abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2012 @ 01:49:58 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_120538001
http://www.hln.be/hln/nl/(...)arder-gestraft.dhtml

volledige titel: Iraaks gezin dat dochter niet met Belg liet trouwen, in beroep zwaarder gestraft

Sayhood E.H. (70), Resmieh F. (59) en hun zonen Mohamed (41) en Ali (30) zijn in beroep zwaarder bestraft voor de onmenselijke behandeling van hun dochter en zus. De vier gezinsleden hadden de vrouw geslagen en met een hamer bewerkt omdat ze wilde trouwen met een Belg. Hun fanatieke houding getuigde volgens het hof van een extreme onverdraagzaamheid tegenover de westerse maatschappij.

Het Iraakse gezin was in 2002 naar België gekomen. Dochter Aseel (27) raakte in tegenstelling tot haar ouders en broers goed geïntegreerd en kreeg een relatie met Peter. De beklaagden vonden dat ze de eer van de familie bezoedelde, maar Aseel weigerde om de man op te geven.

In 2010 zocht ze weer toenadering, want ze was verloofd en hoopte op de zegen van haar familieleden. De vrouw werd echter zwaar onder druk gezet om de relatie te beëindigen. Aseel hield voet bij stuk en werd daarom op 30 augustus 2010 opgesloten in de ouderlijke woning in Mortsel.

De vrouw werd geslagen, gebeten en aan de haren getrokken. De moeder sloeg haar zelfs met een hamer op de handen en de knie. Ze scholden haar uit voor 'hoer' en 'slechte moslim' en bedreigden haar meermaals met de dood. Een dag later kon ze de politie verwittigen en erger voorkomen.

De beklaagden hadden in eerste aanleg drie jaar cel, waarvan de helft met uitstel, gekregen. Het hof maakte daar voor de vader en zijn zonen vier jaar effectief van en voor de moeder veertig maanden. Voor alle vier werd de onmiddellijke aanhouding bevolen.
==================
Waarom zijn ze in beroep gegaan :?
pi_120538356
Arme Irakezen . Maken ze een oorlog mee waar hun hele familie uitgeroeid wordt krijgen ze celstraf in België.

Ik ken ook zo'n Irakeze man werkt bij de daklozenopvang en praat nooit met zijn familie, weet zelfs niet of ze nog bestaan. :X
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 02:15:36 #3
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120538534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:04 schreef Hetkapitaal het volgende:
Arme Irakezen . Maken ze een oorlog mee waar hun hele familie uitgeroeid wordt krijgen ze celstraf in België.
Wtf :') Dus omdat ze een oorlog meegemaakt hebben mogen ze zelf hun familie dan maar beginnen uitroeien met een hamer?

Ik vind de straffen nog veel te laag eigenlijk... Vier jaar voor poging tot moord, want dat is het toch in mijn ogen.
Are you fokking to me?
pi_120538584
quote:
11s.gif Op donderdag 20 december 2012 01:49 schreef slashdotter3 het volgende:

De vrouw werd geslagen, gebeten en aan de haren getrokken. De moeder sloeg haar zelfs met een hamer op de handen en de knie. Ze scholden haar uit voor 'hoer' en 'slechte moslim' en bedreigden haar meermaals met de dood. Een dag later kon ze de politie verwittigen en erger voorkomen.

De beklaagden hadden in eerste aanleg drie jaar cel, waarvan de helft met uitstel, gekregen. Het hof maakte daar voor de vader en zijn zonen vier jaar effectief van en voor de moeder veertig maanden. Voor alle vier werd de onmiddellijke aanhouding bevolen.
==================
Waarom krijgt de vrouw nu een lagere straf als de mannen terwijl zij zelfs met een hamer slaat??

En je wordt niet uitgescholden voor slechte moslim dat is een compliment, lijkt me duidelijk.
Rustig aan.
pi_120538603
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:15 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Wtf :') Dus omdat ze een oorlog meegemaakt hebben mogen ze zelf hun familie dan maar beginnen uitroeien met een hamer?

Ik vind de straffen nog veel te laag eigenlijk... Vier jaar voor poging tot moord, want dat is het toch in mijn ogen.
Vergeet niet dat de strafmaat in België oha hoger is (meer jaren). En het is echt geen pretpark zoals in NL.

Daarbij komt dat dit gezin de kans wordt ontnomen zich te integreren in de maatschappij wat voor recidivisme kan zorgen.
pi_120538614
Enkele reis terug naar Irak met die woestijntokkies. Wel hier willen komen wonen, maar niks met de lokale bevolking van doen willen hebben want dan ben je ineens een slechte moslim. Wees dan een goede moslim en blijf gewoon waar je thuis hoort, iedereen blij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 20 december 2012 @ 02:21:10 #7
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_120538616
Jammer dat er geen doodstraf is in België. Dit zouden de perfecte kandidaten zijn.

Ze komen hier heen dus zich aanpassen zullen ze!
En anders weer terug naar je eigen land!
Ik hoop dat die Peter na die 4 jaar ook een hamer pakt en ze even goed bewerkt.
pi_120538714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:20 schreef Hathor het volgende:
Enkele reis terug naar Irak met die woestijntokkies. Wel hier willen komen wonen, maar niks met de lokale bevolking van doen willen hebben want dan ben je ineens een slechte moslim. Wees dan een goede moslim en blijf gewoon waar je thuis hoort, iedereen blij.
Vuile racist alsof dit niet onder Nederlanders voorkomt. Dit is net zo gestoord:

NWS / Spoedprocedure over rauwkost etende puber #3

of dit:

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)nlang-gijzelde.dhtml

Of je vergeet Fritzl voor het gemak (Oostenrijker)
pi_120538795
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:21 schreef Compoantje het volgende:
Jammer dat er geen doodstraf is in België. Dit zouden de perfecte kandidaten zijn.

Ze komen hier heen dus zich aanpassen zullen ze!
En anders weer terug naar je eigen land!
Ik hoop dat die Peter na die 4 jaar ook een hamer pakt en ze even goed bewerkt.
Of ga jij ook opdonderen naar een ander deel van Europa daar NL eerst bevolkt werd door de Neanderthalers en pas veel later door het huidig Germaans volk zoals wij dat kennen.
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 02:39:53 #10
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120538912
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:20 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Vergeet niet dat de strafmaat in België oha hoger is (meer jaren). En het is echt geen pretpark zoals in NL.

Daarbij komt dat dit gezin de kans wordt ontnomen zich te integreren in de maatschappij wat voor recidivisme kan zorgen.
Ik ben een Belg. En ik vind vier jaar voor poging tot moord te weinig ongeacht wat de straffen in andere landen zijn. Waarom is dat relevant?

Je laatste zin is pure positieve discriminatie. Hier in België word je gestraft als je iemand tracht te vermoorden. Dat is integratie. Volledig meedraaien met het systeem. Pure bullshit trouwens dat je dit linkt aan recidivisme.
Are you fokking to me?
pi_120538942
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:27 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Vuile racist alsof dit niet onder Nederlanders voorkomt. Dit is net zo gestoord:

NWS / Spoedprocedure over rauwkost etende puber #3

of dit:

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)nlang-gijzelde.dhtml

Of je vergeet Fritzl voor het gemak (Oostenrijker)
Het enige racistische wat ik hier zie zijn die Irakezen die hun dochter liever doodslaan dan dat ze met een westerse ongelovige hond aanpapt, islam=apartheid, wat ik overigens prima vind.
pi_120538961
Ja als je dit zo leest dan gun je ze honderd jaar in de kerker, maja zolang je niemand echt vermoord zijn de straffen mild.
pi_120538973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het enige racistische wat ik hier zie zijn die Irakezen die hun dochter liever doodslaan dan dat ze met een westerse ongelovige hond aanpapt, islam=apartheid, wat ik overigens prima vind.
Ga jezelf ontkennen dat je racist bent?

Two wrongs dont make a right.
pi_120538990
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:44 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Ga jezelf ontkennen dat je racist bent?

Two wrongs dont make a right.
Misschien wel, misschien niet, ik denk alleen dat jij daar geen ene teringmoer mee te maken hebt.
pi_120538992
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zie dat toch anders islam is geen apartheid in Nederland had je tot de jaren vijftig ook verzuiling.
Het is een levensbeschouwing
pi_120539000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:46 schreef Karzai het volgende:

[..]

Ik zie dat toch anders islam is geen apartheid in Nederland had je tot de jaren vijftig ook verzuiling.
Het is een levensbeschouwing
Een levensbeschouwing die hier niet in goede aarde valt.
pi_120539018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een levensbeschouwing die hier niet in goede aarde valt.
ja je hebt binnen de islam ook verschillende stromingen maar deze mensen zijn gewoon gestoord en ziek in hun hoofd.
Komt ook door de druk van buitenaf
pi_120539026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:48 schreef Karzai het volgende:

[..]

ja je hebt binnen de islam ook verschillende stromingen maar deze mensen zijn gewoon gestoord en ziek in hun hoofd.
Komt ook door de druk van buitenaf
Ja, die zogenaamde familie eer. :')
pi_120539045
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, die zogenaamde familie eer. :')
Manipulatie waar de islam erg goed in is, in dat opzicht mag die religie van mij wel verdwijnen
pi_120539054
Maar het zijn in principe gewoon mensen die macht misbruiken
pi_120539056
quote:
:') _O-
quote:
Het Iraakse gezin was in 2002 naar België gekomen.
Tijd genoeg gehad om te integreren dus.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_120539154
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet, ik denk alleen dat jij daar geen ene teringmoer mee te maken hebt.
Ik praat niet meer met mensen van het Stormfront kaliber als jij. Ga elders je haat spuien. :W Dat heeft de wereld alleen maar ellende toegebracht incl een WO.

Ik tolereer iedereen zonder te beoordelen op basis van afkomst.
pi_120539186
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:52 schreef bas-beest het volgende:

[..]

:') _O-

[..]

Tijd genoeg gehad om te integreren dus.
Hoe weet jij alles over deze familie ? Incl in wat voor omstandigheden ze verkeerden qua financiële situatie, cultuur, en baanmogelijkheden ?

Aangezien het racisme op deze pagina alleen al, ben ik geneigd om te geloven dat ze gemarginaliseerd waren op basis van afkomst.
pi_120539194
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 03:03 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Hoe weet jij alles over deze familie ? Incl in wat voor omstandigheden ze verkeerden qua financiële situatie, cultuur, en baanmogelijkheden ?

Aangezien het racisme op deze pagina alleen al, ben ik geneigd om te geloven dat ze gemarginaliseerd waren op basis van afkomst.
precies het wordt allemaal zo makkelijk neergezet, zal zo wel zijn
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 03:07:40 #25
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120539213
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 03:00 schreef Hetkapitaal het volgende:

Ik ook... Maar jij discrimineert positief en dat is al net zo erg als diegene die hier negatief discrimineren.
Are you fokking to me?
pi_120539221
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:27 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Waarom maakt hem dat opeens tot racist? Als ik iemand in huis neem die in de problemen zit en ik voorzie hem van geld om te overleven, en plotseling gaat die persoon mij in mijn eigen huis lopen uitschelden en uitkotsen... wat zou jij doen met zo'n persoon? Zou je hem in huis houden ondanks zn ondankbare kutgedrag of flikker je hem eruit?

Van mij mogen mensen van andere culturen best commentaar hebben op het Westen als ze hier wonen, maar er zijn grenzen in hoe ver je mag gaan in het veroordelen van het land dat je helpt en onderdak biedt.

Aan de andere kant zijn die mensen ook best gewoon zielig en verdienen ze medelijden, omdat het virus dat dogmatische religie heet zich meester heeft gemaakt over het verstand van die mensen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_120539244
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 03:07 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik ook... Maar jij discrimineert positief en dat is al net zo erg als diegene die hier negatief discrimineren.
Ik discrimineer helemaal niet. Ik schrijf alleen dat ze naar het geweld beoordeeld moeten worden zonder te kijken naar afkomst of religie. Meer niet. Nu ik deze reacties gelezen heb heb ik ernstige twijfels of ze wel een eerlijk proces hebben gehad.

Jij gebruikt eerder populistische ad hoc praatjes. Gewoon de vinger wijzen naar de ander om netjes de aandacht af te leiden van je eigen haatdragende standpunten.
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 03:13:20 #28
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120539257
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 03:11 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Ik discrimineer helemaal niet. Ik schrijf alleen dat ze naar het geweld beoordeeld moeten worden zonder te kijken naar afkomst of religie. Meer niet. Nu ik deze reacties gelezen heb heb ik ernstige twijfels of ze wel een eerlijk proces hebben gehad.

Jij gebruikt eerder populistische ad hoc praatjes. Gewoon de vinger wijzen naar de ander om netjes de aandacht af te leiden van je eigen haatdragende standpunten.
Haatdragend...wait whut? Je bent gewoon een troll man.... Tsss dat ik erin trapte...
Are you fokking to me?
pi_120539259
quote:

[..]

Ik praat niet meer met mensen van het Stormfront kaliber als jij. Ga elders je haat spuien. :W Dat heeft de wereld alleen maar ellende toegebracht incl een WO.

Dat komt omdat je een joekel van een bord voor je kop hebt, dat bleek al meteen uit je eerdere commentaar in dit topic. Maar als jij niet meer met mensen zoals mij wil praten, dan juich ik dat alleen maar toe, want ik heb echt het idee dat steeds als ik een post van jou lees, ik een paar hersencellen heb verloren.
pi_120539314
Tsja, in Nederland is ergens rond februari door een rechter Eerwraak goedgekeurd alszijnde belangrijker dan de grondwet. Immers religie en die uitvoering daarvan.

Kan dus wel snappen dat ze in beroep gaan. Als wij al zo dom zijn om die stinkmoslims gelijk te geven dan moet het bij de belgen ook lukken.

(en ja er is een verschil tussen stinkmoslims en moslims)
pi_120540050
Waarom vlucht je in vredesnaam uit Irak naar west-Europa als je het, getuige dit soort praktijken, eigenlijk prima kunt vinden met je bermbombroeders en haatbaardzusters daar? Wat mij betreft mag dat hele gezin, op de dochter na, weer teruggestuurd worden naar Irak.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_120541181
Waarom ze in hoger beroep gaan? Omdat ze vinden dat ze gelijk hebben.
pi_120541220
quote:

[..]

Mooi, na de celstraf deportatie naar Irak aub.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120541254
quote:

[..]

Dat deden deze Irakezen niet dus dat zijn haatzaaiende Stormfronters?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120541325
Idioten.

Als je het zo oneens bent, dump je dochter en laat haar het maar uitzoeken.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  donderdag 20 december 2012 @ 09:26:13 #36
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_120541832
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 03:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarom maakt hem dat opeens tot racist? Als ik iemand in huis neem die in de problemen zit en ik voorzie hem van geld om te overleven, en plotseling gaat die persoon mij in mijn eigen huis lopen uitschelden en uitkotsen... wat zou jij doen met zo'n persoon? Zou je hem in huis houden ondanks zn ondankbare kutgedrag of flikker je hem eruit?

Van mij mogen mensen van andere culturen best commentaar hebben op het Westen als ze hier wonen, maar er zijn grenzen in hoe ver je mag gaan in het veroordelen van het land dat je helpt en onderdak biedt.

Aan de andere kant zijn die mensen ook best gewoon zielig en verdienen ze medelijden, omdat het virus dat dogmatische religie heet zich meester heeft gemaakt over het verstand van die mensen.
Ik zou stoppen met proberen want hetkapitaal is niet het meest heldere licht van fok.
  donderdag 20 december 2012 @ 09:42:15 #37
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120542171
quote:

volledige titel: Iraaks gezin dat dochter niet met Belg liet trouwen, in beroep zwaarder gestraft

Sayhood E.H. (70), Resmieh F. (59) en hun zonen Mohamed (41) en Ali (30) zijn in beroep zwaarder bestraft voor de onmenselijke behandeling van hun dochter en zus. De vier gezinsleden hadden de vrouw geslagen en met een hamer bewerkt omdat ze wilde trouwen met een Belg. Hun fanatieke houding getuigde volgens het hof van een extreme onverdraagzaamheid tegenover de westerse maatschappij.

Het Iraakse gezin was in 2002 naar België gekomen. Dochter Aseel (27) raakte in tegenstelling tot haar ouders en broers goed geïntegreerd en kreeg een relatie met Peter. De beklaagden vonden dat ze de eer van de familie bezoedelde, maar Aseel weigerde om de man op te geven.

In 2010 zocht ze weer toenadering, want ze was verloofd en hoopte op de zegen van haar familieleden. De vrouw werd echter zwaar onder druk gezet om de relatie te beëindigen. Aseel hield voet bij stuk en werd daarom op 30 augustus 2010 opgesloten in de ouderlijke woning in Mortsel.

==================
Waarom wonen ze in België als ze tegen Westerse mensen zijn?
pi_120542738
quote:

[..]

Het simpele feit dat de dochter wel goed geïntegreerd was, is toch wel een aanwijzing lijkt mij.
Dit zijn gewoon mensen die niet willen. Zij zijn al sinds 2002 hier. Als ze écht hadden gewild, waren ze allang zover.

Verder vind ik het behoorlijk asociaal om ( in dit geval gebrek aan) integratie te koppelen aan financiële situatie, cultuur, en baanmogelijkheden, alsof immigranten een soort hulpeloze baby's zijn die niet in staat zijn om zonder hulp hun levenswijze en mentaliteit aan te passen. Alsof de manier waarop je in het leven staat afhankelijk is van geld ipv denkpatronen.

Ik heb jaren geleden vluchtig contact gehad met een jonge vrouw die als vietnamese bootvluchteling in nederland terecht was gekomen. Hoewel in gebroken grammatica en met een héél vet accent, had wist zij zich binnen 6 maanden in het nederlands verstaanbaar te maken. Lezen en schrijven had ze nooit geleerd, maar ze was nu wel bezig om dat alsnog te leren (in het nederlands!). Haar mentaliteit was: ik kan/wil nooit meer terug, mijn toekomst ligt hier en DUS werk ik zo hard mogelijk aan mijn mogelijkheden en grijp ik elke kans die mij aangeboden wordt met beide handen aan. Zij was ZO dankbaar (dat bleek uit alles wat ze deed en zei) dat ze nu vrij en veilig was, dat ze heel graag haar steentje aan onze maatschappij wilde bijdragen om zo iets terug te kunnen doen.

DIE mentaliteit ontbreekt nog wel eens bij sommige immigranten, zoals deze iraakse familie.
Het gebrek daaraan excuseren met irrelevante non-argumenten zoals jij nu doet, maakt jou eerder een onderdeel van het probleem dan van de oplossing....
pi_120542904
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Idioten.

Of je concludeert dat jullie het er over eens zijn dat jullie het over bepaalde dingen nooit eens zullen worden en respecteert elkaars keuzes en vergeeft elkaar en probeert er verder van te maken wat er van te maken valt. Is no rocket science.
pi_120543096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Idioten.

pi_120543103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef stopnaald het volgende:
Ik heb jaren geleden vluchtig contact gehad met een jonge vrouw die als vietnamese bootvluchteling in nederland terecht was gekomen. Hoewel in gebroken grammatica en met een héél vet accent, had wist zij zich binnen 6 maanden in het nederlands verstaanbaar te maken. Lezen en schrijven had ze nooit geleerd, maar ze was nu wel bezig om dat alsnog te leren (in het nederlands!). Haar mentaliteit was: ik kan/wil nooit meer terug, mijn toekomst ligt hier en DUS werk ik zo hard mogelijk aan mijn mogelijkheden en grijp ik elke kans die mij aangeboden wordt met beide handen aan. Zij was ZO dankbaar (dat bleek uit alles wat ze deed en zei) dat ze nu vrij en veilig was, dat ze heel graag haar steentje aan onze maatschappij wilde bijdragen om zo iets terug te kunnen doen.
En niemand, behalve een gestoorde neo-nazi misschien, heeft een hekel aan dat soort mensen hier.
quote:
DIE mentaliteit ontbreekt nog wel eens bij sommige immigranten, zoals deze iraakse familie.
Het gebrek daaraan excuseren met irrelevante non-argumenten zoals jij nu doet, maakt jou eerder een onderdeel van het probleem dan van de oplossing....
Dit dus ja.
pi_120543245
Dat er nog mensen in HetKapitaal trappen. _O- Obvious troll is heeeeel erg obvious.
pi_120543286
quote:

[..]

Je bent niet zo'n helder licht hè? :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_120543680
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
Dat er nog mensen in HetKapitaal trappen. _O- Obvious troll is heeeeel erg obvious.
Enerzijds is HetKapitaal inderdaad een lelijke trol, anderzijds is het verbazingwekkend hoeveel mensen deze denkwijze (koppeling integratie aan geld ipv mentaliteit) aanhangen.
pi_120543754
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:37 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Enerzijds is HetKapitaal inderdaad een lelijke trol, anderzijds is het verbazingwekkend hoeveel mensen deze denkwijze (koppeling integratie aan geld ipv mentaliteit) aanhangen.
Daar heb je gelijk in. :)
pi_120544388
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En niemand, behalve een gestoorde neo-nazi misschien, heeft een hekel aan dat soort mensen hier.
Toch zijn we ze liever kwijt dan rijk.
pi_120544519
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Toch zijn we ze liever kwijt dan rijk.
Waar heb je het precies over?
pi_120544577
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waar heb je het precies over?
Over Mauro en soortgelijke figuren. Voor je het weet heb je de hele stam hier binnengehaald of vertrekken ze over 10 jaar weer naar het vaderland. Dat moeten we natuurlijk niet willen.
pi_120544612
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Over Mauro en soortgelijke figuren. Voor je het weet heb je de hele stam hier binnengehaald of vertrekken ze over 10 jaar weer naar het vaderland. Dat moeten we natuurlijk niet willen.
Dat wordt puur veroorzaakt doordat hele steden al voor de meerderheid uit allochtonen bestaan en door al het gezeik rondom bepaalde groeperingen.

Verder had Mauro gewoon de boel opgelicht, dat helpt ook niet echt mee.
pi_120544661
quote:
2s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat wordt puur veroorzaakt doordat hele steden al voor de meerderheid uit allochtonen bestaan en door al het gezeik rondom bepaalde groeperingen.

Verder had Mauro gewoon de boel opgelicht, dat helpt ook niet echt mee.
Opgelicht qua wat?
pi_120544666
quote:
2s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat een slappe kutsmoes.
pi_120544683
quote:

[..]

Wat een onzin, deze familie heeft een familielid ernstig mishandeld om dat ze met een autochtone Belg wou trouwen en dat kon niet want het was een ongelovige hond, en dat vind je geen discriminatie?
Het doet er voor de rest helemaal niet toe wat hun situatie was, als je er voor kiest om je dochter de tering in te trappen omdat ze er voor kiest om met een Belg te trouwen dan verdien je gewoon celstraf.
pi_120544686
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat een slappe kutsmoes.
Ha, absoluut niet. http://www.woorden.org/sp(...)r%20tot%20ze%20barst
pi_120544851
quote:
Antwoord eens. Hij had de boel opgelicht?
pi_120544880
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef -zzzzz- het volgende:

[..]

Antwoord eens. Hij had de boel opgelicht?
Ja er is gelogen over zijn leeftijd en de familieleden aldaar/hier.
pi_120545074
quote:
Er geldt geen algehele immigratiestop.
pi_120545289
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er geldt geen algehele immigratiestop.
Wat :?

De onzekerheidsrelatie van Heisenberg, door Werner Heisenberg in 1927 gepubliceerd, is een van de belangrijkste resultaten van de kwantummechanica. De relatie drukt uit dat er zogenaamde incommensurabele paren van grootheden bestaan, waarvoor geldt dat niet van beide grootheden de waarden tegelijkertijd exact kunnen vastliggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120545395
quote:
15s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat :?
Er zijn hier genoeg asielzoekers en immigranten die worden toegelaten. Toch worden eerdergenoemde voorbeelden zonder pardon het land uitgezet. Dat we dit niet meer doen omdat we liever geen risico's lopen is een kutsmoes, we laten immers nog mensen binnen.
pi_120545471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn hier genoeg asielzoekers en immigranten die worden toegelaten. Toch worden eerdergenoemde voorbeelden zonder pardon het land uitgezet. Dat we dit niet meer doen omdat we liever geen risico's lopen is een kutsmoes, we laten immers nog mensen binnen.
Nee het gaat om de algehele sfeer die jij bedoelde. En sowieso worden er nog genoeg toegelaten zoals je zei, dus je hele verhaal gaat niet op.
pi_120545595
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:42 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Waarom wonen ze in België als ze tegen Westerse mensen zijn?
Dat lijkt me overduidelijk: welvaart/sociale voorzieningen. Daarbij zal er ook binnen/naast de belgische samenleving een aanzienlijke islamitische subcultuur bestaan met moskeeën, internaten, buurtwinkels, theehuizen en ga zo maar door waar de voertaal zeer waarschijnlijk Nederlands noch Frans zal zijn en waarbinnen het op een expliciet niet westerse manier ook prima vertoeven is. Wie denkt dat dit vanzelf zal afnemen zolang eenieder die zich hiertegen uitspreekt wordt weggezet als rascistisch/xenofoob is wat mij betreft getikt.
Je suis Charlie Sheen
pi_120546501
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Of je concludeert dat jullie het er over eens zijn dat jullie het over bepaalde dingen nooit eens zullen worden en respecteert elkaars keuzes en vergeeft elkaar en probeert er verder van te maken wat er van te maken valt. Is no rocket science.
Nee.
pi_120547319
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:04 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Nee.
Want?
pi_120547387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom krijgt de vrouw nu een lagere straf als de mannen terwijl zij zelfs met een hamer slaat??

En je wordt niet uitgescholden voor slechte moslim dat is een compliment, lijkt me duidelijk.
Dat is ook de enige vraag die ik heb. Voor de rest vind ik de straf prima. Het had wat mij betreft nog wel iets zwaarder gemogen. En om taboes te doorbreken: ik vind het niet vanzelfsprekend dat mensen die zich zó tegen de westerse samenleving keren, toch in België mogen blijven. Een enkele reis Irak zou ik ook prima vinden.
pi_120547499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Want?
Want ik ben het er niet mee eens. Ik zou het ook niet pikken als mijn dochter zonder toestemming haar eigen gang gaat.
pi_120547524
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:36 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Want ik ben het er niet mee eens. Ik zou het ook niet pikken als mijn dochter zonder toestemming haar eigen gang gaat.
En dus zou je haar verstoten? Er is geen andere oplossing? Ze moet en zal luisteren? Is ze jouw bezit of zo?
pi_120547686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:37 schreef stopnaald het volgende:

[..]

En dus zou je haar verstoten? Er is geen andere oplossing? Ze moet en zal luisteren? Is ze jouw bezit of zo?
Naar mij en haar moeder zal ze luisteren. Als ze al dat niet op kan brengen voor de personen die haar haar hele leven lang hebben opgevoed etc. ?
pi_120547768
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:41 schreef Baghdaddy het volgende:
moeder zal ze luisteren. Als ze al dat niet op kan brengen voor de personen die haar haar hele leven lang hebben opge
Ook als ze volwassen is?

Kijk als ze nog onder de 18 is kan ik het me voorstellen maar daarboven is het toch niet hoe het in de westerse samenlevingen werkt.
  donderdag 20 december 2012 @ 12:46:32 #68
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_120547806
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:31 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Of ga jij ook opdonderen naar een ander deel van Europa daar NL eerst bevolkt werd door de Neanderthalers en pas veel later door het huidig Germaans volk zoals wij dat kennen.
Ik ben geen moslim die zich gedraagt als een losgeslagen psychopaat die z'n eigen dochter bewerkt met z'n hamer.
pi_120547847
quote:

[..]

Naar mij en haar moeder zal ze luisteren. Als ze al dat niet op kan brengen voor de personen die haar haar hele leven lang hebben opgevoed etc. ?
Kijk en nou komen we bij mijn standpunt: laten wij het erover eens zijn, dat wij het hier nooit over eens zullen worden. ;) Ik ben ook een moeder en kan me werkelijk geen enkele reden voorstellen waarvoor ik mijn kind zou verstoten. Luisteren naar mijn advies ja, maar altijd moeten gehoorzamen nee, daarvoor heb ik teveel vertrouwen in haar oordeel. Ik heb haar immers grootgebracht?
pi_120548538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee het gaat om de algehele sfeer die jij bedoelde.
Die bedoelde ik helemaal niet, ik bedoelde jouw reactie op Stopnaald's verhaal.

quote:
En sowieso worden er nog genoeg toegelaten zoals je zei, dus je hele verhaal gaat niet op.
Niet de mensen die jij 'niet hekelt'. Mensen die wel ondernemend en gemotiveerd zijn laat je als het aan jou ligt ook buiten staan. Ze liegen immers, halen hun hele stam hierheen of kunnen in hun thuisland veel meer toevoegen.
  donderdag 20 december 2012 @ 13:13:14 #71
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_120548573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:04 schreef Hetkapitaal het volgende:
Hoe weet jij dat nou? :')

quote:
Ik ken ook zo'n Irakeze man werkt bij de daklozenopvang en praat nooit met zijn familie, weet zelfs niet of ze nog bestaan. :X
Die man heeft nog nooit van telefoneren of internet gehoord? 8)7
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_120548592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die man heeft nog nooit van telefoneren of internet gehoord?
Zijn familie waarschijnlijk niet, nee. 8)7
pi_120549222
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet de mensen die jij 'niet hekelt'. Mensen die wel ondernemend en gemotiveerd zijn laat je als het aan jou ligt ook buiten staan. Ze liegen immers, halen hun hele stam hierheen of kunnen in hun thuisland veel meer toevoegen.
Een MBO Mauro die liegt zou ik sowieso niet echt ondernemend en gemotiveerd noemen nee. En het heeft er wel degelijk mee te maken dat de steden al helemaal vol zitten met rellend buitenlands tuig, daardoor is men er een stuk minder bereidwillend
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zijn familie waarschijnlijk niet, nee. 8)7
Nee dat hebben ze in Irak allemaal nog niet nee.
pi_120552740
Achja, moslims etc.
Conscience do cost.
pi_120553873
quote:

[..]

Dochters worden volwassen, en gaan op den duur hun eigen beslissingen nemen, en die heb je maar gewoon te accepteren, dochters zijn geen bezittingen of handelswaar, wen er maar eens aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')