Die is al rooted,doen ze wel aardig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html heeft weer voorraad lijkt het.
$225 (met of zonder shipping?)
Nog nieuws van LT? heb je nou nog wel een refund gekregen?quote:Op maandag 12 november 2012 10:00 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja, FCT besteld waarschijnlijk geen 40 stuks tegelijk, maar 40 losse. LT wil zich netjes aan de regels houden lijkt me?
Heb mail terug van LT gehad m.b.t. cancelen order, ze kunnen geen refund via Paypal doen omdat het meer dan 60 dagen geleden is dat ik betaald heb. Ze bieden alternatieven aan, maar die wil ik niet. Wat moet ik nu doen?
Update over de refund:quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:05 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Nog nieuws van LT? heb je nou nog wel een refund gekregen?
ik zit ook over de 60 dagen....
Heb net contact gehad met Lightake en daarbij de mededeling mee gekregen dat ze stoppen met de verkoop van Jiayu G3.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:23 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Update over de refund:
Bericht terug gehad van LT, waarin men geen eens ingaat op mijn voorstel, maar direct zelf een bank transfer voorstelt! Duurt wel 7-14 dagen , maar kost me niks verder. Dus ik ga daarmee akkoord. Loopt het waarschijnlijk toch nog goed af.
Jammer dat LT de handdoek in de ring gooit, maar aan de andere kant ook heel goed te begrijpen. Maar hoe zal het nu verder gaan, de meesten van ons zullen wel over de 60 dagen termijn zitten. Weet je of ze nu iedereen gaan benaderen voor die bank transfer, of moeten we daar zelf achteraan gaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb net contact gehad met Lightake en daarbij de mededeling mee gekregen dat ze stoppen met de verkoop van Jiayu G3.
Dus dat resulteert voor hun in iedereen refunden.
Jiayu weiger ook maar meer dan 1 stuk te leveren (en dit is al moeilijk), dus laat staan bulk orders (met/zonder korting).
Het hele Jiayu G3 verhaal is nogal een eh.. bumpy road. Jammer dat het in de laatste fase (hij bestaat, hij is verkrijgbaar) nu stukloopt op de deal met Lightake.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb net contact gehad met Lightake en daarbij de mededeling mee gekregen dat ze stoppen met de verkoop van Jiayu G3.
Dus dat resulteert voor hun in iedereen refunden.
Jiayu weiger ook maar meer dan 1 stuk te leveren (en dit is al moeilijk), dus laat staan bulk orders (met/zonder korting).
Dit weet ik niet, maar ik zal het even vragen en kijken wat daarop hun antwoord is om dit vervolgends weer hier te posten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:36 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Jammer dat LT de handdoek in de ring gooit, maar aan de andere kant ook heel goed te begrijpen. Maar hoe zal het nu verder gaan, de meesten van ons zullen wel over de 60 dagen termijn zitten. Weet je of ze nu iedereen gaan benaderen voor die bank transfer, of moeten we daar zelf achteraan gaan?
quote:
Naja begrijpelijk de stekker eruit...ik denk dat nu de wholesales wel eerder aan de buurt zouden komen omdat bepaalde kleuren (grijs onder andere) volledig was geleverd aan alle pre-orders.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:39 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Het hele Jiayu G3 verhaal is nogal een eh.. bumpy road. Jammer dat het in de laatste fase (hij bestaat, hij is verkrijgbaar) nu stukloopt op de deal met Lightake.
Verder heel begrijpelijk dat ze de stekker eruit trekken hoor, maar het lange, lange geduld is dus helemaal voor niets geweest
2 novemberquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:44 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Nice, hoelang zat er bij jou tussen Purchasing en In Stock?
btw, je hebt toch al een G3?
Ze zijn er bij LT ook wel een beetje klaar meequote:Op dinsdag 13 november 2012 10:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Naja begrijpelijk de stekker eruit...ik denk dat nu de wholesales wel eerder aan de buurt zouden komen omdat bepaalde kleuren (grijs onder andere) volledig was geleverd aan alle pre-orders.
Daarbij vermeldend dat als je iets 'speciaals' wilt, zoals refund naar store credits(sneller) of een Neo van LT kopen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dit weet ik niet, maar ik zal het even vragen en kijken wat daarop hun antwoord is om dit vervolgends weer hier te posten.
[Edit]
Dit gaat in de komende week(en) automatisch gebeuren![]()
Lolquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 november
en ja. Maar ik heb twee handen
Dank je voor het navragen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dit gaat in de komende week(en) automatisch gebeuren![]()
quote:Your payment is being verified. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.You can make additional changes after verification.
duurt dat echt zo lang? pfff heb je betaald met Visa of Mastercard?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:04 schreef G-NiLES het volgende:
Heb dus zoals gezegd zaterdag bij deze besteld:
http://www.aliexpress.com(...)S-LCD/680605051.html
Is vandaag naar 'shipped' gegaan, met een trackingnummer erbij. Wel voor minder geld dan hij nu gelist staat gelukkig.
Even over de procedure bij deze AliExpress seller:
Je payment confirmation via Creditcard duurt écht 24 uur.
Daarna shipt hij vrij snel.
Z'n trackingnummer komt een dag later, omdat hij het eerst laat ophalen door een koerier oid, en dan pas bij DHL inlevert. DHL stuurt vervolgens het trackingnummer terug. Dat heb ik van hem begrepen.
So far so good.
Ook al eerder vermeld: MasterCard, maar zal niks uitmaken. Is meer AliExpress z'n traagheid.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:05 schreef dj_ko het volgende:
[..]
duurt dat echt zo lang? pfff heb je betaald met Visa of Mastercard?
Maakt wel uit want het gaat blijkbaar mis als je met VISA betaaltquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ook al eerder vermeld: MasterCard, maar zal niks uitmaken. Is meer AliExpress z'n traagheid.
Nee hoor. Met jouw VISA-CC misschien, maar hier heb ik nog nooit problemen gehad met de combi VISA-CC en Aliexpress.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Maakt wel uit want het gaat blijkbaar mis als je met VISA betaalt
Dan was je account misschien al goedgekeurd voordat die bug erin kwamquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Met jouw VISA-CC misschien, maar hier heb ik nog nooit problemen gehad met de combi VISA-CC en Aliexpress.
ik wacht nog op reacties van een aantal sellers, mocht ik wat meer weten zal ik het hier ook wel postenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:48 schreef Helly het volgende:
Grr, heb me al die tijd niet zo druk gemaakt omdat ik nu ook wel een telefoon heb die nog prima werkt, maar als het echt niet meer goed gaat komen bij LT moet ik natuurlijk ook op zoek naar een alternatieve plek om er toch een te bemachtigen. Heeft er iemand een overzichtje van Aliexpress lui met bevestigde voorraad of een andere shop waar ie goedkoop is (trage shipping is prima)? Want ik ben de laatste tijd zelf wel een beetje de draad kwijtgeraakt hier omdat het elke dag wel leek te veranderen allemaal.
Same herequote:Op dinsdag 13 november 2012 10:59 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb toevallig vanmorgen nu ook op AliExpress de G3 besteld. mn order bij LT wou ik aanhouden maar zoals ik het nu lees krijgen we hier dus een refund van.
nu maar even afwachten of mn AliExpress bestelling goed gaat.
Status staat nu op:
[..]
Hoop dat hij snel shipt, gister einde van de middag besteld. Alleen staat dit nu in z'n productbeschrijvingquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:04 schreef G-NiLES het volgende:
Heb dus zoals gezegd zaterdag bij deze besteld:
http://www.aliexpress.com(...)S-LCD/680605051.html
Is vandaag naar 'shipped' gegaan, met een trackingnummer erbij. Wel voor minder geld dan hij nu gelist staat gelukkig.
Even over de procedure bij deze AliExpress seller:
Je payment confirmation via Creditcard duurt écht 24 uur.
Daarna shipt hij vrij snel.
Z'n trackingnummer komt een dag later, omdat hij het eerst laat ophalen door een koerier oid, en dan pas bij DHL inlevert. DHL stuurt vervolgens het trackingnummer terug. Dat heb ik van hem begrepen.
So far so good.
Ik heb alleen deze aanbieder even snel gevondenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef Helly het volgende:
Bestellen via MisterTao lukt me wel alleen ik heb altijd ruzie met die zoekfunctie daar en ook het navigeren via Taobao lukt me niet echt.. Dus als jij goede aanbieders daar gevonden hebt houd ik me aanbevolen.
Mijn seller heeft hem niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze aanbieder even snel gevonden
http://www.mistertao.com/(...)tem-16279126450.html
Maar daar staat pre-order.
Shiznuts en RobertNL hebben 'm via Mistertao besteld (waar ie ook echt op voorraad was).
Dus je kan misschien beter wachten tot zij een link posten
Is niet zo lastig hoor. Gewoon zoeken op 'G3 6577', je hebt echt geen kennis van Chinees nodig om daar een beetje rond te neuzen. Kun je zelfs het minimum aanpassen op 900 CNY zodat je betere treffers hebt, dan kun je het ook nog listen op goedkoopste eerst. En dan zou ik alleen voor sellers gaan die daadwerkelijk foto's hebben bijgevoegd van hun binnengekomen toestellen (en de prijs onder 180 usd houden).quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef Helly het volgende:
Bestellen via MisterTao lukt me wel alleen ik heb altijd ruzie met die zoekfunctie daar en ook het navigeren via Taobao lukt me niet echt.. Dus als jij goede aanbieders daar gevonden hebt houd ik me aanbevolen.
Kans op kosten is klein maar volgende week 1 binnen is toch wel lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:16 schreef henkieve het volgende:
Gisteravond een mail gestuurd naar lt, voor een omzetting naar een neo en gekozen voor dhl shipping, net de laatste 21 dollar overgemaakt voor de extra shipment kosten.
Hopelijk ga ik eingelijk iets ontvangen binnen een week ;-).
Totaal: $183.45 en hopelijk geen extra kosten door import.
Misschien bestel ik alsnog een g3 later via taobao, maar kies nu voor de gemakkelijke weg.
Welke seller was het?quote:
Idd, geloof dat jij 5$ weekend korting had ;-) De jouwe was toch eerder verzonden??quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar op de hoogte gaan houden. Ik zet in op maandag, kan het altijd meevallen
hij was gisteren weggegaan volgens mijn seller, maar ik heb pas vandaag het trackingnummer ontvangen. Zoals ook al zei, hij moet ze eerst naar een DHL punt (laten) brengen, en dat duurt en dag ofzo, daarna krijgt hij trackingnummer pas terug van DHL.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:13 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Idd, geloof dat jij 5$ weekend korting had ;-) De jouwe was toch eerder verzonden??
Ja deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:44 schreef lamjanus het volgende:
Is er al een root methode beschikbaar? Of heeft het niet echt toegevoegde waarde omdat Playstore e.d. gewoon werkt.
Heb root geprobeerd te krijgen. Krijg allerlei foutmeldingen als ik de teleffon aan de computer koppel (drivers worden trouwens wel herkend).quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:44 schreef lamjanus het volgende:
Is er al een root methode beschikbaar? Of heeft het niet echt toegevoegde waarde omdat Playstore e.d. gewoon werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |