abonnement Unibet Coolblue
pi_121624402
For great justice!
  woensdag 16 januari 2013 @ 08:58:20 #2
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_121624512
Goede titel! Foto mag er ook wezen ^O^
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_121624778
Doe dan een foto van het oerlelijke Hoog Catharijne zodat het ook duidelijk is waarom Corio de stad uit moet.

Maar even serieus; die overkapping van de Catharijnesingel, ik zie niet zo snel in wat die bewoners van die flat daar meer mee te maken hebben dan ik bijvoorbeeld. Gaan zij soms elke dag met een rondvaartboot straks om zich te ergeren aan de overkapping?

Wat betreft het Poortgebouw; hoe hoger hoe beter wat mij betreft. Hoe meer grauwe bruine lelijkheid van Hoog Catharijne achter dat gebouw verstopt gaat, hoe beter.

Ik zocht net op Google Afbeelding trouwens op Poortgebouw (hier op m'n werk), komt er zowaar een foto van een complete naakte vrouw naar voren als derde of vierde resultaat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121624823
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:58 schreef bork het volgende:
Goede titel! Foto mag er ook wezen ^O^
Gisteren zelf gemaakt. :7
For great justice!
pi_121624828
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef Nielsch het volgende:
Doe dan een foto van het oerlelijke Hoog Catharijne zodat het ook duidelijk is waarom Corio de stad uit moet.
Ik vond deze te mooi. :7
For great justice!
pi_121624841
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Gisteren zelf gemaakt. :7
Zeker mooi!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121627948
dat poortgebouw wordt het enige echt gewaagde gebouw van het hele city project (architectonisch gezien), als ze dat gaan afzwakken zijn ze wat mij betreft niet goed wijs. laat die bewoners maar de klere krijgen, t is geven en nemen, ze zijn lekker van die snelweg af door dit plan, gaan ze lopen zeiken over een terrasje.... typisch..
pi_121658903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef Nielsch het volgende:
Maar even serieus; die overkapping van de Catharijnesingel, ik zie niet zo snel in wat die bewoners van die flat daar meer mee te maken hebben dan ik bijvoorbeeld. Gaan zij soms elke dag met een rondvaartboot straks om zich te ergeren aan de overkapping?
Zij wonen er naast en mogen dus bezwaar maken. De gemeente heeft een hekel aan veel werk en wil dus niet zomaar bezwaar van elke inwoner of forens aannemen.
pi_121669259
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Neelix het volgende:

[..]

Zij wonen er naast en mogen dus bezwaar maken. De gemeente heeft een hekel aan veel werk en wil dus niet zomaar bezwaar van elke inwoner of forens aannemen.
Snap ik, maar het is niet alsof ze uitkijken op die overkapping in het winkelcentrum. Als mijn achterbuurman een etage op z'n huis wil zetten en mijn tuin zou daardoor compleet in de schaduw komen te liggen, dan heb ik een punt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121669643
quote:
Men voert aan dat met de huidige plannen de Radboudtoren niet langer bereikbaar zal zijn met een kraan, voor bijvoorbeeld onderhoud aan de gevel, en hun woongenot wordt aangetast doordat alle wegen rondom hun centrale ingang tot tunnels worden omgebouwd.
Lijken me hele reeële bezwaren hoor.
For great justice!
pi_121671045
Wat komt er eigenlijk in de plaats van al die friettenten, shaormatoko's en Charlie Chius die nu weg zijn op HC?
pi_121671260
Starbucks natuurlijk, 28 vestigingen.
pi_121671368
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:23 schreef bierjoost het volgende:
Wat komt er eigenlijk in de plaats van al die friettenten, shaormatoko's en Charlie Chius die nu weg zijn op HC?
Niets: de hele Stationstraverse wordt gesloopt, daar komt het Stationsplein Oost:

For great justice!
pi_121671706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:23 schreef bierjoost het volgende:
Wat komt er eigenlijk in de plaats van al die friettenten, shaormatoko's en Charlie Chius die nu weg zijn op HC?
Al het eten wordt vervangen door Smullers. De rest Starbucks inderdaad.
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:25:02 #16
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_121674866
quote:
Ook voor auto's is hij ronduit onoverzichtelijk, heb ik gemerkt in die paar keer dat ik er langs gekomen ben.
pi_121674962
Toch blij dat ik nooit buiten de stad kom.
For great justice!
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:28:55 #18
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_121675027
Ik moet er langs om naar de stad te gaan.
pi_121675944
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:23 schreef bierjoost het volgende:
Wat komt er eigenlijk in de plaats van al die friettenten, shaormatoko's en Charlie Chius die nu weg zijn op HC?
Dat gedeelte gaat helemaal gesloopt worden. Straks is er een duidelijke fysieke scheiding (in de buitenlucht) tussen Hoog Catharijne en Utrecht CS. Ik denk niet dat Hoog Catharijne straks nog al die patatzaken en shoarmatoko's per sé terug wil. Past niet bij de uitstraling denk ik zo.

Op het station zelf komen waarschijnlijk de meeste (eet)formules van NS Retail:

- Starbucks
- De Broodzaak
- Kiosk
- Burger King
- Julia's
- Smullers
- AH To Go
- Shakies
- Ola Happiness Station (Swirl's)
- CaféT
- La Place Express
- HEMA
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121675964
Met dit weer ben ik wel blij dat ik nog lekker warm over de patatstraat kan lopen van de Croeselaan naar HC.
For great justice!
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:06:27 #21
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_121680482
Iemand een tipje waar je lekker kunt eten voor een niet al te gekke prijs? Kom uit Amsterdam en zoek een tentje wat een beetje te belopen is vanaf CS. Prijsindicatie ong ¤ 25eu voor 3 gangen :)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:13:16 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121680723
Ga lekker naar Olivier, vlakbij het station...gezellige/mooie tent en de prijs is ook nog wel te doen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_121681387
Olivier is inderdaad prima te belopen van Utrecht CS en is ook erg mooi om te zien. Denk dat drie gangen zo rond de 30 euro komen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121681427
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:06 schreef Ladylicious het volgende:
Iemand een tipje waar je lekker kunt eten voor een niet al te gekke prijs? Kom uit Amsterdam en zoek een tentje wat een beetje te belopen is vanaf CS. Prijsindicatie ong ¤ 25eu voor 3 gangen :)
Naast Olivier is ook nog nog De Zakkendrager in de Zakkendragerssteeg een aanrader, ook op loopafstand en ongeveer 30 euro voor drie gangen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_121681445
En ook op loopafstand, maar dan de andere kant op (Mariaplaats) is Grand Café Carré. Altijd goed gegeten voor niet al teveel geld. Prijsindicatie zelfde als hierboven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')