quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:25 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Het schijnt dat ons zeewater ook in verbinding met Japan staat. Binnen blijven dus!
En al duurt het 'nog een hele twee weken' dan ga ik lekker ongeduldig zitten wachtenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Via ainol-novo en dan doorgelinkt worden naar cube-stores, die lekkere betrouwbaar toko's zoals altijd dus.
't Is daar trouwens nu net woensdag 20 geworden.Maar dat spreken ze alweer tegen daar op die site hoor. De "25e" is het nu. Jaja.
AliExpress-handelaar rekent met 3 maart.
Oftewel, ik betwijfel het ten zeerste dat er überhaupt iets bekend is van leveringen bij verkopers.
Meestal neem ik als leidraad de lead-in time van een pre-order die open staat bij Pandawill. Maar die hebben 'em ook nog niet gelist, dus I call bullshit on this one even more.
Uiteindelijk komt 'ie er natuurlijk wel...
Bedankt voor je advies. Dacht dat die A31 niet zoveel slechter was dan de Exynos, maar als die dan ook nog eens een hogere resolutie moet aansturen zal de Ramos tablet een betere keuze zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:51 schreef Janesh het volgende:
Ik zou die Nextway F9X toch maar vergeten, ook op aliexpress vind je maar 8 verkopers, en die A31 wil je toch niet vergelijken met de Exynos 4412.
Wil je weinig mogelijk haperingen, heel goed LG scherm, zeer goede wifi en neem je genoegen met 9.4 inch, dan is de Ramos W42 het apparaat voor jou.
Heeft mij 190 euro gekost, heb er wel 25 gekocht getest en verkocht de laatste 8 maanden, de Ramos W42 gaat voorlopig niet weg.
Vind het idd een mooi ding.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef Janesh het volgende:
Echt een wereld van verschil, de accuduur, had ik vergeten is ong. 5-6 uur.
Hieronder mijn verkoper, die een fantastische feedback heeft, en terecht, één van mijn beste ervaringen op aliexpress.
Vraag hem te versturen als digital equipment, value 25 usd en grote kans dat je hem direct maandag a.s. hebt zonder bij betalen.
http://www.aliexpress.com(...)-4412/741415367.html
via alienexpress?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:49 schreef Elysee het volgende:
De Pipo M9 is nu leverbaar. Zit erg te twijfelen of ik het ga doen. Lijkt mij wel een leuk speeltje. Weet alleen niet of het lukt met doorverkopen e.d. Maar verwacht dat ik het wel gewoon ga doen.
Jep. Kost je tussen de 266 tot 290 dollar voor DHL zending.quote:
Alibaba is alleen wholesal vaak duur bij afname van enkele stuks.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:47 schreef Elysee het volgende:
[..]
Jep. Kost je tussen de 266 tot 290 dollar voor DHL zending.
Iemand ervaring met Alibaba aankopen?
Ze wilden mij de pipo M9 voor $216 verkopen en dan $33 voor DHL shipping. Maar toch maar afgeslagen omdat er geen escrow o.i.d. was. Overigens heb ik wel net via aliexpress de Pipo M9 gekocht. Ik vroeg of ze mij een HDMI en screenprotector als cadeau wilden sturen en dat doen ze. Met keyboard case kostte het geheel 281 dollar (211 euro). Ze versturen hem vrijdag lokale tijd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alibaba is alleen wholesal vaak duur bij afname van enkele stuks.
Welke verkoper?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:45 schreef Elysee het volgende:
[..]
Ze wilden mij de pipo M9 voor $216 verkopen en dan $33 voor DHL shipping. Maar toch maar afgeslagen omdat er geen escrow o.i.d. was. Overigens heb ik wel net via aliexpress de Pipo M9 gekocht. Ik vroeg of ze mij een HDMI en screenprotector als cadeau wilden sturen en dat doen ze. Met keyboard case kostte het geheel 281 dollar (211 euro). Ze versturen hem vrijdag lokale tijd.
Ik ga wachten op hun reviewsquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:36 schreef cb2013 het volgende:
Jullie wachten niet eerst reviews af?
Had het al gelezen, het is overigens voor de Nexus 4, 7 en 10. Het is overigens een developer build waar nog niet alles werkt zoals data communication etc.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef Klonk het volgende:
Hier ook maar even een linkdumpje, speciaal voor diegene met een Nexus 7, Ubuntu for tablets is uit
https://wiki.ubuntu.com/Touch/Install
Ik ken Pipo alleen van de pas uitgebrachte M9. Zelfs van vorige series tablets heb ik nooit echt iemand gezien die pipo kochtquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:37 schreef relativity het volgende:
[..]
Ik ga wachten op hun reviewsben benieuwd hoe hij is! Maar Pipo staat wel bekend om zijn kwaliteit en state-of-the-art technology
ga er dadelijk toch ff mee aan de slag mijn N7 ligt stof te happen en ben eigenlijk te nieuwsgierigquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:43 schreef relativity het volgende:
[..]
Had het al gelezen, het is overigens voor de Nexus 4, 7 en 10. Het is overigens een developer build waar nog niet alles werkt zoals data communication etc.
Eigenlijk heb je er momenteel voor dagelijks gebruik weinig aan, maar daar zal snel verandering in komen
Vooral in China, excusesquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:43 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik ken Pipo alleen van de pas uitgebrachte M9. Zelfs van vorige series tablets heb ik nooit echt iemand gezien die pipo kocht![]()
Ubuntu is altijd leuk hèquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga er dadelijk toch ff mee aan de slag mijn N7 ligt stof te happen en ben eigenlijk te nieuwsgierig
ik heb een Pipo M1, dat is echt een super apparaat, ik kan zonder meer iedereen een Pipo aanraden!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:43 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik ken Pipo alleen van de pas uitgebrachte M9. Zelfs van vorige series tablets heb ik nooit echt iemand gezien die pipo kocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |