abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 februari 2013 @ 13:00:01 #201
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_122982398
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hamburgers.
Wat zei jij dan?
Happy meal
  zondag 17 februari 2013 @ 13:00:55 #202
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_122982437
Aangevuld met een leuke anekdote though
pi_122983682
Ook weer iets typisch: hij begint over iets (stoms) en verwijt mij dan dat ik begin te discussiëren. Dat is weer makkelijk hé.

|:( :X

Meestal is het gewoon omdat het het hem weer eens niet meezit, maar moet ik daar dan maar de dupe van zijn? En dan 5 minuten later weer aardig doen en doen alsof er niks is gebeurd terwijl ik er nog ellendig bijzit...
  zondag 17 februari 2013 @ 14:48:07 #204
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_122986921
quote:
13s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:35 schreef Little_Dolls het volgende:
Ook weer iets typisch: hij begint over iets (stoms) en verwijt mij dan dat ik begin te discussiëren. Dat is weer makkelijk hé.

|:( :X

Meestal is het gewoon omdat het het hem weer eens niet meezit, maar moet ik daar dan maar de dupe van zijn? En dan 5 minuten later weer aardig doen en doen alsof er niks is gebeurd terwijl ik er nog ellendig bijzit...
Dat is vrij herkenbaar bij mij :')
pi_122987278
Zondag weer :')
Nu nog maar 1 taak af, en er moeten er nog 4 :P
Stomme dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
pi_122987636
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef summer2bird het volgende:
Zondag weer :')
Nu nog maar 1 taak af, en er moeten er nog 4 :P
Stomme dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zondagen zijn altijd heel productief maar niet heus. :P Sommige dagen heb je gewoon nergens zin in en komt er niets uit je handen. Dat hoort erbij. Je moet jezelf motiveren om iets te gaan doen. Dat lukt mij ook maar zelden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 17 februari 2013 @ 15:54:00 #207
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_122990391
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn zondagen zijn altijd heel productief maar niet heus. :P Sommige dagen heb je gewoon nergens zin in en komt er niets uit je handen. Dat hoort erbij. Je moet jezelf motiveren om iets te gaan doen. Dat lukt mij ook maar zelden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, er zijn trowuens ook dagen dat ik echt geen flikker doe op minecraft, of met een ander spel, en dan ineens zit ik tot 5u de volgende ochtend te spelen :')

Een aanvulling op jullie gesprek;
Ik heb school, en blink er best wel in it, maar ik heb geen baantje, dus heb echt niets te doen na school (nja, soms naar vrienden toe of gigaveel gamen) en ik voel me dus ook een beetje nutteloos soms, omdat ik niet echt iets bijdraag aan de maatschappij
pi_123003720
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:28 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nu kan je waarschijnlijk alleen voor een ASS diagnose terecht. Waarom moet het per sé asperger zijn?
De DSM V criteria gelden nu nog niet officieel. Mijn diagnose was dan ook 299.80 Asperger's Disorder volgens de DSM-IV-TR.
pi_123003808
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

En ook dat een deel van de mensen die nu aan een diagnose voldoen dat straks niet meer doen en hun diagnose kunnen verliezen ofzo. Dus dat hun symptomen te licht zijn voor een diagnose. Wat daar van waar is en of dat straks ook daadwerkelijk ingevoerd wordt, weet ik zo niet.
Er is hier veel ophef over in de pers, en volgens de laatste berichten is het dus zo dat je als je eenmaal je diagnose hebt, dat het je niet meer afgenomen kan worden. Ze delen ze alleen niet meer uit.
pi_123020902
Stroomt het topic straks leeg hier ;).

Ik heb gisteravond nog even lekker zitten knutselen, maakt zo fijn mn hoofd leeg.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123021591
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef Ainnir het volgende:

[..]

De DSM V criteria gelden nu nog niet officieel. Mijn diagnose was dan ook 299.80 Asperger's Disorder volgens de DSM-IV-TR.
Bij mij staat er ook 299.80 met daar achter; Pervasieve ontwikkelingsstoornis NAO/Asperger/Rett Hoofd.

Dus dat lijkt mij al een code voor ASS. (vreselijke afkorting eigenlijk)
-weg-
pi_123022787
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Ainnir het volgende:

[..]

Er is hier veel ophef over in de pers, en volgens de laatste berichten is het dus zo dat je als je eenmaal je diagnose hebt, dat het je niet meer afgenomen kan worden. Ze delen ze alleen niet meer uit.
Nu ben ik wel benieuwd of ik dan nog in aanmerking zou komen, iemand een linkje naar meer uitleg?

[ Bericht 1% gewijzigd door kievitsboom op 18-02-2013 10:47:43 ]
:{
pi_123023308
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met seksualiteit?
Ik heb er echt een groot probleem mee :P
Ben pas 15 haha... :P
pi_123028485
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Ainnir het volgende:

[..]

Er is hier veel ophef over in de pers, en volgens de laatste berichten is het dus zo dat je als je eenmaal je diagnose hebt, dat het je niet meer afgenomen kan worden. Ze delen ze alleen niet meer uit.
It's mine, MINE, Muhahahahaha >:) >:)
pi_123028915
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met seksualiteit?
Ik heb er echt een groot probleem mee :P
Hoe bedoel je? Ik snap de :P niet zo goed achter je laatste zin...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123029394
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:46 schreef Nijna het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik snap de :P niet zo goed achter je laatste zin...
Die zat ik me ook af te vragen, verklaar u nader en ik antwoord! :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123029803
Ik vermoed dat het gaat over hoe jullie omgaan met sexualiteit. Ik denk dat daarop een algemeen of vrij antwoord gegeven kan worden.

Ik hou het liever privé. :)
pi_123029919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef Ainnir het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar je als volwassen vrouw terecht kan voor een asperger's diagnose? (liefst ook nog omgeving Limburg?)

Ik zelf heb de diagnose afgelopen dinsdag gekregen (in Amerika), en nu wil mijn moeder zich ook laten testen aangezien onze hersenen toch wel precies hetzelfde werken.
Ik weet niet of je het al het antwoord hebt. maar dan zal ze via de GGZ doorgestuurd moeten worden en dan kan ze o.a. bij Psy Q in roermond terecht
mama van 3 kids!
pi_123031243
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:46 schreef Nijna het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik snap de :P niet zo goed achter je laatste zin...
Als ik ergens onzeker over ben ga ik met :P typen ;)
Twiddel
pi_123031843
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Als ik ergens onzeker over ben ga ik met :P typen ;)
Dat verklaart de :P maar nu nog je vraag wat uitbreiden ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123032143
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat verklaart de :P maar nu nog je vraag wat uitbreiden ;)
Okey,
hoe doen jullie dat met intiem contact? Ik heb zeer veel moeite met intiem lichamelijk contact, jullie ook?
Hoe doen jullie dat met een relatie onderhouden?
Twiddel
pi_123038822
Bah, mijn vriend heeft mij zojuist geschokt met een nogal koelbloedige mening over iets waar geen enkel ander mens het zou mee eens zijn. Ik weet niet goed wat ik moet denken nu.
pi_123039283
quote:
13s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:18 schreef Little_Dolls het volgende:
Bah, mijn vriend heeft mij zojuist geschokt met een nogal koelbloedige mening over iets waar geen enkel ander mens het zou mee eens zijn. Ik weet niet goed wat ik moet denken nu.
wat zei hij dan?
Twiddel
pi_123039522
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:33 schreef summer2bird het volgende:

[..]

wat zei hij dan?
Misschien wil ik dat niet kwijt?
pi_123039598
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:14 schreef Popples het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het al het antwoord hebt. maar dan zal ze via de GGZ doorgestuurd moeten worden en dan kan ze o.a. bij Psy Q in roermond terecht
Dank je Popples, ik zal het doorgeven.
pi_123039783
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:19 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Okey,
hoe doen jullie dat met intiem contact? Ik heb zeer veel moeite met intiem lichamelijk contact, jullie ook?
Hoe doen jullie dat met een relatie onderhouden?
Als er een bepaalde aantrekkingskracht is dan gaat het vanzelf. Alhoewel ik in het begin wat terughoudend ben.

1 korte relatie gehad dus geen idee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123040204
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Misschien wil ik dat niet kwijt?
waarom post je het dan.
Wellicht zijn er mensen die zijn reactie uit kunnen leggen.
Twiddel
pi_123040383
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:55 schreef summer2bird het volgende:

[..]

waarom post je het dan.

Wellicht zijn er mensen die zijn reactie uit kunnen leggen.
Verwachtte reactie...

Misschien omdat ik het feit gewoon kwijt wilde en verder ook geen discussie wil uitlokken over het betreffende onderwerp omdat ik niet graag praat over dit soort zaken.

Het doet er niet toe wát het is; wel dat ik zijn reactie opvallend koelbloedig vond bij het onderwerp.
pi_123040564
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:00 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Verwachtte reactie...

Misschien omdat ik het feit gewoon kwijt wilde en verder ook geen discussie wil uitlokken over het betreffende onderwerp omdat ik niet graag praat over dit soort zaken.

Het doet er niet toe wát het is; wel dat ik zijn reactie opvallend koelbloedig vond bij het onderwerp.
Dat werd niet duidelijk uit je post. En wat is verder je punt naast dat je zijn reactie koelbloedig vond?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123040636
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:00 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Verwachtte reactie...

Misschien omdat ik het feit gewoon kwijt wilde en verder ook geen discussie wil uitlokken over het betreffende onderwerp omdat ik niet graag praat over dit soort zaken.

Het doet er niet toe wát het is; wel dat ik zijn reactie opvallend koelbloedig vond bij het onderwerp.
Het doet er wel toe, je bent niet duidelijk.
Probeer je eens in hem te leven, waar die reactie vandaan komt.
Er zullen vast wel meer mensen zijn die ook zo'n mening hebben ;)
Twiddel
pi_123040841
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat werd niet duidelijk uit je post. En wat is verder je punt naast dat je zijn reactie koelbloedig vond?
Dat ik er best van schrok even zoiets had van :{ 8)7

quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Het doet er wel toe, je bent niet duidelijk.
Probeer je eens in hem te leven, waar die reactie vandaan komt.
Er zullen vast wel meer mensen zijn die ook zo'n mening hebben ;)
Het is heel moeilijk om me op dat vlak in hem in te leven, omdat ik dat gewoon niet kán. Nee, meerdere mensen hebben die mening volgens mij niet. :{w

OK. Alleen voor de reden dat ik anders niet duidelijk genoeg ben wil ik het wel kwijt in een spoiler; maar geen discussie graag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123041065
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:10 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat ik er best van schrok even zoiets had van :{ 8)7

[..]

Het is heel moeilijk om me op dat vlak in hem in te leven, omdat ik dat gewoon niet kán. Nee, meerdere mensen hebben die mening volgens mij niet. :{w

OK. Alleen voor de reden dat ik anders niet duidelijk genoeg ben wil ik het wel kwijt in een spoiler; maar geen discussie graag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens moet ik hem wel gelijk geven :D dat Dutroux niet lang van zijn vrijheid kan genieten is iets heel anders. Ik geef hem 24 uur voordat hij vermoord wordt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123041163
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ergens moet ik hem wel gelijk geven :D dat Dutroux niet lang van zijn vrijheid kan genieten is iets heel anders. Ik geef hem 24 uur voordat hij vermoord wordt.
Ja, maar je weet toch hoe die tegenwoordig gepamperd worden? (Toch in BE. }:|)
Die hebben dan constant politiebewaking voor hun huis e.d. :{w
pi_123041437
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:16 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ja, maar je weet toch hoe die tegenwoordig gepamperd worden? (Toch in BE. }:|)
Die hebben dan constant politiebewaking voor hun huis e.d. :{w
Wie gepamperd? Gevangen? In België? Dacht het niet. Gevangenissen zitten overvol, etc
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123041645
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie gepamperd? Gevangen? In België? Dacht het niet. Gevangenissen zitten overvol, etc
Nee, niet op het vlak van comfort. ;)

Ik bedoelde dat het wel lijkt alsof daders slachtoffer worden. "Hij heeft een slechte jeugd gehad, meneer" e.d. Het lijken wel alsof de échte slachtoffers gestraft worden. ( :r )
Zie je steeds meer, en het zou me niet verbazen als het in NL ook zo was.
pi_123041866
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:27 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Nee, niet op het vlak van comfort. ;)

Ik bedoelde dat het wel lijkt alsof daders slachtoffer worden. "Hij heeft een slechte jeugd gehad, meneer" e.d. Het lijken wel alsof de échte slachtoffers gestraft worden. ( :r )
Zie je steeds meer, en het zou me niet verbazen als het in NL ook zo was.
De waarheid is veel genuanceerder dan dat. En tot op een zekere hoogte is het goed dat de rechter rekening houdt met de omstandigheden van de dader en waarin het misdrijf is gepleegd. Wat voor misdrijf iemand ook gepleegd heeft het is en blijft een mens.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123042234
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De waarheid is veel genuanceerder dan dat. En tot op een zekere hoogte is het goed dat de rechter rekening houdt met de omstandigheden van de dader en waarin het misdrijf is gepleegd. Wat voor misdrijf iemand ook gepleegd heeft het is en blijft een mens.
Om niet offtopic te gaan en omdat ik het toch wel een gevoelig onderwerp vond wou ik het dus liever niet kwijt.
Mijn mening verschilt, laat het ons daarbij houden. Waar ik het wel mee eens ben is dat de kans er inderdaad inzit dat de man (spreek z'n naam zelfs niet graag uit :r ) snel koud gemaakt zou worden bij vrijlating (tenzij iets met gepamper wat ik net al zei ;)).

Heb ik jou trouwens niet al eens in een metaltopic gezien? Wou ik daarnet eigenlijk ook al vragen. :Y
pi_123042334
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:40 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Om niet offtopic te gaan en omdat ik het toch wel een gevoelig onderwerp vond wou ik het dus liever niet kwijt.
Mijn mening verschilt, laat het ons daarbij houden. Waar ik het wel mee eens ben is dat de kans er inderdaad inzit dat de man (spreek z'n naam zelfs niet graag uit :r ) snel koud gemaakt zou worden bij vrijlating (tenzij iets met gepamper wat ik net al zei ;)).

Heb ik jou trouwens niet al eens in een metaltopic gezien? Wou ik daarnet eigenlijk ook al vragen. :Y
Ja ik post ook in het metaltopic. Liever van harde muziek. Momenteel luister ik naar Impaled Nazarene.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123042572
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja ik post ook in het metaltopic. Liever van harde muziek. Momenteel luister ik naar Impaled Nazarene.
Ik post geregeld in vinyl en daar gaat het nogal vaak over Irish Coffee (mijn posts). :') Ben echt verslingerd aan dat debuutalbum. Behoort meer tot de prog.
pi_123042707
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik post geregeld in vinyl en daar gaat het nogal vaak over Irish Coffee (mijn posts). :') Ben echt verslingerd aan dat debuutalbum. Behoort meer tot de prog.
Nooit van gehoord. Irish coffee ken ik wel als het drankje :P en ik ben meer van de cd's heb er honderen. Muziek is mijn fiep.

Wat vind jij van teksten van bands? Ik kan er vaak niet zo veel mee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123042813
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Irish coffee ken ik wel als het drankje :P en ik ben meer van de cd's heb er honderen. Muziek is mijn fiep.

Wat vind jij van teksten van bands? Ik kan er vaak niet zo veel mee.
Ik vind de tekst uit mijn ondertitel anders wel _O_
Ik weet wel graag wat voor teksten mijn favoriete bands hebben ja ^O^

Helaas begrijp ik niet alles even goed en is Amoeba (ken je misschien) me al een tijdje aan het helpen om de hele tekst te kennen aangezien ik hem nergens op internet vind. _O-
pi_123043026
Ik post daar trouwens niet echt over vinylplaten of spelers of zo. :')

Vind het wel jammer dat ik niet echt iemand heb waar ik mee kan praten in zo'n topics, want veel mensen hebben het over (vaak nieuwere) bands waar ik nog nooit van gehoord heb en minder over de klassieke.
pi_123043566
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik post geregeld in vinyl en daar gaat het nogal vaak over Irish Coffee (mijn posts). :') Ben echt verslingerd aan dat debuutalbum. Behoort meer tot de prog.
Same here ;)
Alhoewel ik meer richting 80s alternative ga (new wave / synthpop / industrial) :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123044355
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik vind de tekst uit mijn ondertitel anders wel _O_
Ik weet wel graag wat voor teksten mijn favoriete bands hebben ja ^O^

Helaas begrijp ik niet alles even goed en is Amoeba (ken je misschien) me al een tijdje aan het helpen om de hele tekst te kennen aangezien ik hem nergens op internet vind. _O-
Dat is wel een goeie tekst inderdaad. :) jouw ondertitel.

Buiten muziek mis ik ook diepgang in karakters en onderlingen relaties tussen in series, boeken en films.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123044903
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Same here ;)
Alhoewel ik meer richting 80s alternative ga (new wave / synthpop / industrial) :)
Depeche Mode _O_
pi_123045575
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:19 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Okey,
hoe doen jullie dat met intiem contact? Ik heb zeer veel moeite met intiem lichamelijk contact, jullie ook?
Hoe doen jullie dat met een relatie onderhouden?
Ik vind een knuffel op zn tijd prima, als ik maar het idee heb dat ik weg kan als ik dat wil. Als ik het gevoel heb dat dat niet kan, ben ik in staat om om me heen te gaan meppen...
En verder... tja, ik vind het lastig om er wat over te zeggen, dus ik laat het hierbij.
Overigens wel een relatie, al jaren.

Wat betreft die D. die gelukkig niet vrij komt. Hopelijk komt hij nooit vrij, al denk ik dat hij het zeer lastig zal krijgen, want er zijn vast aardig wat mensen die hem graag om zeep zouden willen helpen. Daar zou ik minder moeite mee hebben, dan de kans dat hij de kans krijgt om in herhaling te vallen... *ril* :r.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123049103
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Depeche Mode _O_
Gary Numan ook :) (ook een aspie trouwens :D)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123049275
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gary Numan ook :) (ook een aspie trouwens :D)
Echt? :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123049330
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Echt? :o
Yup.

Mijn ondertitel komt uit het nummer 'My Shadow in Vain' .
Tekst is heel lang behoorlijk herkenbaar geweest.

quote:
Stroll to the cafe
My God how time flies
I close up my brain
And another friend dies

I feel like a mirror
Feel like nothing is mine
I could go back to crying
But now dying seems fine

So I hang from the ceiling
Or I sit on the air
Or rot in a corner
Until somebody cares

Faces at random
I quote people I knew
Id love to be like me
If I could feel like you

Here am i, more roche five than pain
Here am i, just me and my walls to blame
Here am i, I really dont feel quite sane
Here am i, still searching for my shadow in vain
Lock my door I only think in black and white
Ill even try to look ashamed

Moving out of central
Somebody knows me well
Says hell spill the whole story
He may be lying I cant tell

Meet me inside
Ill keep my head to the floor
And one hand on the handle
Of the mad/sane door

Here am i, more roche five than pain
Here am i, just me and my walls to blame
Here am i, I really dont feel quite sane
Here am i, still searching for my shadow in vain
Lock my door I only think in black and white
Ill even try to look ashamed

My shadow in vain (repeat...)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123049499
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup.

Mijn ondertitel komt uit het nummer 'My Shadow in Vain' .
Tekst is heel lang behoorlijk herkenbaar geweest.

[..]

Goeie tekst :)

Heeft hij daar ooit over gepraat in een interview ofzo? Dat je dit weet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123049529
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik vind een knuffel op zn tijd prima, als ik maar het idee heb dat ik weg kan als ik dat wil. Als ik het gevoel heb dat dat niet kan, ben ik in staat om om me heen te gaan meppen...
En verder... tja, ik vind het lastig om er wat over te zeggen, dus ik laat het hierbij.
Overigens wel een relatie, al jaren.

Wat betreft die D. die gelukkig niet vrij komt. Hopelijk komt hij nooit vrij, al denk ik dat hij het zeer lastig zal krijgen, want er zijn vast aardig wat mensen die hem graag om zeep zouden willen helpen. Daar zou ik minder moeite mee hebben, dan de kans dat hij de kans krijgt om in herhaling te vallen... *ril* :r.
Mijn vriend heeft recentelijk nog "toegegeven" dat hij ook moeite zou hebben met aanrakingen, maar eerlijk gezegd merk ik daar niet veel van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Little_Dolls op 18-02-2013 21:56:05 ]
pi_123049759
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goeie tekst :)

Heeft hij daar ooit over gepraat in een interview ofzo? Dat je dit weet.
Meerdere interviews, o.a. ook in de documentaire 'Synth Brittania' (). '
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123049892
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Meerdere interviews, o.a. ook in de documentaire 'Synth Brittania' (). '
Interessant om te weten. Gelijk een reden om zijn muziek eens te gaan luisteren
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123049951
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123050137
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Interessant om te weten. Gelijk een reden om zijn muziek eens te gaan luisteren
Zijn later werk gaat meer richting de industrial metal. Hij trad ook op op het afscheidsconcert van Nine Inch Nails:


En hij beinvloedde naast NIN ook Marilyn Manson en Fear Factory (om maar wat grotere namen te noemen)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123050285
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zijn later werk gaat meer richting de industrial metal. Hij trad ook op op het afscheidsconcert van Nine Inch Nails:


En hij beinvloedde naast NIN ook Marilyn Manson en Fear Factory (om maar wat grotere namen te noemen)
Dat zijn niet de minste bands.

Zouden er trouwens nog meer artiesten/acteurs zijn die bv ASS hebben?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123060148
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zijn niet de minste bands.

Zouden er trouwens nog meer artiesten/acteurs zijn die bv ASS hebben?
HIer staan er een stel:

http://www.asperger-syndrome.me.uk/people.htm
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123061909
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:45 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft recentelijk nog "toegegeven" dat hij ook moeite zou hebben met aanrakingen, maar eerlijk gezegd merk ik daar niet veel van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ik heb problemen met aanrakingen, maar van een eventuele vriendin kan ik het wel hebben. Dat is vertrouwd. Meisjes die je gaan 'zomaar' gaan knuffelen ben ik ook wat minder blij mee. ;)
:{
pi_123063432
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:45 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft recentelijk nog "toegegeven" dat hij ook moeite zou hebben met aanrakingen, maar eerlijk gezegd merk ik daar niet veel van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vind je het dan vervelend dat hij zegt er moeite mee te hebben en dat niet zo lijkt te zijn? Of vindt hij het "makkelijker" om jou aan te raken, dan aangeraakt te worden?
Ik snap je reactie niet helemaal.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123063472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:30 schreef Nijna het volgende:

[..]

Maar vind je het dan vervelend dat hij zegt er moeite mee te hebben en dat niet zo lijkt te zijn?
Nee, ik deelde het gewoon mee.

quote:
Of vindt hij het "makkelijker" om jou aan te raken, dan aangeraakt te worden?
Die kans zit erin.
pi_123063515
Hebben jullie ook zoveel moeite met zaken als je niet weet waar je precies aan toe bent.
Ik was in het ziekenhuis en door de stress voor het onbekende was mijn bloeddruk niet eens te meten en na 4x dormicum was ik nog steeds volledig pumped up met adrenaline :D
pi_123063738
Ik wil wel heel graag weten waar ik precies aan toe ben ja...
En als ik dat niet weet dan geeft dat onrust, soms veel onrust!
Mama van 2 lieve meiden :)
  Redactie Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 11:03:24 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_123064561
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zijn niet de minste bands.

Zouden er trouwens nog meer artiesten/acteurs zijn die bv ASS hebben?
Is an sich best logisch aangezien kunst een prettige expressievorm is voor mensen met ASS
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 11:04:16 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_123064595
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met zaken als je niet weet waar je precies aan toe bent.
Ik was in het ziekenhuis en door de stress voor het onbekende was mijn bloeddruk niet eens te meten en na 4x dormicum was ik nog steeds volledig pumped up met adrenaline :D
Ziekenhuis trek ik echt niet. Was er vrijdag, nog steeds niet bekomen..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_123109306
Nog mensen die gisteren de film "Adam" gezien hebben op Vitaya? Of verschilt de Nederlandse Vitaya van de Vlaamse?
pi_123109724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef Little_Dolls het volgende:
Nog mensen die gisteren de film "Adam" gezien hebben op Vitaya? Of verschilt de Nederlandse Vitaya van de Vlaamse?
Gisteren niet gezien, maar wel al eerder gekeken

Heb de film ook aan m'n zussen kado gedaan als leer-kado :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123109771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gisteren niet gezien, maar wel al eerder gekeken

Heb de film ook aan m'n zussen kado gedaan als leer-kado :)
Die man leek me iemand die er nogal erge last van had. :{
pi_123109854
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:22 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Die man leek me iemand die er nogal erge last van had. :{
Die man deed me ernstig denken aan mezelf een jaar of 8 terug :)
Qua koken / werk / omgaan met mensen.

Typerend vond ik vooral dat hij met z'n laptop op de trap bleef zitten terwijl zijn buurvrouw nog aangaf dat de tassen zo zwaar waren... zwaar herkenbaar :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123109941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die man deed me ernstig denken aan mezelf een jaar of 8 terug :)
Qua koken / werk / omgaan met mensen.

Typerend vond ik vooral dat hij met z'n laptop op de trap bleef zitten terwijl zijn buurvrouw nog aangaf dat de tassen zo zwaar waren... zwaar herkenbaar :D
Ik herkende dat kenmerk ook "Niet tussen de regels kunnen doorlezen."
Wel was deze man een totaal ander persoon dan mijn vriend. Die trots onbrak nogal.
pi_123110328
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:26 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik herkende dat kenmerk ook "Niet tussen de regels kunnen doorlezen."
Wel was deze man een totaal ander persoon dan mijn vriend. Die trots onbrak nogal.
Ik herken(de) er behoorlijk wat van mezelf in, maar goed we zijn dan ook niet allemaal hetzelfde :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123111055
Tijdje terug gezien, ik vond het wel een goede film!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123114916
Muziek uit mijn jeugd :') . Misschien niet erg goed, maar het blijft wel hangen (i.i.g. bij mij).

twijfelgeval?
pi_123117504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:26 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik herkende dat kenmerk ook "Niet tussen de regels kunnen doorlezen."
Wel was deze man een totaal ander persoon dan mijn vriend. Die trots onbrak nogal.
Ik kan me er ook niet echt in herkennen.
Op sommige punten na. Maar het geeft denk ik aan dat ASS'ers evenveel van elkaar kunnen verschillen als de rest van de mensheid.
pi_123117982
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Ik kan me er ook niet echt in herkennen.
Op sommige punten na. Maar het geeft denk ik aan dat ASS'ers evenveel van elkaar kunnen verschillen als de rest van de mensheid.
Dat laatste zie ik inderdaad heel sterk in m'n cursus waar ik met 9 anderen zit. Sommigen daarvan halen imiddels het bloed onder mijn nagels vandaan en ik hoop van ganser harte dat ik zelf niet zo irritant naar andere mensen toe ben :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123118043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat laatste zie ik inderdaad heel sterk in m'n cursus waar ik met 9 anderen zit. Sommigen daarvan halen imiddels het bloed onder mijn nagels vandaan en ik hoop van ganser harte dat ik zelf niet zo irritant naar andere mensen toe ben :D
Je zit op cursus met andere autisten?
pi_123118224
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Je zit op cursus met andere autisten?
Ja, na m'n diagnose vorig jaar kreeg ik de vraag of ik mee wilde doen met een 'ik en autisme' cursus. Dat zijn 10 bijeenkomsten met andere ASS-ers die normaal / hoogintelligent zijn. Leek me wel interessant om eens mee te maken, maar de vorige heb ik al geskipt omdat ik het echt niet trok die week en nu moet ik er nog 4.
Wat me voornamelijk tegenstaat (nog afgezien sommige mede-cursisten) is de lichtelijk negatieve aanpak van de cursusleiders die vooral willen benadrukken waar je allemaal moeite mee hebt en wat er allemaal wel niet fout kan gaan.

Terwijl de helft van de mensen die er zit (waaronder ik) gewoon een relatie hebben (soms met kinderen) en een baan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123118749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, na m'n diagnose vorig jaar kreeg ik de vraag of ik mee wilde doen met een 'ik en autisme' cursus. Dat zijn 10 bijeenkomsten met andere ASS-ers die normaal / hoogintelligent zijn. Leek me wel interessant om eens mee te maken, maar de vorige heb ik al geskipt omdat ik het echt niet trok die week en nu moet ik er nog 4.
Wat me voornamelijk tegenstaat (nog afgezien sommige mede-cursisten) is de lichtelijk negatieve aanpak van de cursusleiders die vooral willen benadrukken waar je allemaal moeite mee hebt en wat er allemaal wel niet fout kan gaan.

Terwijl de helft van de mensen die er zit (waaronder ik) gewoon een relatie hebben (soms met kinderen) en een baan.
Daar zou je mijn vriend dus voor geen miljoen heen krijgen. Voelt zich veel te trots.
pi_123119073
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:02 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Daar zou je mijn vriend dus voor geen miljoen heen krijgen. Voelt zich veel te trots.
Heb de afgelopen jaren ook nooit aan groeptherapie gedaan omdat ik precies dit scenario verwachtte. Problemen van andere mensen (m.u.v. mensen die me dierbaar zijn) boeien me helemaal niets en irriteren me alleen maar.

trots ken ik niet ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123119406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heb de afgelopen jaren ook nooit aan groeptherapie gedaan omdat ik precies dit scenario verwachtte. Problemen van andere mensen (m.u.v. mensen die me dierbaar zijn) boeien me helemaal niets en irriteren me alleen maar.

trots ken ik niet ;)
Tja, helaas zit die trots hier wel in de familie... ;(
pi_123120433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Tja, helaas zit die trots hier wel in de familie... ;(
Terecht. Praatgroepen zijn voor homo's en ander gespuis.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123120618
Jippyjajee, zometeen 2 gesprekken maar liefst :')
Heb wel een nieuwe muis :9
Net even een testritje gemaakt bij GTA IV, hemel, wat heb ik gemist zeg :D
Twiddel
pi_123120730
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Terecht. Praatgroepen zijn voor homo's en ander gespuis.
Kom je hier nou trollen, Amoeba?

Misschien dat sommige mensen er wel baat bij hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door Little_Dolls op 20-02-2013 15:55:41 ]
pi_123121070
quote:
15s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Kom je hier nou trollen, Amoeba?
Nee, ik heb echt een teringhekel aan al die praatgroepen. Vroeger, toen ik nog een klein Amoebaatje was, toen stuurde mijn moeder me ook naar allerlei trainingen. GGZ Brabant Zuid-Oost. Moet je eens raden waarom ik zo'n aversie tegen die klotezooi daar heb?

Wat Ceased2Be al zegt. Het is kinderachtig, je wordt niet als een normaal mens behandeld. En daarom moet ieder normaal mens daar wegblijven.

Nu bedoel ik dus homo's niet als daadwerkelijk homoseksuelen, maar gewoon mietjes. Om even te rectificeren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123121129
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Jippyjajee, zometeen 2 gesprekken maar liefst :')
Heb wel een nieuwe muis :9 [ afbeelding ]
Net even een testritje gemaakt bij GTA IV, hemel, wat heb ik gemist zeg :D
Ik heb hier een Mamba liggen. Lekkere muisjes maakt Razer hé ;)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123121159
quote:
15s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Kom je hier nou trollen, Amoeba?

Misschien dat sommige mensen er wel baat bij hebben.
Ik kan er ook niet tegen hoor.
De hele tijd het gezeur van andere mensen aanhoren, terwijl ik dan inmiddels al 80 oplossingen heb bedacht voor hun probleem.
Het negatieve gezeik van de cursusgevers, over hoe verschrikkelijk autisme wel niet is :r
Die domme huismutsen die komen janken over hun arme zoontje :r
Twiddel
pi_123121181
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee, ik heb echt een teringhekel aan al die praatgroepen. Vroeger, toen ik nog een klein Amoebaatje was, toen stuurde mijn moeder me ook naar allerlei trainingen. GGZ Brabant Zuid-Oost. Moet je eens raden waarom ik zo'n aversie tegen die klotezooi daar heb?

Wat Ceased2Be al zegt. Het is kinderachtig, je wordt niet als een normaal mens behandeld. En daarom moet ieder normaal mens daar wegblijven.

Nu bedoel ik dus homo's niet als daadwerkelijk homoseksuelen, maar gewoon mietjes. Om even te rectificeren.
Oh, op die manier. Jij bent dus ook autist? :@
pi_123121207
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb hier een Mamba liggen. Lekkere muisjes maakt Razer hé ;)
heb een simpele logitech G500. wil nog een keer een R.A.T:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123121211
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:59 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Oh, op die manier. Jij bent dus ook autist? :@
Jazeker. En nee, ik kan er niet mee leven. Acceptatie is toegeven aan het feit dat je als een idioot behandeld wil worden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123121215
Als je er dan nog eens lichtelijk gedwongen heen moet, is het helemaal om zeep natuurlijk.
Sorry mensen.
pi_123121270
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jazeker. En nee, ik kan er niet mee leven. Acceptatie is toegeven aan het feit dat je als een idioot behandeld wil worden.
Misschien denkt mijn vriend wel zo. Ik heb geen enkel idee, want hij praat er niet makkelijk over. Bij gelegenheid (bv. iets op tv over autisme) zouden we soms wel wat kunnen praten. Of over anderen daarmee gaat hij ook makkelijker iets zeggen, maar over zichzelf...
pi_123121272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

heb een simpele logitech G500. wil nog een keer een R.A.T:

[ afbeelding ]
Wat is dit dan _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123121284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef Little_Dolls het volgende:
Als je er dan nog eens lichtelijk gedwongen heen moet, is het helemaal om zeep natuurlijk.
Sorry mensen.
Het was bij mij vrije keus, scheelt ook dat ik pas op mijn 32e de diagnose kreeg denk ik.
Als ik hoor hoe het sommige is verlopen die 20 jaar terug (rond hun 10e) al de diagnose kregen ben ik blij dat ik altijd in het 'normale' leven mee heb moeten draaien omdat ik me niet zo aan moest stellen volgens mijn ouders :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123121292
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef Little_Dolls het volgende:
Als je er dan nog eens lichtelijk gedwongen heen moet, is het helemaal om zeep natuurlijk.
Sorry mensen.
Uhuh, van die leidinggevende die maar die cursus omhoog blijven hemelen :r
En dat ik dat echt eens moet proberen, een antwoord op al mijn problemen.

Zit ik eenmaal bij die cursus, ga ik mij echt enorm storen aan de medecursisten :')
Twiddel
pi_123121297
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat is dit dan _O-
http://www.cyborggaming.com/prod/rat7.htm
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123121314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het was bij mij vrije keus, scheelt ook dat ik pas op mijn 32e de diagnose kreeg denk ik.
Als ik hoor hoe het sommige is verlopen die 20 jaar terug (rond hun 10e) al de diagnose kregen ben ik blij dat ik altijd in het 'normale' leven mee heb moeten draaien omdat ik me niet zo aan moest stellen volgens mijn ouders :')
Dit. Een harde leerschool is het beste. Het is niet erg om een keer flink getreiterd te worden op school. Ik dank mijn pesters voor de leerschool die de pauzes opleverden. Niet janken, niemand gaat je problemen oplossen buiten jijzelf.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123121338
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

heb een simpele logitech G500. wil nog een keer een R.A.T:

[ afbeelding ]
Ik wou eigenlijk de r.a.t. 3 kopen, maar het lukte niet :P
Twiddel
pi_123121406
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit. Een harde leerschool is het beste. Het is niet erg om een keer flink getreiterd te worden op school. Ik dank mijn pesters voor de leerschool die de pauzes opleverden. Niet janken, niemand gaat je problemen oplossen buiten jijzelf.
Precies, ik moet naar een sociale vaardigheids training (:') ) En daar komen van die jankballen die heel beschermt zijn opgevoed, die komen zich afvragen hoe ze zich voorstellen :r
Daar hoor ik toch niet tussen :X
Twiddel
pi_123121467
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het was bij mij vrije keus, scheelt ook dat ik pas op mijn 32e de diagnose kreeg denk ik.
Als ik hoor hoe het sommige is verlopen die 20 jaar terug (rond hun 10e) al de diagnose kregen ben ik blij dat ik altijd in het 'normale' leven mee heb moeten draaien omdat ik me niet zo aan moest stellen volgens mijn ouders :')
Mijn vriend heeft het vanaf zijn 12de en haatte het om met psychologen/psychiaters te moeten praten.

Niet aanstellen? Triest hoor. :( :N
pi_123121490
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:04 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Precies, ik moet naar een sociale vaardigheids training (:') ) En daar komen van die jankballen die heel beschermt zijn opgevoed, die komen zich afvragen hoe ze zich voorstellen :r
Daar hoor ik toch niet tussen :X
Dan ga je toch niet.
Ik zit nu in een particuliere instelling die begeleid wonen aanbiedt. Het voordeel van de leiding hier is dat ze je doodnormaal behandelen. De directeur zelf zei onlangs nog dat hij niet begreep waarom ik een indicatie heb. De enige reden waarom ik hier zit is omdat het financieel aantrekkelijk is. Anders zat ik zo weer thuis.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_123122141
@ Amoeba: ik had het hier toevallig nog over je i.v.m. die teksten van Irish Coffee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')