abonnement Unibet Coolblue
pi_123992923
En en en kijk jij dan daadwerkelijk in de AT of in de nieuwe topics?

Ik was gister ook zo verveeld dat ik KPD in ben gedoken. Was lang gelee. Niks gemist.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_123993095
Goh geen idee. Ik geloof dat ik door een ander topic in de hele FB-hoepla terecht kwam. Ik gebruik eigenlijk nooit Nieuwe topics, altijd AT.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 13 maart 2013 @ 08:04:14 #228
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_123993148
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Als het dat soort futiliteiten zijn, vind ik t zonde als je je erdoor laat tegenhouden. Klinkt alsof je familie vooral houdt van hetero's (/heterogedrag). Nou, dat was ze toch al niet.

Ga in therapie, schud hun last van je af en geniet van je bouwvakker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze is wel leuk O+

[ Bericht 17% gewijzigd door LizzyAdam op 13-03-2013 13:52:15 ]
Lesbosapiens
  woensdag 13 maart 2013 @ 08:05:44 #229
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_123993170
Trouwens, dat KPD, is dat wat? Nooit toestemming gevraagd.
Lesbosapiens
pi_123993180
Sorry Lizzy, maar dan lijkt me de vraag kies je voor jezelf of kies je voor je familie?

En ik kan er maar slecht tegen mensen die het vervelend vinden op een forum niet tot semigeinformeerde meningen over zich heen te krijgen. Sorry :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 13 maart 2013 @ 08:15:25 #231
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_123993286
Dat mag. Maar ik vind zeggen dat iemand in therapie moet wel hard. Dat is gewoon zeggen 'er is wat mis met je' Ik ben niet gekwetst ofzo, ik vind het alleen niet iets dat je er zo uit plempt, eerlijk gezegd.
Lesbosapiens
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:20:26 #232
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_123994387
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik kan er maar slecht tegen mensen die het vervelend vinden op een forum niet tot semigeinformeerde meningen over zich heen te krijgen. Sorry :*
Ik heb bovenstaande zin écht meerdere keren en op verschillende manieren gelezen, maar ik snap er geen drol van. Ligt het aan mij, of is het een gekke zin?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_123994391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:15 schreef LizzyAdam het volgende:
Dat mag. Maar ik vind zeggen dat iemand in therapie moet wel hard. Dat is gewoon zeggen 'er is wat mis met je' Ik ben niet gekwetst ofzo, ik vind het alleen niet iets dat je er zo uit plempt, eerlijk gezegd.
Dat vind jij zeggen er is wat mis met je.

Ik vind dat zeggen er is wat mis met je systeem (familieverhoudingen in dit geval), laat iemand je helpen er op een voor jou zo min mogelijk belastende manier mee om te gaan.
Als ik je naar de huisarts stuur met een ontstekende splinter vind je dat ook niet kwetsend neem ik aan. Dat is voor mij een pot nat.

En idd wat DP zegt. Als je heel genuanceerde reacties wil, waar alles in wordt meegenomen, moet je eerst je hele levensverhaal posten. Vast ook niet echt de bedoeling. Mag wel hoor :Y

Dan zal ik geheel verantwoord met al mijn psychologenkennis reageren :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:21:17 #234
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_123994410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag van jou wel een paar :o posts voorbij komen, topics waren al gesloten en was sowieso niet de juiste plaats om er op in te gaan, maar toch alsnog een :* d'r op
Thnx love :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_123994422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb bovenstaande zin écht meerdere keren en op verschillende manieren gelezen, maar ik snap er geen drol van. Ligt het aan mij, of is het een gekke zin?
Allebei.
Ik lees erin als je maar het halve verhaal vertelt, moet je ook halfgeinformeerde dus ongenuanceerde reacties verwachten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_123994450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:05 schreef LizzyAdam het volgende:
Trouwens, dat KPD, is dat wat? Nooit toestemming gevraagd.
Ik zou t niet missen als ik het niet had.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:34:48 #237
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_123994762
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:21 schreef Vanyel het volgende:
Allebei.
Ik lees erin als je maar het halve verhaal vertelt, moet je ook halfgeinformeerde dus ongenuanceerde reacties verwachten.
Ow ja... ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:15 schreef LizzyAdam het volgende:
Dat mag. Maar ik vind zeggen dat iemand in therapie moet wel hard. Dat is gewoon zeggen 'er is wat mis met je'
Het is maar net hoe je 'er is wat mis met je' definieert. Ik dacht zo'n beetje het zelfde als Vanyel toen ik je post las: ik snap best dat het vervelend is als je het idee hebt dat je familie je vriendin niet zo leuk zal vinden, maar als dat a) is om de manier waarop ze zit en haar biertje open maakt en b) jij je daardoor laat tegenhouden, dan is dat best iets wat ik zou omschrijven als 'mis'. Maar daarmee bedoel ik niet LA is ziek in heur hoofd en moet zich laten nakijken :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_123994982
Bootwerkers zijn de beste. Ik zeg doen. Laat die ouders van je maar wiebelen.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:50:58 #239
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_124003556
Gaat niet zo zeer om ouders dit keer ;) en misschien heb en jullie ook wel gewoon gelijk, t kwam een beetje hard aan, thats all.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lesbosapiens
pi_124005641
:*

Voor mij zou dat dusdanig onacceptabel zijn dat ik van tevoren al zou aangeven dat ik bij dat soort kleutergedrag acuut zou vertrekken.
Als je wil dat ik er ben, zorg je ook maar dat ik me welkom voel en gedraag je je fatsoenlijk t.o.v. mijn gasten
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:37:18 #241
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_124010268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Vanyel het volgende:
:*

Voor mij zou dat dusdanig onacceptabel zijn dat ik van tevoren al zou aangeven dat ik bij dat soort kleutergedrag acuut zou vertrekken.
Als je wil dat ik er ben, zorg je ook maar dat ik me welkom voel en gedraag je je fatsoenlijk t.o.v. mijn gasten
Eens met dit.

En het zal de dramaqueen in me zijn, maar ergens lijkt me de kans om dramatisch weg te stormen met zo'n statement wel een mooi moment :@. Ik beeldde me ook vaak in dat mijn grootvader zich negatief over mij of homo's zou utilaten of zou laten blijken dat ik niet welkom was en dat ik dan heel dramatisch een standpunt kon innemen en weg kon gaan en eisen dat mijn ouders meegaan enzo, maar ik overdrgijf en dit is nooit gebeurd en mijn opa geeft me helemaal geen onwelkom gevoel en hij heeft er ook geen problemen meer mee :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:37:48 #242
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_124010295
Minus de typefouten.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:43:28 #243
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_124010603
:P heerlijke dramatische storm-out en dan buiten staan en je realiseren dat je een uur lopen van het station af zit. Dus met hangende pootjes weer naarbinnen om te vragen of iemand je naar het station wil brengen. WANT EEN FUCKING UUR LOPEN IS TE FUCKING KOUD!

Vrijdag komt er een Kosovaarse meneer op mn werk met me praten over ons project, hij wil ook zo iets in Kosovo opzetten. vet fakking tof voor de kosovaarse hommo's!
Lesbosapiens
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:20:26 #244
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_124012244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou GM is een programmeerwonder die zich belangeloos inzette voor Fok en er jaren en jaren lustig op los programmeerde en ons onder andere het DM systeem bracht (wat natuurlijk geniaal is, al is het wel een beetje 1.0 dat de DM's niet in conversaties worden opgeslagen, maar dat geheel terzijde) en in al die jaren nam GM de hele code onder zijn kundige handen en toen zei hij van ja hee maar leuk en aardig allemaal dat ik dit zo voor niks en belangeloos zit te doen maar eigenlijk doe ik dit niet voor niets en belangeloos maar voor het voortbestaan van fok want ik houd van fok en toen zei hij tegen danny hee jooh danny ik wil dat mijn code niet doorverkocht kan worden zonder mijn instemming oid of ik wil dat de code in een stichting gaat die niet verkocht mag worden of god weet wat precies maar toen zei danny ja leuk en aardig, maar dan gaat mijn gezin dood van de honger dus dat doen we niet en nu hebben ze ruzie en dat is blijkbaar allemaal zo knip en klaar nog niet want copyright recht schijnt allemaal mighty gecompliceerd en shit te zijn deze info of overigens ongeveer een maand ofzo oud want toen verloor ik al snel mijn interesse in het GMdrama.
Ha, bedankt, dat had ik ook gemist.

Wel sneu voor GlowMouse, en ik denk dat de ontwikkeling van Fok! nu een stuk trager zal zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:21:42 #245
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_124012314
Waar is Lezzer eigenlijk?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:10:48 #246
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_124016726
Iets met roken en Fietsje die een bosmongool is.
Lesbosapiens
pi_124018268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef LizzyAdam het volgende:
:P heerlijke dramatische storm-out en dan buiten staan en je realiseren dat je een uur lopen van het station af zit. Dus met hangende pootjes weer naarbinnen om te vragen of iemand je naar het station wil brengen. WANT EEN FUCKING UUR LOPEN IS TE FUCKING KOUD!

Dan belde ik een taxi, pakte de bus of regelde vooraf een huurauto.
Of, waarschijnlijker in mijn geval, ik ging gewoon niet meer (met mijn piloot of bouwvakker).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_124020114
Oh of ik deed het in de echte lente. Ook een goed idee :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:06:24 #249
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_124020244
de nacht van donderdag op vrijdag wordt het 's nachts -10°C in Wuustwezel :|W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:42:12 #250
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_124031353
-10. brrrr. vorige week zat ik nog een pilsje te drinken in de zon bij +14!
Lesbosapiens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')