abonnement Unibet Coolblue
pi_122628111
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:43 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ja want alle goede banen zijn in de randstad. :')
Zeg ik dat? Nee, goedzo. Begrijpend lezen is blijkbaar ook een probleem.
pi_122628124
Nouja, om eerlijk te zijn, ik vind koninginnedag in Amsterdam net zo erg als carnaval in Maastricht hoor. Zelfde principe, alleen wat minder kuttige muziek, misschien. En het duurt minder lang, dat is wel een heel groot pluspunt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_122628126
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:43 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik zie al weken niets anders dan hoofdstampende papen bij opsporing verzocht anders.
Die komen niet uit Brabant.
History became legend, legend became myth.
pi_122628130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mooiste zijn die gasten die zeggen dat je met carnaval pas echt jezelf kunt zijn.
Okee, dus je bent een lallende randdebiel met een ondergezeken pruik op je kop, eigenlijk, diep van binnen :?
Dat is inderdaad triest.
History became legend, legend became myth.
pi_122628139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe weet je dat als je er nooit komt? Ik spreek tenminste uit ervaring. Ik heb eens een tijd onder de rivier moeten verblijven. Ik vond die carnaval echt niks. Vastelaovend op zijn boers toch? Nou moet je ze eens zien zo halverwege de avond. Lallend en kotsend, totaal de weg kwijt over de straat, de gemiddelde uitgaansscene van Engeland is er niets bij.
Ben er wel eens geweest hoor. Maar niet mijn ding daar. Stelletje agressieve apen daar.
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:47:30 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122628161
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nouja, om eerlijk te zijn, ik vind koninginnedag in Amsterdam net zo erg als carnaval in Maastricht hoor. Zelfde principe, alleen wat minder kuttige muziek, misschien. En het duurt minder lang, dat is wel een heel groot pluspunt.
Dat is waar. Ligt er ook aan waar je heen gaat. Als je naar het Museumpl of het Leidse gaat zit je vast tussen al die inboorlingen uit de provincie die de laatste jaren massaal naar A'dam komen om k-dag te vieren. Zo is de aftakeling van k-dag begonnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_122628194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is waar. Ligt er ook aan waar je heen gaat. Als je naar het Museumpl of het Leidse gaat zit je vast tussen al die inboorlingen uit de provincie die de laatste jaren massaal naar A'dam komen om k-dag te vieren. Zo is de aftakeling van k-dag begonnen.
Het ligt natuurlijk voor een groot gedeelte aan mij, ik hou gewoon niet van massale evenementen waarbij heel veel gezopen wordt. Maar omdat ik in Maastricht woon, heb ik nou eenmaal meer last van carnaval dan van koniginnedag :P
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_122628201
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is waar. Ligt er ook aan waar je heen gaat. Als je naar het Museumpl of het Leidse gaat zit je vast tussen al die inboorlingen uit de provincie die de laatste jaren massaal naar A'dam komen om k-dag te vieren. Zo is de aftakeling van k-dag begonnen.
Och mijn God, mensen uit andere provincies de schuld van dingen geven.

Als het niet aan de buitenlanders ligt, dan aan de mensen uit een andere provincie :')

Ga toch weg man, de grote steden wonen minder dan 50% Nederlanders ;')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:51:16 #34
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_122628224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Och mijn God, mensen uit andere provincies de schuld van dingen geven.

Als het niet aan de buitenlanders ligt, dan aan de mensen uit een andere provincie :')

Ga toch weg man, de grote steden wonen minder dan 50% Nederlanders ;')
Ik vind het bijzonder dat in Nederland - je hebt een vergrootglas nodig om het te ontdekken op de globe - nog zo'n onderling verschil bestaat. Je laat 1 scheet en bent door alle provincies heen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_122628248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik vind het bijzonder dat in Nederland - je hebt een vergrootglas nodig om het te ontdekken op de globe - nog zo'n onderling verschil bestaat. Je laat 1 scheet en bent door alle provincies heen.
Dat is echt in elk land zo, hoe klein het ook is. Net zoals ze in elk land, hoe klein het ook is, mensen uit ander delen van het land beschuldigen van het neuken van schapen.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:53:45 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122628261
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Och mijn God, mensen uit andere provincies de schuld van dingen geven.

Als het niet aan de buitenlanders ligt, dan aan de mensen uit een andere provincie :')

Ga toch weg man, de grote steden wonen minder dan 50% Nederlanders ;')
Nou nee hoor. Die achterlijke feestjes op het Museumpl trekken een hoop gasten aan van buiten. Ze komen massaal bezopen al aan met de trein in de middag en dan begint het gedoe al. Verder scoren zuiderse steden zoals Tilburg, Eindhoven en Maastricht ook goed in de top 10 van de meest gewelddadige steden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_122628282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik vind het bijzonder dat in Nederland - je hebt een vergrootglas nodig om het te ontdekken op de globe - nog zo'n onderling verschil bestaat. Je laat 1 scheet en bent door alle provincies heen.
Is dat niet overal dan?
pi_122628295
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Die achterlijke feestjes op het Museumpl trekken een hoop gasten aan van buiten. Ze komen massaal bezopen al aan met de trein in de middag en dan begint het gedoe al. Verder scoren zuiderse steden zoals Tilburg, Eindhoven en Maastricht ook goed in de top 10 van de meest gewelddadige steden.
Scoren ook goed, dus hetzelfde als Amsterdam etc.

Wat een redenatie :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:56:34 #39
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_122628313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:52 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Dat is echt in elk land zo, hoe klein het ook is. Net zoals ze in elk land, hoe klein het ook is, mensen uit ander delen van het land beschuldigen van het neuken van schapen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Is dat niet overal dan?
Dat klopt ook wel en deels hebben we dat natuurlijk ook aan de geschiedenis te danken - de afscheiding toen door de 80 jarige oorlog, gebieden onder de rivieren destijds de generaliteitslanden genoemd.
Maar als je er rationeel naar kijkt is het natuurlijk eigenlijk heel raar die onderlinge nijd.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:57:35 #40
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122628329
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Scoren ook goed, dus hetzelfde als Amsterdam etc.

Wat een redenatie :')
Mij hoor je ook niet beweren dat er in A'dam geen criminaliteit is maar waar is dat niet in NL? Ook in de Zuiderse steden en ook met carnaval.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_122628331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt ook wel en deels hebben we dat natuurlijk ook aan de geschiedenis te danken - de afscheiding toen door de 80 jarige oorlog, gebieden onder de rivieren destijds de generaliteitslanden genoemd.
Maar als je er rationeel naar kijkt is het natuurlijk eigenlijk heel raar die onderlinge nijd.
Jij bent zeker een Drent, die zeggen altijd van dat soort dingen :{w

:')
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:57:58 #42
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_122628340
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:57 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Jij bent zeker een Drent, die zeggen altijd van dat soort dingen :{w

:')
Nee, ik ben een Westerling.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_122628350
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mij hoor je ook niet beweren dat er in A'dam geen criminaliteit is maar waar is dat niet in NL? Ook in de Zuiderse steden en ook met carnaval.
Wat wil je nu zeggen?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:59:40 #44
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122628366
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat wil je nu zeggen?
Dat agressie evengoed voorkomt in het Zuiden en al helemaal met carnaval.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_122628379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt ook wel en deels hebben we dat natuurlijk ook aan de geschiedenis te danken - de afscheiding toen door de 80 jarige oorlog, gebieden onder de rivieren destijds de generaliteitslanden genoemd.
Maar als je er rationeel naar kijkt is het natuurlijk eigenlijk heel raar die onderlinge nijd.
Ik denk dat het toch te maken heeft met een stukje verbondenheid. Een Noord- en Zuid-Hollander spreken relatief dezelfde taal, terwijl als je dat met iemand uit Brabant vergelijkt het toch een heel stuk anders klinkt. Daarnaast heb je natuurlijk gewoon de Patat/Friet-gordel, dat zal ook meespelen.
pi_122628397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat agressie evengoed voorkomt in het Zuiden en al helemaal met carnaval.
Omdat jij boven de rivieren woont is dat relevant om te zeggen?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:01:41 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122628413
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:00 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik denk dat het toch te maken heeft met een stukje verbondenheid. Een Noord- en Zuid-Hollander spreken relatief dezelfde taal, terwijl als je dat met iemand uit Brabant vergelijkt het toch een heel stuk anders klinkt. Daarnaast heb je natuurlijk gewoon de Patat/Friet-gordel, dat zal ook meespelen.
In haast elk land komt de venijn voor tussen noordelingen en zuiderlingen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_122628426
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]


[..]

Dat klopt ook wel en deels hebben we dat natuurlijk ook aan de geschiedenis te danken - de afscheiding toen door de 80 jarige oorlog, gebieden onder de rivieren destijds de generaliteitslanden genoemd.
Maar als je er rationeel naar kijkt is het natuurlijk eigenlijk heel raar die onderlinge nijd.
Komt omdat dat volk uit de randstad zich altijd zo superieur voelt tov andere delen van het land.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122628430
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In haast elk land komt de venijn voor tussen noordelingen en zuiderlingen.
Ook dat, of west en oost. Gezonde competitie.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:04:50 #50
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122628476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Komt omdat dat volk uit de randstad zich altijd zo superieur voelt tov andere delen van het land.
Zijn we ook ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')