Waarom trek je ze niet meer TS?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:49 schreef Isa1 het volgende:
Ik was altijd trots op AH met innovativiteit en goed assortiment (inclusief A-merken en goedkopere huismerken). Echter, sinds ze doen aan te veel monopolie (we kunnen bijna nergens anders terecht in onze plaats), niet zo aardig blijken voor leveranciers (afgeknepen en A-merk eruit), en dus niet zo aardig meer zijn als weleer voor hun klanten (te weinig A-merken, slechtere kwaliteit huismerken en vooral ook het feit dat bedelaars en zelfs voedselbankmedewerkers al in de winkel klanten bevragen om een bijdrage), maakt dat het onderbuikgevoel is overgeslagen in ontevredenheid over het supermarktbeleid in onze Gemeente, en van AH. Vooral bedelaars trek ik niet meer. Waarom staat AH dit toe en wordt zo de winkelende klant niet beschermd tegen brutale bedelarij (ondanks de KASSA uitzending)?
Ze krijgen bij de Appie niet genoeg geld om hem te betalen vrees ik. Skeere tijden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Waarom trek je ze niet meer TS?
Ze betaalden te weinigquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
De kwaliteit is stukken minder geworden, staat er tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jamaarja, gratis yoghurt is gratis yoghurt denk ik dan weerquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
De kwaliteit is stukken minder geworden, staat er tochAllemaal B-delaars en geen A-delaars meer.
Wil ik ook welquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jamaarja, gratis yoghurt is gratis yoghurt denk ik dan weer
Mijn koffiequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:21 schreef KritischeMassa het volgende:
Tja, die titel is vreemd...
Albert Heijn.... vergaarplaats voor zwervers en eigen merk = zelfde
Laten we aannemen dat TS bedoelde:
Albert Heijn = vergaarplaats voor zwervers
en
eigen merk = zelfde
waarmee
eigen merk = vergaarplaats voor zwervers
en
Albert Heijn = eigen merk
wanneer men dus de wortel neemt over Albert Heijn kom je volgens mijn berekening uit op:
TS is een zeikwijf
ik rust mijn koffer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |