Dat komt uit het uitvak.quote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn eerste imitatie, een luie straatmuzikant: Lalala, geld.
Mijn tweede imitatie, een PSV-supporter:
Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! Trommel! OLE OLE!
Kuyt wilde ook nog wel eens scoren.quote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef Caland het volgende:
Sowieso als ze over een voetballer zeggen dat hij zo hard werkt betekent dat meestal dat ze in de rest matig zijn. Maargoed, Dirk Kuyt heeft er toch een aardige boterham mee verdiend.
ik koop voor niemand een seizoenkaartquote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar koop je geen seizoenkaart voor.
Daar kon je Rivaldo halen met MVV en shit.quote:
De PSV aanhang verlengt de minuut stilte uit respectquote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. De PSV-supporters hoor je helemaal niet.
Ik denk al, wat een herrie in die Philipsbak.quote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. De PSV-supporters hoor je helemaal niet.
quote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De PSV aanhang verlengt de minuut stilte uit respect
Primerio prijsoquote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Interview met Sierd de Vos natuurlijk
Twente verneukt het ynwa, dat is nog ergerquote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Mandéra het volgende:
PSV-fans komen niet verder HEE HOOO en BOEREN!
Alleen fans van Liverpool en Celtic horen dat te doenquote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente verneukt het ynwa, dat is nog erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |