mwa das me de moeite niet. Ik had gehoopt op een andere oplossing, magoed.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:14 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Terugsturen en geld terugstorten is nog altijd een optie
Dan krijg je in ieder geval ¤ 55,95 retour, van je 2 pakketten.
Maar MyMemory is wèl een goede sitequote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even serieus, waarom zou je dit in hemelsnaam kopen?Wat verwacht je nou echt voor dat geld? Er staat helemaal niets in de tekst. Ze kunnen je net zo goed een stickervel toesturen.
Dan kan het nog geen eens 7 euro kosten, waarom zou je geld weggooien op zo'n manier? Er zijn niet eens (valse) beloftes gedaan, je weet helemaal niets, behalve dat jij geld geeft en er dan "iets" voor terug krijgt.
quote:Beste,
Mijn excuses voor onze telefonische storing waar wij deze dag mee kampen.
Wij hebben uw bestelling afgelopen vrijdag 30-11-2012 afgeleverd aan de Distrubutie van PostNL verspreid over 13 vestigingen.
Helaas kamp PostNL al de hele week met sorteerproblemen, waardoor veel pakketen een langere levertijd hebben.
Helaas is er toch iets mis gegaan waardoor PostNL uw pakket niet heeft kunnen leveren. Wij hebben daarom voor u een herzending ingepland. Dit betekend dat wij uw order kosteloos opnieuw uw kant op zenden.
Uw herzending zal vandaag ons magazijn verlaten. U kunt hem van dit weekend ontvangen.
Nogmaals onze excuses. Ik bedank u voor uw tijd en begrip.
Met vriendelijke groet,
Click To Buy Team
Wtf...quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef XonoX het volgende:
[..]
Te groot voor wat er in zit
Ik had 3x Mannen pakket...
Inhoud:
3x Wireless keyboard
3x Bluetooth Headset
3x Bluetooth Dongle
3x 6pack energydrink
3x Deo
3x ijskrabber
1x 10mtr DVI kabel (waarom geen HDMI dan)
3x auto washandschoen
helaas geen dropjes of spekkies
Amen!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef Maraca het volgende:
Heb wel medelijden met de postbodes die morgen door het rotweer al die dozen moeten bezorgen
Oh ja, goed punt. Even inslaan voor morgenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:22 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Amen!![]()
Warme Chocomel staat klaar
hij kan van mij een blikje nepbull krijgenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:22 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Amen!![]()
Warme Chocomel staat klaar
Heb je straks een tvquote:Op donderdag 6 december 2012 18:37 schreef Sosa het volgende:
[..]
hij kan van mij een blikje nepbull krijgen
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:37 schreef Sosa het volgende:
[..]
hij kan van mij een blikje nepbull krijgen
1 probleem heren, als de inhoud tegenvalt dan ka het pakket niet meer retourquote:
nah ik was zo nieuwsgierig én toevallig dorstig dat ik al een paar van die blikkies op heb. Mwa, tis best redelijk te zuipen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:47 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
[..]
1 probleem heren, als de inhoud tegenvalt dan ka het pakket niet meer retour
2 boxen:quote:Op donderdag 6 december 2012 19:18 schreef DennisFRL het volgende:
JAAAA mijn pakket staat op is ontvangen bij postnl
het kan nooit wat ze zeggen, je kan nooit een 2e zending onder zelfde tracking code doen
whatecrap Gewicht: 6900 g 2 dozen
Handtekening nodig?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef SkryZx het volgende:
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 6940 g
Referentie: 110244
2 pakketten besteld... Ik heb 40 gram meer spekkies dan DennisFRL
YESYESYYESYEYS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |