abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122396338
Op welke internetsites kan ik bijbanen vinden voor in het weekend in mijn stad? Want ik zoek me rot op Google, maar ik kom steeds oude vacatures tegen van bijvoorbeeld 18 dagen geleden, welke al gevuld zijn. En ik kom nauwelijks vacatures tegen die aansluiten aan mijn eisen (zelfde stad, weekendbaan). Overigens nog niet eerder een bijbaan gehad en ben 17 jaar oud. :)
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:32:03 #2
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_122396608
indeed.nl is een goeie site die ik gebruikt heb toen ik werkloos was.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_122396671
wat voor werk zoek je?
je kunt ook direct (open) sollicitaties sturen naar bedrijven
en bedrijven hebben soms op hun eigen website ook vacatures staan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_122397159
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor werk zoek je?
je kunt ook direct (open) sollicitaties sturen naar bedrijven
en bedrijven hebben soms op hun eigen website ook vacatures staan
Heb geen bepaalde eisen. Zolang het maar geen Macdonalds of Burgerking is. Hou daar niet zo van. :P

Op de vacaturepaginas van bepaalde supermarktketens zie ik ook geen vacatures staan die zich dichtbij plaatsvinden bij mijn woonplaats.
pi_122398603
Cammen kan voor geld.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_122398635
man of vrouw?
pi_122410405
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef Gekkebobo het volgende:
man of vrouw?
Man.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:19:04 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_122412180
Deze is een hele goede

https://www.zoekbijbaan.nl
pi_122412376
Gewoon lang supermarkten en winkels lopen. Niet alle vacatures zijn online te vinden.
Eerst denken, dan typen
pi_122417722
Kom van die zolderkamer af en ga het vragen bij winkels. XX
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122421179
Studentenwerk.nl en Trovit
pi_122421318
hotnetworkz.com !
  zondag 3 februari 2013 @ 17:05:15 #13
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_122423929
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:24 schreef Piger het volgende:
Gewoon lang supermarkten en winkels lopen. Niet alle vacatures zijn online te vinden.
Vooral niet voor bijbaantjes...horeca kan je gewoon in de zaak zelf vragen :)
pi_122424056
ER IS GEEN WERK MENSEN, DE HELE ECONOMIE IS NAAR DE KK EN DE OVERHEID GEEFT GEEN KKFUCK OM JONGEREN!!!!!!!!
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  zondag 3 februari 2013 @ 17:38:28 #15
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_122425550
Er is werk zat...je moet alleen niet kieskeurig zijn
pi_122437757
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:01 schreef wieksel het volgende:
Studentenwerk.nl en Trovit
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef LPFAN het volgende:
indeed.nl is een goeie site die ik gebruikt heb toen ik werkloos was.
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:19 schreef Hexagon het volgende:
Deze is een hele goede

https://www.zoekbijbaan.nl
Bedankt! Ik zal er zeker naar kijken. Als jullie meerdere van dit soort vacaturesites kennen, waarbij bijbanen te vinden zijn, hoor ik het graag! :D
  maandag 4 februari 2013 @ 14:55:42 #17
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_122464463
Het is vaak beter om even langs te lopen bij uitzendbureaus of werkgevers (supermarkten/Horeca). Als ze je hebben gezien en met je hebben gepraat zullen ze je sneller herinneren en weer contact met je opnemen. Als je echt werk ervan wil maken leg je er niet bij neer als je niet meteen iets hoort maar laat weer iets van je horen. Dit laat zien dat je gemotiveerd bent.
Wat doe ik hier?
pi_122482076
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef tdrone het volgende:
Het is vaak beter om even langs te lopen bij uitzendbureaus of werkgevers (supermarkten/Horeca). Als ze je hebben gezien en met je hebben gepraat zullen ze je sneller herinneren en weer contact met je opnemen. Als je echt werk ervan wil maken leg je er niet bij neer als je niet meteen iets hoort maar laat weer iets van je horen. Dit laat zien dat je gemotiveerd bent.
Al langs geweest bij verschillende bedrijven. In totaal bij ongeveer 20 bedrijven gesolliciteerd. Daaronder valt ook 'langs gaan en cv afgeven' en via internet solliciteren.

Bij de bedrijven waar ik langs ben geweest heb ik niks van gehoord en bij de bedrijven waar ik via internet sollicteer, ontvang ik telkens een soortgelijke mail: 'Andere kandidaten sluiten beter aan..' of 'Gebrek aan ervaring'.

Maar ik moet toch ergens beginnen? Misschien is het handig om te vermelden dat ik tot op heden geen bijbaan heb gehad.
pi_122487960
werk.ah.nl
pi_122635512
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:18 schreef acalaca het volgende:
werk.ah.nl
Moet toch verder kijken dan dat.. Heb al daar gesolliciteerd, maar nog geen reactie op gehad. Op de vacaturesites, welke geadviseerd werden in dit topic, lijkt het alsof er geen nieuwe bijbanen komen in mijn betreffende regio..?
pi_122638680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Moet toch verder kijken dan dat.. Heb al daar gesolliciteerd, maar nog geen reactie op gehad. Op de vacaturesites, welke geadviseerd werden in dit topic, lijkt het alsof er geen nieuwe bijbanen komen in mijn betreffende regio..?
Jammer!!! Ben je ook echt langsgegaan?
Toen ik had gesolliciteerd werd ik de volgende dag opgebeld en een week daarna zat ik achter de kassa. Een vriend van mij had hetzelfde, maar dan als vakkenvuller :)
pi_122639904
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:38 schreef acalaca het volgende:

[..]

Jammer!!! Ben je ook echt langsgegaan?
Toen ik had gesolliciteerd werd ik de volgende dag opgebeld en een week daarna zat ik achter de kassa. Een vriend van mij had hetzelfde, maar dan als vakkenvuller :)
Nee langsgegaan niet, maar wel via internet. Dus de link die jij stuurde, maar dat was al drie weken terug. :(
pi_122641793
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Nee langsgegaan niet, maar wel via internet. Dus de link die jij stuurde, maar dat was al drie weken terug. :(
Hmm, ik zou toch proberen langs te gaan! Ik ken mensen die in een supermarkt werken waar ze bijna niet kijken naar de online sollicitaties en ze gewoon op een grote hoop gooien. Als ze je gezicht zien, dan is er een grotere kans dat ze je onthouden. Supermarkten zijn ook gewoon rot, ze hebben nou eenmaal een overvloed aan mensen die voor hun kunnen/willen werken voor een hongerloontje. De doorloop is meestal ook erg hoog, er worden snel mensen ontslagen. Dus als het goed is zou jij ook snel een bijbaantje moeten kunnen krijgen! Zeker nu je pas 17 bent. Volgend jaar zal het wel moeilijker worden denk ik.

Welke regio woon je? In mijn AH zoeken ze nog (dringend) vakkenvullers.
pi_122661259
mijn ervaring is dat het vrij lastig is, ik sta op mailinglists en elke dag komen er dus vacatures in mijn mailbox, maar half nederland krijgt die in zijn inbox dus je vist altijd achter het net
pi_122806956
Toevallig vanavond ook aan het kijken voor een bijbaan, via google kom je wel wat sites tegen waarvan de helft meer uit is om registraties dan om banen aan te bieden. Het is nog niet zo makkelijk om een baantje te vinden als 18 jarige. Dan kom je in supermarkten al niet meer aan de bak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')