abonnement Unibet Coolblue
pi_119946018
Een luchtig topic met serieuze ondertoon en heel passend bij vandaag:

Stelling: Je kinderen niet laten geloven in Sinterklaas is in essentie een linkse hobby

Het is heel gezond om je kinderen te laten geloven in het bestaan van Sinterklaas. Het is een traditie die de meeste Nederlanders delen en als je een spelletje speelt, dan moet je het ook goéd doen.Het is bovendien nog nuttig ook, want zo krijgt het kind een gezond gevoel voor mysterie mee en leert het, als het oud genoeg is om de gave des onderscheids toe te passen en verteld kan worden dat Sinterklaas niet bestaat, dat het goede, schone en ware niet meteen in ál te aardse zaken gezocht moet worden.Eigenlijk is het dus een soort vaccin waardoor ze later niet in echt groteske onzin gaan geloven.

Nu, de materialistische hardcore-linksmensch begrijpt dit niet. Ze creëeren een probleem wat niet bestaat door te zeggen dat je het kind zo met een leugen opzadelt. Ik geef ze het eens te doen om een kind cónsequent in alles de volwassenenwaarheid te vertellen. Wedden dat ze dat ook niet doen? Dat Sinterklaas bestaat is voor een kind een waarheid. Het begint met dit soort ogenschijnlijk onschuldige zaken, maar waar eindigt het? Met vrouwelijke Sinterklazen en witte pieten en uiteindelijk natuurlijk relletjes

Goed, ik loop hier even met zevenmijlslaarzen, maar niettemin, het punt lijkt me duidelijk. *uch*

Poll: Sinterklaasgeheim verklappen is (s)links
Eens!
Mwah...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Aequam memento rebus in arduis servare mentem
pi_119946273
Gelovigen :r
Mijn nieuwe ondertitel
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 5 december 2012 @ 09:15:27 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_119946471
Ik vond het hele sinterklaas mysterie als kind erg leuk en had dat ook niet willen missen (al had ik al snel door hoe de vork in de steel zit). Het is typisch verzuurd links gedrag om kinderen dat plezier niet te gunnen. Eensch dus met de stelling.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_119947006
Wiegel heeft zo ook de gave des onderscheids verworven: 8-)
Aequam memento rebus in arduis servare mentem
  woensdag 5 december 2012 @ 09:47:00 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_119947105
Schopje naar POL
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:19:33 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_119947914
Je ontneemt een kind iets als je vroeg vertelt dat de Sint niet bestaat.

Is er serieus ooit een kind getraumatiseerd doordat hij hier over 'voorgelogen' is?
  woensdag 5 december 2012 @ 11:29:47 #7
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119949943
Vroeg of laat moet je het toch vertellen of het kind komt er zelf achter.
  woensdag 5 december 2012 @ 21:50:07 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_119974598
Ik onthoud me van stemming, wat een stemmingmakend kuttopic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')