quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vanmorgen een uniek telefoonhoesje gemaakt.Benodigdheden: een doorzichtig hoesje (Xenos), masking tape en een kaart uit een oud zwartepietenspel (kringloopwinkel
)
[ afbeelding ]
Plak de kaart op je telefoon vast met de maskingtape, klik het hoesje erover en dan ben je al klaar.
[ afbeelding ]
Daar heb ik het idee ook vandaan uiteraard.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Jouw hanger is ook erg leuk Spring! Kan zo in een woonwinkel verkocht worden!
zal wat van die strookjes voor je op de post gooien. ik doe er niks mee. ooit eens gewonnen via een kawaii Web shop.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh ja die lucky stars wil ik ook nog es een voorraad van vouwen!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef Dandilion het volgende:
[..]
zal wat van die strookjes voor je op de post gooien. ik doe er niks mee. ooit eens gewonnen via een kawaii Web shop.
Sterretjes ook!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Kaartje is van Mostcutest of niet
O dat is leuk! Maar zijn het alleen hoesjes voor een bepaalde telefoon?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vanmorgen een uniek telefoonhoesje gemaakt.Benodigdheden: een doorzichtig hoesje (Xenos), masking tape en een kaart uit een oud zwartepietenspel (kringloopwinkel
)
[ afbeelding ]
Plak de kaart op je telefoon vast met de maskingtape, klik het hoesje erover en dan ben je al klaar.
[ afbeelding ]
Die van mij is een Samsung Galaxy s3, en voor de iPhone zijn er geloof ik ook doorzichtige hoesjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is leuk! Maar zijn het alleen hoesjes voor een bepaalde telefoon?
Haakvork is het Nederlandse woord voor het ding.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef drakin het volgende:
Ik ben niet superhandig, maar ik heb een paar creaties voor dit topic:
Beetje gelucet (soort punniken)
[ link | afbeelding ]
O dan denk ik dat die ook voor mijn foon moet kunnen, ik heb een samsung galaxy s advancedquote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die van mij is een Samsung Galaxy s3, en voor de iPhone zijn er geloof ik ook doorzichtige hoesjes.
of breivork of punnikgaffel.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Haakvork is het Nederlandse woord voor het ding.
Waanzinnig, goede afzet in Azië neem ik aan ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef anoniem_08022013_01 het volgende:
OK, hierbij dan een aantal foto's van eigen creaties:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |