abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 februari 2013 @ 23:07:47 #251
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123227312
Wat is er op dit moment overigens een goede 9.7 incher? Spark heeft een A31 en slechte wifi, en volgens mij is er nog geen RK3188 in 9.7. En om nu mogelijk terug te gaan naar een rk3066, die zijn even duur als de Spark en equivalenten.

Moet voor iemand anders kijken die alleen maar een 9.7 wil. Voornamelijk voor ebooks, browsen, af en toe wat video etc. Liever geen alu achterkant ivm wifi ontvangst. Heb overigens geen idee, is het echt zoveel slechter met aluminium achterkant (alleen van hear-say, heb alleen plastic achterkanten gehad zelf)
Koekje d'r bij?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 23:26:08 #252
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123228073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef Klonk het volgende:
Hier ook maar even een linkdumpje, speciaal voor diegene met een Nexus 7, Ubuntu for tablets is uit :)

https://wiki.ubuntu.com/Touch/Install
Thanks, binnenkort eens proberen :D!
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:43 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ik ken Pipo alleen van de pas uitgebrachte M9. Zelfs van vorige series tablets heb ik nooit echt iemand gezien die pipo kocht :?
U1, S1 zijn hier zeker al een aantal keer voorbij gekomen. Ze hebben ook wel meer leuke tablets gehad.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:32 schreef cb2013 het volgende:
De early adopters hier hebben de Pipo vanaf volgende week ergens? DHL is binnen een week toch?
Ongeveer ja. Is een beetje afhankelijk van wanneer ze verzonden worden (wanneer de seller ze dus heeft).

pro tip: Wacht altijd op de tweede batch die vaak binnen een paar dagen na de eerste beschikbaar komt. Al meermaals gehad dat dingen uit de eerste batch snel in die tweede batch nog even gefixed zijn. (wifi en kleine scherm issues).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123237426
Ik zit ook te loeren naar de Pipo m9, mooi ding. Lightake heeft hem ook. Alleen weet ik nooit of ze hem ook echt op voorraad hebben.

Alleen die retailmenot 5% coupon werkt niet meer. Iemand die een andere heeft.

[ Bericht 25% gewijzigd door Xenorium op 23-02-2013 13:20:50 ]
pi_123238322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:13 schreef Xenorium het volgende:
Ik zit ook te loeren naar de Pipo m9, mooi ding. Lightake heeft hem ook. Alleen weet ik nooit of ze hem ook echt op voorraad hebben.

Alleen die retailmenot 5% coupon werkt niet meer. Iemand die een andere heeft.
Hier?
Kan je bij lighttake ook shippen via dhl ofzo, zodat het binnen week binnen is.

Ik denk dat ik dit weekend nog tablet ga bestellen :s
  zaterdag 23 februari 2013 @ 17:10:20 #255
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123245175
De verkoopprijs op Aliexpress (exclusief verzendkosten) van de U30GT2 komt neer op een bedrag rond de 280/290$.... (http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=cube+u30gt2) Wat ik toch wel redelijk prijzig vind voor een tablet in de range van de Pipo M9 (op de resolutie en batterij na). De presale op cube-tablet staat ie nog steeds voor 255$ exclusief shipping (~25 dollar naar NL)

Toch maar de M9 overwegen, of ook voor mezelf (naast die andere persoon die net zo hard twijfelt als ik O-) ) nog een Spark/equivalent halen.
Koekje d'r bij?
  zaterdag 23 februari 2013 @ 17:23:49 #256
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_123245612
ik heb deze:



_O_

[ Bericht 39% gewijzigd door Pinnenmutske op 24-02-2013 23:11:28 (Verkeerd tablet) ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_123246285
Hier is de pipo m9 voor $239.99 incl shipping:
http://www.pandawill.com/(...)=killger&pclid=24265

coupon: PANDAFORYOU5 voor 5% korting = $227.99

Heb hem zelf nog niet echt veel goedkoper gezien, alhoewel ik ook niet echt veel gezocht heb :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 23:05:48 #258
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_123259251
Klopt want,

Coupon code "PANDAFORYOU5" is not valid.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_123262396
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:05 schreef Janesh het volgende:
Klopt want,

Coupon code "PANDAFORYOU5" is not valid.
Je moet eerst inloggen. Heb hem vanavond getest en hij werkte nog gewoon bij mij.
  zondag 24 februari 2013 @ 09:27:33 #260
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_123267223
Juist, heb bij pandawill al meer dan een jaar niets gekocht.
Ik ben aliexpress gewend, waar je alleen maar een couponcode kunt ingeven als je bent ingelogd, en qua processing tijd veel beter weet waar je aan toe bent.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_123267865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:27 schreef Elysee het volgende:
Ik heb mijn Pipo M9 vandaag hier besteld. Met keyboard case.
Heb deze gisteren ook besteld bij dezelfde koper. Met screen protector en sleeve. Betaalde $230 en $37 shipping. Ging nog 5 dollar eraf met betalen MasterCard. 200 euro afgegaan.

Ben benieuwd. Er staat dat deze tablet Android 4.2.2 heeft. Nieuwe batch?
  zondag 24 februari 2013 @ 20:37:25 #262
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123296765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:16 schreef slaveloos het volgende:

[..]

ik heb een Pipo M1, dat is echt een super apparaat, ik kan zonder meer iedereen een Pipo aanraden!
De desbetreffende vriend kwam vandaag aanzetten met de Pipo M1, is het het nog waard, die 200 dollar? vroeg ik me af... Ik dacht net, hee die heb ik onlangs langs zien komen op fok!, even navragen O-) Beetje aardige batterij ook? Hoe lang houdt ie het gemiddeld uit? Nog grote missers qua firmware of werkt ie goed out of the box? Waar heb je 'm overigens gehaald?

Wat me trouwens opviel... is dat ik in oktober die cube u30gt voor 200$ heb gehaald, en dat hij nog eigenlijk niets goedkoper is geworden - eigenlijk duurder! En dat was met gratis DHL shipping inclusief. Het valt me dus vies tegen dat die dingen eigenlijk niks goedkoper worden en heel snel EOL zijn (na 6 maand dus eigenlijk al), maar tot die tijd - ook al zijn er al opvolgers - tegen de originele prijs verkocht blijven worden :{ Een constatering die voor ons Nederlanders vrij jammer is, we *; koopjes :s)

[ Bericht 30% gewijzigd door eleganza op 24-02-2013 20:44:07 ]
Koekje d'r bij?
  zondag 24 februari 2013 @ 21:04:57 #263
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123298860
Da's toch alleen maar mooi?
Hoef je je U30GT niet tegen een dumpprijs weg te doen en kun je lekker upgraden naar iets met de laatste specs dat net een tikje duurder is. ;)

Verwacht morgen een of andere Archos die iBood me gestuurd heeft ter vervanging van een KOA (kapot on arrival: deel touchscreen unresponsive) Mustek 9.7" tab.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 24 februari 2013 @ 21:12:13 #264
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123299341
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Da's toch alleen maar mooi?
Hoef je je U30GT niet tegen een dumpprijs weg te doen en kun je lekker upgraden naar iets met de laatste specs dat net een tikje duurder is. ;)

Verwacht morgen een of andere Archos die iBood me gestuurd heeft ter vervanging van een KOA (kapot on arrival: deel touchscreen unresponsive) Mustek 9.7" tab.
Nadeel daarvan is dat het de tablet van m'n pa is :D Ik misbruik hem op alle momenten dat ik daar ben, maar vind het jammer dat er nu al het eea (u30gt2, pipo m9) is/aankomt voor iets meer wat qua specs de u30gt weer voorbijstreeft :9 Dus dan moet je je afvragen of het dat bedrag nog waard is, voor iets waarvan je weet dat ie sowieso bijna EOL is. Mijn Ainol Aurora II heb ik een 1,5 maand geleden weten te verkopen voor een bedrag tegen de aankoopprijs aan, dus daar zat ik wel goed, maar ik MIS m'n tablet heel erg hihi. Het is gewoon zoveel praktischer om 'even' je tablet te pakken :9 Zoveel vraag ik er zelf ook niet van, en de betreffende vriend die per se een 9.7 (ipad knock off haha) wil hebben ook niet. Maar de prijzen worden er niet echt liever voor mijn studentenportomonnee op :9

Sidenote: Zelfs m'n moeder - die zichzelf als atechnisch ziet - kan inmiddels prima met de cube omgaan, en pakt liever de cube dan dat ze achter de computer gaat zitten - mijn ouders doen niet aan smartphones ;)
Koekje d'r bij?
  maandag 25 februari 2013 @ 00:10:58 #265
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_123310030
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreefstaate=http://forum.fok.nl/user/profile/165047]eleganza[/url] het volgende:

[..]

De desbetreffende vriend kwam vandaag aanzetten met de Pipo M1, is het het nog waard, die 200 dollar? vroeg ik me af... Ik dacht net, hee die heb ik onlangs langs zien komen op fok!, even navragen O-) Beetje aardige batterij ook? Hoe lang houdt ie het gemiddeld uit? Nog grote missers qua firmware of werkt ie goed out of the box? Waar heb je 'm overigens gehaald?

Wat me trouwens opviel... is dat ik in oktober die cube u30gt voor 200$ heb gehaald, en dat hij nog eigenlijk niets goedkoper is geworden - eigenlijk duurder! En dat was met gratis DHL shipping inclusief. Het valt me dus vies tegen dat die dingen eigenlijk niks goedkoper worden en heel snel EOL zijn (na 6 maand dus eigenlijk al), maar tot die tijd - ook al zijn er al opvolgers - tegen de originele prijs verkocht blijven worden :{ Een constatering die voor ons Nederlanders vrij jammer is, we *; koopjes :s)
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreef eleganza het volgende:

[..]

De desbetreffende vriend kwam vandaag aanzetten met de Pipo M1, is het het nog waard, die 200 dollar? vroeg ik me af... Ik dacht net, hee die heb ik onlangs langs zien komen op fok!, even navragen O-) Beetje aardige batterij ook? Hoe lang houdt ie het gemiddeld uit? Nog grote missers qua firmware of werkt ie goed out of the box? Waar heb je 'm overigens gehaald?

Wat me trouwens opviel... is dat ik in oktober die cube u30gt voor 200$ heb gehaald, en dat hij nog eigenlijk niets goedkoper is geworden - eigenlijk duurder! En dat was met gratis DHL shipping inclusief. Het valt me dus vies tegen dat die dingen eigenlijk niks goedkoper worden en heel snel EOL zijn (na 6 maand dus eigenlijk al), maar tot die tijd - ook al zijn er al opvolgers - tegen de originele prijs verkocht blijven worden :{ Een constatering die voor ons Nederlanders vrij jammer is, we *; koopjes :s)
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreef eleganza het volgende:

[..]

De desbetreffende vriend kwam vandaag aanzetten met de Pipo M1, is het het nog waard, die 200 dollar? vroeg ik me af... Ik dacht net, hee die heb ik onlangs langs zien komen op fok!, even navragen O-) Beetje aardige batterij ook? Hoe lang houdt ie het gemiddeld uit? Nog grote missers qua firmware of werkt ie goed out of the box? Waar heb je 'm overigens gehaald?

Wat me trouwens opviel... is dat ik in oktober die cube u30gt voor 200$ heb gehaald, en dat hij nog eigenlijk niets goedkoper is geworden - eigenlijk duurder! En dat was met gratis DHL shipping inclusief. Het valt me dus vies tegen dat die dingen eigenlijk niks goedkoper worden en heel snel EOL zijn (na 6 maand dus eigenlijk al), maar tot die tijd - ook al zijn er al opvolgers - tegen de originele prijs verkocht blijven worden :{ Een constatering die voor ons Nederlanders vrij jammer is, we *; koopjes :s)
De batterij gaat een dag mee als je hem redelijk belast. Met spelletjes moet je tussentijds opladen. De firmware heb ik geupgrade, op topnotch tablets staat
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  maandag 25 februari 2013 @ 00:14:00 #266
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_123310139
Een goede rom.ik heb hem in china besteld voor 220 euro, ik denk niet dat ie nu nog meer dan 150 euro zou moeten kosten.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_123311931
Oi,hebben mensen de Pipo M9 in bezit?

Cube Pea 2(aka U30GT2) is binnenkort te koop :9

Aankomende Rockchip RK3188 tablets (Pipo M9 benchmarks) hebben wat gedoe met batterij/CPU e.d zo te lezen.
  maandag 25 februari 2013 @ 08:04:55 #268
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123314728
quote:
Oi,hebben mensen de Pipo M9 in bezit?
Eind van deze week vast wel een aantal.
quote:
Cube Pea 2(aka U30GT2) is binnenkort te koop :9
Joh... dat meen je.
quote:
Aankomende Rockchip RK3188 tablets (Pipo M9 benchmarks) hebben wat gedoe met batterij/CPU e.d zo te lezen.
Mja, Snapdragon S4 & Samsung Exynos zijn zo'n beetje de leukste beestjes, maar vergen ook dat je wat dieper in de buidel tast. Moet het wat goedkoper is de RK3188 de toffere keuze als je verder kijkt naar de Allwinner A31 en de Actions quadcore processors.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 25 februari 2013 @ 10:18:48 #269
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123316814
Hoe zit dat overigens met Banggood, bij de G3 stuurden ze niet het doosje mee ofzo? Als ik ook over de tablets lees (en de fotos er onder zie) lijkt het me dat ze de doosjes van de tablets niet meesturen? Misschien kijk ik ook verkeerd, maar zo ziet het er uit?

Ga wss de M1 bestellen voor die andere persoon, met de TNT 4 firmware lijkt ie voor ~150 euro wel een goeie deal. Banggood heeft m inclusief hoesje (met coupon) voor 192$ (by far de goedkoopste, maar zonder doosje is ook niet ideaal. Lightake heeft m voor 200$ inclusief hoesje en couponcode er af :P Mocht die persoon m ooit willen doorverkopen (vrij zeker) is het altijd handig om het doosje er bij te hebben. Bij lightake vond ik het overigens vet raar dat ze op het DHL pakje van de neo 50$ zetten en op het SG post pakje met exact dezelfde inhoud maar 15$ :') Als ze dat met tablets ook doen vind ik dat een voordeel voor SG post :9 Hetzij dat ongeduldigheid altijd meespeelt :P #firstworldproblems
Koekje d'r bij?
  maandag 25 februari 2013 @ 10:31:39 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123317116
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:18 schreef eleganza het volgende:
Hoe zit dat overigens met Banggood, bij de G3 stuurden ze niet het doosje mee ofzo? Als ik ook over de tablets lees (en de fotos er onder zie) lijkt het me dat ze de doosjes van de tablets niet meesturen? Misschien kijk ik ook verkeerd, maar zo ziet het er uit?

Ga wss de M1 bestellen voor die andere persoon, met de TNT 4 firmware lijkt ie voor ~150 euro wel een goeie deal. Banggood heeft m inclusief hoesje (met coupon) voor 192$ (by far de goedkoopste, maar zonder doosje is ook niet ideaal. Lightake heeft m voor 200$ inclusief hoesje en couponcode er af :P Mocht die persoon m ooit willen doorverkopen (vrij zeker) is het altijd handig om het doosje er bij te hebben. Bij lightake vond ik het overigens vet raar dat ze op het DHL pakje van de neo 50$ zetten en op het SG post pakje met exact dezelfde inhoud maar 15$ :') Als ze dat met tablets ook doen vind ik dat een voordeel voor SG post :9 Hetzij dat ongeduldigheid altijd meespeelt :P #firstworldproblems
De doos van de G3 ging daar gewoon in een envelop ipv een omdoos ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 25 februari 2013 @ 12:35:02 #271
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_123320479
Banggood strippen ze het doosje ja, staat ook op de website.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_123320793
quote:
11s.gif Op maandag 25 februari 2013 01:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Aankomende Rockchip RK3188 tablets (Pipo M9 benchmarks) hebben wat gedoe met batterij/CPU e.d zo te lezen.
Ik ga mijn mening niet baseren op een enkele review; ik wacht wel tot er meerdere mensen dit probleem rapporteren :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 02:48:30 #273
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_123355738
Ik zoek een goede 10.1 inch tablet voor max 150 euro, en een goede batterijduur om youtube en HD-films er op te kijken, evenals smooth kunnen internetten. Bestaat dat?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:11:32 #274
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123357512
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 02:48 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik zoek een goede 10.1 inch tablet voor max 150 euro, en een goede batterijduur om youtube en HD-films er op te kijken, evenals smooth kunnen internetten. Bestaat dat?
U30GT. relatief iets 'verouderd' maar nog steeds een tablet die ik kan aanraden voor fans van het 10.1 segment. Gaat makkelijk een uur of 5-6 mee met normaal gebruik. De speaker was niet super op de eerdere batches, volgens mij hebben ze dat inmiddels verholpen. Maar sowieso, wie gebruikt er nou de speakers van zn tablet, zo'n ding is gemaakt voor on the go XD Dat zou ik even gaan navragen bij de seller in kwestie (afhankelijk van waar je m wil halen (lightake/banggood/aliexpress)

Verder is er ook het e.e.a. goeds gezegd over de ployer momo12, die ruim binnen je budget valt. (http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-63822.html met nog een couponcode er overheen en dan zit je aan een ~130 euro) Een aantal fokkers hier kunnen je er meer over vertellen (als ik het me goed herinnner Janesh?) die hebben m besteld.
Koekje d'r bij?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:29:04 #275
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_123359253
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:11 schreef eleganza het volgende:

[..]

U30GT. relatief iets 'verouderd' maar nog steeds een tablet die ik kan aanraden voor fans van het 10.1 segment. Gaat makkelijk een uur of 5-6 mee met normaal gebruik. De speaker was niet super op de eerdere batches, volgens mij hebben ze dat inmiddels verholpen. Maar sowieso, wie gebruikt er nou de speakers van zn tablet, zo'n ding is gemaakt voor on the go XD Dat zou ik even gaan navragen bij de seller in kwestie (afhankelijk van waar je m wil halen (lightake/banggood/aliexpress)

Verder is er ook het e.e.a. goeds gezegd over de ployer momo12, die ruim binnen je budget valt. (http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-63822.html met nog een couponcode er overheen en dan zit je aan een ~130 euro) Een aantal fokkers hier kunnen je er meer over vertellen (als ik het me goed herinnner Janesh?) die hebben m besteld.
Ziet er ook leuk uit, die Momo12. Watvoor scherm is het? Is het een beetje mooi?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')