abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juni 2000 @ 13:54:00 #1
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_39711
Waar was jij vroeger doodsbang voor, terwijl je daar nu om kan lachen?

Ik ben vroeger een tijdje bang geweest om in slaap te vallen, gewoon omdat ik dan de controle verlies.

Toen ik als 5-jarig jongetje (achterin) in de auto zat, en de bestuurder door rood reed (oranje werd net niet gehaald), was ik als de dood dat de politie ons zou pakken. Geschrokken keek ik om me heen, om tenslotte tot de conclusie gekomen dat er geen agent in de buurt was.

Er zijn ook verhalen over kinderen die bang zijn dat ze, wanneer hun ouders het bad leeg laten lopen, mee wegspoelen door het putje.

Down[br]Under
  zaterdag 10 juni 2000 @ 16:51:00 #2
3547 Renate
I love Maarten :>
pi_39712
Vroeger toen ik heel klein was zat er altijd een krokodil of een leeuw onder mijn bed. Ik sliep pas rustig als papa naar beneden was gegaan om die leeuw of krokodil de deur uit te laten
Op latere leeftijd had ik eens een film over vampiers gezien, toen lag er dus een vampier onder mijn bed.
maar goed, dat is MIJN mening en MIJN gevoel, dat hoeft niemand te delen.....
  zondag 11 juni 2000 @ 03:26:00 #3
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_39713
Ik geloof niet dat ik hier ooit last van heb gehad, best jammer want het lijkt me een ideale manier om je ouders te irriteren.
"paaaaaaaaappaaaaaa, hij zit er nog steeds"

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! (Datum 11 Juni 2000).]

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_39714
* Dinus vond Filet American errug eng.

Mijn vader had me namelijk wijsgemaakt dat er gepureerde amerikanen in zaten....

Zolang er was is, is er leven.
pi_39715
Bij mij zou er altijd een zwart monster onder m'n bed liggen die me aan m'n voeten onder m'n bed trok. Maar als ik dan helemaal onder m'n dekens ging liggen zou hij mij niet meer zien..................
pi_39716
Ik was altijd bang voor een krokodil onder mijn bed...
En was bang dat er wolven op mijn kamer zaten...
Ik weet nog heel goed dat ik bij mijn oma ging logeren...
Ik ging naar boven, was al bang, ging op bed zitten en het ligt ging uit!!! eeks... ahrd gillend naar beneden rennen en omkijken of er geen wolf achter me aan zat...
Wat was nou het geval...
Je kent wel... van die trektouwtjes voor het ligt... die lag op bed en ik was er op gaan zitten.... en floeps! licht uit!
Moet toegeven dat ik nog steeds bang ben in het donker... snel naar de wc lopen 's nachts en dan nog sneller mijn bed weer induiken...
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_39717
quote:
op 06-13-2000 om 05:39 PM schreef Dinus het volgende:
* Llewella vond Filet American errug eng.

Mijn vader had me namelijk wijsgemaakt dat er gepureerde amerikanen in zaten....

Lol!
Gemeen he die vaders!!

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 14 juni 2000 @ 14:41:00 #8
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_39718
* Frenkie was altijd bang vergeten te worden als pappie en mammie met hem op vakantie gingen en ze midden in de nacht vertrokken.

* Frenkie is nu bang als hij wel met paps en mams mee op vakantie zou moeten.

donderdag 15 juni 2000 @ 15:53:00 #9
3547 Renate
I love Maarten :>
pi_39719
Ik ben soms ook nog best bang in het donker.
Bij mijn vriend hebben ze zo'n bocht in de overloop. Aan het einde van dat gangetje zit zijn kamer, en onze badkamer.
Als wij 's avonds naar boven gaan, vind ik dat best eng, omdat je dus helemaal niets ziet (geen ramen)
Een keer ging mijn vriend vooruit, en het was heel stil, ik vond het eng, en wilde net terug gaan om toch het ligt aan te doen, liet me heel hard schrikken!
Ik was zo geschrokken dat ik moest huilen
Nu durf ik er niet meer alleen door
maar goed, dat is MIJN mening en MIJN gevoel, dat hoeft niemand te delen.....
  donderdag 15 juni 2000 @ 16:01:00 #10
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_39720
tof allemaal... herken het..

Ik en mijn zus en haar toen malige vriend keken naar de tv. Kwam opeens de clip van Micheal Jackson met Thriller voorbij. ALlemaal mensen die uit de vloer kwamen..shit man wat heb ik in de angst gezeten en zitten krijsen omdat ik dacht dat er mensen uit de grond kwamen. Poe hee blij dat ik toen zo'n stoere zus had die me wilde bewijzen en overtuigen dat het niet waar was

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  donderdag 15 juni 2000 @ 23:17:00 #11
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_39721
Ik heb jarenlang helemaal opgerold onder de dekens geslapen, uit angst voor 'monsters' die door m'n ramen naar binnen zouden komen. Ik dacht altijd "zolang ik de ramen niet kan zien, kunnen de monsters mij ook niet zien"
En ik was altijd ontiegelijk bang in het donker.

Nog steeds wel een beetje eigenlijk...

Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  vrijdag 16 juni 2000 @ 10:49:00 #12
4328 Jasper S.
Thinking about...
pi_39722
Ik had altijd van die rare dromen waarin alles buiten proportie groeide. Heel vaag, maar toen heel eng...
Stare if you want to...

pi_39723
quote:
op 06-16-2000 om 10:49 AM schreef Jasper S. het volgende:
Ik had altijd van die rare dromen waarin alles buiten proportie groeide. Heel vaag, maar toen heel eng...

Dat ken ik... was heel raar.... alles was heeeeel groot of heeeeeeel klein...... vage dromen en het gaf me een raar gevoel....

Amber Mae
  zaterdag 17 juni 2000 @ 17:07:00 #14
4438 Maximus
moet dat nu!!
pi_39724
ik d8 dat er altijd een monster in de klerekast zat
nu slaapt er alleen een monster aan de andere kant van de muur: m'n broer
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft :)

Redactie Frontpage zaterdag 17 juni 2000 @ 19:36:00 #15
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_39725
Ik was altijd bang voor skeletten. Ik droomde altijd dat ik naast een skelet sliep, en werd dan gillend wakker
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 19 juni 2000 @ 20:30:00 #16
4328 Jasper S.
Thinking about...
pi_39726
He Llewella, zullen we samen in therapie gaan voor deze traumatische ervaring?
Stare if you want to...

pi_39727
nou dan zal ik het ook maar opbiechten: Ik was altijd het liefst zo snel mogelijk van de wc weg, je weet maar nooit wat daar omhoog kan kruipen (tja soms zie je van die films met ratten die uit de WC omhoogklimmen, toch geen fijn idee...)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')