The Verge en Android is niet zo'n heel goed huwelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:53 schreef Caipirinhia het volgende:
Infromatief filmpje van The Verge. Alleen hun laatste commentaar snap ik niet zo;
ze geven aan dat het zoals altijd met androidtelefoons en in het bijzonder HTC?!?!?! even afwachten is hoe het echt met de Batterij e.d. zit...
Alsof HTC in het bijzonder altijd teleurstellende batterijen of op z'n minst telleurstellende beloftes doet omtrent z'n batterij?
Zo goeiemorgen, ik ga eerst kijken wat loyalty voor me kan betekenen en anders verkas ik gewoonquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:22 schreef blup het volgende:
Hoppa, vodafone heeft zijn abbo's weer fors duurder gemaakt.
http://www.pdashop.nl/pro(...)te=ServicePlanGroups
Fijn, zo vlak voor de One.
Weinig tot niets. Verlengen is gewoon niet meer rendabel, je kunt beter overstappen. (of verkoper/site zover krijgen dat ze gelijke kosten rekenen voor jou als huidige abonnee als voor nieuwe).quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo goeiemorgen, ik ga eerst kijken wat loyalty voor me kan betekenen en anders verkas ik gewoon
Die heb ik ook al gesproken, die hebben niet eens de one x liggen,quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo goeiemorgen, ik ga eerst kijken wat loyalty voor me kan betekenen en anders verkas ik gewoon
Erg jammer. Mijn abonnement loopt begin juli af en ik had gehoopt dat dan de prijs van de ONE wat gezakt zou zijn (zeg zo'n ¤500-550). Deze prijs blijft nu dus langer hoog.quote:
Die gaat gewoon verlengd worden. Hoe zou je zo'n actie kunnen doorvoeren als de telefoon nog niet eens wordt verkocht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:56 schreef Slenger het volgende:
Dit was trouwens al een poosje bekend! Het eerst nieuws daarover kwam al begin februari.
Toen HTC echter bij de presentatie de datum 15 maart noemde had ik verwacht dat de problemen waren opgelost.
Hier is het artikel van 08-02 te lezen
edit:/
Hoe gaat HTC dit oplossen met de Media link HD?
Aan die discussie brand ik m'n vingers niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voordeel dat HTC niet zo groot is, is dat ze niet zo'n tokkie imago hebben. Dat hebben apple en samsung mooi overgenomen van blackberry.
Het betere volk heeft HTCpositief denken jongens
Zeker, maar voor mezelf vind ik het wel jammer want dit houdt de prijs wel langer hoog.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:07 schreef Slenger het volgende:
Ik vind het zelf ook niet een echt probleem. Ik wacht liever wat langer op een goed product dan dat het maar half af is.
Is toch zo, vraag een tokkie op straat wat voor telefoon ie heeft en er komt een samsung of iphone tevoorschijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon verlengd worden. Hoe zou je zo'n actie kunnen doorvoeren als de telefoon nog niet eens wordt verkocht.
[..]
Aan die discussie brand ik m'n vingers niet.
Vind je dit niet een klein beetje oppervlakkig?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voordeel dat HTC niet zo groot is, is dat ze niet zo'n tokkie imago hebben. Dat hebben apple en samsung mooi overgenomen van blackberry.
Het betere volk heeft HTCpositief denken jongens
Nou ik snap het wel. Vaak is het meeloop gedrag. Nokia, htc en sony zijn minder populair en daarom minder.geliefd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:25 schreef zoz het volgende:
[..]
Vind je dit niet een klein beetje oppervlakkig?
Mijn leven bestaat niet 100% uit werken in een telefoonzaak. Ik loop ook wel eens door de stad en daar zie ik ook dingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef zoz het volgende:
Je werkt in een fysieke telefoonzaak. En je krijgt niks mee over al die goed opgeleide Tweakers die een Galaxy s kopen via Belsimpel.nl gsmeasy.nl en noem maar op?
Het is sowieso slimmer om een deal op internet uit te zoeken.
Er zijn ook nog genoeg mensen die naar een fysieke winkel gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef zoz het volgende:
Je werkt in een fysieke telefoonzaak. En je krijgt niks mee over al die goed opgeleide Tweakers die een Galaxy s kopen via Belsimpel.nl gsmeasy.nl en noem maar op?
Het is sowieso slimmer om een deal op internet uit te zoeken.
Dat ontken ik zeker niet, maar Samsung en iPhone een tokkie Phone noemen is echt wel kort door de bocht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:48 schreef Slenger het volgende:
[..]
Er zijn ook nog genoeg mensen die naar een fysieke winkel gaan.
Niet iedereen wil op de blinde gok grote bedragen online besteden, ook zijn er nog genoeg mensen die een toestel eerst willen zien voordat ze hem kopen.
Ja, draai m'n woorden even om jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:59 schreef zoz het volgende:
[..]
Dat ontken ik zeker niet, maar Samsung en iPhone een tokkie Phone noemen is echt wel kort door de bocht.
Ik probeer duidelijk te maken dat er ook andere kanalen zijn om een telefoon te kopen. Hoeveel mensen krijgen wel niet een iPhone van het werk, hoeveel mensen kopen via een webshop? Hoeveel nerds hebben wel niet zo een makkelijk te rooten s3? Check xda forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |