waar jij hem vandaan hebt, aangezien Tele2 de One nog helemaal niet op de site heeft staan.
pi_124350545
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gewoon bij Hi de 75-bundel met de internetbundel van 2GB -1 euro p/m verlengkorting, -5 euro p/m studentenkorting en -10 euro p/m voor de Spotify Premium die er dan gratis bij zit en ik nu sowieso al heb, en hier dus 10 euro p/m op bespaar.
Tja, dit is dan wel weer mooi. Als ik het zo bekijk is bij Hi 2 GB internet + 75 belminuten in totaal 40 euro per maand.

Je moet dan maar het geluk hebben dat je al bij Hi zat, waardoor je de verlengkorting krijgt (dan ziten we op ¤49 p/m) en de studentenkorting (¤44 p'/m). Als je sowieso al van plan was om maandelijks ¤10 voor Spotify te betalen, dan zou het 'in principe' dus uitkomen op ¤34 per maand.

Dat vind ik al een héél ander geval. ;) ¤34 euro per maand waarbij je 'gratis' een high-end toestel krijgt én 2 GB internet. Dan zou ik ook niet heel rouwig zijn dat je het toestel niet kan/mag houden.
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:01:59 #243
306949 dude1986
Always bored...
pi_124350581
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gewoon bij Hi de 75-bundel met de internetbundel van 2GB -1 euro p/m verlengkorting, -5 euro p/m studentenkorting en -10 euro p/m voor de Spotify Premium die er dan gratis bij zit en ik nu sowieso al heb, en hier dus 10 euro p/m op bespaar.

Daarbij is het KPN-netwerk véél beter dan dat van Tele2 (T-Mobile ?), is de internetsnelheid véél hoger en heb ik meer data dan jij. Als ik voor 1GB had gekozen was ik nog goedkoper uit geweest.

Ben trouwens wel benieuwd waar jij hem vandaan hebt, aangezien Tele2 de One nog helemaal niet op de site heeft staan.
k kom op 45euro met studentenkorting. waar haal je die 10 euro korting?
dit is geen vergelijking gozer, lease is over het algemeen duurder. nee niet het geval idd als je zoveel kortingen mee telt. die de meeste niet hebben

via studentmobiel
pi_124350905
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef dude1986 het volgende:

[..]

k kom op 45euro met studentenkorting. waar haal je die 10 euro korting?
dit is geen vergelijking gozer, lease is over het algemeen duurder. nee niet het geval idd als je zoveel kortingen mee telt. die de meeste niet hebben

via studentmobiel
Overigens ga ik betalen voor mijn abonnement:
1jr, 1000mb 14,4mb/s 250 min/sms incl HTC One
¤37,50

Beat that :)
Wel met lease, maar volgend jaar is er vast een spannender toestel op de markt en werkt 4G ook bij mij in de regio :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124350914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef dude1986 het volgende:

[..]

k kom op 45euro met studentenkorting. waar haal je die 10 euro korting?
dit is geen vergelijking gozer, lease is over het algemeen duurder. nee niet het geval idd als je zoveel kortingen mee telt. die de meeste niet hebben

via studentmobiel
Hoe dan? Als ik op Studentmobiel kijk is 'ie bij Tele2 pas gratis bij een abonnement vanaf 32 euro. En dan heb je nog geen mobiel internet erbij.
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:08:08 #246
306949 dude1986
Always bored...
pi_124350951
en je kan je tel dan kopen voor de dan geldende 2e handsprijs lees ik. reken maar dat dat zeker geen 105 euro (15%) is dan hoor
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:08:43 #247
306949 dude1986
Always bored...
pi_124350982
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Overigens ga ik betalen voor mijn abonnement:
1jr, 1000mb 14,4mb/s 250 min/sms
¤37,50

Beat that :)
Wel met lease, maar volgend jaar is er vast een spannender toestel op de markt en werkt 4G ook bij mij in de regio :)
waar, meer info ajb. en wat betaal je voor je toestel?
pi_124351002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:08 schreef dude1986 het volgende:

[..]

waar, meer info ajb. en wat betaal je voor je toestel?
Geldt niet voor jullie. Ik heb een mooie CAO :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124351668
Fijn mailtje net in mijn mailbox :9~ *O* *O*

Sehr geehrter Herr alwaysonhold,
vielen Dank für Ihre Bestellung vom 20.03.2013 bei Saturn online.

Ihre Ware mit der Bestellnummer ******* ist heute in Ihrem Saturn Markt eingetroffen. Enthält Ihre Bestellung mehrere Artikel kann es zu einer Teillieferung kommen. Folgende Artikel aus Ihrer Bestellung liegen für Sie zur Abholung bereit:

Menge: Artikelnummer: Bezeichnung: Einzel Preis: Summe:
1 432318 One glacial silver 599,00 EUR 599,00 EUR
1 UNDEFINED Shipping Costs 0,00 EUR 0,00 EUR
Versandkosten 0,00 EUR
Enthaltene MwSt. 95,64 EUR

Rechnungssumme 599,00 EUR

[ Bericht 0% gewijzigd door alwaysonhold op 21-03-2013 21:28:56 ]
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:53:29 #250
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_124353169
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef alwaysonhold het volgende:
Fijn mailtje net in mijn mailbox :9~ *O* *O*

Sehr geehrter Herr alwaysonhold,
vielen Dank für Ihre Bestellung vom 20.03.2013 bei Saturn online.

Ihre Ware mit der Bestellnummer ******* ist heute in Ihrem Saturn Markt eingetroffen. Enthält Ihre Bestellung mehrere Artikel kann es zu einer Teillieferung kommen. Folgende Artikel aus Ihrer Bestellung liegen für Sie zur Abholung bereit:

Menge: Artikelnummer: Bezeichnung: Einzel Preis: Summe:
1 432318 One glacial silver 599,00 EUR 599,00 EUR
1 UNDEFINED Shipping Costs 0,00 EUR 0,00 EUR
Versandkosten 0,00 EUR
Enthaltene MwSt. 95,64 EUR

Rechnungssumme 599,00 EUR
Beters!
pi_124353375
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gewoon bij Hi de 75-bundel met de internetbundel van 2GB -1 euro p/m verlengkorting, -5 euro p/m studentenkorting en -10 euro p/m voor de Spotify Premium die er dan gratis bij zit en ik nu sowieso al heb, en hier dus 10 euro p/m op bespaar.

Daarbij is het KPN-netwerk véél beter dan dat van Tele2 (T-Mobile ?), is de internetsnelheid véél hoger en heb ik meer data dan jij. Als ik voor 1GB had gekozen was ik nog goedkoper uit geweest.

Ben trouwens wel benieuwd waar jij hem vandaan hebt, aangezien Tele2 de One nog helemaal niet op de site heeft staan.
Je zit wel steeds leuk die 10 euro ervan af te trekken omdat jíj die toch al voor Spotify betaald, maar dat is voor de rest van de mensen hier niet zo. Zorgt onnodig voor verwarring onder de rest.
I'm the motherfucking baboon
pi_124353406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef egelhond het volgende:

[..]

Beters!
Zal morgenavond wel wat bevindingen posten :D :) *O*
pi_124353448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Je zit wel steeds leuk die 10 euro ervan af te trekken omdat jíj die toch al voor Spotify betaald, maar dat is voor de rest van de mensen hier niet zo. Zorgt onnodig voor verwarring onder de rest.
Nee want ook de rest krijgt dat abonnement er 'gratis' bij á 10 euro per maand.
pi_124353502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:08 schreef dude1986 het volgende:
quote:
5s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hoe dan? Als ik op Studentmobiel kijk is 'ie bij Tele2 pas gratis bij een abonnement vanaf 32 euro. En dan heb je nog geen mobiel internet erbij.
Nogmaals, ik zie hem op Studentmobiel niet voor 38e p/m staan zonder bijbetaling. Al helemaal niet met internetbundel.
pi_124353681
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee want ook de rest krijgt dat abonnement er 'gratis' bij á 10 euro per maand.
Nee. Ik hoef geen Spotify en zou dus 44 euro per maand betalen en toevallig Spotify gratis krijgen wat me geen drol boeit. Je draait de feiten om.
I'm the motherfucking baboon
pi_124353805
https://www.studentmobiel(...)_id=1224&sms=&voice=

Dit is de link naar dat 38eu abo.
I'm the motherfucking baboon
pi_124354013
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef Fruitsalade het volgende:
https://www.studentmobiel(...)_id=1224&sms=&voice=

Dit is de link naar dat 38eu abo.
Dat is T-Mobile, hij had het over Tele2.

Bij T-Mobile is hij ook goedkoper omdat je een branded toestel krijgt én je krijgt maar de helft van de data die ik heb.
pi_124354216
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat is T-Mobile, hij had het over Tele2.

Bij T-Mobile is hij ook goedkoper omdat je een branded toestel krijgt én je krijgt maar de helft van de data die ik heb.
Dat Tele2 abo staat er niet meer op, die was er eerst wel. Was een bundel van 24 euro in combinatie met een internetbundel van 14 euro voor 24 maanden en een gratis toestel. En als je die deal nu neemt betaal je 17 euro voor het toestel, waarmee het gemiddeld nog niet op 39 euro per maand ligt.
Alsjeblieft:
https://www.studentmobiel(...)id=2183&internet=169
I'm the motherfucking baboon
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:13:08 #259
306949 dude1986
Always bored...
pi_124354229
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals, ik zie hem op Studentmobiel niet voor 38e p/m staan zonder bijbetaling. Al helemaal niet met internetbundel.
klik op 2jaar, weet ff niet welke abo precies, maar die 24 e kost. en dan op de bundel van 1,5 g. prijzen passen zich aan. 17e voor tel.
pi_124354518
In hoeverre is hij eigenlijk branded bij T-mobile?
I'm the motherfucking baboon
pi_124355134
quote:
16s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geldt niet voor jullie. Ik heb een mooie CAO :)
Ja, zo kan ik het ook ;)

Ik ga voor los. Ik hou m'n huidige contract nog mooi even vol (begin juli) en hou tot die tijd de prijs van de One in de gaten. Zodra ik 'm voor iets van ¤500-550 kan kopen doe ik dat.
Samen met een sim-only van 75 min, onbeperkt sms (leuke melkkoe providers :') ) en 4GB snel internet voor nog niet de helft wat ik normaal voor een dergelijk abonnement i.c.m. toestel zou betalen.

Geen gezeur meer met uitzoeken van het voordeligste abonnement, dure maandlasten, ondoorzichtige lease-constructies en kortingconstructies. Kan telefoon verkopen en kopen wanneer ik wil.

En als de ONE niet gaat zakken tot die prijs (wat ik eerlijk gezegd ook verwacht) dan gaat de HOX eruit en ga ik voor een mooie China-phone. Goed zat en kan ik verschil in m'n zak steken.

Ik ben huidige prijzen voor een GSM wel zat eerlijk gezegd...
pi_124355269
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ja, zo kan ik het ook ;)

Ik ga voor los. Ik hou m'n huidige contract nog mooi even vol (begin juli) en hou tot die tijd de prijs van de One in de gaten. Zodra ik 'm voor iets van ¤500-550 kan kopen doe ik dat.
Samen met een sim-only van 75 min, onbeperkt sms (leuke melkkoe providers :') ) en 4GB snel internet voor nog niet de helft wat ik normaal voor een dergelijk abonnement zou betalen.

Geen gezeur meer met dure maandlasten, ondoorzichtige lease-constructies en kortingconstructies.
Kan telefoon verkopen en kopen wanneer ik wil.

En als de ONE niet gaat zakken tot die prijs (wat ik eerlijk gezegd ook verwacht) dan gaat de HOX eruit en ga ik voor een mooie China-phone. Goed zat en kan ik verschil in m'n zak steken.
Ik ben huidige prijzen voor een GSM wel zat eerlijk gezegd...
Ja daar zit ik ook wel over te denken. Als je die nieuwe abo's van Vodafone ziet heb ik niet veel hoop voor de toekomst.
I'm the motherfucking baboon
pi_124356259
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Fruitsalade het volgende:
In hoeverre is hij eigenlijk branded bij T-mobile?
Er staan een paar niet-verwijderbare T-Mobile-apps op en bij het opstarten heb je geen HTC- maar een T-Mobile-logo. Het grootste nadeel is dat je updates (veel) later krijgt, afhankelijk van T-Mobile.
pi_124356468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Dat Tele2 abo staat er niet meer op, die was er eerst wel. Was een bundel van 24 euro in combinatie met een internetbundel van 14 euro voor 24 maanden en een gratis toestel. En als je die deal nu neemt betaal je 17 euro voor het toestel, waarmee het gemiddeld nog niet op 39 euro per maand ligt.
Alsjeblieft:
https://www.studentmobiel(...)id=2183&internet=169
Ok, dat is dan best een goede aanbieding. In dat geval ontloopt het elkaar nauwelijks. Mijn optie is na twee jaar dan misschien enkele tientjes duurder (als ik het toestel overneem), maar je krijgt dan wel elke maand 500MB meer data, hogere internetsnelheid én een veel beter netwerk.
pi_124356850
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ok, dat is dan best een goede aanbieding. In dat geval ontloopt het elkaar nauwelijks. Mijn optie is na twee jaar dan misschien enkele tientjes duurder (als ik het toestel overneem), maar je krijgt dan wel elke maand 500MB meer data, hogere internetsnelheid én een veel beter netwerk.
Nouja, hij is sowieso 4x24=96 euro goedkoper, waar de toestelkosten dan nog bijkomen. En ja nee inderdaad ik weet dat je Spotify nu niet meer hoeft te betalen ditdat. De rest heb je gelijk, al vraag ik me af hoe 'veel beter' het netwerk van KPN is. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat met Tele2 zit aangezien ik niemand ken die hen als provider heeft.
I'm the motherfucking baboon
pi_124356990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Nouja, hij is sowieso 4x24=96 euro goedkoper, waar de toestelkosten dan nog bijkomen. En ja nee inderdaad ik weet dat je Spotify nu niet meer hoeft te betalen ditdat. De rest heb je gelijk, al vraag ik me af hoe 'veel beter' het netwerk van KPN is. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat met Tele2 zit aangezien ik niemand ken die hen als provider heeft.
Tele2 is toch T-Mobile?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124357063
quote:
5s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Tele2 is toch T-Mobile?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt gebruik van tmobile netwerk
pi_124357076
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Nouja, hij is sowieso 4x24=96 euro goedkoper, waar de toestelkosten dan nog bijkomen. En ja nee inderdaad ik weet dat je Spotify nu niet meer hoeft te betalen ditdat. De rest heb je gelijk, al vraag ik me af hoe 'veel beter' het netwerk van KPN is. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat met Tele2 zit aangezien ik niemand ken die hen als provider heeft.
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=8

KPN Heeft wel degelijk het beste netwerk ;)

edit: en afgaande op wat mij is bijgebleven qua storingen het afgelopen jaar zit KPN ook prima.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124357452
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Maakt gebruik van tmobile netwerk
Oh ja, dat bedoelde ik ook. Dan heb je op het netwerk toch ook een lagere prioriteit dan de gebruikers van T-Mobile zelf? Net als je met Telfort ook een lagere prioriteit hebt t.o.v. KPN-gebruikers.
pi_124357610
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh ja, dat bedoelde ik ook. Dan heb je op het netwerk toch ook een lagere prioriteit dan de gebruikers van T-Mobile zelf? Net als je met Telfort ook een lagere prioriteit hebt t.o.v. KPN-gebruikers.
Klopt inderdaad, dat geldt ook voor Hi gebruikers, die een lagere prioriteit hebben dan KPN gebruikers. Maar in de praktijk ga je daar hooguit met de jaarwisseling wat van merken :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124357860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, dat geldt ook voor Hi gebruikers, die een lagere prioriteit hebben dan KPN gebruikers. Maar in de praktijk ga je daar hooguit met de jaarwisseling wat van merken :)
Ah ja, ik zit al vier jaar bij Hi en ben eigenlijk heel tevreden over de dekking. Enige plek waar het wel eens wegvalt is op Utrecht Centraal tijdens de spits.
pi_124357895
Dus het maakt allemaal geen reet uit, behalve met de jaarwisseling. En die website over die netwerken weet me niet echt te overtuigen. 3 kaarten die uit eigen bron komen, ligt er maar net aan hoe je die kaart opstelt.
I'm the motherfucking baboon
pi_124358132
Wat ik trouwens net tegen kom op de wiki van Tele2:

quote:
Netherlands

Tele2 operates as a 2G/3G/4G MVNO in the Netherlands with nearly 400,000 customers in addition to fixed network triple play services, serving over one million customers in total.

Tele2 purchased Versatel in the Netherlands in mid 2005 which allowed it to move away from carrier select services via KPN and onto own infrastructure. The new Tele2 Netherlands offer a full suite of triple-play services.

On July 15, 2010, Tele2 demonstrated the first LTE network in the Netherlands on the frequencies (2600 MHz) it was awarded licenses for earlier the same year.

In late 2010, Tele2 Netherlands acquired BBned from Telecom Italia.

The telecom regulator in the Netherlands, Agentschap Telecom, held a multiband auction which concluded on the 14th of December, 2012.[4] Tele2 was awarded 2x10MHz in the 800 MHz band which together with its previous 2.6 GHz license will enable Tele2 to cost efficiently build a high capacity LTE network with national coverage. Tele2 paid ¤161M for its licenses which can be considered low, compared to the ¤1.3bn that KPN and Vodafone paid for their frequencies and the ¤900M that T-Mobile will have to pay for theirs. The considerably lower price will enable lower prices for customers of Tele2 and increase competition on the Dutch market. ¤3.8bn was raised in the auction, which is unprecedented for a country with a population of a mere 16 million.

Bron
Zou wel de prijsverschillen enigzins kunnen verklaren.
I'm the motherfucking baboon
pi_124358144
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef Fruitsalade het volgende:
Dus het maakt allemaal geen reet uit, behalve met de jaarwisseling. En die website over die netwerken weet me niet echt te overtuigen. 3 kaarten die uit eigen bron komen, ligt er maar net aan hoe je die kaart opstelt.
T-Mobile heeft inferieure frequenties, waardoor de dekking slechter is. Uit dit artikel blijkt wel dat er dit jaar verandering in gaat komen:
http://tweakers.net/nieuw(...)met-900mhz-band.html
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:15:43 #275
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_124358355
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MisterJ.Lo op 21-03-2013 23:16:21 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_124358851
Dit is wel interessant: http://www.frequentieland.nl/gsm/gsm_nl_f.htm

Zou je hieruit kunnen concluderen dat T-Mobile dus de beste frequenties heeft voor de toekomst? Al zijn dit natuurlijk alleen 900 en 1800 MHz.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the motherfucking baboon
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:25:18 #277
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_124358913
Ik koop de HTC One ook. Ik heb namelijk mijn Samsung Galaxy S3 net verkocht voor ¤350 euro waardoor ik maar rond de ¤150 á ¤200 euro bij hoef te leggen. Ik neem daarbij een sim only bij de Hollandse Nieuwe:
Kpn netwerk
1 jarig abonnement
275 bel minuten of 275 sms
14.4 Mbps
500 mb
Voor ¤12.50 per maand.

Of
Tele 2
T-Mobile
100 min / 100 sms
14.4 Mbps
1gb
¤13.50

Maar dat zie ik dan wel. Ik koop pas de HTC One in mei of juni.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:26:04 #278
306949 dude1986
Always bored...
pi_124358955
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik koop de HTC One ook los. Ik heb namelijk mijn Samsung Galaxy S3 net verkocht voor ¤350 euro waardoor ik maar rond de ¤150 á ¤200 euro bij moet leggen. Ik neem daarbij een sim only bij de Hollandse Nieuwe:
Kpn netwerk
1 jarig abonnement
275 bel minuten of 275 sms
14.4 Mbps
500 mb
Voor ¤12.50 per maand.
goed plan
pi_124358991
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik koop de HTC One ook los. Ik heb namelijk mijn Samsung Galaxy S3 net verkocht voor ¤350 euro waardoor ik maar rond de ¤150 á ¤200 euro bij moet leggen. Ik neem daarbij een sim only bij de Hollandse Nieuwe:
Kpn netwerk
1 jarig abonnement
275 bel minuten of 275 sms
14.4 Mbps
500 mb
Voor ¤12.50 per maand.
Maak daar vooralsnog maar á 300 van
I'm the motherfucking baboon
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:32:02 #280
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_124359245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:26 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Maak daar vooralsnog maar á 300 van
Nee, je kunt nu al de HTC One voor rond de ¤650 krijgen juist bij Android smartphone gaat dit behoorlijk snel. Daarnaast haal ik het pas in mei of juni dan zou het goed mogelijk kunnen zijn dat je het online voor ¤550 euro of minder vindt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_124359324
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee, je kunt nu al de HTC One voor rond de ¤650 krijgen prijzen van Android smartphone daalt vaak snel.
Nou dan heb ik toch gelijk. 350+300=650. Dat is voorlopig het minimale.
I'm the motherfucking baboon
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:41:47 #282
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_124359768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:33 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Nou dan heb ik toch gelijk. 350+300=650. Dat is voorlopig het m
Nee, ik geef toch duidelijk aan dat ik het niet meteen haal dus is dat nu niet relevant. In een maand of twee zal de prijs zeker nog dalen. Juist met dergelijke goederen en concurrentie zie je vaak snel een grote prijsdaling. Ga er maar vanuit dat je het in mei, juni voor rond de ¤600- 550 euro kunt vinden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_124359822
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee, ik geef toch duidelijk aan dat ik het niet meteen haal dus is dat nu niet relevant. In een maand of twee zal de prijs zeker nog dalen. Juist met dergelijke goederen en concurrentie zie je vaak snel een grote prijsdaling. Ga er maar vanuit dat je het in mei voor rond de ¤600- 550 euro kunt vinden.
Nouja oke boeit voor de rest ook niet.
I'm the motherfucking baboon
pi_124360088
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee, ik geef toch duidelijk aan dat ik het niet meteen haal dus is dat nu niet relevant. In een maand of twee zal de prijs zeker nog dalen. Juist met dergelijke goederen en concurrentie zie je vaak snel een grote prijsdaling. Ga er maar vanuit dat je het in mei, juni voor rond de ¤600- 550 euro kunt vinden.
Je hoeft niet boos te worden :*
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:52:58 #285
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_124360281
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je hoeft niet boos te worden :*
Ben ik niet :). Anyway hopelijk wordt de HTC One snel leverbaar.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_124360344
De One is nu al soms verkrijgbaar voor ¤599, weliswaar voornamelijk in Duitsland. (Maar dan is het nog altijd een optie).

¤550 voor over een paar maanden acht ik dan ook helemaal niet onwaarschijnlijk. Zoals gezegd; ik wacht daar ook op.
pi_124364861
Op naar mijn HTC One in Aken. Keep you guys updated!
pi_124370748
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:24 schreef alwaysonhold het volgende:
Op naar mijn HTC One in Aken. Keep you guys updated!
Nice, veel plezier *O*
pi_124373003
quote:
^O^ w/

Ik heb zeker 3 keer een wijziging op mijn bestelling doorgevoerd met betrekking tot de kleur :')
pi_124374492
quote:
Tering wat een doos :o
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124378067
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tering wat een doos :o
Kom op, dat wist je toch wel!? ;)
pi_124378671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:21 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Kom op, dat wist je toch wel!? ;)
nee? Waarom is die zo groot dan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124379125
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

nee? Waarom is die zo groot dan?
Waarom die zo groot is weet ik niet; sterker nog ik vind het nogal vreemd aangezien er dezelfde producten inzitten als elk andere telefoon; zoals de HOX.
Schijnt wel vanzelfde materiaal te zijn als de HOX (toch alwaysonhold?)

En ik dacht dat jij dat wel zou weten hoe de doos eruit zag aangezien bij de reviews de doos ook getoond word.
pi_124379250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Waarom die zo groot is weet ik niet; sterker nog ik vind het nogal vreemd aangezien er dezelfde producten inzitten als elk andere telefoon; zoals de HOX.
Schijnt wel vanzelfde materiaal te zijn als de HOX (toch alwaysonhold?)

En ik dacht dat jij dat wel zou weten hoe de doos eruit zag aangezien bij de reviews de doos ook getoond word.
Ik heb veel reviews gelezen en.slechts 1unboxing filmpje gezien en daar werd hij uit een doos gehaald die op die van de S3 leek: klein en hoekig.

Moar pics alwaysonhold
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124379480
Heb hem ook besteld bij studentmobiel provider is T mobile 38 euro per maand!. er staat hopelijk geen logo ofzo van tmobile op het toestel
pi_124381403
HTC Meldt dat hij weer is vertraagd voor oa. NL...
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:38:25 #298
306949 dude1986
Always bored...
pi_124382102
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
HTC Meldt dat hij weer is vertraagd voor oa. NL...
o meen je niet, tot wanneer?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:37:14 #299
306949 dude1986
Always bored...
pi_124386800
tipje: http://www.pdashop.nl/pro(...)tml?optionSetIds=924

hier issie toch iets goedkoper dan studentmobiel: geen verzendkosten van 7 e en geen toestelkosten van 17e
pi_124388026
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:38 schreef dude1986 het volgende:

[..]

o meen je niet, tot wanneer?
Meldt Htc op Facebook. Tot eind april...
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:41:06 #301
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124389930
Dus.... nr 2 maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')