abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 februari 2013 @ 20:57:03 #126
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_122436111
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Typische onlogische line-up voor België. Blijf me daar bij alle festivals en feesten in België over verbazen.

En de twee weekenden daarvoor Loudness en Rebirth, plus begin die week Koninginnedag. Ik sla over. Vind het al weer erg genoeg dat ik over twee weekjes bij Reverze weer tussen de EEEEEEEY OOOOOOOOW Belgen moet staan.
Wellicht dit jaar Last World aandoen, die kaarten gaan er regelmatig spotgoedkoop uit (2 voor 20 euro) en het is niet zo heel ver van hier. Eens kijken of het wat is met die Belgen.
pi_122436461
quote:
17s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Wellicht dit jaar Last World aandoen, die kaarten gaan er regelmatig spotgoedkoop uit (2 voor 20 euro) en het is niet zo heel ver van hier. Eens kijken of het wat is met die Belgen.
Oei, wat doe je.. Nu wil ik daar ook naartoe :P.. Via waar gaan die kaarten er zo goedkoop uit? Dan is 't 1,5 uur rijden wel interessant..

Dit is dat ''HEEEYYY HOOOOO'' wat Mascleta bedoeld..


Was er zelf ook bij maar buiten de pit weinig last van gehad.. Was aardig feestje :)..
  zondag 3 februari 2013 @ 21:04:24 #128
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_122436705
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Timmos het volgende:

[..]

Oei, wat doe je.. Nu wil ik daar ook naartoe :P.. Via waar gaan die kaarten er zo goedkoop uit? Dan is 't 1,5 uur rijden wel interessant..

Dit is dat ''HEEEYYY HOOOOO'' wat Mascleta bedoeld..


Was er zelf ook bij maar buiten de pit weinig last van gehad.. Was aardig feestje :)..
Omdat de kaartverkoop daar (de laatste twee jaar in ieder geval) zo dieptriest gaat, gooien ze er regelmatig acties in en krijg je er 2 voor 1 of gaan er een shitload vakantieveilingen op. Regulars zijn 24,50 exl. fee maar wanneer de verkoop begint nog geen idee.
pi_122436824
quote:
17s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Omdat de kaartverkoop daar (de laatste twee jaar in ieder geval) zo dieptriest gaat, gooien ze er regelmatig acties in en krijg je er 2 voor 1 of gaan er een shitload vakantieveilingen op. Regulars zijn 24,50 exl. fee maar wanneer de verkoop begint nog geen idee.
Ah, super.. Ga ik in de gaten houden dan maar.. Ticketpage kon niet laden hier maar het is dus nog niet begonnen, mooizo :).. Voor die 25 p/s is het ook nog goed te doen :D..
pi_122438934
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef mstx het volgende:

[..]

Hij bedoelt die track die in de OP staat :')
Het spijt me.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 3 februari 2013 @ 21:40:13 #131
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_122439468
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het spijt me.
De " :') " was meer omdat dat een matig nummer is in tegenstelling tot de TT ;(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 3 februari 2013 @ 21:41:44 #132
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_122439576
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:06 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ah, super.. Ga ik in de gaten houden dan maar.. Ticketpage kon niet laden hier maar het is dus nog niet begonnen, mooizo :).. Voor die 25 p/s is het ook nog goed te doen :D..
Prijs is inderdaad nog redelijk te doen. Als Lommel al 1,5u rijden is voor je dan is Dominator ook een optie neem ik aan? Is een week later en E3 is nog geen half uur verder.
pi_122440128
quote:
17s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Prijs is inderdaad nog redelijk te doen. Als Lommel al 1,5u rijden is voor je dan is Dominator ook een optie neem ik aan? Is een week later en E3 is nog geen half uur verder.
Laten we eerst nog eens wat data afwachten, Qontinent is er ook nog voor mij en dat is zelfs maar 20 minuten ;).. Maar Dominator staat op het te beslissen lijstje ja :)..
pi_122442868
Zo eindelijk weer wakker :D Echt top feestje gehad kwa setjes goed vermaakt met uitzondering van team blue :(

Alleen niet naar de fok meet geweest ivm de drukte, buiten de drukte, kut trappen en klote beveiliging en stewards, toch uitstekend vermaakt vergeleken met afgelopen jaar!
pi_122442935
Zo! Hard Bass was zoals verwacht, 6 uur lang kutmuziek en de laatste 2 uur ongelofelijk knallen :P

Verder weer veels te druk, maar die staanplaatsen op de tribunes waren echt super! Hout sowieso fijner dan beton. Wat ging ik hard los bij thera en crypsis :D Crypsis - Trapped _O_
  zondag 3 februari 2013 @ 22:56:54 #136
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122444946
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik niks ivm werk, anders was ik ook niet gegaan. Maar naast de verpaupering van hardstyle ben ik er zelf ook overheen gegroeid, dus dit was m'n laatste. Was niet de enige die er zo over dacht...
Ooo.... En je dacht niet van uhm laat ik even 5 min beneden kijk of ik me super toffe mede fokkers zie :P

Wist niet dat je er ook was btw
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 4 februari 2013 @ 02:47:42 #137
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_122453114
Al die mensen hier die lopen te ouwehoeren op de setjes vind ik wel behoorlijk triest. Je kent de line up en weet wat deze gasten gaan draaien en dan alsnog erover gaan zeiken :') niemand dwingt je erheen te gaan toch? Vond het prima setjes allemaal met als hoogtepunt b-front en frequencerz _O_ die collab en de track met zany zijn toch top! Zany draaide ook een nieuwe track die ik veels te hard vond gaan voor die tijd op de avond :) Geweldige plaat. Team Green overtrof natuurlijk de rest, maar ik heb me zeker niet verveeld bij de rest. NC mag alleen welles wat van hun oudere werk in de livesets gooien.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 4 februari 2013 @ 10:08:50 #138
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_122456158
6:02 weet iemand hem?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 4 februari 2013 @ 10:15:56 #139
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_122456337
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:08 schreef cherrycoke het volgende:
6:02 weet iemand hem?
Bruno Power - Mandala
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alphaē | Crypsis | A-lusion
  maandag 4 februari 2013 @ 10:26:10 #140
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_122456564
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:15 schreef Baronpilsener het volgende:
Bruno Power - Mandala
dank u
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_122456822
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 02:47 schreef Equites het volgende:
Al die mensen hier die lopen te ouwehoeren op de setjes vind ik wel behoorlijk triest. Je kent de line up en weet wat deze gasten gaan draaien en dan alsnog erover gaan zeiken :') niemand dwingt je erheen te gaan toch? Vond het prima setjes allemaal met als hoogtepunt b-front en frequencerz _O_ die collab en de track met zany zijn toch top! Zany draaide ook een nieuwe track die ik veels te hard vond gaan voor die tijd op de avond :) Geweldige plaat. Team Green overtrof natuurlijk de rest, maar ik heb me zeker niet verveeld bij de rest. NC mag alleen welles wat van hun oudere werk in de livesets gooien.
Helemaal mee eens!
Vond het ook echt een top avond, jammer dat het alweer zo snel 07:00 was :p
  maandag 4 februari 2013 @ 11:28:13 #142
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_122458106
The Outside Agency
pi_122458140
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 02:47 schreef Equites het volgende:
Al die mensen hier die lopen te ouwehoeren op de setjes vind ik wel behoorlijk triest. Je kent de line up en weet wat deze gasten gaan draaien en dan alsnog erover gaan zeiken :') niemand dwingt je erheen te gaan toch? Vond het prima setjes allemaal met als hoogtepunt b-front en frequencerz _O_ die collab en de track met zany zijn toch top! Zany draaide ook een nieuwe track die ik veels te hard vond gaan voor die tijd op de avond :) Geweldige plaat. Team Green overtrof natuurlijk de rest, maar ik heb me zeker niet verveeld bij de rest. NC mag alleen welles wat van hun oudere werk in de livesets gooien.
Achja "al die mensen", zoveel zijn het er ook weer niet. Zoals ik al zei, HB was gewoon zoals verwacht, en ik ging er met zeer lage verwachtingen heen. Voornaamste reden dat ik meeging was een keer een feestje met mijn zusje meepakken.

Het enige wat ik nog zou willen opmerken over Hard Bass is dat ik het jammer vind dat de teams zo raar zijn. De combinatie Frontliner-Tatanka-Bass Modulators vond ik verre van geslaagd. Bass Modulators zijn wel eens leuk voor thuis, maar op een feest hebben ze geen echte knallers in de aanbieding. Frontliner & Tatanka wel, maar ik zou ze niet in 1 team stoppen, had dan Zatox met Frontliner gewisseld...
Overigens jammer dat Frontliner alleen nieuwe tracks draaide, Tatanka gooide er nog een paar gouwe ouwe op, helaas geen Tokyo :Y)

Bij team Blue waren de WP dan weer die vreemde eend, ik snap gewoon de logica er niet van. Stop Wasted Penguinz, Bass Modulators & Psyko Punkz in 1 team, dat is toch veel logischer?

Zo krijg je een avond met veel meer afwisseling in muziek. Nu was het 3 sets lang meer van hetzelfde, en de laatste set compleet anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door eQuaL op 04-02-2013 11:34:07 ]
  maandag 4 februari 2013 @ 12:05:58 #144
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_122459218
quote:
11s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:29 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Achja "al die mensen", zoveel zijn het er ook weer niet. Zoals ik al zei, HB was gewoon zoals verwacht, en ik ging er met zeer lage verwachtingen heen. Voornaamste reden dat ik meeging was een keer een feestje met mijn zusje meepakken.

Het enige wat ik nog zou willen opmerken over Hard Bass is dat ik het jammer vind dat de teams zo raar zijn. De combinatie Frontliner-Tatanka-Bass Modulators vond ik verre van geslaagd. Bass Modulators zijn wel eens leuk voor thuis, maar op een feest hebben ze geen echte knallers in de aanbieding. Frontliner & Tatanka wel, maar ik zou ze niet in 1 team stoppen, had dan Zatox met Frontliner gewisseld...
Overigens jammer dat Frontliner alleen nieuwe tracks draaide, Tatanka gooide er nog een paar gouwe ouwe op, helaas geen Tokyo :Y)

Bij team Blue waren de WP dan weer die vreemde eend, ik snap gewoon de logica er niet van. Stop Wasted Penguinz, Bass Modulators & Psyko Punkz in 1 team, dat is toch veel logischer?

Zo krijg je een avond met veel meer afwisseling in muziek. Nu was het 3 sets lang meer van hetzelfde, en de laatste set compleet anders.
Ik denk dat WP, BM en PP er voor zou zorgen dat de helft richting huis vertrok :') daarom hebben ze hun over 3 teams verspreid. Vond de overgang van zany naar wp ook niet zon tactische zet nee. Dat kan volgend jaar beter. BM heeft idd wel aardige tracks, maar als je er 1 hebt gehoord ken je ze allemaal.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_122459438
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Equites het volgende:

[..]

Ik denk dat WP, BM en PP er voor zou zorgen dat de helft richting huis vertrok :')
Zou nog steeds druk genoeg zijn daarna _O-

quote:
daarom hebben ze hun over 3 teams verspreid. Vond de overgang van zany naar wp ook niet zon tactische zet nee. Dat kan volgend jaar beter. BM heeft idd wel aardige tracks, maar als je er 1 hebt gehoord ken je ze allemaal.
Het gaat gewoon ten koste van de muziek denk ik. Nu kreeg ik niet de Zany die ik normaal krijg, met 1.5 uur lang zieke tracks en keihard raggen. De combinatie in 2011 was goud (Zany, Ran-D & Bioweapon (ook CB dus)), dus het kān wel, maar ze moeten bij elkaar passen.

Overigens ging 95% van het stadion het hardst los op de WP, dus kennelijk voldoet B2s gewoon aan de vraag van het publiek...
pi_122463096
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 02:47 schreef Equites het volgende:
Al die mensen hier die lopen te ouwehoeren op de setjes vind ik wel behoorlijk triest. Je kent de line up en weet wat deze gasten gaan draaien en dan alsnog erover gaan zeiken :') niemand dwingt je erheen te gaan toch? Vond het prima setjes allemaal met als hoogtepunt b-front en frequencerz _O_ die collab en de track met zany zijn toch top! Zany draaide ook een nieuwe track die ik veels te hard vond gaan voor die tijd op de avond :) Geweldige plaat. Team Green overtrof natuurlijk de rest, maar ik heb me zeker niet verveeld bij de rest. NC mag alleen welles wat van hun oudere werk in de livesets gooien.
Ach, imho is het prima gewoon kritiek te uiten. Tuurlijk ken je de lineup maar mijn god, wat is er toch mis met een beetje gevarieerd draaien?

Ik ben naar Qlimax geweest. Waar toevallig ook team red draaide in. Laten we de tracklist's eens vergelijken:



18(!) van de 30 tracks werden ook op Qlimax gedraaid. Nou stel dat je dan nog 4 feestjes tussen door hebt gepakt. En dat valt opzich nog alles mee. Dan heb je dus kans dat je de gehele set al minimaal 2x gehoort hebt?

Wat zeg ik, een running late remix? FFS hoelang zit die al niet in de playlist? Wu Tang clan remix heb ik op decibel wat, 2011? op de main al gehoord en toen had ik al zoiets van tsja tsja... En dat terwijl ze uit zo'n enorme database aan nummers kunnen putten. Maar neeeeeee weer maar voor de 645345250554530x running late :').
pi_122463126
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:12 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Zou nog steeds druk genoeg zijn daarna _O-

[..]

Het gaat gewoon ten koste van de muziek denk ik. Nu kreeg ik niet de Zany die ik normaal krijg, met 1.5 uur lang zieke tracks en keihard raggen. De combinatie in 2011 was goud (Zany, Ran-D & Bioweapon (ook CB dus)), dus het kān wel, maar ze moeten bij elkaar passen.

Overigens ging 95% van het stadion het hardst los op de WP, dus kennelijk voldoet B2s gewoon aan de vraag van het publiek...
Heb je Zany's nieuwe tracks gehoord? Die past daar dan gewoon tussen hoor.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:47:05 #148
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_122464167
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Ach, imho is het prima gewoon kritiek te uiten. Tuurlijk ken je de lineup maar mijn god, wat is er toch mis met een beetje gevarieerd draaien?

Ik ben naar Qlimax geweest. Waar toevallig ook team red draaide in. Laten we de tracklist's eens vergelijken:

[ afbeelding ]

18(!) van de 30 tracks werden ook op Qlimax gedraaid. Nou stel dat je dan nog 4 feestjes tussen door hebt gepakt. En dat valt opzich nog alles mee. Dan heb je dus kans dat je de gehele set al minimaal 2x gehoort hebt?

Wat zeg ik, een running late remix? FFS hoelang zit die al niet in de playlist? Wu Tang clan remix heb ik op decibel wat, 2011? op de main al gehoord en toen had ik al zoiets van tsja tsja... En dat terwijl ze uit zo'n enorme database aan nummers kunnen putten. Maar neeeeeee weer maar voor de 645345250554530x running late :').
Moet je eens voor de gein de tracklist van team red 2013 en team green 2012 vergelijken. Zatox en Psyko Punkz zaten beide in die 2 teams. En dan laat ik voor het gemak nog maar even Brennan Heart erbuiten. Met die laatste er nog bij kom je ook al op ongeveer 50% van de tracklist die overeen komt..
pi_122464389
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:12 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Heb je Zany's nieuwe tracks gehoord? Die past daar dan gewoon tussen hoor.
True, maar een artiest past zich denk ik ook wel aan aan zijn teamgenoten. Had er in dat team Zany, Beholder & Titan gestaan, dan had Zany echt wel andere tracks gedraaid... (om maar een extreem voorbeeld te noemen)

Wat een gruwelijk team zou dat zijn trouwens :D
  maandag 4 februari 2013 @ 15:47:21 #150
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122466426
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 02:47 schreef Equites het volgende:
Al die mensen hier die lopen te ouwehoeren op de setjes vind ik wel behoorlijk triest. Je kent de line up en weet wat deze gasten gaan draaien en dan alsnog erover gaan zeiken :') niemand dwingt je erheen te gaan toch? Vond het prima setjes allemaal met als hoogtepunt b-front en frequencerz _O_ die collab en de track met zany zijn toch top! Zany draaide ook een nieuwe track die ik veels te hard vond gaan voor die tijd op de avond :) Geweldige plaat. Team Green overtrof natuurlijk de rest, maar ik heb me zeker niet verveeld bij de rest. NC mag alleen welles wat van hun oudere werk in de livesets gooien.
Er was niets mis met de lineup, als ik dit van te voren wist had ik natuurlijk geen kaartje gehaald :P
Frontliner, Tatanka
Crypsis & Digital Punk & DJ Thera
Headhunterz
Noisecontrollers
Zany

Gewoon prima LU, maar als ze geen leuke platen draaien houdt het gauw op.

quote:
11s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:29 schreef eQuaL het volgende:

[..]
Overigens jammer dat Frontliner alleen nieuwe tracks draaide, Tatanka gooide er nog een paar gouwe ouwe op, helaas geen Tokyo :Y)
* Sc0tTy ging wel even los @ Africa O+
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')