abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 december 2012 @ 22:19:37 #101
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_120649375
Jean de Florette en Manon des Sources.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120649927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:52 schreef Rattenhoofd het volgende:
Ik ben op zoek naar een introfilmpje!

Je zag hem op de een of andere manier altijd als je op de basisschool met zijn allen TV ging kijken. Er kwam een kameel of dromedaris in voor, die boeken onder zijn poten had en een groot boek in zijn bult. Op een gegeven moment gooide hij het grote boek van zn rug en begon eruit te drinken. Het beeld vervaagde dan langzaam in de waterkringen, terwijl je nog het *slurp slurp* van de kameel/dromedaris hoorde.

Alvast bedankt!
Dat is van stichting Timboektoe.


:)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_120649942
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jean de Florette en Manon des Sources.
Thanx! Dat is um inderdaad!
Echte anarchisten schaken zonder koningen
pi_120650149
Ik ben zelf al honderd jaar op zoek naar iets dat denk ik een kinderserie was. Het enige dat ik er nog van weet is dat er "iets" (een beest ofzo) in zat dat slakken wilde eten. En dan zei 'ie het zo: Jummmmmm sulak-jus. :') We hadden vroeger alleen Ned 1, 2 en 3, dus dat moet het een stuk makkelijker maken.

Ook zoek ik, hoewel het misschien uit hetzelfde programma kwam, een serie waarin rattenpoppen zaten. De hoofdrolrat heette iets van Chlorofiel of Chloroform, en er was ook een evil rat die met zijn moeder in een wasmachine woonde. Er was een mol, die was blind en was ook nog postbode, en hij bezorgde de post via zijn ondergrondse gangen. Het speelde zich gedeeltelijk af op een vuilnisbelt... ook Ned 1, 2 of 3.

:Y

EDIT:
Aaaah jezus wat is dat een enge serie, ik heb de laatste al gevonden. De wasmachine deed het hem.


Hoe kon ik dat leuk vinden ;(

[ Bericht 27% gewijzigd door skunkasaur op 22-12-2012 22:44:06 ]
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  maandag 24 december 2012 @ 12:51:30 #105
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120714129
Ik zoek een film, het kwam vroeger volgens mij wel eens op ketnet. Het was belgisch of nederlands. En uhmm ja dit zal wel een jaartje of 5-8 geleden zijn. Het ging over de oorlog, een jongetje zag elke keer een zwarte hond bij een soort steen of monument en toen hij daar een keer naartoe ging kon hij door dat ding heen en dan kwam hij terug in de tijd ofzo. Heel raar allemaal, maar dan zat hij midden in de 2e wereldoorlog, daar leerde hij een meisje kennen met haar familie op een boerderij, Ik herinner me dit allemaal heel vaag, een aantal dingen die ik mij beter herinner was dat hij dat meisje kauwgom leerde kennen ergens in de film :') en op het eind gaat hij in zijn eigen tijd (het heden) naar het bejaarde tehuis 1 van die vrouwen opzoeken uit die familie van de boerderij (in het verleden) en die vrouw is dan stokoud in zijn eigen tijd (het heden) en zegt dan iets van: 'jongen, jij bent het, je bent geen steek veranderd en van vlees en bloed' ofzo. Ik hoop dat jullie het hiermee kunnen doen :P Ben echt benieuwd of iemand deze weet! 8)7
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120719727
Help! Filmtitel gezocht.. kan er echt niet opkomen..

Het gaat over een jongen dat geadopteerd is en nu bij rijke mensen woont en waar hij gelukkig is.

Plots moet hij verhuizen naar zijn 'echte' ouders, omdat zijn vader uit de gevangenis is, en terug is bij zijn moeder, en dan blijkt dat de adoptie niet op de juiste manier is gegaan vanwege een vervalste handtekening, en kan deze ongedaan worden gemaakt.

Zijn 'echte' ouders komen uit een heel ander milieu en bovendien heeft zijn vader een drankprobleem en losse handjes.

Heeft iemand enig idee hoe de film heet?


Gevonden! http://www.moviemeter.nl/film/55548
Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
pi_120737080
heei jongens,

zoek dit een keer serie die werd gedraaid op tv in het verleden.
het gaat over een best wel bekende acteur die onterecht naar de gevangenis word gestuurd
en dan word er ondekt na aantal jaren dat hij onterecht vast zat en laten ze hem vrij
ondertussen is zen vrouw bij een andere man en gaat hij terug naar zen werk als een politie agent
en hij heeft ook een dikke schade vergoeding gekregen voor onterecht vast zitten..

weet iemand deze serienaam!!! aub mensen come on!
  maandag 24 december 2012 @ 21:31:30 #108
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120737191
quote:
5s.gif Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef razende15 het volgende:
heei jongens,

zoek dit een keer serie die werd gedraaid op tv in het verleden.
het gaat over een best wel bekende acteur die onterecht naar de gevangenis word gestuurd
en dan word er ondekt na aantal jaren dat hij onterecht vast zat en laten ze hem vrij
ondertussen is zen vrouw bij een andere man en gaat hij terug naar zen werk als een politie agent
en hij heeft ook een dikke schade vergoeding gekregen voor onterecht vast zitten..

weet iemand deze serienaam!!! aub mensen come on!
Prison Break? Alleen dan klopt je beschrijving maar half :P
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  maandag 24 december 2012 @ 21:37:54 #109
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_120737657
Klinkt meer als Life.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120737974
thanks!!!!!!!!!:) haha praising your knowledge at the moment :)
pi_120738863
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik zoek een film, het kwam vroeger volgens mij wel eens op ketnet. Het was belgisch of nederlands. En uhmm ja dit zal wel een jaartje of 5-8 geleden zijn. Het ging over de oorlog, een jongetje zag elke keer een zwarte hond bij een soort steen of monument en toen hij daar een keer naartoe ging kon hij door dat ding heen en dan kwam hij terug in de tijd ofzo. Heel raar allemaal, maar dan zat hij midden in de 2e wereldoorlog, daar leerde hij een meisje kennen met haar familie op een boerderij, Ik herinner me dit allemaal heel vaag, een aantal dingen die ik mij beter herinner was dat hij dat meisje kauwgom leerde kennen ergens in de film :') en op het eind gaat hij in zijn eigen tijd (het heden) naar het bejaarde tehuis 1 van die vrouwen opzoeken uit die familie van de boerderij (in het verleden) en die vrouw is dan stokoud in zijn eigen tijd (het heden) en zegt dan iets van: 'jongen, jij bent het, je bent geen steek veranderd en van vlees en bloed' ofzo. Ik hoop dat jullie het hiermee kunnen doen :P Ben echt benieuwd of iemand deze weet! 8)7
An Angel for May misschien? M'n internet is momenteel te traag om om veel links te openen, maar afgaand op de google results alleen lijkt er overeenkomst te zijn.
pi_120766250
Hoii,
ik ben op zoek naar een film. Het is een film van *geloof ik* net 1 á 2 jaar oud.
Het gaat over een kind die zijn vader verloren heeft tijdens 9-11. Hij krijgt een sleutel, maar hij moet er iets bij vinden. Ik dacht een ketting.
Weet iemand hoe deze film heet??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_120767097
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 21:41 schreef DjinN het volgende:
Hoii,
ik ben op zoek naar een film. Het is een film van *geloof ik* net 1 á 2 jaar oud.
Het gaat over een kind die zijn vader verloren heeft tijdens 9-11. Hij krijgt een sleutel, maar hij moet er iets bij vinden. Ik dacht een ketting.
Weet iemand hoe deze film heet??
Extremely Loud & Incredibly Close.
pi_120768571
Hoihoi,

Ik zoek een tekenfilm, ik had deze zo'n 10 jaar geleden op videoband. Het ging over 3 kleine beren en hun moeder, en er zat een boswachter in, hij was best dik. Waar het verhaal precies over ging weet ik niet meer. (GEVONDEN, het was, de kerstman en de drie beren)

Ook zoek ik een tekenfilm (destijds ook op videoband) (weet niet of het een serie van allemaal filmpjes bij elkaar was of dat het 1 filmpje was). Dat ging over een moeder die was eenden aan het uitbroeien, maar eentje die kwam er pas later uit ofzo, en toen ging ie achter z'n moeder aan.
Er zat volgens mij ook een soort wolf achter dat eendje aan. Ook gingen de eendjes schaatsen, volgens mij schaatste eentje een 8 vorm. Ook werd er volgens mij eentje onder zo'n olielamp vuur gehouden en kon je dus in het ei zien dat er een kuikentje in zat.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 23:03:13 ]
  dinsdag 25 december 2012 @ 23:06:55 #115
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_120768952
Hallo,

Ik zoek een animatiefilm in de stijl van "The Nightmare before Christmas" welke zich ook afspeelt in de 'onderwereld'. De film gaat over een dame die wordt uitgehuwelijkt of iets dergelijks, en vervolgens wordt vermoord door haar slechte echtgenoot. Ze komt dan in de onderwereld waar iedereen mega vrolijk is en waar iedereen continu loopt te zingen en te dansen. Dan teamt ze up met een levende gast, waar ze mee trouwt of iets dergelijks en gaan ze de slechte echtgenoot te grazen nemen. Of iets dergelijks...? Help!? :7
De laatste der kunstmatigen...
pi_120769019
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Artificial_M het volgende:
Hallo,

Ik zoek een animatiefilm in de stijl van "The Nightmare before Christmas" welke zich ook afspeelt in de 'onderwereld'. De film gaat over een dame die wordt uitgehuwelijkt of iets dergelijks, en vervolgens wordt vermoord door haar slechte echtgenoot. Ze komt dan in de onderwereld waar iedereen mega vrolijk is en waar iedereen continu loopt te zingen en te dansen. Dan teamt ze up met een levende gast, waar ze mee trouwt of iets dergelijks en gaan ze de slechte echtgenoot te grazen nemen. Of iets dergelijks...? Help!? :7
Corpse Bride?
pi_120769025
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Artificial_M het volgende:
Hallo,

Ik zoek een animatiefilm in de stijl van "The Nightmare before Christmas" welke zich ook afspeelt in de 'onderwereld'. De film gaat over een dame die wordt uitgehuwelijkt of iets dergelijks, en vervolgens wordt vermoord door haar slechte echtgenoot. Ze komt dan in de onderwereld waar iedereen mega vrolijk is en waar iedereen continu loopt te zingen en te dansen. Dan teamt ze up met een levende gast, waar ze mee trouwt of iets dergelijks en gaan ze de slechte echtgenoot te grazen nemen. Of iets dergelijks...? Help!? :7
Ik denk Corpse Bride.
pi_120769028
[quote]2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Artificial_M het volgende:
Hallo,

Ik zoek een animatiefilm in de stijl van "The Nightmare before Christmas" welke zich ook afspeelt in de 'onderwereld'. De film gaat over een dame die wordt uitgehuwelijkt of iets dergelijks, en vervolgens wordt vermoord door haar slechte echtgenoot. Ze komt dan in de onderwereld waar iedereen mega vrolijk is en waar iedereen continu loopt te zingen en te dansen. Dan teamt ze up met een levende gast, waar ze mee trouwt of iets dergelijks en gaan ze de slechte echtgenoot te grazen nemen. Of iets dergelijks...? Help!? :7
[/
pi_120769029
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 22:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoihoi,

Ik zoek een tekenfilm, ik had deze zo'n 10 jaar geleden op videoband. Het ging over 3 kleine beren en hun moeder, en er zat een boswachter in, hij was best dik. Waar het verhaal precies over ging weet ik niet meer. (GEVONDEN, het was, de kerstman en de drie beren)
Haha die keek ik vroeger ook altijd, geweldige film _O_
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120769062
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Haha die keek ik vroeger ook altijd, geweldige film _O_
Ik keek em ook in de zomer, wanneer het geen kerst was :@
pi_120769234
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 22:09 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Extremely Loud & Incredibly Close.
Yess dat is hem! Thnx _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 26 december 2012 @ 13:48:25 #122
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120782441
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef meth1745 het volgende:

[..]

An Angel for May misschien? M'n internet is momenteel te traag om om veel links te openen, maar afgaand op de google results alleen lijkt er overeenkomst te zijn.
Ja dat is hem! :D Super mooie film! Heel erg bedankt _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Artificial_M het volgende:
Hallo,

Ik zoek een animatiefilm in de stijl van "The Nightmare before Christmas" welke zich ook afspeelt in de 'onderwereld'. De film gaat over een dame die wordt uitgehuwelijkt of iets dergelijks, en vervolgens wordt vermoord door haar slechte echtgenoot. Ze komt dan in de onderwereld waar iedereen mega vrolijk is en waar iedereen continu loopt te zingen en te dansen. Dan teamt ze up met een levende gast, waar ze mee trouwt of iets dergelijks en gaan ze de slechte echtgenoot te grazen nemen. Of iets dergelijks...? Help!? :7
[/
Hey deze zocht ik laatst ook dus ook bedankt *O*
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120811554
Ik zoek de titel van een film die ik ongeveer 15 jaar geleden een keer heb gezien. Het gaat over een gezin waar de zoon van vermist is. Dan later komt er een jongen die doet of hij die zoon is en dan wordt hij op een gegeven moment ontmaskerd omdat hij niet dezelfde moedervlek op zijn been heeft. Ik herinner me ook nog een scene uit die film dat er iemand onder het ijs raakt en dus vermoord wordt door die jongen.

Wie o wie heeft een idee?
  donderdag 27 december 2012 @ 15:03:24 #124
151199 tinoz
Alter Reality
pi_120818892
Gister zag ik bij mijn ouders thuis op de EO "frozen planet" maar ik weet niet meer welke aflevering dat precies was ... Ik kan hem bij uitzending gemist niet meer vinden.

Het gaat mij om een animatie van groeiende sneeuw kristallen, maar ik kan de juiste aflevering niet meer vinden ..... :o
Save Us From Fashion !
  donderdag 27 december 2012 @ 15:18:44 #125
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_120819565
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:46 schreef louweed het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik ongeveer 15 jaar geleden een keer heb gezien. Het gaat over een gezin waar de zoon van vermist is. Dan later komt er een jongen die doet of hij die zoon is en dan wordt hij op een gegeven moment ontmaskerd omdat hij niet dezelfde moedervlek op zijn been heeft. Ik herinner me ook nog een scene uit die film dat er iemand onder het ijs raakt en dus vermoord wordt door die jongen.

Wie o wie heeft een idee?
The good son?

The Good Son (1993) - IMDb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')