Heb geen bepaalde eisen. Zolang het maar geen Macdonalds of Burgerking is. Hou daar niet zo van.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor werk zoek je?
je kunt ook direct (open) sollicitaties sturen naar bedrijven
en bedrijven hebben soms op hun eigen website ook vacatures staan
Vooral niet voor bijbaantjes...horeca kan je gewoon in de zaak zelf vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:24 schreef Piger het volgende:
Gewoon lang supermarkten en winkels lopen. Niet alle vacatures zijn online te vinden.
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef LPFAN het volgende:
indeed.nl is een goeie site die ik gebruikt heb toen ik werkloos was.
Bedankt! Ik zal er zeker naar kijken. Als jullie meerdere van dit soort vacaturesites kennen, waarbij bijbanen te vinden zijn, hoor ik het graag!quote:Op zondag 3 februari 2013 12:19 schreef Hexagon het volgende:
Deze is een hele goede
https://www.zoekbijbaan.nl
Al langs geweest bij verschillende bedrijven. In totaal bij ongeveer 20 bedrijven gesolliciteerd. Daaronder valt ook 'langs gaan en cv afgeven' en via internet solliciteren.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef tdrone het volgende:
Het is vaak beter om even langs te lopen bij uitzendbureaus of werkgevers (supermarkten/Horeca). Als ze je hebben gezien en met je hebben gepraat zullen ze je sneller herinneren en weer contact met je opnemen. Als je echt werk ervan wil maken leg je er niet bij neer als je niet meteen iets hoort maar laat weer iets van je horen. Dit laat zien dat je gemotiveerd bent.
Moet toch verder kijken dan dat.. Heb al daar gesolliciteerd, maar nog geen reactie op gehad. Op de vacaturesites, welke geadviseerd werden in dit topic, lijkt het alsof er geen nieuwe bijbanen komen in mijn betreffende regio..?quote:
Jammer!!! Ben je ook echt langsgegaan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Moet toch verder kijken dan dat.. Heb al daar gesolliciteerd, maar nog geen reactie op gehad. Op de vacaturesites, welke geadviseerd werden in dit topic, lijkt het alsof er geen nieuwe bijbanen komen in mijn betreffende regio..?
Nee langsgegaan niet, maar wel via internet. Dus de link die jij stuurde, maar dat was al drie weken terug.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:38 schreef acalaca het volgende:
[..]
Jammer!!! Ben je ook echt langsgegaan?
Toen ik had gesolliciteerd werd ik de volgende dag opgebeld en een week daarna zat ik achter de kassa. Een vriend van mij had hetzelfde, maar dan als vakkenvuller
Hmm, ik zou toch proberen langs te gaan! Ik ken mensen die in een supermarkt werken waar ze bijna niet kijken naar de online sollicitaties en ze gewoon op een grote hoop gooien. Als ze je gezicht zien, dan is er een grotere kans dat ze je onthouden. Supermarkten zijn ook gewoon rot, ze hebben nou eenmaal een overvloed aan mensen die voor hun kunnen/willen werken voor een hongerloontje. De doorloop is meestal ook erg hoog, er worden snel mensen ontslagen. Dus als het goed is zou jij ook snel een bijbaantje moeten kunnen krijgen! Zeker nu je pas 17 bent. Volgend jaar zal het wel moeilijker worden denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Nee langsgegaan niet, maar wel via internet. Dus de link die jij stuurde, maar dat was al drie weken terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |