Ik ben vroeger een tijdje bang geweest om in slaap te vallen, gewoon omdat ik dan de controle verlies.
Toen ik als 5-jarig jongetje (achterin) in de auto zat, en de bestuurder door rood reed (oranje werd net niet gehaald), was ik als de dood dat de politie ons zou pakken. Geschrokken keek ik om me heen, om tenslotte tot de conclusie gekomen dat er geen agent in de buurt was.
Er zijn ook verhalen over kinderen die bang zijn dat ze, wanneer hun ouders het bad leeg laten lopen, mee wegspoelen door het putje.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! (Datum 11 Juni 2000).]
Mijn vader had me namelijk wijsgemaakt dat er gepureerde amerikanen in zaten....
quote:
op 06-13-2000 om 05:39 PM schreef Dinus het volgende:
* Llewella vond Filet American errug eng.
Mijn vader had me namelijk wijsgemaakt dat er gepureerde amerikanen in zaten....
Lol!
Gemeen he die vaders!!
* Frenkie is nu bang als hij wel met paps en mams mee op vakantie zou moeten.
Ik en mijn zus en haar toen malige vriend keken naar de tv. Kwam opeens de clip van Micheal Jackson met Thriller voorbij. ALlemaal mensen die uit de vloer kwamen..shit man wat heb ik in de angst gezeten en zitten krijsen omdat ik dacht dat er mensen uit de grond kwamen. Poe hee blij dat ik toen zo'n stoere zus had die me wilde bewijzen en overtuigen dat het niet waar was
Nog steeds wel een beetje eigenlijk...
quote:
op 06-16-2000 om 10:49 AM schreef Jasper S. het volgende:
Ik had altijd van die rare dromen waarin alles buiten proportie groeide. Heel vaag, maar toen heel eng...
Dat ken ik... was heel raar.... alles was heeeeel groot of heeeeeeel klein...... vage dromen en het gaf me een raar gevoel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |