abonnement Unibet Coolblue
pi_123142380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
niet de enige users in KLB. Het is voor jullie natuurlijk hartstikke grappig om steeds iets religieus te zoeken om over te klagen en al die mensen te ergeren, maar daar werk ik niet aan mee. Soms gaat er dus een topic dicht, soms blijft het open. En uiteindelijk is niemand tevreden
Topics blijven natuurlijk open bij gratie van de moderators, zo heeft het altijd gewerkt. Wat jammer is dat je een topic afdoet als trolltopic en dat je niet de moeite neemt om het in goede banen te leiden. Dat laatste, daar heb ik een probleem mee.

Overigens heb ik nog geen religietopic op niveau gezien sinds ik weer terug ben, maar dat kan ook aan mij liggen.
"Those unforgettable days, for them I live"
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 20 februari 2013 @ 23:27:59 #127
206731 Mortaxx
Doomer
pi_123142579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef zquing het volgende:

[..]

Topics blijven natuurlijk open bij gratie van de moderators, zo heeft het altijd gewerkt. Wat jammer is dat je een topic afdoet als trolltopic en dat je niet de moeite neemt om het in goede banen te leiden. Dat laatste, daar heb ik een probleem mee.

Overigens heb ik nog geen religietopic op niveau gezien sinds ik weer terug ben, maar dat kan ook aan mij liggen.
Een trolltopic in goede banen leiden? Als je een serieuze discussie wilt moet je naar F&L, dat weet je best.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:28:36 #128
351780 Piye
King of Kush
pi_123142615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lees mijn post nog eens. Als jij daar uit wil halen dat religietopics niet mogen neem ik je terecht niet serieus.

KLB komt om in de religietopics waar jullie over alle onderdelen van facetten van het geloof kunnen praten. Jullie zijn niet de enige users in KLB. Het is voor jullie natuurlijk hartstikke grappig om steeds iets religieus te zoeken om over te klagen en al die mensen te ergeren, maar daar werk ik niet aan mee. Soms gaat er dus een topic dicht, soms blijft het open. En uiteindelijk is niemand tevreden :)
Gast je sluit 1 van de weinige religietopics waarin nog een hint van een serieuze discussie zit en dan ga je roepen dat het is omdat het blijkbaar erg grappig is om mensen te ergeren. :')

Maar ik zie het alweer. Het is nu ook modbeleid dat serieuze discussies niet in KLB horen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123142648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Een trolltopic in goede banen leiden? Als je een serieuze discussie wilt moet je naar F&L, dat weet je best.
Het is zeer zeker geen trolltopic en KLB is wel de locatie voor een inhoudelijke doch luchtige discussie.
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_123142861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:28 schreef Piye het volgende:

[..]

Gast je sluit 1 van de weinige religietopics waarin nog een hint van een serieuze discussie zit en dan ga je roepen dat het is omdat het blijkbaar erg grappig is om mensen te ergeren. :')

Maar ik zie het alweer. Het is nu ook modbeleid dat serieuze discussies niet in KLB horen.
Klote modebeleid. :') Mortaxx is gewoon te happig met slotjes.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:29 schreef zquing het volgende:

[..]

Het is zeer zeker geen trolltopic en KLB is wel de locatie voor een inhoudelijke doch luchtige discussie.
Klopt inhoudelijke discussies blijven vaak open in klb. Dan word ook niet gezegd ga naar f en l. Ook voetbal topics blijvne open terwijl er een VBL subforum is.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 23:34:09 ]
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2013 @ 23:35:01 #131
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_123142927
Argo kap eens met je slowchat en gezuig hier
Are you fokking to me?
pi_123143209
quote:
8s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:35 schreef Marie30 het volgende:
Argo kap eens met je slowchat en gezuig hier
Ik geef mijn mening, mag dat niet. Verder weet ik het goed gemaakt, gooi een religieus topic van mij dicht. En laat die van Zquinq open. Prima toch? Dan zijn er niet teveel religieuze topics en gaat een terecht topic open.

Overigens moet je ook tegen kritiek kunnen Marie....

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 23:41:22 ]
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2013 @ 23:43:57 #133
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_123143320
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening, mag dat niet. Verder weet ik het goed gemaakt, gooi een religieus topic van mij dicht. En laat die van Zquinq open. Prima toch? Dan zijn er niet teveel religieuze topics en gaat een terecht topic open.

Overigens moet je ook tegen kritiek kunnen Marie....
Argo, ik heb niets met deze kwestie te maken; andere mod. Dus ik gooi dat niet open.

Wat ik wel weet is: dat er al ontzettend veel topics getolereerd worden van jou, wees dan dankbaar en kom onze feedback niet vervuilen met je onzin continu, want dat is het. Kritiek is iets anders.

Verder ga ik hier niet meer op in.
Are you fokking to me?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 21 februari 2013 @ 00:18:24 #134
206731 Mortaxx
Doomer
pi_123145032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:29 schreef zquing het volgende:

[..]

Het is zeer zeker geen trolltopic en KLB is wel de locatie voor een inhoudelijke doch luchtige discussie.
En die zijn er genoeg. Dit topic leent zich daar niet voor. Natuurlijk vind jij het geen trolltopic maar, niet meer mogen geloven, borderline extremistisch atheisme is de norm, men aanvaard niet dat er meer is in het leven? Oh en fundamentalistische vragen natuurlijk. Op welke manier moet dit een normale discussie worden? Het is er op geschreven om bagger en bashen uit te lokken

Oftewel, de aarde is plat en alle reacties die hier niet serieus op in gaan moeten weg :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_123149448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En die zijn er genoeg. Dit topic leent zich daar niet voor. Natuurlijk vind jij het geen trolltopic maar, niet meer mogen geloven, borderline extremistisch atheisme is de norm, men aanvaard niet dat er meer is in het leven? Oh en fundamentalistische vragen natuurlijk. Op welke manier moet dit een normale discussie worden? Het is er op geschreven om bagger en bashen uit te lokken

Oftewel, de aarde is plat en alle reacties die hier niet serieus op in gaan moeten weg :')
Mag de heersende mening niet meer benoemd worden? Ik claim nergens de waarheid te hebben. Het enige wat weg mocht wat mij betreft was de pure offtopic bagger, aangezien er blijkbaar ook users waren welke wel enigzins normaal konden reageren.

Het is echt niet zo zwart wit zoals jij het ziet hoor :*
"Those unforgettable days, for them I live"
  Forum Admin donderdag 21 februari 2013 @ 07:08:23 #136
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_123149516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 06:50 schreef zquing het volgende:

[..]

Mag de heersende mening niet meer benoemd worden? Ik claim nergens de waarheid te hebben. Het enige wat weg mocht wat mij betreft was de pure offtopic bagger, aangezien er blijkbaar ook users waren welke wel enigzins normaal konden reageren.

Het is echt niet zo zwart wit zoals jij het ziet hoor :*
Aai kusje kroel hoor
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_123156683
quote:
Dit topic gaat voorlopig op slot, als beginnend MOD weet ik niet precies wat ik hiermee aan moet.
Goede beslissing, goede motivatie!
Toppie!
pi_123157278
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:33 schreef zovty het volgende:

[..]

Goede beslissing, goede motivatie!
Toppie!
Thanks, maar de complimenten mogen vooral naar een oplettende user die mij erop gewezen heeft :)
pi_123172713
Waarom moet ik altijd boeken gaan schrijven in de OP voordat men mij serieus neemt?

hierbij: een klacht
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:41:46 #140
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_123172851
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef forum_user het volgende:
Waarom moet ik altijd boeken gaan schrijven in de OP voordat men mij serieus neemt?

hierbij: een klacht
Ik heb jouw posthistorie eens even bekeken - want het is ook deels afhankelijk van het topic, een topic met één zinnetje is niet per definitie een kuttopic, vaak wel maar zeker niet altijd - en mijn avondeten kwam ervan omhoog. Als jij je hersenscheten perse op het internet wil gooien maak je maar een blog aan of zo.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_123173248
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik heb jouw posthistorie eens even bekeken - want het is ook deels afhankelijk van het topic, een topic met één zinnetje is niet per definitie een kuttopic, vaak wel maar zeker niet altijd - en mijn avondeten kwam ervan omhoog. Als jij je hersenscheten perse op het internet wil gooien maak je maar een blog aan of zo.
Het zijn geen hersenscheten maar eerder, omdat men, de discussie niet op gang weet te brengen, en het topic te handhaven, mij graag de schuld geeft.

Terwijl het eerder aan de reageerders ligt dat ze niet lang en fatsoenlijk reageren maar steeds met oneliners komen.

Als men discussie wil, krijgt men discussie.
Als men een slot wil, krijgt men een slot.

Het lijkt me eerder zo dat men vanuit dat laatste gaat als standpunt en dat dát het topic vroegtijdig aan zijn eind helpt.
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:54:20 #142
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_123173399
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:50 schreef forum_user het volgende:

[..]

Het zijn geen hersenscheten maar eerder, omdat men, de discussie niet op gang weet te brengen, en het topic te handhaven, mij graag de schuld geeft.

Terwijl het eerder aan de reageerders ligt dat ze niet lang en fatsoenlijk reageren maar steeds met oneliners komen
.

Als men discussie wil, krijgt men discussie.
Als men een slot wil, krijgt men een slot.

Het lijkt me eerder zo dat men vanuit dat laatste gaat als standpunt en dat dát het topic vroegtijdig aan zijn eind helpt.

Als een topic al met een oneliner begint, of nou ja, zelfs minder dan een onliner (zie jouw topic over geen geld hebben) tja, dan kun je ook geen betogen van users zelf verwachten. Logisch dus.

Jij helpt het topic al aan zijn eind door gewoon een hersenscheet als 'tering, ik heb geen geld' te plaatsen dat door moet gaan voor een topic. En nee, dat geeft geen discussie.

Gewoon wat moeite er in steken en heb je daar geen zin in open je geen topic. Simpel.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  Forum Admin donderdag 21 februari 2013 @ 20:51:14 #143
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_123176219
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef forum_user het volgende:
Waarom moet ik altijd boeken gaan schrijven in de OP voordat men mij serieus neemt?

hierbij: een klacht
Ik vermoed dat met een boekwerk je ook niet serieus genomen wordt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 03:56:23 #144
288172 pokerstars
ja, lastig.....
pi_123193163
Kan dit naar onz ?
KLB / Wacht even! WAT!
"Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
  Forum Admin vrijdag 22 februari 2013 @ 04:38:31 #145
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_123193229
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 03:56 schreef pokerstars het volgende:
Kan dit naar onz ?
KLB / Wacht even! WAT!
nee
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_123209241
Ik weet dat de mod's waarschijnlijk een goede reden hebben gehad voor hun keuze, en wil dus ook niemand beledigen ofzo, maar ik maak me een beetje zorgen over de ban van Argo. Ervan uitgaande dat alles wat hij de KLB opslingerd klopt, en hij geen troll is, denk ik dat dit forum de enige uitlaatklep heeft die hij in z'n eenzame leven heeft. Nu snap ik dat als hij voor overlast/irritatie zorgt daar wat aan gedaan moet worden, maar kan hij niet nog een kans krijgen?

Ik maak me oprecht een beetje zorgen om hem ;(
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:10:57 #147
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_123209302
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:09 schreef CristinaYang het volgende:
Ik weet dat de mod's waarschijnlijk een goede reden hebben gehad voor hun keuze, en wil dus ook niemand beledigen ofzo, maar ik maak me een beetje zorgen over de ban van Argo. Ervan uitgaande dat alles wat hij de KLB opslingerd klopt, en hij geen troll is, denk ik dat dit forum de enige uitlaatklep heeft die hij in z'n eenzame leven heeft. Nu snap ik dat als hij voor overlast/irritatie zorgt daar wat aan gedaan moet worden, maar kan hij niet nog een kans krijgen?

Ik maak me oprecht een beetje zorgen om hem ;(
Lekker laten zo :) ff rust :) is gewoon terecht.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_123209541
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Lekker laten zo :) ff rust :) is gewoon terecht.
Ik snap ook wel dat het te veel topics werden, en dat mensen zich gingen irriteren. Dat er dus verandering moet komen snap ik absoluut. Maar ik ben gewoon een beetje bang dat hij nog verder vereenzaamd. En hij had ook wel zinnige dingen in te brengen! Kan er niet gewoon een gesprek gehouden worden met hem, een soort intervention ofzo? Dat er afspraken gemaakt worden over wat hij wel en niet mag openen?
pi_123209576
Vereenzamen? :) Is toch een en al fake wat hij doet.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:18:14 #150
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_123209604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:16 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat het te veel topics werden, en dat mensen zich gingen irriteren. Dat er dus verandering moet komen snap ik absoluut. Maar ik ben gewoon een beetje bang dat hij nog verder vereenzaamd. En hij had ook wel zinnige dingen in te brengen! Kan er niet gewoon een gesprek gehouden worden met hem, een soort intervention ofzo? Dat er afspraken gemaakt worden over wat hij wel en niet mag openen?
Asjeblieft zeg.. hij is gewoon een troll joh :') dat je zo meeleeft met zulke gekken :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')