abonnement Unibet Coolblue
pi_122049070
Vaarbroek is idd niet geweldig, we zitten precies aan de andere kant van de Kennedylaan dus Vaarbroek is een steenworp afstand. Dat noorderlijkere deel is toch wel een stukje beter toch? Het ligt tegen Bokt (tennisclub) en een voetbalclub aan en tegen Esp aan. :P Vanaf de tarwelaan en dan zuidelijker is sowieso slechter geloof ik. :P Een BW Junior staat wel op de planning op niet l te lange termijn. :+

Het hoeft niet perse Eindhoven te zijn, Oirschot vind ik ook prima (wel duurder wonen) maar Best zou ik weer absoluut niet willen. :P Eindhoven-Zuid of Veldhoven oid is geen optie. :P Als het Eindhoven blijft dan moet 't wel Ehv-Noord zijn (Woensel-Noord, Heesterakker, Prinsejagt of Achtse Barrier noordelijk deel).
pi_122049305
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Bart-Willem het volgende:
Vaarbroek is idd niet geweldig, we zitten precies aan de andere kant van de Kennedylaan dus Vaarbroek is een steenworp afstand. Dat noorderlijkere deel is toch wel een stukje beter toch? Het ligt tegen Bokt (tennisclub) en een voetbalclub aan en tegen Esp aan. :P Vanaf de tarwelaan en dan zuidelijker is sowieso slechter geloof ik. :P Een BW Junior staat wel op de planning op niet l te lange termijn. :+

Het hoeft niet perse Eindhoven te zijn, Oirschot vind ik ook prima (wel duurder wonen) maar Best zou ik weer absoluut niet willen. :P Eindhoven-Zuid of Veldhoven oid is geen optie. :P Als het Eindhoven blijft dan moet 't wel Ehv-Noord zijn (Woensel-Noord, Heesterakker, Prinsejagt of Achtse Barrier noordelijk deel).
Gezellig bij Kees?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:54:53 #53
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_122049381
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Bart-Willem het volgende:
Vaarbroek is idd niet geweldig, we zitten precies aan de andere kant van de Kennedylaan dus Vaarbroek is een steenworp afstand. Dat noorderlijkere deel is toch wel een stukje beter toch? Het ligt tegen Bokt (tennisclub) en een voetbalclub aan en tegen Esp aan. :P Vanaf de tarwelaan en dan zuidelijker is sowieso slechter geloof ik. :P

Het hoeft niet perse Eindhoven te zijn, Oirschot vind ik ook prima (wel duurder wonen) maar Best zou ik weer absoluut niet willen. :P Eindhoven-Zuid of Veldhoven oid is geen optie. :P Als het Eindhoven blijft dan moet 't wel Ehv-Noord zijn (Woensel-Noord, Heesterakker, Prinsejagt of Achtse Barrier noordelijk deel).
Compleet offtopic, maar why on earth aan Eindhoven Noord plakken :') .
Ik kom van origine uit de Achtse Barrier/ Acht en woon nu al jaren aan de "goeie" kant van het spoor.
Echter vooral, ik moet er niet aan denken om weer terug te gaan naar Ehv. Noord om er te gaan wonen.

Wat betreft spiegeltegels, niets is makkelijker om der uit te slopen :P .
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:55:39 #54
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_122049433
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Gezellig bij Kees?
Die woont niet in dat deel van Woensel :) .
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:01:38 #55
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_122049846
Uit een dure villa in Acht (dik 6 ton) trouwens:


Kijk, dat je in een flinke villa een verouderde keuken hebt, okee, maar waarom van die goedkope kuttegels tegen de muur plakken met een herhalend patroontje :') . Daar schaamt zelfs de Praxis zich nog voor.

Oh, en linkje natuurlijk: http://www.funda.nl/koop/(...)aan-5/fotos/#foto-12
pi_122050463
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Gezellig bij Kees?
Nee, niet Woensel-West. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Compleet offtopic, maar why on earth aan Eindhoven Noord plakken :') .
Ik kom van origine uit de Achtse Barrier/ Acht en woon nu al jaren aan de "goeie" kant van het spoor.
Echter vooral, ik moet er niet aan denken om weer terug te gaan naar Ehv. Noord om er te gaan wonen.
Ehv-Noord is handig i.v.m. snel op de A50 en A58, m'n vriendin werkt namelijk bij Tilburg maar heeft sowieso nooit last van files i.v.m. werktijden. Iets als Meerhoven trekt me niet en voor de rest zit je dan eerst een minuut of 10-15 te rijden voordat je op de snelweg zit en da's weer niet handig voor m'n vriendin. :+
pi_122050546
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is het daar niet wat te dun voor?
Wij hebben hier dezelfde maat. Wel weggewerkt, dat dan weer wel. :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_122051301
Over afvoeren gesproken:



Hier.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_122051635
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over afvoeren gesproken:

[ afbeelding ]

Hier.
Ik snap wel dat ze geen zin hadden om dat weg te werken. Maar waarom ze dat niet gewoon even wit geschilderd hebben... :{
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 22:38:23 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122051978
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:43 schreef R2R het volgende:

[..]

Het is nog onder architectuur gedaan ook. Zelfde architect als van de bibliotheek in Rotterdam.
Geen onbekende man en ook geen goedkope vrees ik.
In 1981 overleed de man dus dan weet je ook gelijk hoe lang er niks meer veranderd is in dat huis. :P
hij heeft ook de centerparcshuisjes ontworpen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:50:26 #61
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_122052496
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:12 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Nee, niet Woensel-West. :P

[..]

Ehv-Noord is handig i.v.m. snel op de A50 en A58, m'n vriendin werkt namelijk bij Tilburg maar heeft sowieso nooit last van files i.v.m. werktijden. Iets als Meerhoven trekt me niet en voor de rest zit je dan eerst een minuut of 10-15 te rijden voordat je op de snelweg zit en da's weer niet handig voor m'n vriendin. :+
Ja okee, die snap ik. Al neem ik die 15 min dagelijks voor lief als ik weer naar Tilburg of Apeldoorn ga. Niets (qua in Eindhoven wonen) is fantastischer dan wonen aan de zuid/centrum kant :P .

Kwam net deze foto tegen, damn, dan wordt je wel wakker met het gevoel dat je goed van het padje bent in deze kamer :D

Wel ontzettend tof huis trouwens. Moet wel nog ff sparen...
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-47294113-parklaan-32/
pi_122061036
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja okee, die snap ik. Al neem ik die 15 min dagelijks voor lief als ik weer naar Tilburg of Apeldoorn ga. Niets (qua in Eindhoven wonen) is fantastischer dan wonen aan de zuid/centrum kant :P .

Kwam net deze foto tegen, damn, dan wordt je wel wakker met het gevoel dat je goed van het padje bent in deze kamer :D
[ afbeelding ]
Wel ontzettend tof huis trouwens. Moet wel nog ff sparen...
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-47294113-parklaan-32/
Heeft die makelaar alle foto's met instagram gemaakt ofzo? allemaal vaag en met een groenigewaas, eeuwig zonde om zo'n huis zo in de verkoop te zetten
  zaterdag 26 januari 2013 @ 09:52:19 #63
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122061732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef bleiblei het volgende:
Uit een dure villa in Acht (dik 6 ton) trouwens:
[ afbeelding ]

Kijk, dat je in een flinke villa een verouderde keuken hebt, okee, maar waarom van die goedkope kuttegels tegen de muur plakken met een herhalend patroontje :') . Daar schaamt zelfs de Praxis zich nog voor.

Oh, en linkje natuurlijk: http://www.funda.nl/koop/(...)aan-5/fotos/#foto-12
Omdat je toch bijna nooit in je badkamer bent?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_122062171
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 09:52 schreef trigt013 het volgende:

Omdat je toch bijna nooit in je badkamer bent?
Als je zo over een badkamer denkt dan plaats je geen bad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 januari 2013 @ 10:21:38 #65
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122062176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je zo over een badkamer denkt dan plaats je geen bad.
Je hebt me.... *O*
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_122063641
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef bleiblei het volgende:
Uit een dure villa in Acht (dik 6 ton) trouwens:
[ afbeelding ]

Kijk, dat je in een flinke villa een verouderde keuken hebt, okee, maar waarom van die goedkope kuttegels tegen de muur plakken met een herhalend patroontje :') . Daar schaamt zelfs de Praxis zich nog voor.

Oh, en linkje natuurlijk: http://www.funda.nl/koop/(...)aan-5/fotos/#foto-12
Die friemelpatroontjes en laffe kleur maken me kriebelig. Maar waarom zijn die tegels fout?
Het balkonhek is erg fout: voor je het weet is er een bloempot of een kind omlaag gevallen

pi_122065014
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja okee, die snap ik. Al neem ik die 15 min dagelijks voor lief als ik weer naar Tilburg of Apeldoorn ga. Niets (qua in Eindhoven wonen) is fantastischer dan wonen aan de zuid/centrum kant :P .

Kwam net deze foto tegen, damn, dan wordt je wel wakker met het gevoel dat je goed van het padje bent in deze kamer :D
[ afbeelding ]
Wel ontzettend tof huis trouwens. Moet wel nog ff sparen...
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-47294113-parklaan-32/
Deze kamer is niet veel beter
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:30:40 #68
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_122065410
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:31 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze geen zin hadden om dat weg te werken. Maar waarom ze dat niet gewoon even wit geschilderd hebben... :{
Sterker nog, er is zelfs witte pvc te koop.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_122068098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Bart-Willem het volgende:
Vaarbroek is idd niet geweldig, we zitten precies aan de andere kant van de Kennedylaan dus Vaarbroek is een steenworp afstand. Dat noorderlijkere deel is toch wel een stukje beter toch? Het ligt tegen Bokt (tennisclub) en een voetbalclub aan en tegen Esp aan. :P Vanaf de tarwelaan en dan zuidelijker is sowieso slechter geloof ik. :P Een BW Junior staat wel op de planning op niet l te lange termijn. :+

Het hoeft niet perse Eindhoven te zijn, Oirschot vind ik ook prima (wel duurder wonen) maar Best zou ik weer absoluut niet willen. :P Eindhoven-Zuid of Veldhoven oid is geen optie. :P Als het Eindhoven blijft dan moet 't wel Ehv-Noord zijn (Woensel-Noord, Heesterakker, Prinsejagt of Achtse Barrier noordelijk deel).
Ik woon er zelf niet dus zo goed ken ik de wijkindeling niet. Wij hebben er nl voor gekozen niet in e'hoven te gaan wonen omdat de wijken waar wij wel wilde wonen ontzettend duur zijn. En er zullen vast heel goede stukken zijn je kunt ook domein kijken die verkopen ex huurhuizen en volgens mij ook wel in E'hoven noord.
Oirschot zou ik dan weer niet echt willen en ik ben opgegroeid in de plaats waar jij niet wilt wonen.
En meerhoven vind ik idd ook niks wat een doolhof en het ligt nergens.
pi_122072881
Wat is er mis met Oirschot dan? Vind het wel een mooi dorp namelijk en is tenminste niet al teveel "ons kent ons". :P
pi_122072912
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:42 schreef Bart-Willem het volgende:
Wat is er mis met Oirschot dan? Vind het wel een mooi dorp namelijk en is tenminste niet al teveel "ons kent ons". :P
Er is niks mis met oirschot maar mij trekt het niet.
pi_122073795
Goed, zullen we de discussie over Eindhovense wijken afsluiten?
pi_122076743
En wat is dit in hemelsnaam? Een soort kruising tussen een strandstoel, bedstede en loveseat? :?



bron
pi_122077999
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef k_man het volgende:
En wat is dit in hemelsnaam? Een soort kruising tussen een strandstoel, bedstede en loveseat? :?

[ afbeelding ]

bron
Dat is zo'n Duitse strandstoel O+
Wat me meer verontrust: hoe hebben ze die vanaf Rügen meegejat en waarom staat hij binnen?
pi_122078032
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef k_man het volgende:
En wat is dit in hemelsnaam? Een soort kruising tussen een strandstoel, bedstede en loveseat? :?

[ afbeelding ]

bron
:o Geen idee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')