abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 november 2012 @ 19:37:27 #101
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_119722517
quote:
17s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Een gebroken naald? Dat is wel knap van ze :o

Kopen jullie speciale naalden trouwens? Ik moet er wat meer hebben want ik raak alles kwijt :+
Ik vond het ook wel kunstig :)

Ik heb tot nu toe alleen pakketten geborduurd en daar zit altijd een naald in.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 19:38:31 #102
43556 miss_dynastie
pi_119722579
quote:
17s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Een gebroken naald? Dat is wel knap van ze :o

Kopen jullie speciale naalden trouwens? Ik moet er wat meer hebben want ik raak alles kwijt :+
Ja, ik borduur tegenwoordig met deze:

Die glijden zo ontzettend soepel door de stof heen, echt heerlijk werken! Ik heb er echt veeeeeel aangeschaft, want ik had een periode waarin ik achter elkaar door naalden kwijt maakte, maar nu doe ik al maanden met dezelfde, zul je altijd zien _O-
pi_119722751
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ik borduur tegenwoordig met deze:
[ afbeelding ]
Die glijden zo ontzettend soepel door de stof heen, echt heerlijk werken! Ik heb er echt veeeeeel aangeschaft, want ik had een periode waarin ik achter elkaar door naalden kwijt maakte, maar nu doe ik al maanden met dezelfde, zul je altijd zien _O-
Goedkoop online te bestellen met niet 6 euro aan verzendkosten? :9
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 19:54:01 #104
43556 miss_dynastie
pi_119723408
quote:
17s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Goedkoop online te bestellen met niet 6 euro aan verzendkosten? :9
Bij de spinnerij, http://www.spinnerij.nl/i(...)dmc_accessoires.html, 2.25 euro verzenden. Dus al met al wordt dat bijna 1.15 euro per naald, ongeveer.
pi_119730316
quote:
Kopen jullie speciale naalden trouwens? Ik moet er wat meer hebben want ik raak alles kwijt :+
ik heb van maat 24 en maat 26 een pakje van 25 stuks besteld bij de marktplaatsman. Volgens mij kostte ze toen 2,95 en 0,46 euro aan portokosten.
pi_119741083
Zo ik heb weer een kleine update. Dit moet het worden:



dit heb ik nu:
pi_119741171
Kittiessss! O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_119741566
Je schiet lekker op Daantje~ O+

Ik ga vanavond ook nog effe aan de slag, volgende week is een vriendinnetje jarig en die is gek van de Layton-serie op de DS. En nou zag ik iemand op Spritestitch die een boekenlegger daarvan had gemaakt. Dus daarvan nu het patroon aan het maken en dan proberen nog voor volgende week vrijdag af te hebben (gaat vast lukken :@ ) en dan kan ik die mooi geven met haar andere kadootje.

edit: Deze dus:
pi_119742076
wat leuk!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119742497
Die is ook leuk lijnloos!!

vind het zelf nogal tegenvallen hoe hard ik opschiet.. Deze is niet met DMC maar met wol acryl, en daar moest ik toch wel heel erg aan wennen in het begin... ;)
pi_119742863
ik heb er ook nog een liggen met wol.... maar ik vind het veschrikkelijk
kan er ook aan liggen dat het een werkje op kleur is en er geen patroon bijzit.



maar ik denk dat dit een langdurige (lees nooit meer afmaken) UFO wordt.

Ziet er wel tot nu toe mooi uit Daantje
pi_119748135
die paarden zijn ook mooi, jammer dat je die nooit meer afmaakt! ik heb er gelukkig wel gewoon 1 met patroon, dat scheelt!
  donderdag 29 november 2012 @ 15:26:39 #113
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_119748694
Per dag ongeveer 4 uur treinen om naar en van mn werk te komen is goed voor mijn borduurwerkje :D

Alleen jammer dat ik vanochtend de halve reis met een verkeerde kleur bezig was en toen een tijdje zoet ben geweest met uithalen :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_119750272
De pinguin is af, al een tijdje, alleen de steekjes eromheen nog niet.

Ben nu bezig met een hamtaro, maar heb een beetje te veel stof afgeknipt geloof ik.
Normaal heb ik altijd te weinig(volgens mn moeder), nu een beetje te veel. Ach ja.
Ben nu voor t eerst bezig met andersom te borduren (van linksonder naar rechtsboven en linksboven naar rechtsonder), maar vind het nog niet fijn werken, maar dat kan ook komen omdat ik alleen de buitenlijn aan het doen ben en er dus sowieso weinig systeem in zit.
Deze is het, heb alleen echt oranje oranje dus dan maar gewoon echt oranje. Wilde m eerst nog meer in de kleur van mn hamster maken, maar aangezien die ook oranje-achtig was(toen ik m kocht in september, nu is ie wit, had m gekocht omdat ie zo mooi was :P) laat ik m maar gewoon oranje.

Dus mocht iemand nog een hamtaro willen maken, ik heb het patroon.
pi_119764160
Ben benieuwd Whoop!

Huppelmuts, ondanks dat het wat fout gaat, is het wel ideaal hoor... mijn vorige werk deed ik ook met de trein heen en terug. Heerlijk borduren (tenzij het weer te druk was, staand borduren kan ik nog steeds niet :+ )

Ik ben vandaag begonnen met de boekenlegger en aardig aan het opschieten.

De witte vlakken zijn glow in the dark, maar kreeg het niet fatsoenlijk op de foto }:|
pi_119764334
Oh en dat borduren op plastic is echt een B*TCH! Echt, mijn vinger doet gewoon zeer... maar dat komt ook doordat de naald nét iets te groot is en ik hem letterlijk door elk gat moet trekken. Dat voel je wel na zo'n tijdje... :X
pi_119766283
Ziet er goed uit lijnloos!

Borduren in de trein lijkt me niet echt handig. Ik houdt het daar dan toch liever op lezen.

Vandaag weer lekker geborduurd :) de grote stukken van de nieuwe blz van tranquility is af *O*
Nu moet ik alleen nog de vlinder .
Maar ik moet echt wat aan dat ding voor mijn oma gaan doen ( ik wil niet |:( )
Ik ga echt niets meer met speciale steken beginnen... Ik vind gewoon borduren veel leuker (naja ik kan dan ook nog een film ofzo erbij kijken, bij speciale steken gaat dat niet)
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:44:08 #118
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_119774550
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef hermelien1989 het volgende:
Ziet er goed uit lijnloos!

Borduren in de trein lijkt me niet echt handig. Ik houdt het daar dan toch liever op lezen.

Vandaag weer lekker geborduurd :) de grote stukken van de nieuwe blz van tranquility is af *O*
Nu moet ik alleen nog de vlinder .
Maar ik moet echt wat aan dat ding voor mijn oma gaan doen ( ik wil niet |:( )
Ik ga echt niets meer met speciale steken beginnen... Ik vind gewoon borduren veel leuker (naja ik kan dan ook nog een film ofzo erbij kijken, bij speciale steken gaat dat niet)
Gaat prima hoor. Behalve als er iemand naast je zit en je net een nieuwe draad aan je naald hebt hangen :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_119779716
Ik vind haken in de trein ook makkelijker dan borduren. Ik doe dat ook alleen maar als ik een klein projectje heb.

Lijn die layton is leuk! Misschien dat ik het patroon nog wel bij je biets. Ik heb een vriendin die helemaal weg is van dat spel.
pi_119779838
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:06 schreef annelotje het volgende:
Ik vind haken in de trein ook makkelijker dan borduren. Ik doe dat ook alleen maar als ik een klein projectje heb.

Lijn die layton is leuk! Misschien dat ik het patroon nog wel bij je biets. Ik heb een vriendin die helemaal weg is van dat spel.
Geen probleem!
pi_119780920
thnxx
pi_119790543
Mooie dingetjes allemaal weer.
Ik wil ook weer verder met mijn plastic projectjes. Heb een pakketje gekocht van sneeuwmannetjes ergens in oktober, en dacht toen dat ik die wel af zou hebben voor de kerst. Maar van de 6 sneeuwmannetjes ben ik nog bij de eerste, die al een maand of 2 alleen nog maar een kont heeft. De map heeft iets meer voorrang.

Speaking of which, ik hoef er nog maar 11480 steekjes van. Dat is zo'n 114 uur dacht ik zo. 2 pagina's super makkelijk, want er zitten maar iets van 7 kleuren in, waarvan er 3 heel erg veel aanwezig zijn. En dan nog anderhalf wat lastiger. En ik heb nog maar 26 dagen (morgen valt af wegens kerstmarkt in duitsland, volgende week sinterklaas, 2 dagen kerst en oud en nieuw, vallen ook af) Maarrrrr ik ben nog positief. Het zijn ondertussen wel 370 steekjes per dag wat ik moet doen, maar zoals ik al zei, 2 supermakkelijke pagina's nog.

Ik koop overigens geen naalden. Bij de borduurzooi die ik van mijn moeder kreeg, zaten er een stuk of 30 naalden bij. Daar heb ik er nog een stuk of 25 van over gok ik. (ja ik breek ze ook haha) En tegen de tijd dat ik er nog maar 10 heb, koop ik er wel een paar bij op een of andere beurs. Maar ik gok dat ik tegen die tijd toch minder borduren zal, want ik wil kids, en snel ook :)
pi_119848803
Ik heb mijn tas af en 1 van de twee kaboutertjes





En nu verder met het kaboutervrouwtje
pi_119856774
Hoi!

Ik heb sinds kort ook het borduurvirus, prettig hoor! Leuk ook om jullie werkjes te bekijken op dit forum. Vooral die nerdy game-dingen zijn gaaf.

Mijn eerste mini-borduurwerk is nu bijna af en ik wilde alvast een nieuw pakket bestellen. Ik heb iets gevonden op Bobbins.nl, maar ik heb een beetje m'n twijfels over deze webshop. Het enige dat ik erover kan vinden is namelijk een heel negatieve recensie op google van 3 jaar geleden. Hebben jullie ervaring met deze shop?
Thanx
  † In Memoriam † zondag 2 december 2012 @ 21:37:10 #125
43556 miss_dynastie
pi_119857031
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:33 schreef Neik het volgende:
Hoi!

Ik heb sinds kort ook het borduurvirus, prettig hoor! Leuk ook om jullie werkjes te bekijken op dit forum. Vooral die nerdy game-dingen zijn gaaf.

Mijn eerste mini-borduurwerk is nu bijna af en ik wilde alvast een nieuw pakket bestellen. Ik heb iets gevonden op Bobbins.nl, maar ik heb een beetje m'n twijfels over deze webshop. Het enige dat ik erover kan vinden is namelijk een heel negatieve recensie op google van 3 jaar geleden. Hebben jullie ervaring met deze shop?
Thanx
Ik ken de shop niet, maar hoe duur is het pakket? Onder verzenden en betalen staat:
quote:
Bij een factuurbedrag onder ¤ 40,00 wordt bij de bestelling een factuur meegezonden. Deze factuur dient binnen 7 dagen na factuurdatum te worden voldaan op het genoemde rekeningnummer.
Dus als je onder de veertig euro zit, loop je sowieso geen enkel risico :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')