quote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef sudokulover het volgende:
Bert heeft gereageerd!
Helaas werkt Imgur niet hier op mijn werk, vanavond zal ik ff een screen uploaden. Hij is in ieder geval naar de AH bij hem in de buurt geweest, die hadden hem doorverwezen naar de AH XL... Maar beide hadden helaas niet het formulier, aldus Bert. 14.gif
Overigens een erg vriendelijke mail, geen enkele geïrriteerde ondertoon te bespeuren.
Wat heb je terug gestuurd?quote:
Nog niks, ben net thuis. Moet nog even broeden op een goede reply. Even vooruitdenken welke richting ik het op wil sturen. Maar goede ideeën zijn altijd welkom!quote:
Stuur hem naar de Super de Boer xD Hij zich helemaal doodzoeken naar de digtsbijzijnde Super de Boerquote:Op maandag 14 januari 2013 18:22 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Nog niks, ben net thuis. Moet nog even broeden op een goede reply. Even vooruitdenken welke richting ik het op wil sturen. Maar goede ideeën zijn altijd welkom!
Ik denk dat de geloofwaardigheid dan ineens zo'n stuk achteruit gaat. Je kan hem niet eerst naar de Albert Heijn sturen om hem daarna naar een andere supermarkt te sturen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Stuur hem naar de Super de Boer xD Hij zich helemaal doodzoeken naar de digtsbijzijnde Super de Boer
Klopt heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk dat de geloofwaardigheid dan ineens zo'n stuk achteruit gaat. Je kan hem niet eerst naar de Albert Heijn sturen om hem daarna naar een andere supermarkt te sturen.
Je moet qua antwoorden wel een beetje consequent blijven, op zo'n manier dat het elke keer wel weer ergens lijkt te kloppen.
Het was al vast gesteld dat Bert niet het helderste licht is.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef ouyevoli het volgende:
Even terzijde:
Ik neem even aan voor het gemak dat je niet over een groupon email adres beschikt. Dus hoe dom moet je zijn om ervan uit te gaan dat werknemers van groupon mailen met @gmail.com
En vraag of ze in herbruikbare staat zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef WarmZaad het volgende:
laat hem een foto sturen met hoe hij zijn tandenborstels gebruikt
Of van een userquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef ouyevoli het volgende:
Ah kijk. In zijn laatste mail wordt het mooi. Meneer wil zijn geld terug én de borsteltjes houden. Dat kan natuurlijk niet. Vooral blijven aandringen dat het opsturen naar negeria de enige optie is.
Ook is het natuurlijk leuk om die vent helemaal over de rooie te krijgen, en hem dan vervolgens een telefoonnummer van het echte Groupon toe te sturen. Waar hij dan hopelijk helemaal overstuur, kwaad en schreeuwend naar toe belt.
JA HALLOOO MET DE BRANDWEEER HAHAHA OEPS GROUPON.quote:
Hij kan gmail als G(roupon)mail zienquote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef ouyevoli het volgende:
Even terzijde:
Ik neem even aan voor het gemak dat je niet over een groupon email adres beschikt. Dus hoe dom moet je zijn om ervan uit te gaan dat werknemers van groupon mailen met @gmail.com
volgens mij snap je het nietquote:Op maandag 14 januari 2013 18:49 schreef Nestalgie het volgende:
Vertel hem dat hij het toch maar via jou moet doen en dan allemaal shit laten doen.
hey hey hey, rustig aan jaquote:
Is het niet veel leuker om hem weer naar de AH terug te sturen?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:06 schreef Drabit het volgende:
Foutje, samenwerking met AH is een tijdje terug gestopt. Excuses voor het ongemak blabla Nu gaat het lastiger worden. Vragen of hij een foto kan sturen van de borsteltjes en zeggen dat de borsteltjes toch echt alleen naar Nigeria kunnen worden gestuurd.
Misschien zoiets? Jij zal vast en zeker wel creatiever zijn
Ja dat kan ook, zeggen dat het vast een nieuwe medewerker was die hem geholpen heeft. Dat hij even een praatje moet maken met de directeur of zoietsquote:Op maandag 14 januari 2013 19:12 schreef appelboer24 het volgende:
[..]
Is het niet veel leuker om hem weer naar de AH terug te sturen?
Nee, de directeur gaat hem vertellen hoe het zit en dan is het grapje afgelopen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, zeggen dat het vast een nieuwe medewerker was die hem geholpen heeft. Dat hij even een praatje moet maken met de directeur of zoiets
Met welke rede wil jij hem dan wel terugsturen? Hij wil dan waarschijnlijk een persoon spreken bij de AH die iets meer verstand heeft van de winkel, omdat de vorige persoon vertelde dat hij hem niet kon helpen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef appelboer24 het volgende:
[..]
Nee, de directeur gaat hem vertellen hoe het zit en dan is het grapje afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |