abonnement Unibet Coolblue
pi_129372502
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:52 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jezus christus zeg.
Ik ben helemaal vanuit de randstad voor mijn vriendin naar Zwolle gekomen maar
Sjezus, wat een irritante straatverkopers verspreid over de hele winkelstraat zeg..

''Hee jouw heb ik nodig'' dat meisje wilt me gelijk een hand geven zodat ze denk dat ik wel ff luister

dus ik zeg pleurestraal een tyfeseind op joh, en je zag aan haar gezicht dat ze schok haha!
Dat zijn ze natuurlijk niet gewend daar ver voorbij de veluwse bossen

En 10 seconder later weer een, godverredomme zei ik, en toen ging hij ook gelijk weer weg.

In Rotterdam zijn ze veel brutaler, en blijven ze achter je aan lopen, en dat moet je echt boos worden, dus daarom die taal gelijk, maar hier gaan ze gelijk van je weg als je zegt ''godveredomme'' of ''weg'' dus hou me ff in hier :P

Alleen het klote in Zwolle is dat er heel veel van dat soort types zo staan te verkopen, ik word zo geirriteerd dat ik gelijk niet meer kan genieten van de mooie stad, als jullie de binnenstad aantrekkelijk voor mensen willen houden zou ik zeggen dat er max maar 2 van die gasten daar mogen verkopen en niet een stuk of 7
Ze niet aankijken werkt ook gewoon....
pi_129458660
Ohw nee hey, ik begin de dochter van de buurvrouw nogal leuk te vinden :') Ze gaat ook wel eens met de trein dus kom der af en toe wel tegen als ik na het werk loop.

Of gewoon buiten natuurlijk :P
Eerder was het altijd klussen weer na huis maja nu woon ik der, kom je wat vaker de deur uit.
Ik zwaai naar dieren.
pi_129460165
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 03:33 schreef Geerd het volgende:
Ohw nee hey, ik begin de dochter van de buurvrouw nogal leuk te vinden :') Ze gaat ook wel eens met de trein dus kom der af en toe wel tegen als ik na het werk loop.

Of gewoon buiten natuurlijk :P
Eerder was het altijd klussen weer na huis maja nu woon ik der, kom je wat vaker de deur uit.
Zou ik niet aan beginnen, anders heb je straks je schoonmoeder naast je wonen. :')

Of nog erger: je ex... :X

[ Bericht 3% gewijzigd door swollywood op 29-07-2013 08:52:51 ]
pi_129468700
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:45 schreef swollywood het volgende:

[..]

Zou ik niet aan beginnen, anders heb je straks je schoonmoeder naast je wonen. :')

Of nog erger: je ex... :X
Ja pcies dacht ik ook al aan idd. Schoonmoeders om de dag op de koffie _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_129470854
En mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest. Waarom zou je je nu al opwinden over het feit dat je eventueel naast je schoonmoeder woont? Of denk je dat die dochter graag pal naast haar moeder gaat wonen?

Stel dat het écht iets wordt tussen jullie, dan kun je toch ergens anders gaan wonen? :?
pi_129471007
quote:
15s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:18 schreef Boldface het volgende:
En mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest. Waarom zou je je nu al opwinden over het feit dat je eventueel naast je schoonmoeder woont? Of denk je dat die dochter graag pal naast haar moeder gaat wonen?

Stel dat het écht iets wordt tussen jullie, dan kun je toch ergens anders gaan wonen? :?
Hehe echt hey, weet niet eens of ze single is, nee verhuizen geen denken aan 5 min lopen van het werk nu :P
En woon er nog geen 3 maand hahaha
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:06:05 #232
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_129472430
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hehe echt hey, weet niet eens of ze single is, nee verhuizen geen denken aan 5 min lopen van het werk nu :P
En woon er nog geen 3 maand hahaha
Plas haar in de bips, dan kom je er snel genoeg achter of ze van je gediend is.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_129472566
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:06 schreef beelz het volgende:

[..]

Plas haar in de bips, dan kom je er snel genoeg achter of ze van je gediend is.
Dat is een goeden tip !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_129489682
Zwolse meldt :W

Woon hier inmiddels alweer meer dan 5 jaar, tijd gaat hard :D Nu nog op m'n studentenkamertje, maar ondertussen hard op zoek naar een huurappartementje.
Live for now, forget forever
pi_129489833
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:16 schreef Vogeltje88 het volgende:
Zwolse meldt :W

Woon hier inmiddels alweer meer dan 5 jaar, tijd gaat hard :D Nu nog op m'n studentenkamertje, maar ondertussen hard op zoek naar een huurappartementje.
Ruimte zat over :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_129490386
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ruimte zat over :P
Ruimte zat? Waar? :P
Live for now, forget forever
pi_129490734
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:31 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Ruimte zat? Waar? :P
Assendorp :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_129490893
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Assendorp :P
Woon ik al :P Maar vertel :+
Live for now, forget forever
pi_129491074
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:42 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Woon ik al :P Maar vertel :+
Ohw oke weet niet wat je gewend bent?
Ik zwaai naar dieren.
pi_129531654
Gezocht: huurwoning in Zwolle!

Een goede vriendin van me is net gescheiden en nu dringend op zoek naar een huurwoning in het mooie Zwolle. Liefst niet duurder dan 400 euro kale huur. Ze heeft een dochtertje. Het is wel zo fijn als die haar eigen kamertje heeft. Mocht iemand iets weten - dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt! ^O^
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_129531735
quote:
4s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:24 schreef Apotheose het volgende:
Gezocht: huurwoning in Zwolle!

Een goede vriendin van me is net gescheiden en nu dringend op zoek naar een huurwoning in het mooie Zwolle. Liefst niet duurder dan 400 euro kale huur. Ze heeft een dochtertje. Het is wel zo fijn als die haar eigen kamertje heeft. Mocht iemand iets weten - dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt! ^O^
Met ¤ 400,- kale huur kom je niet ver op de particuliere markt, hooguit op kamers.

http://www.jaap.nl/huurhu(...)rijssel/zwolle/0-400

En bij sociale woningbouw sta je de eerste paar jaren wel op een wachtlijst...

[ Bericht 7% gewijzigd door swollywood op 31-07-2013 01:33:57 ]
pi_129533377
Je kunt het proberen via de gemeente, of leger des heils.

Maar die zullen eerst zeggen dat je het moet proberen bij familie/vrienden.

En spoedwoningen...
  woensdag 31 juli 2013 @ 07:34:15 #243
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_129533501
Of anti-kraak in Dieze, komt nu veel leeg te staan.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_129535014
Thx voor tips! Op spoedwoningen reageert ze al elke dag. :) Die jaap.nl lijkt me wel interessant.! En anti kraak...? Heb je dan wel zekerheid van hoe lang je er kunt wonen?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_129541910
je wacht je de golera in Zwolle maar das overal zo man ook in Dordrecht als je echt snel ergens wil wonen kan je tegenworodig alleen terecht op de antillen

Hee maar ik heb een vraag is er nog ergens een goeie garage in Zwolle voor mijn auto, een betrouwbare en niet al te duur?
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:52:40 #246
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_129546548
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef Apotheose het volgende:
Thx voor tips! Op spoedwoningen reageert ze al elke dag. :) Die jaap.nl lijkt me wel interessant.! En anti kraak...? Heb je dan wel zekerheid van hoe lang je er kunt wonen?
Nee geen enkele zekerheid bij anti-kraak maar vanuit daar kan ze weer verder zoeken. Als ze echt snel weg wil is het een optie.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:57:33 #247
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_129550681
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
je wacht je de golera in Zwolle maar das overal zo man ook in Dordrecht als je echt snel ergens wil wonen kan je tegenworodig alleen terecht op de antillen

Hee maar ik heb een vraag is er nog ergens een goeie garage in Zwolle voor mijn auto, een betrouwbare en niet al te duur?
Ik heb goede ervaringen met JMR Vakgarage aan de Floresstraat.
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:24:18 #248
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_129555199
quote:
4s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:24 schreef Apotheose het volgende:
Gezocht: huurwoning in Zwolle!

Een goede vriendin van me is net gescheiden en nu dringend op zoek naar een huurwoning in het mooie Zwolle. Liefst niet duurder dan 400 euro kale huur. Ze heeft een dochtertje. Het is wel zo fijn als die haar eigen kamertje heeft. Mocht iemand iets weten - dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt! ^O^
Ja hallo ben je net te laat :( :P
:')
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:26:26 #249
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_129555293
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:52 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jezus christus zeg.
Ik ben helemaal vanuit de randstad voor mijn vriendin naar Zwolle gekomen maar
Sjezus, wat een irritante straatverkopers verspreid over de hele winkelstraat zeg..

''Hee jouw heb ik nodig'' dat meisje wilt me gelijk een hand geven zodat ze denk dat ik wel ff luister

dus ik zeg pleurestraal een tyfeseind op joh, en je zag aan haar gezicht dat ze schok haha!
Dat zijn ze natuurlijk niet gewend daar ver voorbij de veluwse bossen

En 10 seconder later weer een, godverredomme zei ik, en toen ging hij ook gelijk weer weg.

In Rotterdam zijn ze veel brutaler, en blijven ze achter je aan lopen, en dat moet je echt boos worden, dus daarom die taal gelijk, maar hier gaan ze gelijk van je weg als je zegt ''godveredomme'' of ''weg'' dus hou me ff in hier :P

Alleen het klote in Zwolle is dat er heel veel van dat soort types zo staan te verkopen, ik word zo geirriteerd dat ik gelijk niet meer kan genieten van de mooie stad, als jullie de binnenstad aantrekkelijk voor mensen willen houden zou ik zeggen dat er max maar 2 van die gasten daar mogen verkopen en niet een stuk of 7
Een 'nee' doet het altijd bij mij. Gelijk gaan schelden :') Die mensen doen ook maar hun werk
:')
pi_129557616
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
je wacht je de golera in Zwolle maar das overal zo man ook in Dordrecht als je echt snel ergens wil wonen kan je tegenworodig alleen terecht op de antillen

Hee maar ik heb een vraag is er nog ergens een goeie garage in Zwolle voor mijn auto, een betrouwbare en niet al te duur?
Ik ga altijd naar Autogarage Zwolle, is goedkoop en goed.
Doet zelf geen APK, maar kan hem wel laten voorkeuren, daarna fixt ie wat er gefixt moet worden en dan laat ie hem keuren.
En je mag bij hem ook zelf vervangende onderdelen meenemen, heb bij mijn vorige auto via internet een andere einddemper gekocht en die heeft hij er voor 30 euro onder gezet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')