dat is inderdaad de vraag. Ik heb het gevoel dat we het over 20 jaar nog of OJ zullen hebben. Deze zaak zal altijd een luchtje hebben en dan heb ik het niet over j'adore van Diorquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:13 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe betrouwbaar is dit van iemand die toch al de doodstraf krijgt?
dat bewijst toch alleen dat hij in de buurt was. Is toch niet voldoendequote:Op dinsdag 20 november 2012 08:36 schreef Karina het volgende:
De bewijsstukken die genoemd worden, bestaan overigens uit kassabonnetjes uit de buurt van waar de moorden destijds zijn gepleegd, dat lees ik dan weer hier.
Lijkt mij ook niet, maar als hij heeft bekend EN er inderdaad bewijs is dat hij in de buurt was, dan wordt het wel al iets geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat bewijst toch alleen dat hij in de buurt was. Is toch niet voldoende
vraag me alleen af waarom nu bekennen terwijl je al in de rij staat om deze wereld te verlaten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar als hij heeft bekend EN er inderdaad bewijs is dat hij in de buurt was, dan wordt het wel al iets geloofwaardiger.
DAT is inderdaad de grote vraag, waarom heeft hij dan niet eerder bekend? Hij zat toch al in de gevangenis.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
vraag me alleen af waarom nu bekennen terwijl je al in de rij staat om deze wereld te verlaten.
throw up some gang signs. het moet wel geloofwaardig overkomenquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:48 schreef Scorpie het volgende:
Altijd al gezegd. Fuck de haters die de zwarte man wilde zien hangen voor iets wat hij niet heeft gedaan.
En Joran van der Sloot is ook hartstikke onschuldig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:48 schreef Scorpie het volgende:
Altijd al gezegd. Fuck de haters die de zwarte man wilde zien hangen voor iets wat hij niet heeft gedaan.
Volgens mij zal zijn executie uitgesteld worden als het onderzoek heropent wordt. En dat kan een paar jaar duren als hij ook nog voor vervolgt en berecht moet worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
vraag me alleen af waarom nu bekennen terwijl je al in de rij staat om deze wereld te verlaten.
En dan uiteindelijk krijgt hij nogmaals de doodstraf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij zal zijn executie uitgesteld worden als het onderzoek heropent wordt. En dat kan een paar jaar duren als hij ook nog voor vervolgt en berecht moet worden.
Best slim dus
als je dat al weet wil je dat natuurlijk zo lang mogelijk rekkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:40 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk krijgt hij nogmaals de doodstraf.
Uiteraard. Totdat je vanzelf dood gaat van ouderdom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
als je dat al weet wil je dat natuurlijk zo lang mogelijk rekken
Uiteindelijk wel natuurlijk, maar het kan soms 5 tot 20 jaar duren voordat executie plaatsvind dus als die man daadwerkelijk 70 mensen heeft vermoord kan hij het nog wel een poosje rekkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:40 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk krijgt hij nogmaals de doodstraf.
Joran heeft een raar hoofd en een rare haarlijn. Reden genoeg om hem te verdenken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:52 schreef Staal het volgende:
[..]
En Joran van der Sloot is ook hartstikke onschuldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |