Wat een slappe kutsmoes.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat wordt puur veroorzaakt doordat hele steden al voor de meerderheid uit allochtonen bestaan en door al het gezeik rondom bepaalde groeperingen.
Wat een onzin, deze familie heeft een familielid ernstig mishandeld om dat ze met een autochtone Belg wou trouwen en dat kon niet want het was een ongelovige hond, en dat vind je geen discriminatie?quote:Op donderdag 20 december 2012 03:03 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Hoe weet jij alles over deze familie ? Incl in wat voor omstandigheden ze verkeerden qua financiële situatie, cultuur, en baanmogelijkheden ?
Aangezien het racisme op deze pagina alleen al, ben ik geneigd om te geloven dat ze gemarginaliseerd waren op basis van afkomst.
Ha, absoluut niet. http://www.woorden.org/sp(...)r%20tot%20ze%20barstquote:
Antwoord eens. Hij had de boel opgelicht?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, absoluut niet. http://www.woorden.org/sp(...)r%20tot%20ze%20barst
Ja er is gelogen over zijn leeftijd en de familieleden aldaar/hier.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Antwoord eens. Hij had de boel opgelicht?
Er geldt geen algehele immigratiestop.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, absoluut niet. http://www.woorden.org/sp(...)r%20tot%20ze%20barst
Watquote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er geldt geen algehele immigratiestop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Er zijn hier genoeg asielzoekers en immigranten die worden toegelaten. Toch worden eerdergenoemde voorbeelden zonder pardon het land uitgezet. Dat we dit niet meer doen omdat we liever geen risico's lopen is een kutsmoes, we laten immers nog mensen binnen.quote:
Nee het gaat om de algehele sfeer die jij bedoelde. En sowieso worden er nog genoeg toegelaten zoals je zei, dus je hele verhaal gaat niet op.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg asielzoekers en immigranten die worden toegelaten. Toch worden eerdergenoemde voorbeelden zonder pardon het land uitgezet. Dat we dit niet meer doen omdat we liever geen risico's lopen is een kutsmoes, we laten immers nog mensen binnen.
Dat lijkt me overduidelijk: welvaart/sociale voorzieningen. Daarbij zal er ook binnen/naast de belgische samenleving een aanzienlijke islamitische subcultuur bestaan met moskeeën, internaten, buurtwinkels, theehuizen en ga zo maar door waar de voertaal zeer waarschijnlijk Nederlands noch Frans zal zijn en waarbinnen het op een expliciet niet westerse manier ook prima vertoeven is. Wie denkt dat dit vanzelf zal afnemen zolang eenieder die zich hiertegen uitspreekt wordt weggezet als rascistisch/xenofoob is wat mij betreft getikt.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:42 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Waarom wonen ze in België als ze tegen Westerse mensen zijn?
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Of je concludeert dat jullie het er over eens zijn dat jullie het over bepaalde dingen nooit eens zullen worden en respecteert elkaars keuzes en vergeeft elkaar en probeert er verder van te maken wat er van te maken valt. Is no rocket science.
Dat is ook de enige vraag die ik heb. Voor de rest vind ik de straf prima. Het had wat mij betreft nog wel iets zwaarder gemogen. En om taboes te doorbreken: ik vind het niet vanzelfsprekend dat mensen die zich zó tegen de westerse samenleving keren, toch in België mogen blijven. Een enkele reis Irak zou ik ook prima vinden.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom krijgt de vrouw nu een lagere straf als de mannen terwijl zij zelfs met een hamer slaat??
En je wordt niet uitgescholden voor slechte moslim dat is een compliment, lijkt me duidelijk.
Want ik ben het er niet mee eens. Ik zou het ook niet pikken als mijn dochter zonder toestemming haar eigen gang gaat.quote:
En dus zou je haar verstoten? Er is geen andere oplossing? Ze moet en zal luisteren? Is ze jouw bezit of zo?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Want ik ben het er niet mee eens. Ik zou het ook niet pikken als mijn dochter zonder toestemming haar eigen gang gaat.
Naar mij en haar moeder zal ze luisteren. Als ze al dat niet op kan brengen voor de personen die haar haar hele leven lang hebben opgevoed etc. ?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:37 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En dus zou je haar verstoten? Er is geen andere oplossing? Ze moet en zal luisteren? Is ze jouw bezit of zo?
Ook als ze volwassen is?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:41 schreef Baghdaddy het volgende:
moeder zal ze luisteren. Als ze al dat niet op kan brengen voor de personen die haar haar hele leven lang hebben opge
Ik ben geen moslim die zich gedraagt als een losgeslagen psychopaat die z'n eigen dochter bewerkt met z'n hamer.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:31 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Of ga jij ook opdonderen naar een ander deel van Europa daar NL eerst bevolkt werd door de Neanderthalers en pas veel later door het huidig Germaans volk zoals wij dat kennen.
Kijk en nou komen we bij mijn standpunt: laten wij het erover eens zijn, dat wij het hier nooit over eens zullen worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:41 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Naar mij en haar moeder zal ze luisteren. Als ze al dat niet op kan brengen voor de personen die haar haar hele leven lang hebben opgevoed etc. ?
Die bedoelde ik helemaal niet, ik bedoelde jouw reactie op Stopnaald's verhaal.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee het gaat om de algehele sfeer die jij bedoelde.
Niet de mensen die jij 'niet hekelt'. Mensen die wel ondernemend en gemotiveerd zijn laat je als het aan jou ligt ook buiten staan. Ze liegen immers, halen hun hele stam hierheen of kunnen in hun thuisland veel meer toevoegen.quote:En sowieso worden er nog genoeg toegelaten zoals je zei, dus je hele verhaal gaat niet op.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:04 schreef Hetkapitaal het volgende:
Arme Irakezen . Maken ze een oorlog mee waar hun hele familie uitgeroeid wordt krijgen ze celstraf in België.
Die man heeft nog nooit van telefoneren of internet gehoord?quote:Ik ken ook zo'n Irakeze man werkt bij de daklozenopvang en praat nooit met zijn familie, weet zelfs niet of ze nog bestaan.
Zijn familie waarschijnlijk niet, nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die man heeft nog nooit van telefoneren of internet gehoord?
Een MBO Mauro die liegt zou ik sowieso niet echt ondernemend en gemotiveerd noemen nee. En het heeft er wel degelijk mee te maken dat de steden al helemaal vol zitten met rellend buitenlands tuig, daardoor is men er een stuk minder bereidwillendquote:Op donderdag 20 december 2012 13:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet de mensen die jij 'niet hekelt'. Mensen die wel ondernemend en gemotiveerd zijn laat je als het aan jou ligt ook buiten staan. Ze liegen immers, halen hun hele stam hierheen of kunnen in hun thuisland veel meer toevoegen.
Nee dat hebben ze in Irak allemaal nog niet nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zijn familie waarschijnlijk niet, nee.
Dochters worden volwassen, en gaan op den duur hun eigen beslissingen nemen, en die heb je maar gewoon te accepteren, dochters zijn geen bezittingen of handelswaar, wen er maar eens aan.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:41 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Naar mij en haar moeder zal ze luisteren. Als ze al dat niet op kan brengen voor de personen die haar haar hele leven lang hebben opgevoed etc. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |