Had jij met eefje gedate?quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Still... I don't get it...
Dafuq is met jou.
Niet gedate...quote:
Ik ook. Maar neuk liever niet dan met tweede garnituur. De meters heb ik nou wel een keer gemaakt. Ik ben geen Leger des Heils.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik neuk dan liever niet. Jij?
Nee...quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Gewoon afspreken" noem je het toch wanneer het voor de date geplande snavelen geen doorgang vindt omdat iig een van beide partijen het bij nader inzien toch niet zag zitten?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK KOM ALLEEN ALS JE ME NIET SNAVELT
Grappig dat zo'n relaas nou juist zegt dat jij ook tweede garnituur bentquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Weinig geneukt wordt er, maar de topics lopen als een malle. Toeval?
[..]
Ik ook. Maar neuk liever niet dan met tweede garnituur. De meters heb ik nou wel een keer gemaakt. Ik ben geen Leger des Heils.
Noem het beestje bij zijn naam. Dat gelul over liefde vinden en zenuwachtig gedoe over wie wel of niet reageert en hoe het afloopt. Internetdaten is gewoon neukers regelen. Niets meer en niets minder. Ook niets mis mee. Het is de uitzondering die er meer uithaalt. We hebben er hier een. Kerel, gefeliciteerd. Ik hoop dat zij er ook over denkt.
Ik vond dat internetgebeuren vooral tijdsintensief. Ik kwam bijna niet meer aan neuken toe met al die neukaandachtsverzoeken van onzekere, aandachtsgeile, judgemental, gekrenkte, moeilijke types.Nee zonder dollen, kost eindeloos tijd die sites en gesprekken en natuurlijk zitten er ook leuke wijven. Internetleuk in ieder geval, de rest is te bezien.
Laat mij maar gewoon een meisje in het echt aanspreken, zie ik meteen haar echte uitstraling en kan ik haar vragen naar haar verhaal. Kost je amper tijd en zo moeilijk is het allemaal niet. Maar goed, whatever rocks your boat natuurlijk. Het is wel veilig achter zo'n pc'tje dat hopen voor de liefde van je even die perfect voldoet aan jouw vooraf ingegeven waarden en op jou afkomt en precies doet wat jij wilt. Meer kans op ruis op de lijn dan in welk willekeurig gesprek op straat dan ook.
Eensquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Toch zit ik erover te denken, om mij eens te gaan richten op meiden uit het oostblok bijvoorbeeld en de Nederlandse vrouw maar eens geworden laten.
Nou zal ik hier wel een hele hoop haatposts krijgen, van de narcistische nederlandse dames in dit topic die zich gelijk op hun doos getrapt voelen...
maar think about it.... zo geweldig zijn jullie niet![]()
Maakt zich klaar voor de zaterdagmiddag rel
Ligt eraan wat je zoekt natuurlijk. Maar wij zijn niet perse beter dan vrouwen uit andere landen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Toch zit ik erover te denken, om mij eens te gaan richten op meiden uit het oostblok bijvoorbeeld en de Nederlandse vrouw maar eens geworden laten.
Nou zal ik hier wel een hele hoop haatposts krijgen, van de narcistische nederlandse dames in dit topic die zich gelijk op hun doos getrapt voelen...
Kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Doen! Ik hoop dat je daar vindt wat je zoekt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
quote:Cholera wyślę po długiej, długiej zadumy oraz obszernych konsultacji z moimi przyjaciółmi z fok.pl forum, mój najbardziej błyskotliwy jeden liniowej historii, który nie chce go po prostu kurwa. Wszystkie kobiety mnie nienawidzą. To spisek.Cały świat jest przeciwko mnie. Pozwól mi tu narzekać, gdy wszyscy po prostu cieszyć randki i fucks i okrzyki do Glorii.
Laten we eens heel eerlijk kijken, naar de meiden van de toekomst..quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Ik hoop dat je daar vindt wat je zoekt.![]()
En neem ajb de rest van de wanhopig zanikende zeikerds mee in je speurtocht
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Zeg, ik wou geen discussie of een slaapverwekkend verhaal over de treurnis van je single bestaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Laten we eens heel eerlijk kijken, naar de meiden van de toekomst..
de huidige 16-18 jarige vrouwen... wel of geen young professional, terwijl er allemaal weten dat het gros van de bevolking zich nog steeds in de mavo laag bevindt. Hoe graag we ons ook willen profileren als een wijs volk.
Als ik sommige trieste bedoeningen zie lopen en/of praten.... dan denk ik bij mezelf.......
De wat oudere dames, wat me daar aan opvalt is dat er ontzettend veel zijn met problemen... nou heb ik ook een heel beroerd talent om altijd dat soort vrouwen tegen te komen en ik besef mij dat dit geen afspiegeling is van de algehele bevolking.
Toch moet ik de conclusie trekken door om mij heen te kijken (met name hier in het Noorden) dat de meeste vrouwen arrogant zijn, niets anders doen dan roddelen, zichzelf geweldig vinden en nog veel meer.
Als voorbeeld zal ik hier Yolante Cabau van Kasbergen aanhalen.
Als zij met Wesley Sneijder op de foto staat, dan staan ze niet samen op de foto maar zie je gewoon dat ze bij zichzelf denkt: "sta ik er goed op zo?"
Die mentaliteit.....
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |